Ładowanie…

Mobilny Mechanik – Mechanika – Diagnostyka + Elektryka Samochodowa

Mobilny Mechanik Warszawa, Auta Diesel, Hybrydowe, Elektryczne, Firma nr 1 w Warszawie - Naprawiamy samochody, jachty i wszystko inne w Warszawie
Kontakt

Naprawsam – Jak lakierować samochód sprayem. Stan obecny 2019

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689



#naprawsam #naprawypowłokilakierowej #maskowanieuszkodzeń
Link do sklepu
http://napraw-sam.pl/index.html
——————————————————————————————————
Facebook
https://www.facebook.com/naprawsam
——————————————————————————————————
Grupa Naprawa samochodu
https://www.facebook.com/groups/2151090855105002
——————————————————————————————————
Instagram
https://www.instagram.com/naprawsam
————————————————————————————————————
Blog
https://napraw-sam.blogspot.com/
————————————————————————————————————
Cały kanał
https://www.youtube.com/c/NaprawSamAuto/playlists
————————————————————————————————————
2011 NaprawSam – Samodzielna naprawa lakiernicza elementu karoserii samochodowej z blachy stalowej
https://www.youtube.com/watch?v=Wb_q2Wzdi50

————————————————————————————————————

2017 Naprawsam – Maskowanie odprysków na karoserii samochodowej – Polerowanie
https://www.youtube.com/watch?v=rNpwJpLsSb4

————————————————————————————————————

2017 NaprawSam – Naprawa dużego odprysku na dachu samochodu
https://www.youtube.com/watch?v=tAecj3y0rg4

————————————————————————————————————

2018 NaprawSam – Naprawa powłoki lakierowej karoserii technologią UV
https://www.youtube.com/watch?v=UhZJTFCTEcU

————————————————————————————————————

2015 NaprawSam – zaprawka czyli maskowanie odprysków
https://www.youtube.com/watch?v=6KlatlwSmGg

source Serwis Elektryki i Elektroniki Samochodowej, Profesjonalny serwis samochody w Warszawie Wawer. Zadzwoń do nas. Powierz samochód profesjonalistom! Uczciwość i rzetelność. Szybka realizacja. Doświadczeni mechanicy. Nowoczesny sprzęt. Usługi: przeglądy gwarancyjne, mechanika samochodowa, warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy w Warszawie.

Naprawa elektryki / elektroniki samochodowej. Oferujemy: naprawę / odbudowę samochodowej instalacji elektrycznej w samochodach w Warszawie. Serwisy samochodowe Serwis Elektroniki zajmują się elektroniką i elektryką samochodową. Dobry Auto Elektryk w Twojej okolicy. Układy elektryczne – montaż i naprawa. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu elektryk samochodowy Warszawa.

Mobilną naprawę elektryki samochodowej w Warszawie świadczą serwisy naszych mechaników w Warszawie. Warsztat Samochodowy, Naprawy z dojazdem we wskazane miejsce, czyli tzw. Mobilny Auto Serwis, Mechanika Samochodowa, Elektryka Samochodowa. Oferujemy komputerową diagnostykę silnika oraz naprawy z zakresu elektroniki, elektromechaniki i elektryki samochodowej w Warszawie. Warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy z dojazdem w stolicy Polski.

Elektryka samochodowa w Warszawie tylko u nas! PODEJMUJEMY SIĘ CIĘŻKICH PRZYPADKÓW. Nasz serwis samochodowy dysponuje nowoczesnymi urządzeniami diagnostycznymi.

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

27 thoughts on “Naprawsam – Jak lakierować samochód sprayem. Stan obecny 2019

  1. Witam , super robota zrobiona, zgadzam się ze zestawy spray działają i da się zrobić dobrze robotę , a pierdolonych naciągaczy sciemniaczy blacharzy i mechnikow to ci nie brakuje w Polsce taki w świecie.
    Ale wracam do tematu jak kolega w materiale przedstawił na dzień dzisiejszy można samemu naprawiać drobne usterki , a jak trzeba do warsztatu to już do prawdziwych zawodowców z doświadczeniem,więc oszustów tępić i jebać .

  2. Robiłem w tamtym roku taką byle naprawę błotnika na seicento. Były purchle i trochę rdzy. Zeszlifowałem ręcznie papierem ściernym, nie do gołej blachy bo mi się zwyczajnie nie chciało machać łapskiem, a kątówkę akurat przetrzymywał kumpel. Na wszystko nawaliłem warstwę RStop-a, potem jakiś najtańszy epoksyd jednoskładnikowy w szpraju, a na to lakier pod kolor też w szpraju. Akurat klar mi się skończył, miałem psiknąć później, ale jakoś mi się już nie chciało. Od tej pory minął rok i jakieś 10 tysięcy km. Nic nie spłynęło ani nie odlazło, aż sam byłem zaskoczony. Jedynie co to widać po prostu, że było to malowane z lekka na odpierdol, bo nie szpachowałem ani nie wyrównywałem i z bliska jak się popatrzy, no to trochę jest nierówno i się odcina. Pod paznokciem czuć przejście między oryginalną warstwą, a malowaną. Aha, auto jest regularnie myte na myjni bezdotykowej i bez pierniczenia się z naprawianymi fragmentami. Raz czy dwa razy do roku jadę na myjnię automatyczną, by zrobić mycie podwozia, co jest ważne szczególnie po zimie. Oprócz tego całe auto jadą szczoty, więc jakby coś miało odlecieć to już by dawno odleciało. A nawet jak się coś popierdoli, to 20 minut i znów się poprawi, co wystarczy minimum na rok. Tyle czasu to można zainwestować w któryś weekend.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!