Ładowanie…

Mobilny Mechanik – Mechanika – Diagnostyka + Elektryka Samochodowa

Mobilny Mechanik Warszawa, Auta Diesel, Hybrydowe, Elektryczne, Firma nr 1 w Warszawie - Naprawiamy samochody, jachty i wszystko inne w Warszawie
Kontakt

Ostry cień rdzy – Mercedes W210 Okular #SKARBONKA

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689



===✅ Link aktualny w 2022✅===
https://mubi.pl/zachar – promocja na ubezpieczenia
* 150 zł cashback * do 2000 zł premii za polecenie

Tym razem usłyszycie opowieść o tym, że … nie zawsze da się oszczędzić!

Masz w garażu skarbonkę? Chcesz o niej opowiedzieć? Napisz do mnie: zacharoffyt@gmail.com

Szukaj części do tego samochodu na Allegro:
https://na.allegro.pl/Zachar_szukajczesci

source Serwis Elektryki i Elektroniki Samochodowej, Profesjonalny serwis samochody w Warszawie Wawer. Zadzwoń do nas. Powierz samochód profesjonalistom! Uczciwość i rzetelność. Szybka realizacja. Doświadczeni mechanicy. Nowoczesny sprzęt. Usługi: przeglądy gwarancyjne, mechanika samochodowa, warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy w Warszawie.

Naprawa elektryki / elektroniki samochodowej. Oferujemy: naprawę / odbudowę samochodowej instalacji elektrycznej w samochodach w Warszawie. Serwisy samochodowe Serwis Elektroniki zajmują się elektroniką i elektryką samochodową. Dobry Auto Elektryk w Twojej okolicy. Układy elektryczne – montaż i naprawa. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu elektryk samochodowy Warszawa.

Mobilną naprawę elektryki samochodowej w Warszawie świadczą serwisy naszych mechaników w Warszawie. Warsztat Samochodowy, Naprawy z dojazdem we wskazane miejsce, czyli tzw. Mobilny Auto Serwis, Mechanika Samochodowa, Elektryka Samochodowa. Oferujemy komputerową diagnostykę silnika oraz naprawy z zakresu elektroniki, elektromechaniki i elektryki samochodowej w Warszawie. Warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy z dojazdem w stolicy Polski.

Elektryka samochodowa w Warszawie tylko u nas! PODEJMUJEMY SIĘ CIĘŻKICH PRZYPADKÓW. Nasz serwis samochodowy dysponuje nowoczesnymi urządzeniami diagnostycznymi.

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

45 thoughts on “Ostry cień rdzy – Mercedes W210 Okular #SKARBONKA

  1. Witaj to chyba zależy od auta przykład miałem BMW E39 2.5 d ( nie tds) zrobiłem nim 130 tys km bez większych problemów i później zachciało mi się e klasy padło na w211 2.7 CDI ( czytając opinie silnik niezniszczalny 🤣) wersja avangarde na full ( pompowane podgrzewane wentylowane cuda na kiju 🤣) zakupiony od starszego pana pod kocem npiby trzymany za cenę też większa niż srednio stało ale oki … Po zakupie pojechałem na maly serwis po ogledzinach mechanik stwierdził że dobry stan tyle że gość zakładał części z allegro ( najtańsze wachacze itp ) myślę oki po przejechaniu 8 tys km silnik zaczyna delikatnie stukać wszyscy stawiają na wtrysk regeneracja wtrysków nic nie pomogła okazało korba na 5 tłoku 😂 doradzono mi zakup innego silnika niż remontu więc tak zrobiłem kupiony słupek z certyfikatem jakości boże czego on nie miał za uwaga 3700 zł zrobiłem regenerację turbo dosłownie wszystko co trzeba olej w skrzyni plus filtr itp koszt silnika roboty turbo itp wszedł 10 tys zł nie licząc wtrysków poskładane lala silnik pięknie działa po 2 miesiącach na autostradzie do Monachium przy 200 kmh następna korba wyszła bokiem 🤣🤣🤣🤣🤣😂 auto kupiłem za 24 tys wsadziłem około 15 tys i zrobiłem max 20 tys km na 2 silnikach 😂😂😂😂

  2. Dwa takie w rodzinie oba pojechały na złom z przebiegami 600 tys
    Na końcu sprawdzalismy z ciekawości realny przebieg każdy 1000000 km
    W dobrych czasach nie do zdarcia
    Komfort
    Wytrzymalosc ekonomia
    Podzespoły jeżeli wymieniałes na firmowe wytrzymywaly lata 💪

  3. Ten mercedes wygląda jak by wrócił z Afryki bagażnik wygląda jak by nim budowlańcy cement wozili buda to obraz nędzy i rozpaczy dziwię się ze facet to kupił sprzedający do dziś pije z radości że ożenił tego trupa

  4. Jak bardzo marzy mi się W210, to chyba bym się bał go kupić dla oszczędności xD

    Z plusów to przynajmniej kielichy jeszcze się nie przerdzewiały… oraz rustykalny stan karoserii pasuje do linii elegance xD

  5. Mordo. Sprzedaj to padło na części i kup sobie coś normalnego.
    A jak już masz zostawiać kup spreya i weź zamaluj ta rdzę bo jak na nią patrzę to nie mogę normalnie

  6. Jprdl ! Sa masochiści na tym świecie! Jak można sobie urozmaicić życie za 4K pln 🤣🤘🏻
    Kupując wrak z nadzieja ze jakoś to będzie ! Wsadzić 12k pln to już jest hardkor !
    No to teraz czekać aż kupi w211 przynajmniej korozji będzie mniej 🤣🤣
    Pozdrawiam i szacun za fajny materiał !

  7. Też chciałem kupić identyczny egzemplarz tylko avangarde jakieś 7 lat temu 🙂 Dobrze, że wypadło na passata. Służy do dziś bez grama korozji. Nie mniej koledze w tym budżecie polecam rower jako konieczność. Zdrowia życzę!

  8. a ja też kupiłem w210 w podobnym stanie, teraz jest zrobiony od podstaw, mechanika blacharka skrzynia. Jest to najnudniejszy gruz w domu nic się w nim nie sypie. Wymaga tylko tankowania ale nie za często. Mam go od 12 lat i zawsze, palił, jechał i dojechał na miejsce bez niespodzianek. Czyli jak dbasz tak masz.

  9. Skąd ja to znam… mam Volvo V50 T5, właśnie przyszedł czas na serwis. Okazało się, że ktoś zamówił sobie pakiet dynamic, co daje sztywniejsze o 5% sprężyny z tyłu. Kiedyś istniały do tego zamienniki, dziś nie istnieją a część OE kosztuje 640 pln/szt zamiast 120-200 za sztukę eibacha czy kayaby.

  10. tragedii chyba nie ma jak na auto prawie dwudziestoletnie wyeksploatowane przez wszystkich które straciło 99% swojej wartości… rdza to znak rozpoznawczy modelu reszta to eksploatacja 😉

  11. Kupiłem kiedyś w210 2.2cdi z 2002r. Auto miało być na parę miesięcy, ponieważ kupiłem również nowe auto z usa, a mercedes miał być tanim autem na czas sprowadzania auta ze stanów do Pl, naprawy itp. Po 2 tyg od zakupu zaczęły falowac obroty na postoju, do tego podczas tego falowania bardzo dymił. Podczas jazdy na max wciśniętym gazie-zero dymienia. Auto było u wielu mechaników, z czego u jednego specjalisty od Merców. Generalnie zero wycieków, rdzy, itp itd wszystko w stanie rewelacja, oprócz falowania i dymienia… Nie doszedłem z tym gównem do ładu, sprzedałem jako uszkodzone i niech ktoś się martwi. Auto tragedia…

  12. Z każdą kolejną naprawą myśli się, że to już ostatnia rzecz i koniec kosztów. A potem wychodzi taka suma, że można było mieć dużo lepszy samochód za to.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!