Ładowanie…

Mobilny Mechanik – Mechanika – Diagnostyka + Elektryka Samochodowa

Mobilny Mechanik Warszawa, Auta Diesel, Hybrydowe, Elektryczne, Firma nr 1 w Warszawie - Naprawiamy samochody, jachty i wszystko inne w Warszawie
Kontakt

NOWY MASTER I NIEKOŃCZĄCE SIĘ NAPRAWY!

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689



Link do artykułu:
https://www.dostawczakiem.pl/usterki-w-nowych-renault-master-klienci-skarza-sie-na-aso/

source Usługi dla branży Elektryka i elektronika samochodowa Doświadczeni kierowcy są do Państwa dyspozycji w zakresie transportu w warszawskim Wawrze. Skontaktuj się z nami. Zadbaj o swój samochód u fachowców. Najwyższe standardy wiarygodności i uczciwości. Natychmiastowe działanie. Mistrzowscy majsterkowicze Nowoczesne maszyny. Usługi obejmują przeglądy gwarancyjne, mechanikę samochodową oraz warsztat oferujący naprawy w zakresie mechaniki, elektryki i elektroniki samochodowej. Mechanik samochodowy z Warszawy.

Rozwiązywanie problemów i naprawa podzespołów elektronicznych w pojazdach. W Warszawie możemy naprawić lub przebudować instalację elektryczną Twojego pojazdu. Serwis Elektroniki, firma oferująca usługi związane z motoryzacją, zajmuje się elektryką i elektroniką pojazdów. Najlepszy elektryk samochodowy w Twoim regionie. Montaż i naprawa infrastruktury elektrycznej. Warszawski elektryk samochodowy z kilkuletnim stażem w branży.

Automotive E&E services Warszawa Wawer posiada doświadczonych szoferów. Dowiadywać się. Specjalizuj się w swoim samochodzie. Najwyższa uczciwość i rzetelność. Natychmiastowy. Modernizacja rzemieślników. Dostępne są przeglądy gwarancyjne, mechanika samochodowa oraz warsztat oferujący usługi mechaniczne, elektryczne i elektroniczne. warszawski mechanik.

Naprawa elektroniki samochodowej. Możemy przywrócić instalację elektryczną Twojego samochodu w Warszawie. Serwis Elektroniki specjalizuje się w elektrotechnice i elektronice samochodowej. Lokalny elektryk samochodowy. Naprawa infrastruktury elektrycznej. Weteran warszawskiego elektryka samochodowego.

Nasi warszawscy elektrycy samochodowi są mobilni. Automotive Service Center, Serwis samochodowy na miejscu, Mechanik lub Elektryk w określonej lokalizacji. Warszawa diagnostyka i naprawy elektroniki, elektromechaniki i elektryki samochodowej. Fachowa naprawa samochodów, obejmująca elementy mechaniczne, elektryczne i techniczne. Warszawa, Polska mechanik samochodowy.

Tylko elektrycy samochodowi w Warszawie. Złożone instancje są akceptowane. Nasz warsztat samochodowy posiada zaawansowany sprzęt diagnostyczny.

Nasi warszawscy mechanicy samochodowi oferują mobilne usługi naprawy elektryki samochodowej. Automotive Service Center, Auto Naprawa na miejscu (lub „Mobile Auto Service”), Mechanik lub Elektryk w określonej lokalizacji. W Warszawie świadczymy usługi z zakresu elektroniki, elektromechaniki i elektryki samochodowej, w tym diagnostykę i naprawy. Warsztat oferujący fachową obsługę samochodów, w tym naprawę i konserwację elementów mechanicznych, układów elektrycznych oraz gadżetów technologicznych. Dostępny mechanik samochodowy w Warszawie.

Jesteśmy jedynymi elektrykami samochodowymi w Warszawie. Przyjmujemy skomplikowane przypadki. Nasz warsztat samochodowy korzysta z najnowocześniejszych narzędzi diagnostycznych.

Serwis Elektryki i Elektroniki Samochodowej, Profesjonalny serwis samochody w Warszawie Wawer. Zadzwoń do nas. Powierz samochód profesjonalistom! Uczciwość i rzetelność. Szybka realizacja. Doświadczeni mechanicy. Nowoczesny sprzęt. Usługi: przeglądy gwarancyjne, mechanika samochodowa, warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy w Warszawie.

Naprawa elektryki / elektroniki samochodowej. Oferujemy: naprawę / odbudowę samochodowej instalacji elektrycznej w samochodach w Warszawie. Serwisy samochodowe Serwis Elektroniki zajmują się elektroniką i elektryką samochodową. Dobry Auto Elektryk w Twojej okolicy. Układy elektryczne – montaż i naprawa. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu elektryk samochodowy Warszawa.

Mobilną naprawę elektryki samochodowej w Warszawie świadczą serwisy naszych mechaników w Warszawie. Warsztat Samochodowy, Naprawy z dojazdem we wskazane miejsce, czyli tzw. Mobilny Auto Serwis, Mechanika Samochodowa, Elektryka Samochodowa. Oferujemy komputerową diagnostykę silnika oraz naprawy z zakresu elektroniki, elektromechaniki i elektryki samochodowej w Warszawie. Warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy z dojazdem w stolicy Polski.

Elektryka samochodowa w Warszawie tylko u nas! PODEJMUJEMY SIĘ CIĘŻKICH PRZYPADKÓW. Nasz serwis samochodowy dysponuje nowoczesnymi urządzeniami diagnostycznymi.

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

24 thoughts on “NOWY MASTER I NIEKOŃCZĄCE SIĘ NAPRAWY!

  1. Wczoraj walczyliśmy z czujnikami NOX. Zamontowane są dwie sztuki , na szczęście cena już zaczyna być do przyjęcia, lecz ilość problemów z tym modelem, przyprawia o ból głowy. To jest porażka Reno i całych systemów ekologii. Czyli zawory EGR, turbiny, układ wydechowy, hamulce i kilka jeszcze innych męczących pierdół.

  2. Zapchany dpf miałem to w VW
    Też wywalało niskie ciśnienie doładowania, turbina nie mogła się rozpędzić przez, zapchany akcesoryjny dpf. Na początku miałeś problem zdpf, zmienili ci oprogramowanie aby nie wywalało błędu.

  3. Oto nowe samochody naszpikowane "zieloną technologią".
    Zakładam, że autor nagrania naprawia busa w ramach gwarancji ASO. Co jeśli nie masz gwarancji i musisz wymienić 3x turbo?!
    Osobiście mam Mastera z 2011, nalatane prawie 400 tyś km. Raz wymieniałem turbo, bo już trzeba było a tak to nic… olej, klocki, końcówki, sworznie i ogień do przodu.

  4. Witam. Ja również borykam sie z różnymi komunikatami wyświetlanymi na desce rozdzielczej. Kupiłem sobie juz tester diagnostyczny ktory kasuje te komunikaty aby nie tracić czasu na serwisy które również tak robią i każą obserwować co się będzie działo. Moment krytyczny nastał przy przebiegu 240tys kiedy auto w czasie jazdy zaczęło szarpać i zaczęły wszystkie komunikaty naraz wyskakiwac łącznie z momentem kiedy zgasło i wyswietlil sie komunikat stop ryzyko awarii silnika.po 15min auto udaje sie uruchomic i problemy sie powtarzają. Udałem sie do serwisu czas oczekiwania tydzień w kolejce gdy juz zawitałem podłączyli komputer zrobili jazdę testowa i jednoznacznie nie sa w stanie określić usterki. Auto juz jest po gwarancji i delikatnie dali mi do zrozumienia że mam zawijac auto i szukać mechaników na własną rękę gdyz oni będą dochodzić do tego metodą prób i błędów za co słono zapłacę. Objechałem wiele elektroników i mechaników wszyscy rozkładają ręce. Auto miesiąc czasu nie jezdzi i nie mam pomysłu na naprawę nikt nie chce sie tego podjąć. Stwierdzam takze że jest to samochód dla bogaczy i cierpliwych. Czesci tylko serwis a tam ceny kosmiczne np. Sonda lambda 980zł. Czujnik cisnienia paliwa występuje tylko z pompą koszt 6.000 jakiekolwiek czujniki to w tys złotych zamienników nie ma, oryginały na zamówienie z 2 tygodniowym czekaniem.Kupilem nowe auta aby odciążyć starsze Mercedesy Sprintery a tu gdyby nie te stare pewnie poszedlbym z torbami bo nie miałbym czym pracować.

  5. Renault rozwizalo problem. Jest komunikat że zamykają fabryki produkujące auta dostawcze. Fabryki znajdują się na terenie federacji rosyjskiej. Przy jednym ogniu dwie pieczenie…

  6. Haha 🙉 Master 2021 końcówka roku . 120 tys przebiegu i zero usterek do tej pory i śmiga jak nowy bo jest prawie nowy a poprzedni się sprzedał z przebiegiem 480 tyś i też bez usterek. Peszek

  7. W firmie w której wcześniej pracowałem, szef kupił takiego właśnie Mastera do przewozu rzeczy. Po około pół roku użytkowania serwis wymienił turbo, bo ciągle zaświecały się błędy doładowania, auto było słabe i wcinało olej.
    Po dwóch miesiącach od "naprawy" silnik dalej wcinał olej tyle że więcej, błędy oczywiście dalej wyskakiwały. Przy przebiegu 60000km serwis wymienił silnik, bo nie mogli sobie poradzić z tą porażką.

    A teraz będzie hit! Oleju jak wcinał tak wcina, tyle że mniej. Raz w miesiącu trzeba dolewać prawie cały zbiorniczek płynu chłodniczego, bo chyba go krasnoludki wypijają.

  8. Ja polecam 165 Konny silnik najlepszy jest u mnie w rodzinie jest Bora 1.6MPI EA113 tez miał naprawy 3 razy dojechał do Łodzi i grodek ja chwale ten samochód a te Master to niewiem bo nie miałem styczności z tymi busami

  9. Mamy dwa NOWE identyczne i szczerze przy 15 tyś km zaczynaja się duże problemy. Aktualnie 17 tyś i masą błędów i usterek, w następnym tygodniu idą na serwis dwie nowe sztuki.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!