Jeśli jesteś zainteresowany współpracą ze mną, wszelkie pytania lub oferty współpracy proszę kierować na podany e-mail / If you are interested in cooperation, any questions or offers of cooperation, please contact the specified e-mail:
kontakt@danielgrzyb.pl
#evnews #tesla #danielgrzyb
source Serwis Elektryki i Elektroniki Samochodowej, Profesjonalny serwis samochody w Warszawie Wawer. Zadzwoń do nas. Powierz samochód profesjonalistom! Uczciwość i rzetelność. Szybka realizacja. Doświadczeni mechanicy. Nowoczesny sprzęt. Usługi: przeglądy gwarancyjne, mechanika samochodowa, warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy w Warszawie.
Naprawa elektryki / elektroniki samochodowej. Oferujemy: naprawę / odbudowę samochodowej instalacji elektrycznej w samochodach w Warszawie. Serwisy samochodowe Serwis Elektroniki zajmują się elektroniką i elektryką samochodową. Dobry Auto Elektryk w Twojej okolicy. Układy elektryczne – montaż i naprawa. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu elektryk samochodowy Warszawa.
Mobilną naprawę elektryki samochodowej w Warszawie świadczą serwisy naszych mechaników w Warszawie. Warsztat Samochodowy, Naprawy z dojazdem we wskazane miejsce, czyli tzw. Mobilny Auto Serwis, Mechanika Samochodowa, Elektryka Samochodowa. Oferujemy komputerową diagnostykę silnika oraz naprawy z zakresu elektroniki, elektromechaniki i elektryki samochodowej w Warszawie. Warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy z dojazdem w stolicy Polski.
Elektryka samochodowa w Warszawie tylko u nas! PODEJMUJEMY SIĘ CIĘŻKICH PRZYPADKÓW. Nasz serwis samochodowy dysponuje nowoczesnymi urządzeniami diagnostycznymi.
Posiadamy10 mobilnych mechaników w Warszawie + Sieć Warsztatów Samochodowych
36 thoughts on “Nowy SALON i SERWIS TESLI w Warszawie! | EV NEWS #13”
W filmie jest błąd, bateria w Mercedesie EQC ma pojemność 85kWh (80kWh użytkowe) 🙂 Przy okazji zapraszam na nasz drugi kanał nieCODZIENNI, gdzie przed chwilą wleciał odcinek z wyjazdu Teslą do Szwajcarii ⚡🍄
Najwiekszym problemem nie jest zasieg czy czas ładowania. Moim zdaniem problem to brak sieci serwisów i długie oczekiwanie na naprawy. To jest koszmar.
Przeżywasz ten nowy serwis jak małpa poród. Serwis a ładować będą kablem przez okno . W Katowicach więcej ładowarek niż w stolicy Szamba i jakoś cię to nie cieszyło.
Są może jakieś plotki kiedy powstaną serwisy w innych miastach? Szczególnie interesuje mnie Pomorze. Odległość do serwisu to myślę główna blokada dla sprzedaży Tesli w Polsce.
Po kiego te salony czy warsztaty, w ładowarki niech zaczną inwestować, ba, w sieć ładowarek, tak, żeby jeżdżąc po Polsce można było wszędzie bez problemu podładować Teslę na superchargerze, w 20 minut i jazda dalej!!! Oczywiście baza w postaci warsztatów czy salonów też jest potrzebna, ale sieć superchargerów to PODSTAWA!!! Bez tego trudno będzie znacząco zwiększyć sprzedaż Tesli i innych elektryków na polskim rynku. Jak zwykły kierowca pomyśli że po wydaniu majątku na auto elektryczne nie będzie miał gdzie podladowac się po trasie, to automatycznie rezygnuje z elektryka. Jeszce raz: ogólnopolska sieć ładowarek superchargerów dla Tesli to niezbędna podstawa żeby myśleć o znaczącym zwiększeniu sprzedaży Tesli w Polsce. To wspaniale auta, ale co z tego jeżeli nie ma ich gdzie ładować?!?!?!?!Niech Pan się zajmie aktywnym lobbingiem na rzecz budowy sieci superchargerów w Polsce. Jeżeli to leży w Pana możliwościach oczywiście P.S. EDIT:czy fakt budowy superfabryki Tesli tak blisko polskich granic może wpłynąć na zwiększenie ilości superchargerów w Polsce, czy może wpłynąć na zwiększone zainteresowanie managerów Tesli polskim rynkiem?! Wydawałoby się to naturalnym biegiem spraw, czy jestem w błędzie? Pozdrawiam
To że tesla wchodzi do sp500 to nie jest znak ze jest w dobrej kondycji xDD to znak że wyprzedziła inne firmy pod względem wielkości, a w przypadku tesli 90% sukcesu to Elon Musk który świetnie nagania kapitał ulicy do inwestycji w tą firmę, która nie ma pokrycia w realniej produkcji samochodów.
Jak myślisz kiedy ceny Tesli pójdą w dół? (Przykładowo modelu S) Nie byłem przekonany do elektryków, ale teraz jak zacząłem oglądać twoje filmy, coraz bardziej jestem przekonany do elektryków.
Pendrive w roli dysku dla SentryMode bardzo się nagrzewają, pytanie czy ten samsung który wygląda identycznie z metalową obudową jak ten na stronie tak samo odprowadza ciepło
Nissan pokazał pierwszego masowego elektryka już w 2010r, ale zbyt szybko się zniechęcili. Powinni być z dwa lata później wyciągnąć wnioski z pierwszego Leafa, i wtedy zrobić taką Ariya. Dzisiaj mieliby olbrzymią przewagę. Ale to i tak nic przy GM, który zrobił całkiem dobrego elektryka EV1 w latach 90. Ale ponieważ auto nie było wtedy możliwe do wyprodukowania z zyskiem, zabrali je klientom którzy je wynajmowali, i je zezłomowali, i generalnie fani aut elektrycznych wtedy się na nich obrazili, za to jak załatwili sprawę. GM umknęło, że już wtedy przy okazji premiery tego auta, okazało się że jest wiele osób którym się podoba i wypadałoby kilka lat później spróbować jeszce raz, utrzymując dobre stosunki ze społecznością zwolenników EV. Ale oni brutalnie z tym skończyli , wycofali się z tematu, przez co pojawiły się nawet teorie spiskowe, o tym że GM jest przekupione przez producentów ropy. Zmarnowali jedną z największych szans w historii biznesu. Warto też wspomnieć, że pierwsze Tesle powstawały na bazie właśnie EV1 GM, bo Tesla wzięła projekty od kilku najważniejszych inżynierów, którzy wcześniej pracowali dla GM nad EV1.
W filmie jest błąd, bateria w Mercedesie EQC ma pojemność 85kWh (80kWh użytkowe) 🙂
Przy okazji zapraszam na nasz drugi kanał nieCODZIENNI, gdzie przed chwilą wleciał odcinek z wyjazdu Teslą do Szwajcarii ⚡🍄
Najwiekszym problemem nie jest zasieg czy czas ładowania. Moim zdaniem problem to brak sieci serwisów i długie oczekiwanie na naprawy. To jest koszmar.
Chrome „delit”, nie „dilejt” (10:45)
Poza tym spoko materiał 👍🏻
Przeżywasz ten nowy serwis jak małpa poród.
Serwis a ładować będą kablem przez okno .
W Katowicach więcej ładowarek niż w stolicy Szamba i jakoś cię to nie cieszyło.
Co to jest ładowarka pokładowa. Sama ładuje czy trzeba podłączyć do prądu.
dużo miejsc pod serwisem na pewno się przyda 😉
https://www.ebay.co.uk/itm/2014-Tesla-Model-S-E-85-CVT/174538510266?hash=item28a34e4fba:g:dzMAAOSwhC9fw5n1 ,,,,,,,, mieszkam w Anglli jak myślicie czy coś jest nie tak że taka cena,,,,,
Są może jakieś plotki kiedy powstaną serwisy w innych miastach? Szczególnie interesuje mnie Pomorze.
Odległość do serwisu to myślę główna blokada dla sprzedaży Tesli w Polsce.
Odbiór aut będzie w nowym salonie na Radzymińskiej w grudniu, ale 2021, albo 2022
Po kiego te salony czy warsztaty, w ładowarki niech zaczną inwestować, ba, w sieć ładowarek, tak, żeby jeżdżąc po Polsce można było wszędzie bez problemu podładować Teslę na superchargerze, w 20 minut i jazda dalej!!! Oczywiście baza w postaci warsztatów czy salonów też jest potrzebna, ale sieć superchargerów to PODSTAWA!!! Bez tego trudno będzie znacząco zwiększyć sprzedaż Tesli i innych elektryków na polskim rynku. Jak zwykły kierowca pomyśli że po wydaniu majątku na auto elektryczne nie będzie miał gdzie podladowac się po trasie, to automatycznie rezygnuje z elektryka. Jeszce raz: ogólnopolska sieć ładowarek superchargerów dla Tesli to niezbędna podstawa żeby myśleć o znaczącym zwiększeniu sprzedaży Tesli w Polsce. To wspaniale auta, ale co z tego jeżeli nie ma ich gdzie ładować?!?!?!?!Niech Pan się zajmie aktywnym lobbingiem na rzecz budowy sieci superchargerów w Polsce. Jeżeli to leży w Pana możliwościach oczywiście
P.S. EDIT:czy fakt budowy superfabryki Tesli tak blisko polskich granic może wpłynąć na zwiększenie ilości superchargerów w Polsce, czy może wpłynąć na zwiększone zainteresowanie managerów Tesli polskim rynkiem?! Wydawałoby się to naturalnym biegiem spraw, czy jestem w błędzie? Pozdrawiam
Napisz książkę o swoich przygodach i życiu 😃
Jadąc następnym razem do Sankt Gallen zapraszam na kawę
To że tesla wchodzi do sp500 to nie jest znak ze jest w dobrej kondycji xDD to znak że wyprzedziła inne firmy pod względem wielkości, a w przypadku tesli 90% sukcesu to Elon Musk który świetnie nagania kapitał ulicy do inwestycji w tą firmę, która nie ma pokrycia w realniej produkcji samochodów.
Jak myślisz kiedy ceny Tesli pójdą w dół? (Przykładowo modelu S)
Nie byłem przekonany do elektryków, ale teraz jak zacząłem oglądać twoje filmy, coraz bardziej jestem przekonany do elektryków.
A co z nowymi bateriami do Tesli?
Dużo ciekawych wiadomości – tego mi brakowało i fajne nowe wstawki w filmie 🙂
Adam Malicki po przejedzeniu pączków 3:20 jak nic
Pendrive w roli dysku dla SentryMode bardzo się nagrzewają, pytanie czy ten samsung który wygląda identycznie z metalową obudową jak ten na stronie tak samo odprowadza ciepło
Fajny odcinek
Podobno da się wymienić sama pamięć a nie całe ecu i kosztuje to 4 razy mniej. Czy to prawda?
Chyba jeszcze Lexus UX 300e tez ma CHAdeMO
Piękny lakier/kolor tesli z tyłu!
Dobry program.
Hej Daniel, jak najłatwiej zakupić akcje Tesli?
Nissan pokazał pierwszego masowego elektryka już w 2010r, ale zbyt szybko się zniechęcili. Powinni być z dwa lata później wyciągnąć wnioski z pierwszego Leafa, i wtedy zrobić taką Ariya. Dzisiaj mieliby olbrzymią przewagę. Ale to i tak nic przy GM, który zrobił całkiem dobrego elektryka EV1 w latach 90. Ale ponieważ auto nie było wtedy możliwe do wyprodukowania z zyskiem, zabrali je klientom którzy je wynajmowali, i je zezłomowali, i generalnie fani aut elektrycznych wtedy się na nich obrazili, za to jak załatwili sprawę. GM umknęło, że już wtedy przy okazji premiery tego auta, okazało się że jest wiele osób którym się podoba i wypadałoby kilka lat później spróbować jeszce raz, utrzymując dobre stosunki ze społecznością zwolenników EV. Ale oni brutalnie z tym skończyli , wycofali się z tematu, przez co pojawiły się nawet teorie spiskowe, o tym że GM jest przekupione przez producentów ropy. Zmarnowali jedną z największych szans w historii biznesu. Warto też wspomnieć, że pierwsze Tesle powstawały na bazie właśnie EV1 GM, bo Tesla wzięła projekty od kilku najważniejszych inżynierów, którzy wcześniej pracowali dla GM nad EV1.
Niezła ta tesla model 3 za tobą
Przód nowej Kony bardziej przypomina mi przód Xpeng G3.
Dlaczego samochody nowe (wszystkie) są takie drogie skoro są dużo tańsze w produkcji
Czy aż tyle jest warta nowość i logo?
No to teraz, jak zamawianie Tesli bezpośrednio stanie się tak proste, to i TeslaDlaCiebie przestanie mieć prawo bytu…
W polsce co raz więcej tesli
Super film Daniel
Niezły film na niecodzieni
2:55 – sam podważasz swoją rzetelność
Kolego, ustaw sobie ostrosc
Siema zapowiada się super film
Super odc 😀
Pewnie super odcinek;'3
😄Jej🦁