source Serwis Elektryki i Elektroniki Samochodowej, Profesjonalny serwis samochody w Warszawie Wawer. Zadzwoń do nas. Powierz samochód profesjonalistom! Uczciwość i rzetelność. Szybka realizacja. Doświadczeni mechanicy. Nowoczesny sprzęt. Usługi: przeglądy gwarancyjne, mechanika samochodowa, warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy w Warszawie.
Naprawa elektryki / elektroniki samochodowej. Oferujemy: naprawę / odbudowę samochodowej instalacji elektrycznej w samochodach w Warszawie. Serwisy samochodowe Serwis Elektroniki zajmują się elektroniką i elektryką samochodową. Dobry Auto Elektryk w Twojej okolicy. Układy elektryczne – montaż i naprawa. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu elektryk samochodowy Warszawa.
Mobilną naprawę elektryki samochodowej w Warszawie świadczą serwisy naszych mechaników w Warszawie. Warsztat Samochodowy, Naprawy z dojazdem we wskazane miejsce, czyli tzw. Mobilny Auto Serwis, Mechanika Samochodowa, Elektryka Samochodowa. Oferujemy komputerową diagnostykę silnika oraz naprawy z zakresu elektroniki, elektromechaniki i elektryki samochodowej w Warszawie. Warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy z dojazdem w stolicy Polski.
Elektryka samochodowa w Warszawie tylko u nas! PODEJMUJEMY SIĘ CIĘŻKICH PRZYPADKÓW. Nasz serwis samochodowy dysponuje nowoczesnymi urządzeniami diagnostycznymi.
Posiadamy10 mobilnych mechaników w Warszawie + Sieć Warsztatów Samochodowych
Śmieszy mnie to że 2 chłopów wyciąga głowice która waży 20 kg a robiąc przy cię ciężarówkach kilka lat 2 osoby wyciągaja głowice ważąca prawie 100kg i nie jest lekko
W astrze F 1.4 60KM głowicę ściągam sam w 20min. Do mojego silnika żaden mechanik nie ma prawa wstępu, wszystko naprawiam sam a nie jestem mechanikiem z zawodu, oczywiście składam później cały dzień. Im auto nowsze tym już nic samemu nie zrobisz i tylko pchasz kasę do skarbonki bez dna.
Co ma zminna faza rozrzadu czyli vvti do zmiennego wzniosu zaworow, valvematic? Vvti zmini czasy otwarcia i zamkniecie zaworów, w zależności co chcemy uzyskac
🤣To znowu niezawodna toyota. Toyota jest liderem niezawodność ale do 5 lat. Umówmy się do 5 lat to każde auto. Wytrzyma. Później jest coraz gozej. Co już nie było wymianiane w Toyocie 🤣. Polacy na sama hasło toyota ściągają gacie… Taka metal ość . A czy to dobre auto. Korozję ma. Środek od siekiery. Trakcja nie powala. Miałem 3 Toyoty. Każda. Się psuła 🤣. Co lepsze bardziej niż fiat. Nawet honda jazz Tak dawała popalić co chwilkę cos. Jej było a auto miało mały przebieg. Odziwo głupia benzynowa renowka clio zero awarii. I zero rdzy pozatym lepiej zapieprza po zakrętach. I stara audi. To majstersztyk ale nie Japończyki 🤣 kto wymyślił ze są takie super mogę wysłać listę. Ile rzeczy się spieprzyło nawet wydech. 🤣 Czy jest coś w Toyocie. Co różni się od innych marek. Poszli w bezzyne bardziej i hybrydy ale te auta wcale nie pala mało. Owszem pomalutku po mięsie tak jadąc tros, KE szybciej . Spalają jak limozyny przy tej samej prędkos i . Uzyskać spalanie 5 litów. Dislem bardzo prosto wystarczy jechać za toyota Yaris 🤣 spalanie spada nawet do 4 litrów autam 150 PS.. Fani. Toyoty twierdzą że to auto mało pali. Niestety brednie. Pali nawet i dużo do swojej wagi osiągów bardzo dużo. Mam 2 auta 150 PS jadą jak z jajkami czyli toyotami. Spalają koło 6 litrów. To auta sportowe. Więc są nie wysilone. Bezprobly schodzą do warto czarnoksiężnika Yarisa 😀
Panie Klimek proszę zapoznać się z manualem tego silnika. Przed zdjęciem głowicy trzeba wyjąć zawór zmiennych faz bo inaczej się łamie przy odkręcaniu głowicy. A potem ewentualnie mówić że poprzedni mechanik popsuł.
Jeżeli samochód jest zdrowy blacharsko, to warto ratować. Jednak w tych Toyotach gniły progi, podłoga z tyłu na łączeniu z progiem i tylne belki. Wówczas dojeździć auto i do zgniatarki.
2:15 Płyn nie jest do tego silnika?
Nie ma możliwosci by elektrozawor zmiennych
faz rozrzadu peknal samoczynnie przeciez on dziala skokowo uchylajac kanaliki olejowe .
Śmieszy mnie to że 2 chłopów wyciąga głowice która waży 20 kg a robiąc przy cię ciężarówkach kilka lat 2 osoby wyciągaja głowice ważąca prawie 100kg i nie jest lekko
szrot prosta i szybka naprawa kpina
Super odcinek 👍
W astrze F 1.4 60KM głowicę ściągam sam w 20min. Do mojego silnika żaden mechanik nie ma prawa wstępu, wszystko naprawiam sam a nie jestem mechanikiem z zawodu, oczywiście składam później cały dzień. Im auto nowsze tym już nic samemu nie zrobisz i tylko pchasz kasę do skarbonki bez dna.
Co ma zminna faza rozrzadu czyli vvti do zmiennego wzniosu zaworow, valvematic? Vvti zmini czasy otwarcia i zamkniecie zaworów, w zależności co chcemy uzyskac
🤣To znowu niezawodna toyota. Toyota jest liderem niezawodność ale do 5 lat. Umówmy się do 5 lat to każde auto. Wytrzyma. Później jest coraz gozej. Co już nie było wymianiane w Toyocie 🤣. Polacy na sama hasło toyota ściągają gacie… Taka metal ość . A czy to dobre auto. Korozję ma. Środek od siekiery. Trakcja nie powala. Miałem 3 Toyoty. Każda. Się psuła 🤣. Co lepsze bardziej niż fiat. Nawet honda jazz Tak dawała popalić co chwilkę cos. Jej było a auto miało mały przebieg. Odziwo głupia benzynowa renowka clio zero awarii. I zero rdzy pozatym lepiej zapieprza po zakrętach. I stara audi. To majstersztyk ale nie Japończyki 🤣 kto wymyślił ze są takie super mogę wysłać listę. Ile rzeczy się spieprzyło nawet wydech. 🤣 Czy jest coś w Toyocie. Co różni się od innych marek. Poszli w bezzyne bardziej i hybrydy ale te auta wcale nie pala mało. Owszem pomalutku po mięsie tak jadąc tros, KE szybciej . Spalają jak limozyny przy tej samej prędkos i . Uzyskać spalanie 5 litów. Dislem bardzo prosto wystarczy jechać za toyota Yaris 🤣 spalanie spada nawet do 4 litrów autam 150 PS.. Fani. Toyoty twierdzą że to auto mało pali. Niestety brednie. Pali nawet i dużo do swojej wagi osiągów bardzo dużo. Mam 2 auta 150 PS jadą jak z jajkami czyli toyotami. Spalają koło 6 litrów. To auta sportowe. Więc są nie wysilone. Bezprobly schodzą do warto czarnoksiężnika Yarisa 😀
Największym problemem starych samochodów są ich poprzedni właściciele i jak widać również poprzedni mechanicy
Takie naprawy to tylko w ACO Wazzup.
Klimek to jak ten typ w klasowym projekcie który nic nie zrobił ale zgarnął najlepszą ocenę
58
"silniki chodza po 2 tys zł" myslalem, ze lektorzy z tv trzymaja poziom, a tu wuja w zęby, skundlenie wszedzie
Panie Klimek proszę zapoznać się z manualem tego silnika. Przed zdjęciem głowicy trzeba wyjąć zawór zmiennych faz bo inaczej się łamie przy odkręcaniu głowicy. A potem ewentualnie mówić że poprzedni mechanik popsuł.
Acco VII 2.4 zrobiłem na LPG już 160tys i nic się nie dzieje. A już 4sta km na blacie
0:03 i homogenizowanie 🤣
Wszystko zrobił ten młody mechanik a jak nagrywali wyciąganie głowicy to nagle pojawił się Klimek 😅
Do czego jest walidator ?
Tak jest gaz niszczy silniki potwierdzam na własnym przykładzie po 80 tys na lpg głowica do remontu 4k pln
Grzesiek Duda w tym przypadku ewidentnie zrobiłby płukankę silnika produktami, które reklamuje😂😂😂
super serial
Polskie mechaniki xDD
Widać że bez młodego nic on by nie zrobił… Wołomiński mechanik xd
Toyota vtec :d
Super
BMW majstra by wzięli to dopiero by się mechaniki nauczyli
✋👍
Jak zwykle młody wszystko sam zrobił a stary zgarnia zasługi 😀
sciagniecie glowicy w polonezie gora 30min
WOW . Nieźle walnęło
Łoo panie fejk, Toyoty się nie psują XD
remont
Jeżeli samochód jest zdrowy blacharsko, to warto ratować. Jednak w tych Toyotach gniły progi, podłoga z tyłu na łączeniu z progiem i tylne belki. Wówczas dojeździć auto i do zgniatarki.
Jak mawia klasyk: A idz pan k** w h**