Prezentacja działania i pomiary przetwornicy napięcia zmiennego 12V na napięcie przemienne 230V z czystym sinusem przebiegu napięcia bez i z obciążeniem.
Tu możesz zobaczyć (uzupełnienie filmu) przebieg napięcia dla urządzenia indukcyjnego (silnik) i rezystancyjnego (czajnik elektryczny): https://youtu.be/NuX23QpxAyU
Tu możesz zobaczyć film z wykorzystaniem takiej przetwornicy do awaryjnego zasilania kotła grzewczego gazowego (pieca, itp.). https://youtu.be/8txo5EiEAhw
Zobacz też inne filmy, poradniki, testy o podobnej tematyce:
👉 Jak wymienić akumulator w samochodzie na nowy? https://youtu.be/amx_n5n5YOM
👉 Rozładowany akumulator samochodowy? Problem z rozruchem silnika? Poradnik dla laika, co zrobić. https://youtu.be/k5gclxrlsPA
👉 Jak rozpoznać zużyty akumulator samochodowy 12V? Kilka rad i test chińskiego testera TOPDON BT100 https://youtu.be/iaTWG-jp7vg
👉 Wzór na przybliżony czas pracy akumulatora – h=((Ah x V)/W)/1,6 https://youtu.be/hG7s8ZxglLg
👉 Gazowanie akumulatora podczas ładowania. Nie ładuj akumulatora w domu lub mieszkaniu. Detektor gazu https://youtu.be/QfZvysPktPQ
👉 Przetwornica napięcia, falownik, inwerter SINUS 1500W (peak 3000W) 12V na 230V XIJIA, test, recenzja https://youtu.be/MqWx8urT9Oc
👉 Przetwornica XIJIA 1500W 12V test przebiegu napięcia dla urządzenia indukcyjnego i rezystancyjnego https://youtu.be/NuX23QpxAyU
👉 Ile prądu pobiera przetwornica napięcia bez obciążenia? inwerter, falownik XIJIA 12V 1500W, pomiar https://youtu.be/NWvOliCw9rI
👉 Jak działa automatyczne przywracanie napięcia ARV w przetwornicy napięcia XIJIA 12V 1500W – TEST https://youtu.be/UobhJSb-j-U
👉 BLACKOUT – sposób na brak prądu. Przetwornica napięcia + Akumulator 12V. Zasilanie awaryjne kotła CO https://youtu.be/8txo5EiEAhw
👉 Jak wymienić klemy do akumulatora? Klemy uniwersalne mosiężne zaciski 600A – wymiana klem (+) i (-) https://youtu.be/go0NyVajYpQ
💡 Pytania, uwagi, wątpliwości, propozycje pisze w komentarzu pod filmem. 😀
❗️ Subskrybuj kanał “ForumWiedzy”, by nie przegapić nowych filmów 👀
🎥 Udostępnij ten film swoim znajomym w mediach społecznościowych 👨👩👦👦
👊 Pozdrawiam
source Serwis Elektryki i Elektroniki Samochodowej, Profesjonalny serwis samochody w Warszawie Wawer. Zadzwoń do nas. Powierz samochód profesjonalistom! Uczciwość i rzetelność. Szybka realizacja. Doświadczeni mechanicy. Nowoczesny sprzęt. Usługi: przeglądy gwarancyjne, mechanika samochodowa, warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy w Warszawie.
Naprawa elektryki / elektroniki samochodowej. Oferujemy: naprawę / odbudowę samochodowej instalacji elektrycznej w samochodach w Warszawie. Serwisy samochodowe Serwis Elektroniki zajmują się elektroniką i elektryką samochodową. Dobry Auto Elektryk w Twojej okolicy. Układy elektryczne – montaż i naprawa. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu elektryk samochodowy Warszawa.
Mobilną naprawę elektryki samochodowej w Warszawie świadczą serwisy naszych mechaników w Warszawie. Warsztat Samochodowy, Naprawy z dojazdem we wskazane miejsce, czyli tzw. Mobilny Auto Serwis, Mechanika Samochodowa, Elektryka Samochodowa. Oferujemy komputerową diagnostykę silnika oraz naprawy z zakresu elektroniki, elektromechaniki i elektryki samochodowej w Warszawie. Warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy z dojazdem w stolicy Polski.
Elektryka samochodowa w Warszawie tylko u nas! PODEJMUJEMY SIĘ CIĘŻKICH PRZYPADKÓW. Nasz serwis samochodowy dysponuje nowoczesnymi urządzeniami diagnostycznymi.
Posiadamy10 mobilnych mechaników w Warszawie + Sieć Warsztatów Samochodowych
14 thoughts on “Przetwornica napięcia, falownik, inwerter SINUS 1500W (peak 3000W) 12V na 230V XIJIA, test, recenzja”
A jaki jest rezystacja amper na kablach do akumulatora przy obciążeniu przetwornicy bo nigdzie nie mogę znaleść potrzebuje to do prądnicy ktura jest w budowie ktury drut nawoiowy w prądnicy ma 25 amper A jeszcze przetwornicy nie kupiłem to nie mam możliwości sprawdzić A będę używał dużych grzałek cwu dla tego chciałbym wiedzieć
Trzeba wspomnieć że na taką przetwornice i przy obciążeniu 1500W to trzeba porządny akumulator. Nawet jak by to był nowy akumulator to pochodził by chwilę. Z akumulatora wtedy prąd idzie pewnie jakieś 120A to sam spadek napięcia przy takim obciążeniu zrobi swoje. Ale test ciekawy. Szkoda że nie dałeś amperomierza na przewodzie z akumulatora. Ale z drugiej strony to można łatwo obliczyć jak ktoś jest w temacie.
Przede wszystkim, czy jest aż takim wielkim problemem lepszy akumulator? Przetwornica ma – ponoć – 1500W mocy ciągłej, ale test był przy mniej niż połowie znamionowego obciążenia, bo akumulator nie dał rady. Nie wiemy, jak będzie się sprawować przetwornica przy – rozsądnym – 80% obciążeniu, o 100% już nie mówiąc Druga kwestia – prezentacja aż krzyczy o pomiary natężenia prądu z akumulatora i jego napięcia – a w konsekwencji ocenę sprawności przetwornicy. Trzecia sprawa – badanie przebiegu napięcia i sprawności przy obciążeniu indukcyjnym – jak np. silnik elektryczny w wentylatorze.
Czwarta wreszcie sprawa – choć tu mniej istotna, bo mało kto nawet próbuje – przebieg prądu wejściowego. Można sprawdzić podłączając sondę oscyloskopu do początku i końca kabla DC.
Sama przetwornica, jak dla mnie (choć przyznam, że tu nie jestem ekspertem, może to szczyt technologii i miniaturyzacji) – wygląda dość lekko jak na 1500W. Moja własna, mimo tylko 1000W mocy znamionowej ma w środku solidny toroid i waży dwukrotnie więcej. Pytanie tylko, jak zachowuje się po spadku napięcia przy stałym obciążeniu ? Jeśli nagle się wyłącza, to dyskwalifikacja z miejsca – alarm powinien włączać się przy, powiedzmy, 10,5V a odłączenie poniżej 10…
Bogdan wszystko spoko tylko chińczyk zapomniał o jednym czyli jak nie ma obciążenia na wyjściu to warto podładować akumulator ! w moim to jest ! Pozdro !
Bogdan, dzięki za sprawdzenie przebiegu AC, tak jak pod poprzednim filmie odpisałeś o tym sinusie na wyjściu. Co do przetwornicy to zabrakło mi na pilocie wyświetlacza voltomierza DC by wiedzieć jak się ma akumulator (może być uruchamiany guzikiem by nie wyświetlał się cały czas oraz zużywał energię). Oraz że te bezpieczniki są w środku urządzenia a nie gdzieś łatwo dostępne na przodzie/tyle urządzenia (myślę że to przez budowę jego, postanowiono na ich umiejscowienie na środku zaraz, przy przewodach DC). Tak jak to miejsce w wzmacniaczach samochodowych. Pozdro.
1:42 Na inne napięcia wejściowe trzeba coś przełączyć w przetwornicy czy trzeba kupić inny jej model? ….a spoko, przy 18 minucie wyjaśniłeś, inny model.
A jaki jest rezystacja amper na kablach do akumulatora przy obciążeniu przetwornicy bo nigdzie nie mogę znaleść potrzebuje to do prądnicy ktura jest w budowie ktury drut nawoiowy w prądnicy ma 25 amper A jeszcze przetwornicy nie kupiłem to nie mam możliwości sprawdzić A będę używał dużych grzałek cwu dla tego chciałbym wiedzieć
Pomijając oscyloskop zabawkę, to pokazywanie tego sinusa bez obciążenia mija się z celem.
Jak Ci klęka aku (który jest i tak słaby) to podłącz jakiegokolwiek ATXa i wyciąniesz 100% z tej przetwornicy 🙂
Różnica w cenie pomiędzy zakupem w Polsce a z Chin to wartość gwarancji? Czy warto zapłacić za gwarancję? Czy różnica ceny jest znacząca?
18:23 czekamy na film z obliczeniami
Trzeba wspomnieć że na taką przetwornice i przy obciążeniu 1500W to trzeba porządny akumulator. Nawet jak by to był nowy akumulator to pochodził by chwilę. Z akumulatora wtedy prąd idzie pewnie jakieś 120A to sam spadek napięcia przy takim obciążeniu zrobi swoje. Ale test ciekawy. Szkoda że nie dałeś amperomierza na przewodzie z akumulatora. Ale z drugiej strony to można łatwo obliczyć jak ktoś jest w temacie.
Wybaczcie słowa krytyki…
Przede wszystkim, czy jest aż takim wielkim problemem lepszy akumulator? Przetwornica ma – ponoć – 1500W mocy ciągłej, ale test był przy mniej niż połowie znamionowego obciążenia, bo akumulator nie dał rady. Nie wiemy, jak będzie się sprawować przetwornica przy – rozsądnym – 80% obciążeniu, o 100% już nie mówiąc
Druga kwestia – prezentacja aż krzyczy o pomiary natężenia prądu z akumulatora i jego napięcia – a w konsekwencji ocenę sprawności przetwornicy.
Trzecia sprawa – badanie przebiegu napięcia i sprawności przy obciążeniu indukcyjnym – jak np. silnik elektryczny w wentylatorze.
Czwarta wreszcie sprawa – choć tu mniej istotna, bo mało kto nawet próbuje – przebieg prądu wejściowego. Można sprawdzić podłączając sondę oscyloskopu do początku i końca kabla DC.
Sama przetwornica, jak dla mnie (choć przyznam, że tu nie jestem ekspertem, może to szczyt technologii i miniaturyzacji) – wygląda dość lekko jak na 1500W. Moja własna, mimo tylko 1000W mocy znamionowej ma w środku solidny toroid i waży dwukrotnie więcej.
Pytanie tylko, jak zachowuje się po spadku napięcia przy stałym obciążeniu ? Jeśli nagle się wyłącza, to dyskwalifikacja z miejsca – alarm powinien włączać się przy, powiedzmy, 10,5V a odłączenie poniżej 10…
Bogdan wszystko spoko tylko chińczyk zapomniał o jednym czyli jak nie ma obciążenia na wyjściu to warto podładować akumulator ! w moim to jest ! Pozdro !
Ciekawe jak z awaryjnością ile to wytrzyma pracy ciągłej np. w kamperze. Polskie podobne potrafią już po 1-6 miesiącach paść (a produkcja też Chiny)
Bogdan, dzięki za sprawdzenie przebiegu AC, tak jak pod poprzednim filmie odpisałeś o tym sinusie na wyjściu.
Co do przetwornicy to zabrakło mi na pilocie wyświetlacza voltomierza DC by wiedzieć jak się ma akumulator (może być uruchamiany guzikiem by nie wyświetlał się cały czas oraz zużywał energię). Oraz że te bezpieczniki są w środku urządzenia a nie gdzieś łatwo dostępne na przodzie/tyle urządzenia (myślę że to przez budowę jego, postanowiono na ich umiejscowienie na środku zaraz, przy przewodach DC). Tak jak to miejsce w wzmacniaczach samochodowych.
Pozdro.
👍👍👍👍👍
1:42 Na inne napięcia wejściowe trzeba coś przełączyć w przetwornicy czy trzeba kupić inny jej model?
….a spoko, przy 18 minucie wyjaśniłeś, inny model.
a dało by się jeszcze do tego dorobić panel fotowoltaiczny aby ładował akumulator ?
Bogdan, podaj nazwę firmy i model przetwornicy prezentowanej w materiale.