
Naprawa wiązki w drzwiach – Opel Vauxhall Zafira, Astra – loom, pillar, harness
Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych
Mobilny Elektryk
+48 570 933 114
Zajęte dzwoń dalej! ⬇️
Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689
Możesz też wesprzeć kanał przelewając dowolne środki z dopiskiem ‘darowizna’ na https://www.paypal.me/kaliope
source Serwis Elektryki i Elektroniki Samochodowej, Profesjonalny serwis samochody w Warszawie Wawer. Zadzwoń do nas. Powierz samochód profesjonalistom! Uczciwość i rzetelność. Szybka realizacja. Doświadczeni mechanicy. Nowoczesny sprzęt. Usługi: przeglądy gwarancyjne, mechanika samochodowa, warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy w Warszawie.
Naprawa elektryki / elektroniki samochodowej. Oferujemy: naprawę / odbudowę samochodowej instalacji elektrycznej w samochodach w Warszawie. Serwisy samochodowe Serwis Elektroniki zajmują się elektroniką i elektryką samochodową. Dobry Auto Elektryk w Twojej okolicy. Układy elektryczne – montaż i naprawa. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu elektryk samochodowy Warszawa.
Mobilną naprawę elektryki samochodowej w Warszawie świadczą serwisy naszych mechaników w Warszawie. Warsztat Samochodowy, Naprawy z dojazdem we wskazane miejsce, czyli tzw. Mobilny Auto Serwis, Mechanika Samochodowa, Elektryka Samochodowa. Oferujemy komputerową diagnostykę silnika oraz naprawy z zakresu elektroniki, elektromechaniki i elektryki samochodowej w Warszawie. Warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy z dojazdem w stolicy Polski.
Elektryka samochodowa w Warszawie tylko u nas! PODEJMUJEMY SIĘ CIĘŻKICH PRZYPADKÓW. Nasz serwis samochodowy dysponuje nowoczesnymi urządzeniami diagnostycznymi.
1:14 Taka mała korekta. Wciskamy tylko niebieski pierścień. Szary w momencie wciśnięcia niebieskiego wyciągamy wraz z przewodami.
P. S. Po co tam tyle kabli? 8 by wystarczyło chyba
Wyjecie w 1 kolejności schowka. Reszta to już zabawa. Dzięki
wszystko ładnie przylutowałem na nowych kabelkach, tylko coś nie kmini nie zapala się lampka i sygnał otwartych drzwi – na kabelku który jest za to odpowiedzialny mam napięcie około 2v – w drzwiach gdzie to działa jest 12v – pomysły mi się skończyły może w opcomie można coś ustawić a może ktoś przerabiał podobny temat ?
możesz podrzucić rozkład konektorów i napisać jaki konektor ma kolor i wielkość przewodu
Ja lutuję przewody tuż przy wtyczce wymieniając tę część przewodu krura jest w osłonie a drugi koniec lutuję jak najbliżej słupka po maksymalnym wyciągnięciu wiązki ze słupka
Witam, dziękuję za pomoc. Jak dla mnie nie ma lepszego rozwiązania – tanio i solidnie. W mojej Zafirze miałem już dwóch drzwiach ten problem, więc zaoszczędzone jakieś 270zł. Spotkał się może Pan z takim problemem: Wyskakuje błąd – High beam check left, check right. Światła drogowe mi nie działają, włączają się tylko na sekundę po czy same gasną. Na konsoli lampka długich się święci. Proszę o pomoc
Niestety większe konektory nie mieszczą się we wtyczce,więc wymiana przewodów plusa i masy nie uda się,poza tym grubsze przewody max.1.5mm.
No i cyk w końcu radio gra normalnie pozdrawiam .
Fajnie prosto pokazane ALE mam jedno zapytanie Po zlutowaniu nie działa mi zamykanie drzwi ( tył prawy ) z pilota – centralny Co sprawdzić ?
W opel merivia 2005 miałem podobny problem w tylnej klapie wystarczyło lutowanie
Dzięki za film! Takie rzeczy pomagają oszczędzić nam czasu i zbędnej roboty.
Odkąd zaczęło nam się psuć tak wiele rzeczy, robimy zapasy na wszelki wypadek różnych zamienników
Podrzucam Wam sklep,z którego korzystamy
https://dlaelektrykow.pl/199-kanaly-i-korytka-kablowe
dzis usiebie tez rozebrałem tylko w astrze nie były poprzerywane tylko popekana izolacjia i szyba sama się otwierała nawet bez kluczyka i nie działało blokowanie tylnich szyb, polecam zobaczyć nawet jak nic sie nie dzieje w starszym aucie, nawet może aku rozładowywać
Posiadam Zafire A z 2001r. U mnie jest inna wtyczka sa 2 wieksze piny i 9 mniejszych. Od strony wtyczki sa okrągle otwory. Konektory z filmiku sie nie mieszczą. Podejrzewam ze powinny wejsc konektory Delphi Ducon 0.8 to te mniejsze i Ducon 2.8 te większe.
Czy próbował ktoś to naprawić dając więcej przewodu i wszystkie nakręcić na cienki drut by wiązka przyjęła kształt spirali? W ten sposób "sprężynka" nigdy się nie złamie.
Konektor JPT F280 (te większe) nie pasuje do wtyczki z Zafiry z 2000 roku. Wykonywałem tę naprawę z nowymi kontektorami i te JTP F280 są za krótkie. niestety musiałem wlutować z powrotem stare, konektory są inaczej zbudowane i nie wchodzą idealnie w miejsce starych. Te mniejsze też nie pasowały w 100% ale działają.
nie mogę lokalizować tego zestawu naprawczego ( zamiennik). Może ktoś podać namiary? Pozdrawiam
Dzięki za pomoc.Najpierw skręciłem kable na partyzanta a potem zamówiłem nową wiązkę 150 zł.Godzina roboty i zrobione.
Wytrzymują po naprawie lutowaniu wystarczy obwinąć taśmą parcianą przez całą długość tylko oddzielić wiązki kabli ( część kabli z czerwonym i część z brązowym) żeby zwarcia nie było i po problemie na lata.
ok