Oglądaj „101 Napraw” w niedzielę o 10:00 na TVN Turbo oraz Player.pl: https://player.pl/playerplus/programy-online/101-napraw-odcinki,3804/odcinek-2,S09E02,150619
Subskrybuj kanał TVN Turbo: https://www.youtube.com/channel/UCfsSoUSQzUimrjKhAKmshDQ?sub_confirmation=1
Grzegorz Duda to doświadczony mechanik, który nie krzywi się na widok kilkunastoletniego samochodu – wie, jak wygląda polska motoryzacyjna rzeczywistość i stara się przekazać jak najwięcej cennej wiedzy właścicielom tego typu pojazdów. Uświadamia, że wiele napraw można przeprowadzać we własnym zakresie, oszczędzając czas i pieniądze. Doradza, jak wstępnie diagnozować popularne usterki, krok po kroku demonstrując metody ich usuwania. Cenne wskazówki dotyczące eksploatacji samochodu i lepszego rozumienia jego zachowań przydadzą się także użytkownikom współczesnych aut. To już dziewiąta seria popularnego programu poradnikowego.
source Serwis Elektryki i Elektroniki Samochodowej, Profesjonalny serwis samochody w Warszawie Wawer. Zadzwoń do nas. Powierz samochód profesjonalistom! Uczciwość i rzetelność. Szybka realizacja. Doświadczeni mechanicy. Nowoczesny sprzęt. Usługi: przeglądy gwarancyjne, mechanika samochodowa, warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy w Warszawie.
Mobilną naprawę elektryki samochodowej w Warszawie świadczą serwisy naszych mechaników w Warszawie. Warsztat Samochodowy, Naprawy z dojazdem we wskazane miejsce, czyli tzw. Mobilny Auto Serwis, Mechanika Samochodowa, Elektryka Samochodowa.
Posiadamy10 mobilnych mechaników w Warszawie + Sieć Warsztatów Samochodowych
Grzesiu i tak się dostanie woda za to wszystko. Za plastikowym nadkolem nie powinno być nic, tylko powietrze i dopiero blacha, będzie w tedy zawsze sucho. To nie oszczędność producenta tylko mądrość, a taki zabieg to krótkowzroczność 500 będzie cichsza na bank bo taką demonstrujesz na filmie, ale dziury wylecą szybciej niż gwarantuje to producent a ten daje 8 lat. A tu jeszcze leci gwarancja jak auto jest młodsze. Pozdrawiam.
Wyciszyłem najpierw lewe drzwi z nadkolem, efekt: jechałem po mokrej nawierzchni i dużo lepiej słyszałem szum z prawej strony. Trochę mam odgięte nadkole i dostaje się tam brud i woda ale pianka się trzyma już 2 lata
Cześć ludzie. Taka sytuacja, mam wyjęty silnik w Espace 4. Coś godnego polecenia do położenia zamiast fabrycznego wygłuszenia? Lata robią swoje, fabryczne wygłuszenia trawi ząb czasu, opadają skutkiem czego możliwe pożary itp czego nie życzę swojej Renacie 🙂 Ktoś to trenował?
Po pierwsze postawiłbym na pomiar akustyczny w środku skąd pochodzi najbardziej donośny nie pożądany dźwięk . Pomożemy tak wszystko obkleić a okaże się że przez te elementy nadwozia wcale dźwięk tak nie przechodzi. Na końcu okaże się że silnik wyje🤦🏻♂️No i bałabym się że ruda wejdzie w te nadkola bo tamto chyba trudny temat żeby to porządnie zrobić tym bardziej jeszcze plastik jest giętki jak farba popękała to Lipa woda zacznie wchodzić
Dobry material. Janusze bez pojecia, pieniedzy ( nie ma rzeczy za darmo ani taniej), umiejetnosci i ochoty do roboty pisza fajne komentarze o rudej choc w zyciu nic w aucie nie wygluszyli.
Bardzo dobry film- chociaż jest trochę może nawet niesłusznej krytyki .Są różne sposoby wyciszenia . Ja swojego f126p wyciszyłem tak, że stał się cichym samochodem wewnątrz , ale jak się otworzy okna, to niekoniecznie .Wyciszyłem nadkola , drzwi , pod tylnym siedzeniem i oparciem , tylną półkę pod szybą , przednie podszybie , pokrywę bagażnika , całą komorę bagażnika , przednie słupki wewnątrz , progi wewnątrz ,przestrzeń między błotnikami a nadkolami stalowymi, będącymi elementami auta i podłogę, podsufitówkę .W aucie jest cicho , ciepło i przyjemnie, bo ogrzewanie mam też przerobione na płyn borygo, a silnik dalej jest chłodzony powietrzem . Elegant 650 .
No tak dodał 10mm grubości pod nadkole i te wszystkie wkreciki i kółeczko na pewno odpowiednio będą trzymać to nadkole podczas jazdy.Nie widzę tego jakoś.
Nigdy nie słyszałem aby skuteczność wygłuszania sprawdzać uderzając palcem w wygłuszone elementy. Aby stwierdzić czy taki zabieg dał efekt należy pojechać w trasę i sprawdzić ilość dB w kabinie. Pytanie czemu tego nie zrobiono ? Czyżby efekt wygłuszenia był słaby ?
Kiedyś miałem świra na punkcie ulepszeń audio w moim drogocennym matizie. Miałem w nim trzy wzmacniacze, kondensator 2 faradowy i cuda wianki, ale po wyciszeniu już samych przednich drzwi mialo się wrażenie jazdy samochodem o klasę wyższym, czyli takim golfem trójką czy tam inną czwórką.
Robiłem nadkola w dwóch swoich autach i potwierdzam, że działa. Jednak jak ktoś myśli, że od razu będzie cichutko w środku, to się myli. Wtedy robi się wszystko całościowo np z drzwiami, sufitką, bagażnikiem i komorą silnika żeby było ciszej. Mata alubutylowa AB użyta w filmie jest mniej plastyczna niż lepsze markowe produkty. Zamiast 3mm pianki na plastiki, dawałem 6mm i też się mieściło.
Tasma dekarska z castoramy jest idealna. 2 mm i z klejem. Trzyma bardzo mocno. Ale tylko na nadkola. Blache prysnac gruba warstwe barankiem. Ale najlepiej wygluszyc drzwi i bagaznik pianka butylowa i jest super
Oglądaj "101 Napraw" w niedzielę o 10:00 na TVN Turbo oraz Player.pl: https://player.pl/playerplus/programy-online/101-napraw-odcinki,3804/odcinek-2,S09E02,150619
Grzesiu i tak się dostanie woda za to wszystko. Za plastikowym nadkolem nie powinno być nic, tylko powietrze i dopiero blacha, będzie w tedy zawsze sucho. To nie oszczędność producenta tylko mądrość, a taki zabieg to krótkowzroczność 500 będzie cichsza na bank bo taką demonstrujesz na filmie, ale dziury wylecą szybciej niż gwarantuje to producent a ten daje 8 lat. A tu jeszcze leci gwarancja jak auto jest młodsze. Pozdrawiam.
dramat
Wyciszyłem najpierw lewe drzwi z nadkolem, efekt: jechałem po mokrej nawierzchni i dużo lepiej słyszałem szum z prawej strony. Trochę mam odgięte nadkole i dostaje się tam brud i woda ale pianka się trzyma już 2 lata
czy ta pianka nie będzie ciągnąć wody?
Cześć ludzie. Taka sytuacja, mam wyjęty silnik w Espace 4. Coś godnego polecenia do położenia zamiast fabrycznego wygłuszenia? Lata robią swoje, fabryczne wygłuszenia trawi ząb czasu, opadają skutkiem czego możliwe pożary itp czego nie życzę swojej Renacie 🙂 Ktoś to trenował?
WIĘKSZEGO partactwa i głupoty nie widziałem , szkoda roboty i kasy na takie dziadostwo .
Przecież takie wygłuszenie nic nie da przy niskich tonach..
Klej bedzie sie trzymał błota… albo błoto kleju ;D niczego pozatym
To fajnie. Akurat chcę okleić New Beetle Volkswagen. Robisz coś podobnego Ale to chyba Fiat
Po pierwsze postawiłbym na pomiar akustyczny w środku skąd pochodzi najbardziej donośny nie pożądany dźwięk . Pomożemy tak wszystko obkleić a okaże się że przez te elementy nadwozia wcale dźwięk tak nie przechodzi. Na końcu okaże się że silnik wyje🤦🏻♂️No i bałabym się że ruda wejdzie w te nadkola bo tamto chyba trudny temat żeby to porządnie zrobić tym bardziej jeszcze plastik jest giętki jak farba popękała to Lipa woda zacznie wchodzić
Krótki i bardzo pomocny filmik dziękuję
I w ten sposób jest ciszej a po 4 latach ruda gwarantowana)
Dobry material. Janusze bez pojecia, pieniedzy ( nie ma rzeczy za darmo ani taniej), umiejetnosci i ochoty do roboty pisza fajne komentarze o rudej choc w zyciu nic w aucie nie wygluszyli.
Ale wiocha ja pierdziele jak to wygląda
Bardzo dobry film- chociaż jest trochę może nawet niesłusznej krytyki .Są różne sposoby wyciszenia . Ja swojego f126p wyciszyłem tak, że stał się cichym samochodem wewnątrz , ale jak się otworzy okna, to niekoniecznie .Wyciszyłem nadkola , drzwi , pod tylnym siedzeniem i oparciem , tylną półkę pod szybą , przednie podszybie , pokrywę bagażnika , całą komorę bagażnika , przednie słupki wewnątrz , progi wewnątrz ,przestrzeń między błotnikami a nadkolami stalowymi, będącymi elementami auta i podłogę, podsufitówkę .W aucie jest cicho , ciepło i przyjemnie, bo ogrzewanie mam też przerobione na płyn borygo, a silnik dalej jest chłodzony powietrzem . Elegant 650 .
"Puszka takiej masy kosztuje około 30zł" – chyba smieszny jest. Płaciłem za tą samą ostatnio prawie 70zł za puszkę…
Gdzie można kupić puchę tego czarnego lepiszcza (ctk defender) za 30 zł? Jest conajmniej 2xdroższy.
Fajnie ze będzie cicho😊łatwo palne, ale podczas pożaru nie do ugaszenia😭
No tak dodał 10mm grubości pod nadkole i te wszystkie wkreciki i kółeczko na pewno odpowiednio będą trzymać to nadkole podczas jazdy.Nie widzę tego jakoś.
Miałem kiedyś puszkę tej masy piankowo-gumowa, stosowane w renault. To był materiał wygłuszający! A oderwać od odtłuszczonej blachy – nie ma szans.
A jak taka pianka ma się do wilgoci??
Przesada
To się nie odklei ?
Dla osób które nie wierzą w efekty wyciszenia zapraszamy na jazdę testową, mamy dwa identyczne samochody a jeden z nich kompleksowo wyciszony.
Porażka jak u wukdzia Wladzia
Taaa prosty… Jak się ma taki elegancki garaż, to pewnie tak. Na parkingu osiedlowym nic nie jest proste.
Nigdy nie słyszałem aby skuteczność wygłuszania sprawdzać uderzając palcem w wygłuszone elementy. Aby stwierdzić czy taki zabieg dał efekt należy pojechać w trasę i sprawdzić ilość dB w kabinie. Pytanie czemu tego nie zrobiono ? Czyżby efekt wygłuszenia był słaby ?
Amelinium nie pomalujesz!!!
Czarny butyl? Całe zycie myslałem ze butyl to taki jasno szary jest a wrecz biały?
Wolę mieć hałas w aucie niż potem walcZyć z rdza
to się robi wewnątrz auta. Kondensacja wilgoci załatwi rudą jak nic
A czym wyciszyć komorę silnika ?
Duda robi super programy , ale to nie na jego poziomie.
A pod spód i tak wejdzie woda, pojawi się rdza która wszystko wpierw… Tak nie będzie widać bo przecież mamy super maty 💩💩💩
" Szach mat blacharze "
Kiedyś miałem świra na punkcie ulepszeń audio w moim drogocennym matizie. Miałem w nim trzy wzmacniacze, kondensator 2 faradowy i cuda wianki, ale po wyciszeniu już samych przednich drzwi mialo się wrażenie jazdy samochodem o klasę wyższym, czyli takim golfem trójką czy tam inną czwórką.
Robiłem nadkola w dwóch swoich autach i potwierdzam, że działa. Jednak jak ktoś myśli, że od razu będzie cichutko w środku, to się myli. Wtedy robi się wszystko całościowo np z drzwiami, sufitką, bagażnikiem i komorą silnika żeby było ciszej. Mata alubutylowa AB użyta w filmie jest mniej plastyczna niż lepsze markowe produkty. Zamiast 3mm pianki na plastiki, dawałem 6mm i też się mieściło.
ciekawe jak tam z korozją po pewnym czasie
Sgnijot vsjo nakuj.
klamot 21 wieku
Tasma dekarska z castoramy jest idealna. 2 mm i z klejem. Trzyma bardzo mocno. Ale tylko na nadkola. Blache prysnac gruba warstwe barankiem. Ale najlepiej wygluszyc drzwi i bagaznik pianka butylowa i jest super