Ładowanie…

Mobilny Mechanik – Mechanika – Diagnostyka + Elektryka Samochodowa

Mobilny Mechanik Warszawa, Auta Diesel, Hybrydowe, Elektryczne, Firma nr 1 w Warszawie - Naprawiamy samochody, jachty i wszystko inne w Warszawie
Kontakt

Problem z AdBlue 👉Finansowe utrapienie czy Eko zbawienie?👉 w ciągniku MF 7620 [Korbanek]

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689



Ta awaria unieruchomiła cały ciągnik 📞 618950302 SERWIS
👉SUBSKRYBUJ👈 nasz kanał 👉 https://bit.ly/2Y2KmJl
💲CENY ciągników: http://bit.ly/32mZemu 📞 513600630 lub 📞 512721512
🤑CENY CZĘŚCI http://bit.ly/2wWkmo3
👀Strona www.KORBANEK.pl:http://bit.ly/2VfZuC7
👭Facebook: http://bit.ly/39V7RHr
🐤Twitter: http://bit.ly/391U7ed
📷Instagram: http://bit.ly/39X4obv
🎦LinkedIn: http://bit.ly/2IVYlsa

W dzisiejszych czasach ekologia wymaga wprowadzania coraz wyższych norm spalania w ciągnikach rolniczych. Jedną z takich technologii jest AdBlue która zmniejsza emisję do atmosfery, ale jednocześnie jest kolejnym komponentem który może ulec awarii. Na przykładzie ciągnika Massey Ferguson 7620 nasz mechanik Łukasz omawia co taka awaria powoduje i jak sobie z nią poradzić.

✅Kombajn ROSTSELMASH (Ростсельмаш):
NOVA vs New Holland http://bit.ly/2V8nrLQ
NOVA żniwa w śniegu http://bit.ly/2T9z7eN
NOVA w kukurydzy http://bit.ly/38WdDZy
NOVA za Claas opinia rolnika http://bit.ly/2PvceS3
NOVA i Bizon http://bit.ly/39UnUoV
NOVA w żniwa http://bit.ly/2wGmhx3
NIVA vs Bizon http://bit.ly/2VdSd68
NIVA w trudnych warunkach http://bit.ly/37Obc9O
VECTOR vs Tucano http://bit.ly/2SSBcgh
VECTOR vs New Holland http://bit.ly/2T7Wvcm
VECTOR opinia rolnika http://bit.ly/2v9brPr
VECTOR w ekologicznych uprawach http://bit.ly/2Vcu9Ar
VECTOR opinia rolnika o spalaniu http://bit.ly/2PfcqVc
VECTOR kosi kukurydzę http://bit.ly/2v6xg2c
ACROS w uprawach ekologicznych http://bit.ly/37OzeBx
ACROS najbardziej popularny http://bit.ly/2PemFJu
ACROS ile pali http://bit.ly/2T6OQuT
ACROS w kukurydzy http://bit.ly/2vTXNjh
RSM161 zbiera pokos http://bit.ly/3c1IKob
RSM161 opinia rolnika http://bit.ly/3bWYXLq
RSM161 opinia użytkownika http://bit.ly/2T8AbPJ
RSM161 nowoczesny kombajn http://bit.ly/39W8kcm
TORUM vs klawiszowiec http://bit.ly/3bUPVid
TORUM kosi zboże http://bit.ly/38PhFCV

✅Sieczkarnia ROSTSELMASH (Ростсельмаш):
2650 RSM http://bit.ly/38Ruxbp
RSM F2650 – SIECZKARNIA http://bit.ly/2HNTadn

✅Ciągnik ARBOS (Traktor):
ARBOS 2035 vs Ursus http://bit.ly/2T8D03h
ARBOS vs John Deere u Kuli http://bit.ly/32gxcJr
ARBOS 5130 vs Ursus 1634 http://bit.ly/2uXQxD6
ARBOS vs John Deere 6620 http://bit.ly/2v72Rkk
ARBOS Advanced 136 KM http://bit.ly/2PgVPjR
ARBOS 5130 orka http://bit.ly/3bYHzWK
ARBOS vs New Holland http://bit.ly/2HM2zCb
ARBOS vs John Deere 6930 http://bit.ly/2PaKjXh
ARBOS vs Fendt http://bit.ly/38WOsGg
ARBOS za Ursus http://bit.ly/2T3VBxy
ARBOS Global vs Advanced http://bit.ly/32mst9c
ARBOS 5100 http://bit.ly/2v6AbYJ
ARBOS opinia rolnika http://bit.ly/2Pg1czP
ARBOS vs Massey Ferguson http://bit.ly/39SufkT
ARBOS opinia test http://bit.ly/37Q7lJe
ARBOS vs MF vs JD http://bit.ly/2V90nwu
ARBOS ciągnie 6 skib http://bit.ly/2SPrL0Z
ARBOS ciężka orka http://bit.ly/2HOEZ7Y
ARBOS 5130 opinia użytkownika http://bit.ly/2HOeYp3
ARBOS test spalania http://bit.ly/38RfjDu
ARBOS opinia rolnika http://bit.ly/2PddCbt
ARBOS vs Ursus c 360 http://bit.ly/2SO2Hr2
ARBOS traktor komunalny http://bit.ly/39O0cL8
Rolnik Szuka o ARBOS http://bit.ly/38PxNEd

✅Maszyny towarzyszące ARBOS:
Siewnik ARBOS MSD 2.0 Electro 6m siew jęczmienia http://bit.ly/2wFfbZx
Siewnik ARBOS Direkta http://bit.ly/2umNFzh
Siewnik do kukurydzy ARBOS http://bit.ly/2vZoKC0
Siewniki i agregaty ARBOS http://bit.ly/2VcBQqn
Rozkładanie siewnika punktowego ARBOS http://bit.ly/38RitXU
Rozkładanie ramy siewnika od tyłu http://bit.ly/37PbuNF
Składanie ramy siewnika punktowego ARBOS http://bit.ly/2HIwlb0
Pług dłutowy ARBOS ROCK głębosz http://bit.ly/3c1ZtHW
Pielnik ARBOS Unica 6-rzędowy http://bit.ly/2SS27Zr

✅Ładowarka teleskopowa FARESIN:
FARESIN 6.26 Opinia Rolnika http://bit.ly/38Qoow5
FARESIN 6.26 http://bit.ly/2Pi5OFz
FARESIN 7.30 Classic http://bit.ly/2vSsq8W
FARESIN 7.35 Classic http://bit.ly/2ukbCqL
FARESIN 7.45 VPS http://bit.ly/2v6HmA9
FARESIN 9.60 VPS top Ładowarka http://bit.ly/32ol8pt
Sante FARESIN – właściciel fabryki http://bit.ly/2Ta1tp9

✅KORBANEK Naprawia (mechanik pracuje):
5 najczęstszych awarii ciągnika MF http://bit.ly/39WAUuh
34 000 godz Massey Ferguson http://bit.ly/38QNOdf
KU PRZESTRODZE ! Ciągnik skarbonka http://bit.ly/37RPuBT
OSZUSTWO-kupił 6 lat STARSZY kombajn http://bit.ly/2wErxRI
Fendt BLACK BEAUTY 936 http://bit.ly/3bYz6CJ
Sprawdzenie prawdziwego przebiegu traktora http://bit.ly/2ukwbU0
Kosztowne Usterki Fendt http://bit.ly/2um3Ahf
Zapchany filtr i wycieki MF http://bit.ly/2Ve3zaf
Niezależny serwis u Korbanka http://bit.ly/32gnMNS
Awarie silnika John Deere w Claas http://bit.ly/2Pi7ZJn
Naprawy z przygodami Massey Ferguson http://bit.ly/38QsAfj
10 faktów o KORBANEK [HISTORIA firmy] http://bit.ly/37Lo40l
Najbardziej UDANY ciągnik Fendt http://bit.ly/3ckD6xU
Nie spal Fendt od turbo sprzęgła http://bit.ly/3aakkqX
Kubota i koszmarna regulacja luzów http://bit.ly/2uDtltz
AWARIE Fendt 824 SKRZYNIA http://bit.ly/2VweWdy

#MechanikPracuje #KorbanekNaprawia #Korbanek

source Usługi dla branży Elektryka i elektronika samochodowa Doświadczeni kierowcy są do Państwa dyspozycji w zakresie transportu w warszawskim Wawrze. Skontaktuj się z nami. Zadbaj o swój samochód u fachowców. Najwyższe standardy wiarygodności i uczciwości. Natychmiastowe działanie. Mistrzowscy majsterkowicze Nowoczesne maszyny. Usługi obejmują przeglądy gwarancyjne, mechanikę samochodową oraz warsztat oferujący naprawy w zakresie mechaniki, elektryki i elektroniki samochodowej. Mechanik samochodowy z Warszawy.

Rozwiązywanie problemów i naprawa podzespołów elektronicznych w pojazdach. W Warszawie możemy naprawić lub przebudować instalację elektryczną Twojego pojazdu. Serwis Elektroniki, firma oferująca usługi związane z motoryzacją, zajmuje się elektryką i elektroniką pojazdów. Najlepszy elektryk samochodowy w Twoim regionie. Montaż i naprawa infrastruktury elektrycznej. Warszawski elektryk samochodowy z kilkuletnim stażem w branży.

Automotive E&E services Warszawa Wawer posiada doświadczonych szoferów. Dowiadywać się. Specjalizuj się w swoim samochodzie. Najwyższa uczciwość i rzetelność. Natychmiastowy. Modernizacja rzemieślników. Dostępne są przeglądy gwarancyjne, mechanika samochodowa oraz warsztat oferujący usługi mechaniczne, elektryczne i elektroniczne. warszawski mechanik.

Naprawa elektroniki samochodowej. Możemy przywrócić instalację elektryczną Twojego samochodu w Warszawie. Serwis Elektroniki specjalizuje się w elektrotechnice i elektronice samochodowej. Lokalny elektryk samochodowy. Naprawa infrastruktury elektrycznej. Weteran warszawskiego elektryka samochodowego.

Nasi warszawscy elektrycy samochodowi są mobilni. Automotive Service Center, Serwis samochodowy na miejscu, Mechanik lub Elektryk w określonej lokalizacji. Warszawa diagnostyka i naprawy elektroniki, elektromechaniki i elektryki samochodowej. Fachowa naprawa samochodów, obejmująca elementy mechaniczne, elektryczne i techniczne. Warszawa, Polska mechanik samochodowy.

Tylko elektrycy samochodowi w Warszawie. Złożone instancje są akceptowane. Nasz warsztat samochodowy posiada zaawansowany sprzęt diagnostyczny.

Nasi warszawscy mechanicy samochodowi oferują mobilne usługi naprawy elektryki samochodowej. Automotive Service Center, Auto Naprawa na miejscu (lub „Mobile Auto Service”), Mechanik lub Elektryk w określonej lokalizacji. W Warszawie świadczymy usługi z zakresu elektroniki, elektromechaniki i elektryki samochodowej, w tym diagnostykę i naprawy. Warsztat oferujący fachową obsługę samochodów, w tym naprawę i konserwację elementów mechanicznych, układów elektrycznych oraz gadżetów technologicznych. Dostępny mechanik samochodowy w Warszawie.

Jesteśmy jedynymi elektrykami samochodowymi w Warszawie. Przyjmujemy skomplikowane przypadki. Nasz warsztat samochodowy korzysta z najnowocześniejszych narzędzi diagnostycznych.

Serwis Elektryki i Elektroniki Samochodowej, Profesjonalny serwis samochody w Warszawie Wawer. Zadzwoń do nas. Powierz samochód profesjonalistom! Uczciwość i rzetelność. Szybka realizacja. Doświadczeni mechanicy. Nowoczesny sprzęt. Usługi: przeglądy gwarancyjne, mechanika samochodowa, warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy w Warszawie.

Naprawa elektryki / elektroniki samochodowej. Oferujemy: naprawę / odbudowę samochodowej instalacji elektrycznej w samochodach w Warszawie. Serwisy samochodowe Serwis Elektroniki zajmują się elektroniką i elektryką samochodową. Dobry Auto Elektryk w Twojej okolicy. Układy elektryczne – montaż i naprawa. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu elektryk samochodowy Warszawa.

Mobilną naprawę elektryki samochodowej w Warszawie świadczą serwisy naszych mechaników w Warszawie. Warsztat Samochodowy, Naprawy z dojazdem we wskazane miejsce, czyli tzw. Mobilny Auto Serwis, Mechanika Samochodowa, Elektryka Samochodowa. Oferujemy komputerową diagnostykę silnika oraz naprawy z zakresu elektroniki, elektromechaniki i elektryki samochodowej w Warszawie. Warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy z dojazdem w stolicy Polski.

Elektryka samochodowa w Warszawie tylko u nas! PODEJMUJEMY SIĘ CIĘŻKICH PRZYPADKÓW. Nasz serwis samochodowy dysponuje nowoczesnymi urządzeniami diagnostycznymi.

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

24 thoughts on “Problem z AdBlue 👉Finansowe utrapienie czy Eko zbawienie?👉 w ciągniku MF 7620 [Korbanek]

  1. Nabór wniosków o przyznanie pomocy rusza od 30.11.2020 r. do 13.01.2021 r. max 50 % refundacji do kwoty 500 000 zł 👍 👍 😀
    ✅Podstawy do zakwalifikowania się do programu
    – prowadzenie działalności gospodarczej przez minimum 2 lata od daty złożenia wniosku (zawieszenie działalności w tym czasie nie wyklucza możliwości skorzystania z programu)
    – trzeba mieć udokumentowane usługi rolnicze na wartość min 10 000 zł brutto za okres 12 miesięcy przed złożeniem wniosku i kolejne min 10 000 zł za okres wcześniejszych 12 miesięcy fakturami VAT lub paragonami
    – trzeba mieć wpisane odpowiednie PKD (minimum 1) do swojej działalności odpowiednio w CEIDG przy osobie fizycznie prowadzącej działalność ub KRS przy Spółkach prawa handlowego
    • 01.61.Z – Działalność usługowa wspomagająca produkcję roślinną,
    • 01.62.Z – Działalność usługowa wspomagająca chów i hodowlę zwierząt gospodarskich,
    • 01.63.Z – Działalność usługowa następująca po zbiorach.
    – trzeba mieć nadany numer identyfikacyjny w trybie przepisów o krajowym systemie ewidencji producentów, ewidencji gospodarstw rolnych oraz ewidencji wniosków o przyznanie płatności (można o niego wystąpić przed złożeniem wniosku)

    ✅Warto wiedzieć:
    – Uproszczona procedura w kwestii wyboru z pominięciem postepowania na platformie ogłoszeń ARiMR
    – skorzystanie z Modernizacji nie wyklucza możliwości skorzystania z tego programu
    – program wiąże na 3 lata po których można zakupione maszyny sprzedać
    – Nie trzeba być na ZUS, można być np. na podwójnym KRUS aby skorzystać z programu
    – można ubiegać się o max 50% zaliczkę od wnioskowanej kwoty ale trzeba ja w 100 % zabezpieczyć np. gwarancjami bankowymi
    – o kolejności przysługiwania pomocy, decydować będzie suma uzyskanych punktów przyznanych na podstawie kryteriów wyboru operacji określonych w przepisach rozporządzenia wykonawczego
    – Do kosztów operacji, które kwalifikują się do wsparcia, zalicza się m.in. koszty leasingu, sprzętu komputerowego czy oprogramowania czy koszty przygotowania wniosku do max 10% nie więcej niż 10 000 zł netto
    – pomoc nie obejmuje VATu, maszyn używanych, nieruchomości czy kosztów inwestycji odtworzeniowych
    – wykazanie min 30% przychodów z założonego Biznes Planu z usług rolniczych w trzecim roku od otrzymania ostatniej płatności
    – Zakup ciągnika rolniczego może stanowić 33% całej inwestycji, maksymalnie do kwoty 333tyś w przypadku wykorzystania pełnej dotacji tj. 500tyś
    – wg założeń programu zakupione maszyny nie mogą być wykorzystywane prywatnie w gospodarstwie
    – O kolejności przysługiwania pomocy decyduje suma uzyskanych punktów – szczegóły w rozporządzeniu

    Ogłoszenie prezesa ARiMR w sprawie programu Rozwój przedsiębiorczości – rozwój usług rolniczych
    https://www.arimr.gov.pl/ogloszenia-p...

    Podstawowe informacje o programie – warunki, dla kogo, itp.
    https://www.arimr.gov.pl/pomoc-unijna...

    Najczęściej zadawane pytani i odpowiedzi:
    https://www.arimr.gov.pl/pomoc-unijna...

    Wniosek, instrukcje i inne dokumenty do pobrania
    https://www.arimr.gov.pl/dla-beneficj...

    Mapa ODRów w Polsce pod linkiem:
    https://www.cdr.gov.pl/informacje-bra...

    Mapa oddziałów ARiMR w Polsce pod linkiem:
    https://www.arimr.gov.pl/o-arimr/oddz...

  2. Eko zbawienie? A jak wulkan tysiące ton gazów i pyłów wrzuci do atmosfery to? No właśnie te wszystkie DPF i adblue normy emisji spalin tylko po to wymyślają żeby jak najwięcej krwi natruć użytkownikom

  3. A nie lepiej odłaczyć SCR EGR DPF za ułamek ceny naprawy i mieć spokój na lata ? A nie mysleć kiedy znowu się zapsuje. Ja zajmuje się takimi rzeczami, w każdej maszynie się da. 500-474-866

  4. W ciężarówkach euro V i VI właściciele flot posiłkują się emulatorami adblue, żeby wyeliminować problematyczną i awaryjną elektronikę tego systemu a tym samym ryzyko poważnej „awarii” zestawu gdzieś za granicą. Czy w przypadku ciągników rolniczych nikt jeszcze nie wpadł na pomysł, żeby takie obejście systemu zastosować?
    Odnoszę wrażenie, że ten moduł adblue jest celowo umieszczony w takim a nie innym miejscu ciągnika, gdzie jest narażony na zabrudzenia czy zawilgocenia w czasie prac polowych. Producent tej maszyny przewidział, w jakich warunkach takie maszyny pracują i jakie ryzyko to stwarza dla czułej elektroniki. Ale jemu właśnie o to ryzyko chodziło. Przecież każda awaria z tym systemem związana, to dla niego kasa, jak nie za usługę serwisową, to za dostęp do nie tanich części zamiennych.

  5. Co raz częściej w ciągnikach rolniczych i innych sprzętach są układy Ad blue po prostu wyrzucane. Częstotliwość przyjazdów serwisu do jednej maszyny ma pewnie na tyle negatywny wpływ na środowisko, że wątpię, iż jest to słuszny kierunek osób wymyślających normy emisji spalin…

  6. Sprzęt firmy Nowak ? Tam te maszyny nie odpoczywają nawet nie maja kiedy. Niestety ekologia nie jest zbyt dobra dla maszyn i nic z tym już nie zrobimy może kiedyś wrócą stare serca ciągników Ale potrzeba lat …

Dodaj komentarz

Zadzwoń!