Ładowanie…

Mobilny Mechanik – Mechanika – Diagnostyka + Elektryka Samochodowa

Mobilny Mechanik Warszawa, Auta Diesel, Hybrydowe, Elektryczne, Firma nr 1 w Warszawie - Naprawiamy samochody, jachty i wszystko inne w Warszawie
Kontakt

Partner 1.6hdi po programie!!! Oszczędny ale czy muł? Testy i pomiar na hamowni. #38

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

source Usługi dla branży Elektryka i elektronika samochodowa Doświadczeni kierowcy są do Państwa dyspozycji w zakresie transportu w warszawskim Wawrze. Skontaktuj się z nami. Zadbaj o swój samochód u fachowców. Najwyższe standardy wiarygodności i uczciwości. Natychmiastowe działanie. Mistrzowscy majsterkowicze Nowoczesne maszyny. Usługi obejmują przeglądy gwarancyjne, mechanikę samochodową oraz warsztat oferujący naprawy w zakresie mechaniki, elektryki i elektroniki samochodowej. Mechanik samochodowy z Warszawy.

Rozwiązywanie problemów i naprawa podzespołów elektronicznych w pojazdach. W Warszawie możemy naprawić lub przebudować instalację elektryczną Twojego pojazdu. Serwis Elektroniki, firma oferująca usługi związane z motoryzacją, zajmuje się elektryką i elektroniką pojazdów. Najlepszy elektryk samochodowy w Twoim regionie. Montaż i naprawa infrastruktury elektrycznej. Warszawski elektryk samochodowy z kilkuletnim stażem w branży.

Automotive E&E services Warszawa Wawer posiada doświadczonych szoferów. Dowiadywać się. Specjalizuj się w swoim samochodzie. Najwyższa uczciwość i rzetelność. Natychmiastowy. Modernizacja rzemieślników. Dostępne są przeglądy gwarancyjne, mechanika samochodowa oraz warsztat oferujący usługi mechaniczne, elektryczne i elektroniczne. warszawski mechanik.

Naprawa elektroniki samochodowej. Możemy przywrócić instalację elektryczną Twojego samochodu w Warszawie. Serwis Elektroniki specjalizuje się w elektrotechnice i elektronice samochodowej. Lokalny elektryk samochodowy. Naprawa infrastruktury elektrycznej. Weteran warszawskiego elektryka samochodowego.

Nasi warszawscy elektrycy samochodowi są mobilni. Automotive Service Center, Serwis samochodowy na miejscu, Mechanik lub Elektryk w określonej lokalizacji. Warszawa diagnostyka i naprawy elektroniki, elektromechaniki i elektryki samochodowej. Fachowa naprawa samochodów, obejmująca elementy mechaniczne, elektryczne i techniczne. Warszawa, Polska mechanik samochodowy.

Tylko elektrycy samochodowi w Warszawie. Złożone instancje są akceptowane. Nasz warsztat samochodowy posiada zaawansowany sprzęt diagnostyczny.

Nasi warszawscy mechanicy samochodowi oferują mobilne usługi naprawy elektryki samochodowej. Automotive Service Center, Auto Naprawa na miejscu (lub „Mobile Auto Service”), Mechanik lub Elektryk w określonej lokalizacji. W Warszawie świadczymy usługi z zakresu elektroniki, elektromechaniki i elektryki samochodowej, w tym diagnostykę i naprawy. Warsztat oferujący fachową obsługę samochodów, w tym naprawę i konserwację elementów mechanicznych, układów elektrycznych oraz gadżetów technologicznych. Dostępny mechanik samochodowy w Warszawie.

Jesteśmy jedynymi elektrykami samochodowymi w Warszawie. Przyjmujemy skomplikowane przypadki. Nasz warsztat samochodowy korzysta z najnowocześniejszych narzędzi diagnostycznych.

Serwis Elektryki i Elektroniki Samochodowej, Profesjonalny serwis samochody w Warszawie Wawer. Zadzwoń do nas. Powierz samochód profesjonalistom! Uczciwość i rzetelność. Szybka realizacja. Doświadczeni mechanicy. Nowoczesny sprzęt. Usługi: przeglądy gwarancyjne, mechanika samochodowa, warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy w Warszawie.

Naprawa elektryki / elektroniki samochodowej. Oferujemy: naprawę / odbudowę samochodowej instalacji elektrycznej w samochodach w Warszawie. Serwisy samochodowe Serwis Elektroniki zajmują się elektroniką i elektryką samochodową. Dobry Auto Elektryk w Twojej okolicy. Układy elektryczne – montaż i naprawa. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu elektryk samochodowy Warszawa.

Mobilną naprawę elektryki samochodowej w Warszawie świadczą serwisy naszych mechaników w Warszawie. Warsztat Samochodowy, Naprawy z dojazdem we wskazane miejsce, czyli tzw. Mobilny Auto Serwis, Mechanika Samochodowa, Elektryka Samochodowa. Oferujemy komputerową diagnostykę silnika oraz naprawy z zakresu elektroniki, elektromechaniki i elektryki samochodowej w Warszawie. Warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy z dojazdem w stolicy Polski.

Elektryka samochodowa w Warszawie tylko u nas! PODEJMUJEMY SIĘ CIĘŻKICH PRZYPADKÓW. Nasz serwis samochodowy dysponuje nowoczesnymi urządzeniami diagnostycznymi.

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

49 thoughts on “Partner 1.6hdi po programie!!! Oszczędny ale czy muł? Testy i pomiar na hamowni. #38

  1. Mam Berlingo z 1.6 hdi 75km 16v zrobiony na 105KM, 250Nm v-max 180km/h spalanie można utrzymać na poziomie 4L/100, minimalne średnie spalanie 3.8 i to nie na kilku kilometrach tylko na 1200km. bo tyle około robi na pełnym zbiorniku, u mnie to auto przejeżdża każdego dnia 100-120km, przebieg na dzień dzisiejszy 304 000km i żadnych problemów, wszystko wymieniane na czas… średnia prędkość 80km/h wtedy jest najoszczędniejszy. od zawsze trochę sobie przykapca na czarno teraz i na oryginalnej mapie…

  2. Chłopie ty wiesz od czego przyspieszenie zależy ? Bo z tego co widze co chyba nie bardzo 👌🏻 masz wykres max hp miedzy 3,5 a 4 k rpm a ten ze powyżej 3,5 niejedzie 🤣 dobre jaja chyba ze ci tuner złe wykres na obroty nałożył albo się po.suło po wyjeździe z hamowni 😜 watt:m/s = siła znaczy to tyle ze przy tej samej prędkości jazdy największa sile na kołach masz przy największej mocy silnika dlatemu chcac mieć w danym zakresie prędkości na zawodach jakiś najlepszemprzyspieszenia dobiera się tak przełożenia żeby silnikntrzymac na piku mocy w interesującym nas zakresie prędkości chyba ze niema wystarczająco trakcji etc ale załóżmy cvt w obojętnie jakim skucie ustawisz cvt na max nm na wale vs konkurent na 1/4 mili ustawi na max hp na wale i prze….es chyba ze ten model skutera to wyjątek który ma stała moc miedzy rpm max nm na wale a max hp czyli 1 na 50 przypadek 😎 kręcąc to cos do 3,5 będzie wolniej niż do 4-4,2 k rpm jesli tuningowiec ci wykres dobrze na rpm nałożył 🪠 łatwo możesz to przetestować odpal rejsa na mały zakres prędkości na którym będziesz mógł uzyc 2 zakresów obrotowych np 2,75- 3,25 vs 3,5 do 4,136 k rpm zakres prędkości dowolny byle ten sam dla obu wersji zobaczysz ze 3,5-4,1 przyspieszy lepiej i niema to nic wspólnego z większymi rpm czy niższym biegiem samymi w sobie a tylko i wyłącznie znwiekszanmoca jak zredukujemy zabardzo i obroty będą zaduze przyspieszenienbedzienslabsze 😎ja juznto testowałem w paru autach i paru jednośladach obroty mocy max zawsze przyspieszają cokolwiek nadkolach najlepiej generując największa sile na kołach napędowych 😎 ciebie myli przyspieszenie na 1 biegu gdzie zawsze najmocniej cie wciśnie na max momencie obrotowym na wale silnika bądź prawie zawsze ( bo jak jest 100nm na 1000 rpm vs 102 nm na 7000 rpm to tak niebedzie bo im wieksza prędkość tym wszelkie opory rosną ale w większości przypadków tak będzie ) tyle ze naj naj silniejsze wciśnięcie w fotel będzie na tej samej prędkości na max mocy zawsze alemdo tego trzeba zredukować bieg i uzyc odpowiednich obrotów na tej samej prędkości gdzie wcześniej jechaliśmy na max nm na wale = max hp zawsze wygeneruje więcej niutona siły na styku oponynz asfaltem niż max nm na wale przy tej samej prędkości jazdy wyjątek to gdy już na max nm na wale jest generowana taka sama moc jak dalej piku czyli gdy mamy stała moc miedzy rpm max nm a max hp 😎

  3. 11:50 taa…polemizowałbym, no chyba że ze mną jest coś nie tak. Bez wariowania bo z tymi silnikami i tak sie nie da, normalna jazda:
    Ford Cmax (2010r.) 1.6tdci 110km – miasto 6-7, trasa 6 (prędkości 100-120), 8.5 (prędkości 150-170).
    Astra (2015r.) 1.6cdti 110km, tylko po mieście i krótkie dystanse ale 9L wg komputera.
    Litości…
    Jak dla mnie o dupe rozbić te silniki, ani mocy ani oszczędności. No chyba, że ktoś jeździ 80% trasa i nie przekracza 120

  4. Berlingo i partnerer bardzo spoko minivany idealne woły robocze z hdi pod maską i krótsze od kombi łatwiej w mieście zaparkować ale na trasę ja lubię siedzieć nisko więc nie dla mnie

  5. Co do spalania. Jechałem Fiestą mk7 z tym samym silnikiem trase Katowice-Kołobrzeg-Katowice i średnie spalanie z całego wypadu wynosiło 4,8 litra, a na trasie/autostradzie ciągle 130-150kmh. Widać, że największą przeszkodą jest bryła Peugeota 😀

  6. Super się Ciebie słucha i ogląda. Dobra robota, może być więcej takich przyziemnych wozów. Jak dobrze przedstawione to i materiał o peugeocie ciekawy 🙂 Może podobny test e91? Pozdrawiam.

  7. Super autko mam takiego białasa, jestem mega zadowolony, 1.6 hdi 90hp wystarcza choć spalanie w cyklu miejskim nie powala (trasa 5l choć da rade mniej,miasto max 8L), mimo wszystko największą bolączką są dolne krawędzie wszystkich drzwi oraz maski warto wywalić uszczelki przy drzwiach które trzymają wilgoć, z mechanicznych rzeczy to świece żarowe ciężko wymienić ze względu na dostęp, tanie w utrzymaniu i można palete wsadzić na pakę bez problemu 🙂

Dodaj komentarz

Zadzwoń!