Ładowanie…

Mobilny Mechanik – Mechanika – Diagnostyka + Elektryka Samochodowa

Mobilny Mechanik Warszawa, Auta Diesel, Hybrydowe, Elektryczne, Firma nr 1 w Warszawie - Naprawiamy samochody, jachty i wszystko inne w Warszawie
Kontakt

Regeneracja filtra cząstek stałych DPF czyli pranie dpfa // HIT czy KIT? Diagnostyka Hamownia

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689



Regeneracja filtra cząstek stałych DPF czyli pranie dpfa // HIT czy KIT? Diagnostyka Hamownia

Przebieg prac nad regeneracją DPF. Mycie przy użyciu maszyny do czyszczenia filtrów cząstek stałych firmy XTON.

Kontakt: Marcin, 698 463 776

https://www.gorillaelectronics.pl
https://www.xton.pl/
https://www.dpfpro.pl

source Serwis Elektryki i Elektroniki Samochodowej, Profesjonalny serwis samochody w Warszawie Wawer. Zadzwoń do nas. Powierz samochód profesjonalistom! Uczciwość i rzetelność. Szybka realizacja. Doświadczeni mechanicy. Nowoczesny sprzęt. Usługi: przeglądy gwarancyjne, mechanika samochodowa, warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy w Warszawie.

Naprawa elektryki / elektroniki samochodowej. Oferujemy: naprawę / odbudowę samochodowej instalacji elektrycznej w samochodach w Warszawie. Serwisy samochodowe Serwis Elektroniki zajmują się elektroniką i elektryką samochodową. Dobry Auto Elektryk w Twojej okolicy. Układy elektryczne – montaż i naprawa. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu elektryk samochodowy Warszawa.

Mobilną naprawę elektryki samochodowej w Warszawie świadczą serwisy naszych mechaników w Warszawie. Warsztat Samochodowy, Naprawy z dojazdem we wskazane miejsce, czyli tzw. Mobilny Auto Serwis, Mechanika Samochodowa, Elektryka Samochodowa. Oferujemy komputerową diagnostykę silnika oraz naprawy z zakresu elektroniki, elektromechaniki i elektryki samochodowej w Warszawie. Warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy z dojazdem w stolicy Polski.

Elektryka samochodowa w Warszawie tylko u nas! PODEJMUJEMY SIĘ CIĘŻKICH PRZYPADKÓW. Nasz serwis samochodowy dysponuje nowoczesnymi urządzeniami diagnostycznymi.

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

28 thoughts on “Regeneracja filtra cząstek stałych DPF czyli pranie dpfa // HIT czy KIT? Diagnostyka Hamownia

  1. Jaki jest koszt czyszczenia DPF, VW 2.0 TDI, czy to możliwe że poziom popiołu mam 40% zatkania DPF auto ma 80tyś, a ciśnienie spalin w DPF pokazuje w aplikacji VAG DPF na poziomie 400 do nawet 600 hPA, przy mocnym obciążeniu silnika.

  2. Jeśli filtr jest zapchany sadzą, to trzeba wypslic, a jak jest zapchany popiołem, to trzeba umyć. Nie widzę innej drogi. To ze on nie chce się wypslic a to ze jest zapchany to są dwie różne dolegliwości. Tak jak mowisz, najważniejsza jest diagnostyka, żeby znalzc problem. Bez znalezienia problemu, robota głupiego.

  3. A ja nie mam żadnych objawow zapchanego dpf w swoim samochodzie i nie mogłem zrobić chip tuning bo podobno mam mocno zapchany albo upalony dpf. Diagnostyka komputerem też podczas jazdy podobna. Mam go podobno spróbować wyprac. Co ty na to? Robić dpf bez jakichkolwiek objawow? Inne parametry są ok. Fak jest taki że jeżdżę mało i często po mieście.

  4. 0:38 – "będę chcieć Wam pokazać". Ludzie, jak chcecie coś przekazać to przygotujcie się najpierw do tego, a nie kaleczcie mowy polskiej, bo słuchać się tego nie da i często nie wiadomo o co chodzi. No i to "generalnie" zajmuje chyba połowę tego co słychać.

  5. Filtr cząsteczek myjecie w obie strony, czy tylko 1 bo niekiedy są filtry takie, jak fap co ma niektóre ślepe kanały od wejścia spalin a od drugiej strony wychodzi.

  6. Witaj
    U mnie w e90 m47 163km po wypaleniu dpf delfim ciśnienie na postoju to około 15-20mbar a pod pełnym obciążeniem oscyluje w zakresie 300-400mbar , mimo to w inpa w zakładce IM(Information memory) od czasu do czasu pokaże błąd DPF ze wskazaniem na zapchany, w zakładce EM(error memory) nie ma żadnych błędów. Chciałbym prosić o twoja opinię czy takie ciśnienie jest bezpieczne dla turbiny oraz silnika, czy lepiej zainteresować się tematem poważniej. Według tego co przedstawiłes na filmie to jeżeli po dokładnym myciu jest około 300mbar to w w moim przypadku kiedy max jest 400mbar to nie powinno być tak źle, a mimo to delfi pokazuje co chwile status żądanie wypalania.Drugie zapytanie to co myślisz o zamontowaniu uniwersalnego katalizatora zamiast puszki dpf+cat + wyłącznie programowe dopalania, furka jest moja więc chciałbym to ogarnąć dobrze raz na zawsze.

  7. Mam Passata B5 FL 2,0tdi silnik BGW i zapchany DPF na 72%. Wlałem na cały zbiornik paliwa Motul 300ml – dodatek obniżający temperaturę sadzy oraz na drugim biegu kilka razy przepaliłem go na maxa w terenie niezabudowanym przez kilkanaście kilometrów. Jest poprawa, ale nieznaczna … Może ktoś mi doradzi co pokolei zrobić aby auta śmigało jak wcześniej czyli 136 KM, bo na tem moment jest max 50 KM. Przebieg Passata to 260tys/km. Miał ktoś podobny problem, jak go fachowo rozwiązać??? 🤠🧐🤔

  8. Aby unikać takich problemów kupuję auta z przebiegiem do 50k km max 🙂 a że w Polsce oszustów nie brakuje handlarzy to dlatego kupuje auta tylko z USA 1-3 letnie max

  9. Mycie to shit wypłukuje sie tylko minerały i filtr będzie się częściej zatykał syf leci to logicznie bo w rurze czy filtrze jest sporo sadzy więc ten syf to normalne, lepiej przedmuchać bądź wlac preparat przez sondę do mycia, często firma mylą mi filtry w warsztacie było tyle reklamacji że przestałem to robić…. Lepiej wlac preparat do dpfa i wymusić regenerację np 2 razy i będzie ten sam efekt

  10. Po jednym dniu od mycia DPFa moje auto znowu ma wysokie wartości cisnienia różnicowego – 15 mbar na postoju, i co najmniej 150 przy spokojnej jeździe.
    Trochę białego dymu przy ruszaniu w czasie gdy się próbuje regenerować (kiedy nie regeneruje wtedy nie ma dymu)
    Jakiś pomysł?

    UPDATE 1: dostałem w międzyczasie cynk, że może być to uszkodzenie wtryskiwacza paliwa do DPFu.
    Zamówiłem nowy, dam znać czy coś dało

    UPDATE 2: ostatecznie okazało się że sam filtr, wkład ceramiczny był pęknięty więc zostałem zmuszony kupić nowy

  11. Polecam ten sposób mycia dpf.
    Oczywiście reszta silnika też musi być sprawna by problem nie powrócił. Po kompieli dpfa auto odzyskało w pip mocy ale co z tego jak 2 dni później jakiś baran rozwalił mi furę …. ach szkoda było nowego dwumasu i zregenerowanego dpfa…..

Dodaj komentarz

Zadzwoń!