Ładowanie…

Mobilny Mechanik – Mechanika – Diagnostyka + Elektryka Samochodowa

Mobilny Mechanik Warszawa, Auta Diesel, Hybrydowe, Elektryczne, Firma nr 1 w Warszawie - Naprawiamy samochody, jachty i wszystko inne w Warszawie
Kontakt

Przetwornica napięcia, falownik, inwerter SINUS 1500W (peak 3000W) 12V na 230V XIJIA, test, recenzja

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689



Prezentacja działania i pomiary przetwornicy napięcia zmiennego 12V na napięcie przemienne 230V z czystym sinusem przebiegu napięcia bez i z obciążeniem.

Tu możesz zobaczyć (uzupełnienie filmu) przebieg napięcia dla urządzenia indukcyjnego (silnik) i rezystancyjnego (czajnik elektryczny):
https://youtu.be/NuX23QpxAyU

Tu możesz zobaczyć film z wykorzystaniem takiej przetwornicy do awaryjnego zasilania kotła grzewczego gazowego (pieca, itp.).
https://youtu.be/8txo5EiEAhw

Linki, które mogą się przydać:
https://ban.ggood.vip/e1yt
https://www.aliexpress.com/item/2054302619.html?spm=5261.ProductManageOnline.0.0.57c34edfwna36H
https://www.ebay.de/itm/114301650416

Zobacz też inne filmy, poradniki, testy o podobnej tematyce:
👉 Jak wymienić akumulator w samochodzie na nowy?
https://youtu.be/amx_n5n5YOM
👉 Rozładowany akumulator samochodowy? Problem z rozruchem silnika? Poradnik dla laika, co zrobić.
https://youtu.be/k5gclxrlsPA
👉 Jak rozpoznać zużyty akumulator samochodowy 12V? Kilka rad i test chińskiego testera TOPDON BT100
https://youtu.be/iaTWG-jp7vg
👉 Wzór na przybliżony czas pracy akumulatora – h=((Ah x V)/W)/1,6
https://youtu.be/hG7s8ZxglLg
👉 Gazowanie akumulatora podczas ładowania. Nie ładuj akumulatora w domu lub mieszkaniu. Detektor gazu
https://youtu.be/QfZvysPktPQ
👉 Przetwornica napięcia, falownik, inwerter SINUS 1500W (peak 3000W) 12V na 230V XIJIA, test, recenzja
https://youtu.be/MqWx8urT9Oc
👉 Przetwornica XIJIA 1500W 12V test przebiegu napięcia dla urządzenia indukcyjnego i rezystancyjnego
https://youtu.be/NuX23QpxAyU
👉 Ile prądu pobiera przetwornica napięcia bez obciążenia? inwerter, falownik XIJIA 12V 1500W, pomiar
https://youtu.be/NWvOliCw9rI
👉 Jak działa automatyczne przywracanie napięcia ARV w przetwornicy napięcia XIJIA 12V 1500W – TEST
https://youtu.be/UobhJSb-j-U
👉 BLACKOUT – sposób na brak prądu. Przetwornica napięcia + Akumulator 12V. Zasilanie awaryjne kotła CO
https://youtu.be/8txo5EiEAhw
👉 Jak wymienić klemy do akumulatora? Klemy uniwersalne mosiężne zaciski 600A – wymiana klem (+) i (-)
https://youtu.be/go0NyVajYpQ

#PRZETWORNICA #FALOWNIK #INWERTER #XIJIA #SINUS #12V #230V #AKUMULATOR #ZASILANIE #AWARIA #UPS #PURE #WAVE #TEST #RECENZJA #REVIEW #PILOT #REMOTE #PLUS #MINUS #INPUT #OUTPUT #VOLTAGE #ELEKTRYKA #ELEKTRONIKA #ZASILACZ #FORUMWIEDZY #PREZENTACJA #banggood

👊 SUBSKRYBUJ na YOUTUBE kanał FORUMWIEDZY ► https://bit.ly/2XSLq36 oraz kliknij 🔔
👀 OGLĄDAJ INSTAGRAM FORUMWIEDZY ► https://bit.ly/3aqY3oC
🔴 PINTEREST ► https://bit.ly/2KlMHrk
🔵 FACEBOOK ► https://bit.ly/2RQXiOX
⭐️ TWITTER ► https://bit.ly/2wUQ8SN
👉 WWW ► https://www.forumwiedzy.pl

💡 Pytania, uwagi, wątpliwości, propozycje pisze w komentarzu pod filmem. 😀
❗️ Subskrybuj kanał “ForumWiedzy”, by nie przegapić nowych filmów 👀
🎥 Udostępnij ten film swoim znajomym w mediach społecznościowych 👨‍👩‍👦‍👦

👊 Pozdrawiam

source Serwis Elektryki i Elektroniki Samochodowej, Profesjonalny serwis samochody w Warszawie Wawer. Zadzwoń do nas. Powierz samochód profesjonalistom! Uczciwość i rzetelność. Szybka realizacja. Doświadczeni mechanicy. Nowoczesny sprzęt. Usługi: przeglądy gwarancyjne, mechanika samochodowa, warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy w Warszawie.

Naprawa elektryki / elektroniki samochodowej. Oferujemy: naprawę / odbudowę samochodowej instalacji elektrycznej w samochodach w Warszawie. Serwisy samochodowe Serwis Elektroniki zajmują się elektroniką i elektryką samochodową. Dobry Auto Elektryk w Twojej okolicy. Układy elektryczne – montaż i naprawa. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu elektryk samochodowy Warszawa.

Mobilną naprawę elektryki samochodowej w Warszawie świadczą serwisy naszych mechaników w Warszawie. Warsztat Samochodowy, Naprawy z dojazdem we wskazane miejsce, czyli tzw. Mobilny Auto Serwis, Mechanika Samochodowa, Elektryka Samochodowa. Oferujemy komputerową diagnostykę silnika oraz naprawy z zakresu elektroniki, elektromechaniki i elektryki samochodowej w Warszawie. Warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy z dojazdem w stolicy Polski.

Elektryka samochodowa w Warszawie tylko u nas! PODEJMUJEMY SIĘ CIĘŻKICH PRZYPADKÓW. Nasz serwis samochodowy dysponuje nowoczesnymi urządzeniami diagnostycznymi.

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

14 thoughts on “Przetwornica napięcia, falownik, inwerter SINUS 1500W (peak 3000W) 12V na 230V XIJIA, test, recenzja

  1. A jaki jest rezystacja amper na kablach do akumulatora przy obciążeniu przetwornicy bo nigdzie nie mogę znaleść potrzebuje to do prądnicy ktura jest w budowie ktury drut nawoiowy w prądnicy ma 25 amper A jeszcze przetwornicy nie kupiłem to nie mam możliwości sprawdzić A będę używał dużych grzałek cwu dla tego chciałbym wiedzieć

  2. Trzeba wspomnieć że na taką przetwornice i przy obciążeniu 1500W to trzeba porządny akumulator. Nawet jak by to był nowy akumulator to pochodził by chwilę. Z akumulatora wtedy prąd idzie pewnie jakieś 120A to sam spadek napięcia przy takim obciążeniu zrobi swoje. Ale test ciekawy. Szkoda że nie dałeś amperomierza na przewodzie z akumulatora. Ale z drugiej strony to można łatwo obliczyć jak ktoś jest w temacie.

  3. Wybaczcie słowa krytyki…

    Przede wszystkim, czy jest aż takim wielkim problemem lepszy akumulator? Przetwornica ma – ponoć – 1500W mocy ciągłej, ale test był przy mniej niż połowie znamionowego obciążenia, bo akumulator nie dał rady. Nie wiemy, jak będzie się sprawować przetwornica przy – rozsądnym – 80% obciążeniu, o 100% już nie mówiąc
    Druga kwestia – prezentacja aż krzyczy o pomiary natężenia prądu z akumulatora i jego napięcia – a w konsekwencji ocenę sprawności przetwornicy.
    Trzecia sprawa – badanie przebiegu napięcia i sprawności przy obciążeniu indukcyjnym – jak np. silnik elektryczny w wentylatorze.

    Czwarta wreszcie sprawa – choć tu mniej istotna, bo mało kto nawet próbuje – przebieg prądu wejściowego. Można sprawdzić podłączając sondę oscyloskopu do początku i końca kabla DC.

    Sama przetwornica, jak dla mnie (choć przyznam, że tu nie jestem ekspertem, może to szczyt technologii i miniaturyzacji) – wygląda dość lekko jak na 1500W. Moja własna, mimo tylko 1000W mocy znamionowej ma w środku solidny toroid i waży dwukrotnie więcej.
    Pytanie tylko, jak zachowuje się po spadku napięcia przy stałym obciążeniu ? Jeśli nagle się wyłącza, to dyskwalifikacja z miejsca – alarm powinien włączać się przy, powiedzmy, 10,5V a odłączenie poniżej 10…

  4. Bogdan, dzięki za sprawdzenie przebiegu AC, tak jak pod poprzednim filmie odpisałeś o tym sinusie na wyjściu.
    Co do przetwornicy to zabrakło mi na pilocie wyświetlacza voltomierza DC by wiedzieć jak się ma akumulator (może być uruchamiany guzikiem by nie wyświetlał się cały czas oraz zużywał energię). Oraz że te bezpieczniki są w środku urządzenia a nie gdzieś łatwo dostępne na przodzie/tyle urządzenia (myślę że to przez budowę jego, postanowiono na ich umiejscowienie na środku zaraz, przy przewodach DC). Tak jak to miejsce w wzmacniaczach samochodowych.
    Pozdro.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!