Ładowanie…

Mobilny Mechanik – Mechanika – Diagnostyka + Elektryka Samochodowa

Mobilny Mechanik Warszawa, Auta Diesel, Hybrydowe, Elektryczne, Firma nr 1 w Warszawie - Naprawiamy samochody, jachty i wszystko inne w Warszawie
Kontakt

Przetwornica 1000W? Czy aby na pewno?

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

source Serwis Elektryki i Elektroniki Samochodowej, Profesjonalny serwis samochody w Warszawie Wawer. Zadzwoń do nas. Powierz samochód profesjonalistom! Uczciwość i rzetelność. Szybka realizacja. Doświadczeni mechanicy. Nowoczesny sprzęt. Usługi: przeglądy gwarancyjne, mechanika samochodowa, warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy w Warszawie.

Naprawa elektryki / elektroniki samochodowej. Oferujemy: naprawę / odbudowę samochodowej instalacji elektrycznej w samochodach w Warszawie. Serwisy samochodowe Serwis Elektroniki zajmują się elektroniką i elektryką samochodową. Dobry Auto Elektryk w Twojej okolicy. Układy elektryczne – montaż i naprawa. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu elektryk samochodowy Warszawa.

Mobilną naprawę elektryki samochodowej w Warszawie świadczą serwisy naszych mechaników w Warszawie. Warsztat Samochodowy, Naprawy z dojazdem we wskazane miejsce, czyli tzw. Mobilny Auto Serwis, Mechanika Samochodowa, Elektryka Samochodowa. Oferujemy komputerową diagnostykę silnika oraz naprawy z zakresu elektroniki, elektromechaniki i elektryki samochodowej w Warszawie. Warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy z dojazdem w stolicy Polski.

Elektryka samochodowa w Warszawie tylko u nas! PODEJMUJEMY SIĘ CIĘŻKICH PRZYPADKÓW. Nasz serwis samochodowy dysponuje nowoczesnymi urządzeniami diagnostycznymi.

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

43 thoughts on “Przetwornica 1000W? Czy aby na pewno?

  1. Ciekawy jestem jak wyszła sprawa z tym bublem ja miałem podobną sytuacje przy zakupionej pompie z TOLLES przysłali mi bubla na mój koszt potem go odesłalem na mój koszt wreszcie zwrócili mi kase za pompę ale za kuriera już nie tak ze za nic wyrwało mi 200 złł z kieszeni czy na tym polega taki zkup

  2. A gdzie pomiary?Np napięcie aku pod obciążeniem.I pomiar na zaciskach przetwornicy.Przekrój przewodów to bardzo ważna sprawa.I kształt przebiegu.Na moim aku od hulajnogi 7Ah telewizor 65 cali i pobor mocy na 70W pograł ok 1 min.Napiecie aku to 11V,ale na przetwornicy to juz 9V.Zbyt cienkie przewody.I przetwornica piszczy.

  3. ja bym spróbował jakieś lepsze kable (może grubsze) i lepszy styk z akumulatorem, nie jakieś żabki tylko by była możliwe jak największa powierzchnia styku. Może wtedy zadziała. I sprawdził bym ile faktycznie ciągnie czajnik zdarza się że takie czajniki mogą mieć nawet 3000W a naklejkę złą dali.

  4. Miałem do czynienia z tą firmą tych przetwornic. Akurat nie była to przetwornica ale regulator napięcia. Ogólnie nie polecam, 3 razy reklamacja jeszcze usiłowanie wciśniecia mojej winy że jest uszkodzony.

  5. zalecam z zapoznaniem się z definicją prądu stałego i zmiennego, ta hejtowana przetwornica nie dość ze nie tworzy sinusa to na dodatek pochodzi od producenta od którego raczej nie kupowałbym takich rzeczy. Druga przetwornica ta mocniejsza potrafi wytworzyć sinusa, nie czystego ale bardzo podobnego do tego co mamy w naszych gniazkach, co pozwala na w mairę bezpieczne podłączenie urządzen alektrycznych jak lodówka, czajnik komputer itp. Ale tak jak mówię definicja prądu stałego i zmiennego do nauczenia.

  6. Dobrze ze sie chociaż wył a nie spaliła Bo moja nowa z green cell sie odrazu spalila A tez jej mniejszy trochę pobór mocy dostarczyłem niż napisane w instrukcji jest

  7. Przetwornice pomimo tego że są teoretycznie przystosowane do zasilania 12V tak na prawdę działają pod napięciem ładowanego akumulatora w aucie czyli 14.4V a to daje różnicę pomiędzy napięciami i mocą wyjściową…

  8. Te żabki na biegunach akumulatora mogą być problemem.
    Zamień przetwornice kablami, a może się okazać że duża nie zagotuje wody na żabkach, a mała na pożądanym połączeniu owszem.
    Nie mówię że ta mała przetwornica jest ok, ale z Twojego testu nie da się wywnioskować że jest inaczej.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!