Ładowanie…

Mobilny Mechanik – Mechanika – Diagnostyka + Elektryka Samochodowa

Mobilny Mechanik Warszawa, Auta Diesel, Hybrydowe, Elektryczne, Firma nr 1 w Warszawie - Naprawiamy samochody, jachty i wszystko inne w Warszawie
Kontakt

OSCYLOSKOP W WARSZTACIE SAMOCHODOWYM, GOŚĆ PROFESORA- ELEKTROMECHANIK PIOTR OPOWIADA.

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689



Siemanko
Przyjechał do mnie Piotr który jest elektromechanikiem, postanowił podzielić się z Wami swoją wiedzą i doświadczeniem związanym z elektromechaniką. Dzisiaj tematem głównym jest zastosowanie oscyloskopu w podstawowych badaniach wyposażenia elektrycznego silnika.
Zapraszam do pytań i dyskusji w komentarzach
Jeśli chcielibyście żebym rozwinął tę tematykę to proszę pisać w komentarzach.
Pozdrawiam!

Kanał YT Piotra:
https://www.youtube.com/channel/UC3MMsK93zBt3mlTXgK6p4mA

Gadżety Profesora !!!
https://sklep660527.shoparena.pl/

Program do obsługi warsztatu którego ja używam i polecam:
https://warsztat24.com/ KOD RABATOWY: “profesorkris” Pisane razem 🙂

Wsparcie działalności Profesora:
https://zrzutka.pl/ba9dyn
ALBO
09 2490 0005 0000 4000 3938 8281
Paypal:
https://paypal.me/ProfesorChris?locale.x=pl_PL

facebook
https://www.facebook.com/ProfesorKris/

Instagram:
https://www.instagram.com/profesor_chris/

Warsztat Profesora:
https://g.page/ProfesorChris?share

Meble warsztatowe których używam
https://fastservice24.pl/

source Serwis Elektryki i Elektroniki Samochodowej, Profesjonalny serwis samochody w Warszawie Wawer. Zadzwoń do nas. Powierz samochód profesjonalistom! Uczciwość i rzetelność. Szybka realizacja. Doświadczeni mechanicy. Nowoczesny sprzęt. Usługi: przeglądy gwarancyjne, mechanika samochodowa, warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy w Warszawie.

Naprawa elektryki / elektroniki samochodowej. Oferujemy: – naprawę / odbudowę samochodowej instalacji elektrycznej w samochodach w Warszawie.

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

23 thoughts on “OSCYLOSKOP W WARSZTACIE SAMOCHODOWYM, GOŚĆ PROFESORA- ELEKTROMECHANIK PIOTR OPOWIADA.

  1. Już mi się diagnosta podoba 🙂 profesjonalizm sporo aut jakie miałem po specach przebite kable przecinane itp zero płynnej izolacji a tu gość działa jak należy 🙂

  2. szybko zmieniam biegi w sensie gałką biegową i czasami eco nie wskoczy i przy 80km/h prawie zawsze wyskakuje błąd producent twiedzi że szybciej trzeba zmieniać biegi ale to nic to nie zmienia

  3. Szanowny Panie chrisie Ładnie się zaczęło ale Pana gość nie trzyma się tematu miał zacząć jak działa i do czego służy oscyloskop , a zaczął od gdzie podłączyć nie wyjaśnił dlaczego zbyt często powtarzał ,, ale to nie ważne" Powiem tak skoro to nie ważne . to po co ten wykład. Masło maślane, a kasza kaszana. Niech Pan więcej nie zaprasza Takich specjalistów.

  4. Witam Serdecznie
    Chcialbym bratu sprawic prezent. ksztalci sie on na elektromechanika(niejest amatorem ) i chcialbym mu kupic sprzet do pomiarow(scope czy oscyloskop samochodowy) ja sie natym nieznam . I zwiasku z tym moje pytanie czy moglibyscie mi cos polecic , doradzic do 10.000 pl? +/- Byl bym szalonie wdzieczny . Dziekuje i Pozdrawiam

  5. PWM to wspołczynnik wypełnienia impulsu… ale to nie ważne bo gość ma wiedzę przeogromną i najpewniej to tylko omyłkowo nazywa po swojemu. Ja bym mu auto w ciemno dał do naprawy – po oglądnięciu tego filmu.

  6. Ja tam się temu panu nie dziwię że tak mówi. W szkole bardzo dobrze szło mi z mechaniki i kiedyś nauczyciel kazał poprowadzić mi lekcję i układzie paliwowym silnika ZS. Miałem mówić 30 minut i reszta na pytania, a skończyłem w trzy. Okazało się, że coś co dla mnie jest oczywiste, nie musi takie być dla reszty i nie wystarczy powiedzieć że po wytworzeniu odpowiedniego ciśnienia przez pompę paliwa następuje wtrysk do cylindra tylko "element tłoczący pompy wtryskowej spręża paliwo, które za pomocą metalowych przewodów wysokiego ciśnienia (które dzięki specjalnemu kształtowy, różnym zawinięcią itd. mają jednakową długość co jest konieczne żeby wyeliminować opóźnienie początku wtrysku, a co za tym idzie zapłonu) napiera pod pewnym ciśnieniem na iglicę wtryskiwacza, która z drugiej strony dociskana jest do dyszy przy pomocy sprężyny. Po pokonaniu oporu sprężyny sprężony olej napędowy unosi iglicę, przez co zostaje otwarta dysza wtryskiwacza i następuje wtrysk paliwa. Dodatkowo kształt, odpowiednie kąty i ilość otworów w rozpylaczu zapewnia jak najlepsze rozpylenie i wymieszanie mieszanki paliwowo- powietrznej. Przy pomocy śruby w korpusie wtryskiwacza zmieniamy napięcie sprężyny, dzięki czemu możemy zmieniać ciśnienie wtrysku. Tyle gadki o zwykłym momencie wtrysku paliwa do starego silnika. Dlatego wiem, że nie nadaje się, ani nie chcę być nauczycielem. Teraz wyobraźcie sobie, jak długi byłby ten film, gdyby ten mechanik chciał wytłumaczyć oscyloskop takiemu laikowi jak ja i zaczął by od tłumaczenia pojęć napięcie, natężenie, rezystancja. Bo bez podstaw nie można zrozumieć o czym on mówi.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!