Ładowanie…

Mobilny Mechanik – Mechanika – Diagnostyka + Elektryka Samochodowa

Mobilny Mechanik Warszawa, Auta Diesel, Hybrydowe, Elektryczne, Firma nr 1 w Warszawie - Naprawiamy samochody, jachty i wszystko inne w Warszawie
Kontakt

Od 5 lat jeżdżę na co dzień elektrykiem

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689



SUBSKRYBUJ: https://www.youtube.com/c/AdamKornackiTestuje?sub_confirmation=1 Jest to Nissan Leaf pierwszej generacji. Bateria 24 kWh. Zasięg max 140 km. Po Warszawie zrobił w tym czasie 50 000 km!!! #motoryzacja #adamkornacki #automaniak

source Serwis Elektryki i Elektroniki Samochodowej, Profesjonalny serwis samochody w Warszawie Wawer. Zadzwoń do nas. Powierz samochód profesjonalistom! Uczciwość i rzetelność. Szybka realizacja. Doświadczeni mechanicy. Nowoczesny sprzęt. Usługi: przeglądy gwarancyjne, mechanika samochodowa, warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy w Warszawie.

Naprawa elektryki / elektroniki samochodowej. Oferujemy: naprawę / odbudowę samochodowej instalacji elektrycznej w samochodach w Warszawie. Serwisy samochodowe Serwis Elektroniki zajmują się elektroniką i elektryką samochodową. Dobry Auto Elektryk w Twojej okolicy. Układy elektryczne – montaż i naprawa. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu elektryk samochodowy Warszawa.

Mobilną naprawę elektryki samochodowej w Warszawie świadczą serwisy naszych mechaników w Warszawie. Warsztat Samochodowy, Naprawy z dojazdem we wskazane miejsce, czyli tzw. Mobilny Auto Serwis, Mechanika Samochodowa, Elektryka Samochodowa. Oferujemy komputerową diagnostykę silnika oraz naprawy z zakresu elektroniki, elektromechaniki i elektryki samochodowej w Warszawie. Warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy z dojazdem w stolicy Polski.

Elektryka samochodowa w Warszawie tylko u nas! PODEJMUJEMY SIĘ CIĘŻKICH PRZYPADKÓW. Nasz serwis samochodowy dysponuje nowoczesnymi urządzeniami diagnostycznymi.

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

46 thoughts on “Od 5 lat jeżdżę na co dzień elektrykiem

  1. a ja od 30 lat dieslem i w zyciu nie kupie elektryka ktorego ladowac trzeba cala noc zeby przejechac polowe tego co dieslem. jak glupim trzeba byc zeby kupowac taki bubel i zasmiecac planete bateriami, glupi ludzie kupuja to co im glupia telewizja powie.

  2. Na miasto auto zasilane prądem lub wodorem jak najbardziej na TAK. W pewnym stopniu dotyczy to także hybryd.Dlaczego? Obecne auta wydzielają spaliny wdychane przez innych kierowców, pieszych, rowerzystów i mieszkańców miast. Podobnie jest z pyłami z klucków hamulcowych. To wszystko jest wdychane i nie jest obojętne dla zdrowia oraz życia. Pamiętajcie, kropla drąży skałę, nowotwory wychodzą po 10-20 latach!

  3. Dobra mowa. Prawda jest ze jazda elektrykiem w dłuższe trasy jest problemem ze względu na czasu ładowania. Mimo iż teraz są samochody które doładować można na odpowiedniej stacji do 80% w ~20minut i można na tym zrobić ok 300km to i tak chciało by się mieć tak jak to jest w spalinówkach – tankowanie zbiornika do pełna + płatność ~ 5minut i zasięg na poziomie do 1000km.
    Osobiście uważam, że lepszej technologii od akumulatorowej do aut nie potrzeba, wystarczy jedynie dopracować akumulatory i proces ładowania baterii. A inaczej mówiąc bateria powinna być standardem dla każdej marki samochodów. Każde auto powinno składać się np. z kilku modułów bateryjnych wagowo dopasowanych do możliwości przeciętnego człowieka i powinny istnieć "bateriomaty"(takie paczkomaty z bateriami które się ładują, a my z poziomu apki w telefonie możemy zobaczyć gdzie mamy baterie naładowane żeby je wymienić) w których czekają na nas baterie naładowane i do których wkładamy baterie do naładowania. To jak taki dzisiejszy punkt wymiany np butli gazowych do kuchni gazowej.
    To tak jeśli chodzi o trasy, w koło komina można nadal używać ładowania przewodowego.
    Ogólnie osobiście uważam, że samochodowa technologia akumulatorowa powinna wiązać się nie tylko z ładowania ale również z szybką wymiana baterii. Tylko tym powinny zająć się instytucje którym zależy na ochronie środowiska.

  4. Nic się nie zgadza proszę posłuchać co powiedział Hołowczyc na temat elektryczne. Nic się nie sprawdza bo nie opłaca się naprawić elektryczne gówno

  5. Facet a powiedz mi jak dasz radę na długich trasach z dużym ładunkiem gdzie w docelowym miejscu nie ma ładowarki. Mało tego ( to twoje eco czy pomyślałeś z kąd bierze się prąd do ładowarek) Wielki bum na elektryki. Jeszcze będziesz całował spaliniaki .Dowiedz się ile kosztuje nowa bateria.Doeiedz się gdzie wyląduje twoja stara bateria skoro jesteś taki eko. Dowiedz się skąd się biorą metale ciężkie na produkcję twojej baterii.
    Dowiedz się ile ludzi cierpi przez Ciebie.Ale Ty jeździsz elektrykiem i Ty jesteś ECO.

  6. Dziwię sie że w elektrykach nie robią dachu z ogniw fotowoltaicznych, przy słonecznej pogodzie akumulatory stale by się doładowywały. Elektryk na dłuższą metę to niewypał, tak czy siak nadejdzie czas w którym będą same elektryki a problem z ich częstym ładowaniem będzie zażegnany. Na razie takie samochody to zabawki dla bogatych.

  7. Jeżdżę elektrykiem zeczywiście na trasy długie jest problem z ładowaniem. Wszystko ok jeżeli w danym momencie ładowarka jest wolna. Jak jadę powyżej 200 km to mam rezerwowy mały cichy agregat 3300Vat i ładowarkę, ale i tak nie przesiadłbym się na spalinówkę.

  8. 1. Auta spalinowe nie znikną. Zawsze będzie jakaś firma, która będzie kontynuowała tę chlubną tradycję
    2. Elektryki również zostaną – kwestia wynalezienia niewielkich ogniw zdolnych magazynować i przyjmować wielką ilość energii, oraz efektywnie ją oddawać.
    3. Wodór się może przyjąć, o ile dopracują technologię transportu, przechowywania i bezpiecznego tankowania wodoru. Już są takie udane próby. Ale mimo wszystko chyba to będą ekologiczne ogniwa wodorowe.
    4. W niedalekiej (jakieś 50 lat) przyszłości – bawię się teraz w fantastę bez żadnych dowodów naukowych – w każdym aucie będzie zamontowany reaktor fuzyjny, co zmieni potrzebę tankowania w potrzebę zwiększenia żywotności mechanizmów, bo taki reaktor wystarczy na całe życie pojazdu.

  9. Gratulacje świetny merytoryczny materiał.
    Ten odcinek jest przykładem że jak się chce o czymś opowiedzieć rzetelnie, to nie wystarczy trzy dni testów. Zupełnie inaczej się opisuje samochód używany przez kilka lat. Podobne zdroworozsądkowe podejście można zaobserwować u Waldemara Florkowskiego.
    My przez lata użytkowania różnych samochodów, osiągnęliśmy jakąś równowagę 🙂
    – Elektryki codziennie do pracy, w trasę 3 litrowy diesel (np BMW) a na przejażdżkę i na ciężką zimę 4×4 V8 HEMI 🙂
    Dzięki za fajny, filmik, taki kompletnie bez spiny.

  10. Jest problem znaleźć teraz zwykły, nowy samochód bez dodatku typu: hybryda, elektryk, plug-in i inne start-stopy i gówna! Brniemy w pseudoekologie kosztem pasjonatów czerpiących przyjemność z normalnej jazdy "normalnym" samochodem.

  11. Czyli jeśli pracuję w domu, do sklepu mam 150 metrów, a jeżdżę 4 razy w miesiącu w trasę 400 km, to od 2025 roku będę w dupie, jeśli zechcę kupić odpowiednie auto do moich potrzeb? Nie ma to jak nowoczesny, realny faszyzm. Nowocześni zamordyści nie przyłożą mi pałą ale z uśmiechem powiedzą że wiedzą co dla mnie – dorosłego człowieka – jest dobre i wiedzą to lepiej ode mnie. Lenin w piekle się uśmiecha.

  12. Panie Adamie stwierdzenie że do Wrocławia jedzie się 7 godzin zamiast 3 to bzdura !!! Jak może tak Pan mówić ? Czas jazdy elektrykiem jest nieznacznie dłuższy.

  13. To skoro te samochody elektryczne są takie proste konstrukcyjne i tanie…, to czemu są takie drogie??? 🤦
    Elektryki skończą się za 10-15 lat – podobnie było z tymi powyginanymi świetlówkami „energooszczędnymi” co miały w sobie całą tablicę Mendelejewa i kosztowały krocie…, a marnowały przy starcie więcej prądu niż zwykła żarówka przez kilka godzin świecenia… Weszły potem LEDy i już o tym badziewiu nikt nawet nie pamięta… Wejdzie wodór i o elektrykach też szybko wszyscy zapomną…
    Poza tym zobaczcie na świat – ludzie palą śmieciami zimą w piecach bo są biedni, Chiny, Indie, Rosja, cała Afryka i pół Azji przemysłem zanieczyszczają klimat na maxa, a nam się wmawia, że jak Kowalski kupi elektryka za ćwierć bańki to uratuje świat… Co za obłuda…🤦

  14. A czym redaktor jeździ że się tak długo ładuje? Leaf? Nowe auta elektryczne ładują się w zakresie 20-80% przez 20 30minut, więc przy spokojnej jeździe 100kmh dojadą z punktu a do b z krótkim postojem

    Nie wszyscy muszą cisnąć 160kmh aby dostać kontrakt w innym mieście

  15. Fajny materiał i co do wyboru sie zgadzam ale sam mam elektryka i wcale podroze nie wydluzaja sie 2-3 krotnie. Nie sa to auta dla przedstawicieli handlowych ale dla zwyklej rodziny jadacej nad morze… Ten sam czas.

  16. Uwielbiam motoryzację w każdej postaci ale serce boli jak się słyszy, że już nie kupisz poczciwej benzynki z dużym litrarzem V8 albo V12…nic nie zastąpi dźwięku takiego silnika 🤧😭😭

  17. O ile temat 'wyboru' i tego czy samochody elektryczne są przydatne na codzień jest dyskusyjny… ale błagam Panie Adamie, fajnie by było jakby dziennikarz motoryzacyjny jednak nie powtarzał bzdur o samochodzie napędzanym węglem. Jakoś kierowców samochodów spalinowych nie interesuje to skąd się bierze paliwo do ich baków a z uporem maniaka gadają o prądzie z węgla.
    To moża ja Pana czegoś nauczę:
    – paliwo nie teleportuje się magicznie do baku samochodu spalinowego, ani do stacji benzynowej z magicznej krainy.
    – ropę trzeba wydobyć z podziemi lub dna oceanicznego za pomocą procesu który pochłania gigantyczne ilości energii
    – okazuje się że maszyny wydobywające ropę pracują na prąd (kto by pomyślał?) – zapewne również z węgla
    – potem to paliwo się transportuję do rafinerii. Często potężnym statkami które spalają miliony ton ropy (czasami się rozwalą się w jakiejś zatoce niszczac całe ekosystemy.. ale kogo to obchodzi)
    – następnie to paliwo jest rafinowane – czyli przechodzi proces który zużywa gigantyczne ilości energii po to żeby zmienić robę w coś używalnego przez samochód.
    – potem znowu to paliwo transportuje się do składów paliwa (znowu te tankowce),
    – ze składów paliwa dopiero to paliwo transportuje się do stacji – uwaga – cysternami które spalają paliwo
    – dopiero ze stacji (której pompy działają na prąd z węgla) – paliwo trafia do samochodu docelowego który to paliwo spali
    Podsumowując:
    – przy samochodach spalinowych gigantycznym problemem jest przemysł paliwowy a nie tylko to co się wydobywa z rury spalinowej.

    Powielając sztampowe frazy o 'prądzie z węgla' idzie pan ramie w ramie z potężnymi korporacjami paliwowymi które nie raz wpływały na rządy państw żeby wywoływać wojny bo trzeba 'ratować demokracje' w krajach gdzie zupełnie przypadkowo są złoża ropy.

  18. Chętnie kupiłbym elektryka ale mnie nie stać. Chciałem zamienić moją KIA Sportage 2,0 l na KIA EV6, w sumie takie średnie auta ale cena w salonie 230 tys to sory. Ekologia jak na razie dla bogatych.

  19. my jako 3ci świat nie mamy wyboru chińczycy są właścicielami kopalń ziem rzadkich a nasi politycy są za autami na baterie tylko japonia ma jaja i idzie też ostro w wodór

  20. Nie cierpie elektryków, od kiedy sie dowiedziałem jakie to koszta i zniszczenie dla natury. Pozatym co oni mają do ropy? Światowe zasoby są ogromne i starczą jeszcze dla wielu pokoleń. W przeszłości przeczytałem książke Medium, w której to było napisane że w historii powstało wiele technologi takich że by sie jeździło za darmo jak np. Wolna energia, ale w tym wszystkim chodzi o to żeby kontrolować człowieka. Podobno dla naszego dobra. Może i tak ciężko mi powiedziec jak by to wyglądało jak by każdy człowiek był samowystarczalny energetycznie, czy by sie podporządkował? Tego niewiem…

Dodaj komentarz

Zadzwoń!