Ładowanie…

Mobilny Mechanik – Mechanika – Diagnostyka + Elektryka Samochodowa

Mobilny Mechanik Warszawa, Auta Diesel, Hybrydowe, Elektryczne, Firma nr 1 w Warszawie - Naprawiamy samochody, jachty i wszystko inne w Warszawie
Kontakt

Porównanie Milwaukee M18 ONEFHIWF1DS-121C kontra zwykły Pneumat "1"cal oraz ręczny klucz do kół :)

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689



https://patronite.pl/TruckmechanicfromPoland

source Serwis Elektryki i Elektroniki Samochodowej, Profesjonalny serwis samochody w Warszawie Wawer. Zadzwoń do nas. Powierz samochód profesjonalistom! Uczciwość i rzetelność. Szybka realizacja. Doświadczeni mechanicy. Nowoczesny sprzęt. Usługi: przeglądy gwarancyjne, mechanika samochodowa, warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy w Warszawie.

Naprawa elektryki / elektroniki samochodowej. Oferujemy: naprawę / odbudowę samochodowej instalacji elektrycznej w samochodach w Warszawie. Serwisy samochodowe Serwis Elektroniki zajmują się elektroniką i elektryką samochodową. Dobry Auto Elektryk w Twojej okolicy. Układy elektryczne – montaż i naprawa. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu elektryk samochodowy Warszawa.

Mobilną naprawę elektryki samochodowej w Warszawie świadczą serwisy naszych mechaników w Warszawie. Warsztat Samochodowy, Naprawy z dojazdem we wskazane miejsce, czyli tzw. Mobilny Auto Serwis, Mechanika Samochodowa, Elektryka Samochodowa. Oferujemy komputerową diagnostykę silnika oraz naprawy z zakresu elektroniki, elektromechaniki i elektryki samochodowej w Warszawie. Warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy z dojazdem w stolicy Polski.

Elektryka samochodowa w Warszawie tylko u nas! PODEJMUJEMY SIĘ CIĘŻKICH PRZYPADKÓW. Nasz serwis samochodowy dysponuje nowoczesnymi urządzeniami diagnostycznymi.

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

37 thoughts on “Porównanie Milwaukee M18 ONEFHIWF1DS-121C kontra zwykły Pneumat "1"cal oraz ręczny klucz do kół :)

  1. Ładnie pokazane , jedne narzędzia mają przewagę nad drugimi , w cenę klucza pnematycznego w liczyłeś kompresor , ale podejrzewam że ten kompresor nie raz ci pomógł nie tylko do kluczy czy narzędzi pnematycznych , tak to jest racja że narzędzia na baterię ulstwiwja życie i pracę , so bardziej podręczne nie trzeba ciągnąć że sobą kabla albo węży, ale so mniej odporne na warunki atmosferyczne , a przynajmniej ja na takie narzędzia trafiam

  2. Jednak myślę że autor nagrania zapomniał o jednej dość ważnej rzeczy. Mianowicie fakcie, że komplet klucza elektrycznego posłuży WYŁĄCZNIE do odkręcania śrub i niczego więcej. Czyli płacimy jakieś 5,8tys zł za samą możliwość odkręcania (teoretycznie tylko akumulator możemy wykorzystać do czegoś innego).

    Przy komplecie na klucz pneumatyczny, zyskujemy dużo więcej możliwości. Akregat da nam prąd nawet to najzwyklejszych, najtańszych elektronarzędzi sieciowych, które są dużo tańsze niż narzędzia akumulatorowe i dysponują większą mocą. Kompresor natomiast daje nam "moc" sprężonego powietrza, a więc możemy coś przedmuchać, nadmuchać czy umyć przy użyciu ropownicy. Kwestia dokupienia już wtedy na prawdę tanich akcesoriów.

    I finalnie, jeśli byśmy mieli postawić tylko na system elektryczny vs system pneumatyczny, to jednak pneumatyczny wyjdzie lepiej.

    Zwłaszcza że tu porównujemy chyba najlepszy klucz elektryczny jaki można kupić i stosunkowo słaby klucz pneumatyczny.

    Dobry kompresor daje nam już wtedy tani dostęp do całej gamy na prawdę silnych i jednocześnie małych narzędzi, kosztem ograniczonego zasięgu ich działania (po przez wąż).

    Coś za coś. W mobilnym serwisie, elektryczne klucze pewnie sprawdzają się lepiej, bo są zwyczajnie poręczniejsze, ale na stacjonarnym serwisie, chyba jednak pneumat lepiej działa, bo tam możemy już olać agregat i wstawić kompresor na np 1000l powietrza.

  3. Panowie polecam w milwaukee miedzy baterie a obudowę dać takie przezroczyste gumowe stopery jak do szafek , nawet na filmiku widać jak bateria lata , szybko wyrabiają się gniazda baterri i później jest problem z brakami styku . Niestety wada milwaukee w każdym m18 . Pozdrowionka 🙂

  4. Fajny test.
    Pneumat w warsztacie stacjonarnym gdzie jest i tak kompresor a prąd mamy w gniazdku zapewne wygra w kosztach ale w mobilnym serwisie elektryk naprawdę daje radę…
    Zauważyłem już parę lat temu że nawet małe warsztatyosobówek zaczynają odkręcać i zakręcać koła elektrykami bo wygodniej i nikt się o przewody nie potyka.

  5. Nie porównuj Milwaukee do pneumata chyba że masz pneumata zajechanego j nas takie klucze są od dawna i to jest reklamówka szajs najmłodsze szlifierka wiertarka po roku wypadają baterię 8.0 i inne m18 gowno przereklamowane nie polecam A Ty nie wciskaj ludziom kitu bo dokrecom tym kluczem i zgubione kolo6

  6. Test nie do końca miarodajny… Dziadek nie jara oraz pneumat jest zasilony nie za wielkim kompresorem… W terenie owszem Milwaukee ma przewagę ale na hali z dobra instalacją pneumat by go zjadł 🙂 Z kolei gdybyś zrobił test odkręcenia wszystkich kół jednym kluczem to doszło by ładowanie baterii po drodze 🙂 Wniosek mój – na hali pneumat, w terenie elektryk 🙂

    Co do podsumowania zgadzam się ze wszystkim 🙂 BHP przede wszystkim…

  7. Ja porównam to do cięższych warunków jakim jest kopalnia , i o ile my używamy kluczy pneumatycznych to musicie mi wybaczyć stwierdzenie są huja warte przy nakrętce 41 czy 36 , ale hydrauliczne mają to coś, połowa mniejsze poręczniejsze i ta moc 🙂 – ten na baterię wybaczcie ale rozsypał by się w pył no i nie wszędzie by szło go użyć ograniczenia WUG .
    Ale u was jak bym miał wybierać to w lecie pneumatyk potrafi ochłodzić a w 12v tylko ścieka pot 🙂 hehehe – No co porównujemy to wszystko 🙂 . i plastikowa obudowa , bateria starcza na pewien czas i cza mieć drugą , a paliwo w pompie chyba to samo co w aucie . Plusy i minusy . Jest ich jeszcze kilka na niekorzyść 12v , gdyż w cięższych warunkach wymięka 🙂 .
    Wyskocz z nim gdy leje deszcz ,zostaw go w pełnym słońcu . pośrednie niedogodności to przechowywanie , i na końcu trwałość . Pneumatyk wygrywa za każdym razem . Zimą może zamarznąć gdy kompresor ciągnie z zewnątrz zimne powietrze , przy 25stopni na kopalni też potrafił się za szronić ale nie pracował 30 minut tylko 6h ale my nie używamy oleju do pneumatyków tylko smaru (tak jest w instrukcji ) i nie zamarza , więc ??? może się zastanowicie nad smarowaniem ? często używamy też Venolu -olej hydrauliczny do pneumatyków by go rozruszać .

  8. ogladam z ciekawoscia pana video , napisze tak , nie wiem jak dobra jest firma Milwaukee w Polsce , w USA profesjonalne narzedzia robi Snap Un , sa drogie ale z gwarancja na zycie , Milwaukee jest srednia klasa ale jak napisalem nie znam az tak Milwaukee , cena jest porownywalna z DeWalt a to nie jest szczyt marzen , fajne filmy pan robi , ja w latach 1980tych mialem praktyki w PKS bo uczylem sie w technikum mechanicznym 🙂 , wtedy zestaw kluczy ograniczal sie do kluczy plaskich , zestaw kluczy jakie pan ma to nawet nikt nie wiedzial ze istnieja , kola sie odkrecalo recznie , klucz trzepieniowy i brecha a czesto na nie sie stawalo , fajnie macie teraz w Polsce , pozdrawiam i zycze wielu klientow , duzo lekiej roboty i bezpiecznej pracy

  9. W Marnym Aucie Niemieckim (MAN) kiepski klucz to nic nowego. Klucz ze scanii z rozsuwana podstawką wiadomo że by dał rade na ale wiadomo że nie ta liga. Pozdrawiam właścicieli przepłaconych audi WV bmw i całej reszty gruzów niemieckich.

  10. Jedno koło – akumulotorowiec. Kilka kół – pneumatyk. Jakby test badał tylko klucze, a nie cały system, to elektryk byłby mocno z tyłu. A jak zapas energii się wyczerpie – ile trwa doładowanie akumulatora, a ile dolanie paliwa do kompresora?

Dodaj komentarz

Zadzwoń!