Ładowanie…

Mobilny Mechanik – Mechanika – Diagnostyka + Elektryka Samochodowa

Mobilny Mechanik Warszawa, Auta Diesel, Hybrydowe, Elektryczne, Firma nr 1 w Warszawie - Naprawiamy samochody, jachty i wszystko inne w Warszawie
Kontakt

Przyszłość motoryzacji tworzona jest… u nas, w Polsce. I nie chodzi o elektryki!

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

Polacy nie gęsi i swoją motoryzację mają? Może nie do końca, ale to właśnie u nas tworzone i rozwijane są motoryzacyjne technologię przyszłości… i wcale nie chodzi o samochody elektryczne.

Dowiedz się więcej o Centrum Inżynieryjnym Elektroniki ZF i dołącz do jednego z zespołów ► https://bit.ly/3I7wEcc

Sprawdź kogo aktualnie ZF szukamy do zespołu R&D, wyślij CV i twórz rozwiązania mobilności jutra ► https://bit.ly/3hxyh86

Oficjalne gadżety i koszulki ► https://povagowani.pl
Film się spodobał? ► Łapka w górę i subskrypcja!
Współpraca / Cooperation ► povagowani@gmail.com
Wesprzyj moją pracę ► http://patronite.pl/povagowani

––––––––––––––––––––––––––––––
FB ▸ http://facebook.com/povagowani/

Instagram ▸ http://instagram.com/povagowani/
––––––––––––––––––––––––––––––

This video is fair use under copyright law because it is transformative in nature, uses no more of the original than necessary and has no negative effect on the market for the original work.

––––––––––––––––––––––––––––––

All music under Creative Commons — Attribution 3.0 Unported — CC BY 3.0

––––––––––––––––––––––––––––––

Lista wykorzystanych materiałów. Warto subskrybować i oglądać ich filmy!
The list of videos used in this film. Be sure to watch them and subscribe!

source Usługi dla branży Elektryka i elektronika samochodowa Doświadczeni kierowcy są do Państwa dyspozycji w zakresie transportu w warszawskim Wawrze. Skontaktuj się z nami. Zadbaj o swój samochód u fachowców. Najwyższe standardy wiarygodności i uczciwości. Natychmiastowe działanie. Mistrzowscy majsterkowicze Nowoczesne maszyny. Usługi obejmują przeglądy gwarancyjne, mechanikę samochodową oraz warsztat oferujący naprawy w zakresie mechaniki, elektryki i elektroniki samochodowej. Mechanik samochodowy z Warszawy.

Rozwiązywanie problemów i naprawa podzespołów elektronicznych w pojazdach. W Warszawie możemy naprawić lub przebudować instalację elektryczną Twojego pojazdu. Serwis Elektroniki, firma oferująca usługi związane z motoryzacją, zajmuje się elektryką i elektroniką pojazdów. Najlepszy elektryk samochodowy w Twoim regionie. Montaż i naprawa infrastruktury elektrycznej. Warszawski elektryk samochodowy z kilkuletnim stażem w branży.

Automotive E&E services Warszawa Wawer posiada doświadczonych szoferów. Dowiadywać się. Specjalizuj się w swoim samochodzie. Najwyższa uczciwość i rzetelność. Natychmiastowy. Modernizacja rzemieślników. Dostępne są przeglądy gwarancyjne, mechanika samochodowa oraz warsztat oferujący usługi mechaniczne, elektryczne i elektroniczne. warszawski mechanik.

Naprawa elektroniki samochodowej. Możemy przywrócić instalację elektryczną Twojego samochodu w Warszawie. Serwis Elektroniki specjalizuje się w elektrotechnice i elektronice samochodowej. Lokalny elektryk samochodowy. Naprawa infrastruktury elektrycznej. Weteran warszawskiego elektryka samochodowego.

Nasi warszawscy elektrycy samochodowi są mobilni. Automotive Service Center, Serwis samochodowy na miejscu, Mechanik lub Elektryk w określonej lokalizacji. Warszawa diagnostyka i naprawy elektroniki, elektromechaniki i elektryki samochodowej. Fachowa naprawa samochodów, obejmująca elementy mechaniczne, elektryczne i techniczne. Warszawa, Polska mechanik samochodowy.

Tylko elektrycy samochodowi w Warszawie. Złożone instancje są akceptowane. Nasz warsztat samochodowy posiada zaawansowany sprzęt diagnostyczny.

Nasi warszawscy mechanicy samochodowi oferują mobilne usługi naprawy elektryki samochodowej. Automotive Service Center, Auto Naprawa na miejscu (lub „Mobile Auto Service”), Mechanik lub Elektryk w określonej lokalizacji. W Warszawie świadczymy usługi z zakresu elektroniki, elektromechaniki i elektryki samochodowej, w tym diagnostykę i naprawy. Warsztat oferujący fachową obsługę samochodów, w tym naprawę i konserwację elementów mechanicznych, układów elektrycznych oraz gadżetów technologicznych. Dostępny mechanik samochodowy w Warszawie.

Jesteśmy jedynymi elektrykami samochodowymi w Warszawie. Przyjmujemy skomplikowane przypadki. Nasz warsztat samochodowy korzysta z najnowocześniejszych narzędzi diagnostycznych.

Serwis Elektryki i Elektroniki Samochodowej, Profesjonalny serwis samochody w Warszawie Wawer. Zadzwoń do nas. Powierz samochód profesjonalistom! Uczciwość i rzetelność. Szybka realizacja. Doświadczeni mechanicy. Nowoczesny sprzęt. Usługi: przeglądy gwarancyjne, mechanika samochodowa, warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy w Warszawie.

Naprawa elektryki / elektroniki samochodowej. Oferujemy: naprawę / odbudowę samochodowej instalacji elektrycznej w samochodach w Warszawie. Serwisy samochodowe Serwis Elektroniki zajmują się elektroniką i elektryką samochodową. Dobry Auto Elektryk w Twojej okolicy. Układy elektryczne – montaż i naprawa. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu elektryk samochodowy Warszawa.

Mobilną naprawę elektryki samochodowej w Warszawie świadczą serwisy naszych mechaników w Warszawie. Warsztat Samochodowy, Naprawy z dojazdem we wskazane miejsce, czyli tzw. Mobilny Auto Serwis, Mechanika Samochodowa, Elektryka Samochodowa. Oferujemy komputerową diagnostykę silnika oraz naprawy z zakresu elektroniki, elektromechaniki i elektryki samochodowej w Warszawie. Warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy z dojazdem w stolicy Polski.

Elektryka samochodowa w Warszawie tylko u nas! PODEJMUJEMY SIĘ CIĘŻKICH PRZYPADKÓW. Nasz serwis samochodowy dysponuje nowoczesnymi urządzeniami diagnostycznymi.

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

22 thoughts on “Przyszłość motoryzacji tworzona jest… u nas, w Polsce. I nie chodzi o elektryki!

  1. Nie powiem te systemy są fajne bo sam nieraz w trasie włączam aktywny tempomat i sunę ze świadomością ze odrobinę mniej uwagi muszę poświęcić na jazdę. Ale do momentu jak system wykryje na przykład znak informacyjny nad jezdnia i w tym samym czasie wszystko zaczyna świecić wyć i hamulce zawiskaja się na maxa a ludzie za tobą na autostradzie nie wiedzą o co biega

  2. Kilka razy systemy Mercedesa uratowały mnie przed stłuczką. Nigdy przed czymś poważnym. Martwe pole fajna sprawa ale nic nie zastąpi "spojrzenia" przy włączaniu się do ruchu na autostradzie. Czasem nie wykrywa ale rzadkość. Aktywny tempomat w najnowszych wersjach cudo.

  3. jeb@ć nowoczesność co nowsze to gorsze i niebezpieczniejsze, jak sie jest dobrym kierowcą to na hói ci blokada skręcania itp…, ( ja średni kierowca) mój znajomy przy ok. 330km/h sms-suje i jakoś od 20 lat jego jeżdżenia nic mu sie nigdy niestało, muj stary to samo, ma sie oczy i łeb to po co coś co ci zabrania jeździć, jak jest niebezpieczeństwo to jeb jeb kierownicą dookoła łosia czy innego debila co wszed na pasy bez rozglądania się???!!!, a jest taki fajny radar anty-PSOWY za 5 tys, dla psów jesteś niewidzialny i do chorwacji szybciej niż samolotem 4-5h

  4. Miałem przyjemność jeździć autami na tempomacie adaptacyjnym klasy pierwszej (mustang gt) i klasy drugiej (lexus nx300) przeskok miedzy nimi kosmiczny a te systemy na prawdę bardzo pomagają, osobiście uwielbiam jazdę z asystentem pasa ruchu i temopatem aktywnym a system kontroli jak w lexusie jest wręcz obłędny z dodaniem monitorowania kierowcy bezpieczenstwo na drodze wzrasta wielokrotnie. Jedynie starsi ludzie jak moi rodzice mają z tym trochę kłopot i zazwyczaj wszystko wyłączają

  5. Honda Civic X, miasto, auto przede mną bez żadnego ostrzeżenia gwałtownie hamuje by skręcić w prawo, ja w tym czasie na ułamek sekundy spojrzałem na wyświetlacz główny sprawdzić wskazania komputera pokładowego. Jakież było moje zdziwienie gdy zobaczyłem wielki symbol pomarańczowego auta, zewsząd dźwięki ostrzegawcze, a finalnie zawisłem na pasach bezpieczeństwa. Jadący przede mną skręcił, nos mojego auta i mój całe i zdrowe.

  6. Mnóstwo elektroniki, danych cos zawiedzie i nie żyjesz. Pomocne i owszem, ale żeby tylko na to sie zdać i zresygnowac z kierowcy to nie bardzo. Już byly sytuacje gdzie tesla ratowala i pozbywala zycia.

  7. mam takie systemy w swoim aucie (Lancia thema II) fajnie że są ale w 90% przypadków, "panikują" dodając adrenaliny jeździe. Mam tu na myśli wykrywanie obiektów i ostrzeżenia o pilnym hamowaniu ('brake" na tablicy i głośny sygnał dźwiękowy w kabinie) np na rondzie czy na szykanach ze słupkami i same tworzą w pewien sposób zagrożenie – ponieważ sam widzę np na rondzie barierkę na wprost, ale wiem że zaraz włączę sie do ruchu ronda skręcając przed barierką (lub jakimś ozdobnikiem ronda) kierując się w prawo, to samo z szykanami pomiędzy pasami ruchu np. na przejściach dla pieszych,na których są jakieś barierki, czy inne ograniczniki… oczywiście biorę to "na klatę" , ale w ruchu miejskim, gdzie usiane drogi mamy rondami, zaczyna być upierdliwe i przy pewnym pułapie nasycenia, przestaje pełnić swoja funkcje ostrzegacza przed realnym niebezpieczeństwem, usypiając czujność (po 20 "fałszywych alarmach, mamy mniejszą skłonność do uwierzenia ze niebezpieczeństwo jest realne… Wiosek… myślę, ze zasadnym y było skojarzenie rozwoju nad systemami samochodów z inżynierami od projektowania infrastruktury rozwoju dróg (np budowa rond płaskich bez "dodatków", bo jak przegapię a nie ma samochodów na rondzie, to najwyżej wjadę na trawę na wyspie i już (będzie co najwyżej wstyd), niż przy 20 tym alarmie , znając jego dotychczasowe powody wzbudzenia, przywalić w nieoświetlonego rowerzystę który wjechał na rondo pasami dla pieszych…

  8. Awaryjne hamowanie: wygląda bardzo pięknie, ale co z wydłużoną drogą hamowania w przypadku lodu, błota itp.? Kierowca zobaczy, że przed nim jest odcinek śliski, a sensory to rozpoznają ???

  9. Touran mało mi zębów nie wybił jak uznał że się do garażu nie zmieści, a zostało jeszcze ze 3cm luzu :P. Mimo wszystko uważam że warto mieć takie bajery w aucie.

  10. Dzięki za fajny materiał. Przez ten tempomat z asystentem, to mu kufer "pogiołem" . Po 3 km przestałem zwracać uwagę na stopy , błyskały jak kula na dyskotece. Jak się zorientowałem że hamuje to było za późno. Oczywiście że nie wina nie opracowanego systemu tylko moja bo to ja się bawię lampkami.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!