Ładowanie…

Mobilny Mechanik – Mechanika – Diagnostyka + Elektryka Samochodowa

Mobilny Mechanik Warszawa, Auta Diesel, Hybrydowe, Elektryczne, Firma nr 1 w Warszawie - Naprawiamy samochody, jachty i wszystko inne w Warszawie
Kontakt

Prosty sposób na uszczelnienie układu klimatyzacji! #101_Napraw

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

Oglądaj “101 Napraw” w niedziele o 15:00 w TVN Turbo oraz Player.pl: https://player.pl/playerplus/programy-online/101-napraw-odcinki,3804/odcinek-7,S09E07,154137
Subskrybuj kanał TVN Turbo: https://www.youtube.com/channel/UCfsSoUSQzUimrjKhAKmshDQ?sub_confirmation=1
Grzegorz Duda na przykładzie Dodge’a Challengera pokaże jak pozbyć się z auta starych emblematów i jak nakleić nowe, doradzi jak samodzielnie uszczelnić i napełnić układ klimatyzacji Citroena Xsary, za pomocą testerów zbada jakość olejów i zainstaluje moduł elektrycznie składanego dachu, który pozwoli otwierać go z kluczyka.

source Serwis Elektryki i Elektroniki Samochodowej, Profesjonalny serwis samochody w Warszawie Wawer. Zadzwoń do nas. Powierz samochód profesjonalistom! Uczciwość i rzetelność. Szybka realizacja. Doświadczeni mechanicy. Nowoczesny sprzęt. Usługi: przeglądy gwarancyjne, mechanika samochodowa, warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy w Warszawie.

Naprawa elektryki / elektroniki samochodowej. Oferujemy: naprawę / odbudowę samochodowej instalacji elektrycznej w samochodach w Warszawie. Serwisy samochodowe Serwis Elektroniki zajmują się elektroniką i elektryką samochodową. Dobry Auto Elektryk w Twojej okolicy. Układy elektryczne – montaż i naprawa. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu elektryk samochodowy Warszawa.

Mobilną naprawę elektryki samochodowej w Warszawie świadczą serwisy naszych mechaników w Warszawie. Warsztat Samochodowy, Naprawy z dojazdem we wskazane miejsce, czyli tzw. Mobilny Auto Serwis, Mechanika Samochodowa, Elektryka Samochodowa. Oferujemy komputerową diagnostykę silnika oraz naprawy z zakresu elektroniki, elektromechaniki i elektryki samochodowej w Warszawie. Warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy z dojazdem w stolicy Polski.

Elektryka samochodowa w Warszawie tylko u nas! PODEJMUJEMY SIĘ CIĘŻKICH PRZYPADKÓW. Nasz serwis samochodowy dysponuje nowoczesnymi urządzeniami diagnostycznymi.

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

45 thoughts on “Prosty sposób na uszczelnienie układu klimatyzacji! #101_Napraw

  1. Żeby wbić takie coś do układu klimatyzacji trzeba nie miec pojęcia jak działa klimatyzacja, zaklejony parownik, skraplacz, zawór rozprężny utrudniony przeływ czynnika po jakimś czasie zatarty kompresor. Koszty po takim czymś bardzo wyskoie. Niewiem czy da się wyczyścić układ z czegoś takiego. Niewiem jak się ma sprawa gdy uszkodzimy w serwisie maszyne do klimatyzacji przez takie coś serwis jak podłącza nie wie co tam jest wbite i nie da się tego sprawdzić powinien być tak czynnik zalecany przez producenta. Taki klient chyba płaci za uszkodzenie maszyny i jej serwis który może wynieść kilka tyśięcy.

  2. Ja rozumiem, że ktoś to musi reklamować ! Ale żeby firmować coś takiego swoim nazwiskiem to wstyd. czy zastanawia się Pan co się wydarzy jeśli auto z tym gównem trafi potem do serwisu klimatyzacji i zostanie podpięte do stacji obsługowej ? Z każdym dniem tracę szacunek do ludzi których można kupić.

  3. Fajnie tylko co to za czynnik. Czasem nie jest to R600a lub R290 czyli isobutan lub propan. Bo one są palne ,ba nawet wybuchowe. A i można się narazić na spore koszty jak się pojedzie na normalny serwis klimatyzacji.

  4. Panie Duda czy daje Pan gwarancję swoim portfelem że po zastosowaniu tego specyfiku potem nie będzie trzeba pół elementów klimy naprawiać/wymieniać bo ten specyfik nie tylko "uszczelni" ale i też "pozatyka" przepustowość otworów klimy?

  5. Walczę z klima 2 rok. W końcu serwis oznajmił że winowajcą na 80% jest przedni parownik. Auto to mazda cx9. 2 Drugi parownik jest w tunelu środkowy. Podejżewam ze to jakiś oring na parowniku i bede demontowł deske w celu wymiany. Teraz pytanie. Czy mikro ubytki na parowniku jeżeli takie beda warto spróbować uszczelnić tym środkiem? Czy to bez sensu?.prosze o jakieś sugestie.

  6. Wyczuwam najazd "testerów" specyfiku na zakłady naprawy klimatyzacji samochodowej. Brak wykonania próżni skutkuje bardzo dużym ciśnieniem w instalacji, wykonaniem próżni pozbywamy się wilgoci z układu, każdy układ posiada inną pojemność więc może być różnie albo się przeładuje albo będzie za mało i jedno i drugie ma zły wpływ na poprawne działanie układu klimatyzacji a dodawanie czegokolwiek oprócz właściwego czynnika albo właściwego oleju to proszenie się o duży wydatek na naprawę układu klimatyzacji powodzenia życzę wszystkim którzy się dali zrobić na cudowny środek czyszczący kieszeń 🤫

  7. Panie Duda to teraz jak moja maszyna odzyskala z tego auta czynnik z uszczelniaczem.. po czym sie poprostu przytkala.. proponuje pokrycie kosztow naprawy maszyny wartej bez mala 30tys.. na pana reke:)
    Uszczelniacze, nabijacze.. fachowcy:)

  8. Lancia dedra 2.0 ie lx limitowana wersja wyszło 15 sztuk
    Monte Carlo 1993 produkcji rok Klimatyzacja nie kompresor tylko sprężarka działa i chodzi lepiej jak w nowych samochodów dziękuje za Firmie Easy Klima uratowała taką perełkę teraz dają 5 ja daje 10 z + za zestaw zapłaciłem kolo 300 zl a chcieli 2500 zl dziękuje pozdrawiam wymieniaczy >)

  9. Ostatnio użyłem podobny zestaw z allegro typu 'a/c to go', niby jakiś odpowiednik r134 dodatkiem syntetycznego oleju smarującego. Producent oferuje też jakiś uszczelniacz aplikowany strzykawką, którego w sumie nie kupiłem. Układ miał jakieś znikome ciśnienie, napełniony bez tworzenia próżni i od tygodnia już ciśnienie trzyma i nieźle chłodzi. Cały zestaw z przewodami ~150zł, a sama puszka ~90zł, satysfakcja bezcenna 😀

  10. Ostatni krok to zapłata kilkunastu tysięcy złotych za zniszczoną maszynę do obsługi klimy, jak taki delikwent po dodaniu uszczelniacza przyjedzie do serwisu ( bo i tak przyjedzie, a kasa na to badziewie wywalona w błoto)

  11. Takim g@#$em to tylko uszkodzić można sobie klimatyzacje i maszynę na serwisie. Jak sprężarka na zaworze to nie dodawać badziewia bo może uszkodzić ale dyszy rozprężnej, zaworze i czujnikach ciśnienia to co im nie zaszkodzi? Jak dziurawa klima to naprawić. W drugiej minucie butelka do góry nogami?? czyś ty oszalał człowieku?? Po stronie LP czyli na ssanie tam gdzie podłączyłeś nie może być cieczy tylko i wyłącznie GAZ!! Nalej se wody do silnika to zobaczysz co się stanie z tłokami. Ludzie nie oglądajcie tego. W każdej sekundzie podstawowe błędy są popełniane. Wiesz po co ten manometr jest czy tylko patrzysz aby wskazówka była na zielonym polu? Wiesz ile czynnika ma być w układzie? Ja będzie mało to lipa nie zadziała, jak będzie za dużo to jeszcze gorzej.

  12. Mialem nieszczelnosc w ukladzie klimatyzacji.Kupilem uszczelniacz Magneti Marelli zaladowalem do ukladu i nastepnie serwisant zaladowal do ukladu czynnik.Klima chlodzi juz trzeci sezon.

  13. Gratuluje pomysłu, żeby w układzie klimatyzacji nie robić próżni… Zatkanie lodem zaworu rozprężngo to najmniejszy problem, wilgoć zniszczy olej i w konsekwencji sprężarkę, to tylko kwestia czasu. Takim czymś to można sobie "dobić" czynnika jak np. słabo chłodzi bo jest malutka nieszczelność, chociaż i tak usterka to usterka, najlepiej uszczelnić układ i się nie martwić, że któregoś upalnego dnia jakiś oring puści nam pod maską gaz i nie dość że z klimy nici to jeszcze te super mieszanki propan-butan mogą nam pod maską wybuchnąć

Dodaj komentarz

Zadzwoń!