Ładowanie…

Mobilny Mechanik – Mechanika – Diagnostyka + Elektryka Samochodowa

Mobilny Mechanik Warszawa, Auta Diesel, Hybrydowe, Elektryczne, Firma nr 1 w Warszawie - Naprawiamy samochody, jachty i wszystko inne w Warszawie
Kontakt

Regeneracja naprawa BSM Citroen c5 II

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689



W filmie mówię o oscyloskopie-to błąd oczywiście.
Masz problem z cytryną,peugeotem? Jesteś z okolic Milicza woj. dolnośląskie? Dzwoń, zobaczymy co uda się zrobić. 881300092
Posiadam lexie i pp2000

source Serwis Elektryki i Elektroniki Samochodowej, Profesjonalny serwis samochody w Warszawie Wawer. Zadzwoń do nas. Powierz samochód profesjonalistom! Uczciwość i rzetelność. Szybka realizacja. Doświadczeni mechanicy. Nowoczesny sprzęt. Usługi: przeglądy gwarancyjne, mechanika samochodowa, warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy w Warszawie.

Naprawa elektryki / elektroniki samochodowej. Oferujemy: naprawę / odbudowę samochodowej instalacji elektrycznej w samochodach w Warszawie. Serwisy samochodowe Serwis Elektroniki zajmują się elektroniką i elektryką samochodową. Dobry Auto Elektryk w Twojej okolicy. Układy elektryczne – montaż i naprawa. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu elektryk samochodowy Warszawa.

Mobilną naprawę elektryki samochodowej w Warszawie świadczą serwisy naszych mechaników w Warszawie. Warsztat Samochodowy, Naprawy z dojazdem we wskazane miejsce, czyli tzw. Mobilny Auto Serwis, Mechanika Samochodowa, Elektryka Samochodowa. Oferujemy komputerową diagnostykę silnika oraz naprawy z zakresu elektroniki, elektromechaniki i elektryki samochodowej w Warszawie. Warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy z dojazdem w stolicy Polski.

Elektryka samochodowa w Warszawie tylko u nas! PODEJMUJEMY SIĘ CIĘŻKICH PRZYPADKÓW. Nasz serwis samochodowy dysponuje nowoczesnymi urządzeniami diagnostycznymi.

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

32 thoughts on “Regeneracja naprawa BSM Citroen c5 II

  1. • Posiadam Citroena C4 grand picasso z 2007r 2.0diesel

    Problem polega na tym , jadąc autostrada czy nawet zwykłą miejska droga nagle pojawiają sie kontrolki 

     ABS,ASP,Hamulec ręczny , czyli bledy i momentalnie trace moc pod pedałem gazu ,jezeli jadę na tempomacie tak samo sie rozłancza. Zjezdzam wtedy na pobocze wyłaczam silnik wyjmuje kluczyk na 3-5s po czym odpalam auto i moge jechać dalej normalnie . Czasami dzieje sie tak ze podczas jazdy powyżej 120Kmh bez wyświetlania kontrolek tak samo odcina mi pedał gazu i na 5 biegu moge maxymalnie jechać 124 Kmh musze wtedy zjechać tak samo na pobocze i wyciagnać kluczyk potem wszystko wraca do normalności.

  2. Wentylator chłodnicy włącza się tylko i wyłącznie przy temperaturze krytycznej 120 stopniach , nie włącza się przy temperaturze niższej co może być tego przyczyną??

  3. Tengo un Peugeot 407 3.0 v6 naftero.n el scanner me da fallo p0261 p0276 p0267 p0273 p0264 p0270 p0075 P0081 todos los cables estan bien, inyectores y bobina estan bien. podrias ayudarme? el relay del video sera mi problema? Traduccion Español. Mam Peugeota 407 3.0 v6 naftero.n skaner podaje mi błąd p0261 p0276 p0267 p0273 p0264 p0270 p0075 P0081 wszystkie kable w porządku, wtryskiwacze i cewka w porządku. czy mógłbyś mi pomóc? czy przekaźnik wideo będzie moim problemem? hiszpańskie tłumaczenie

  4. Ja bym to naprawił bez żadnej dewastacji plastików choc jest to trudne. Kiedyś podobny moduł w Peugeocie 206 naprawiałem oraz w Kia magentis i tam to dopiero był hardcore. Natomiast fajny film i szacun za chęć naprawy i pokazania.
    Btw mam chyba nowe takie PK 😀

  5. Skoro już się tak napracowałeś, żeby wydłubać ten przekaźnik, to zdecydowanie lepiej byłoby wymienić go na nowy. Podgięcie blaszki tylko nieznacznie oddala problem w czasie.

  6. Pomogłeś jak rzadko kto. Wychodzi że wystarczy wywiercić w kopułce dwie małe dziurki i bez gimnastyki dogiąć to draństwo np grubszą igłą i zakleić poxipolem. Piję twoje zdrowie.

  7. Hi! I have problem with my Peugeot 407, and I really need help. I'm desperate. My central locking doesn't work properly, or the keys, or the BSI, I don't know anymore. I SUSPECT THAT THE BSI IS THE PROBLEM! The problem is that the car seems to contantly "keep forgeting" the keys. So the situation is next, I've tried to make a BSI reset multiple times, successfully. After that, keys still don't work. When I turn ignition on, and hold lock button on the key for 10 seconds (syncronizing), after that key is working outstanding!!! After that, as soon as I lock the car, and wait for around 3,30 minutes, again keys will not work. There is few other problems:
    1. kilometers on my trip computer (on the radio) are stuck on 1988 km, they are counting normally from 1988 km every time I start and drive the car, but every time when I reset trip to 0 and leave the car, after around 3.30 minutes, kilometers are back to 1988 km.
    2. my fuel gauge is not working properly, when the tank is full it shows around 15% less fuel,
    3. drivers seat heating isn't working.

    On top of that there is one major problem. When is hot weather outside, my car simply turns off or cuts off when driving. After that I can normally start the car and drive it. It can happen anywhere, anytime and multiple times. There is no rules. But only during hot and summer weather. In winter or cold weather everything is just fine. People are telling me that the problem is in BSM (FUSE AND RELAY BOX) under the bonnet, some kind of contact in the BSM or so..
    Please can you help me? Did you had similar cases??

    Thank you in advance !
    Greetings from Croatia

  8. Przekaźników nie sprawdza się oscyloskopem ani neonówką, przekaźniki sprawdza się "kontrolką" czyli żarówką, w tym wypadku dobra by była mocna np. H7 lub H1 czy H4, sprawny przekaźnik powinien przepuścić duży prąd na żarówkę. A tka ogólnie to ciekawy filmik i pomocny.

  9. Witam
    Posiadam C4 grand Picasso.przy włączeni u tylnej wycieraczki przekaźnik nie wyłącza,słychać jak cyka ale wycieraczka cały czas działa nawet przy wyłączeniu zapłonu.Mam pytanie ,czy wymieniać przekaźnik czy raczej to usterka głębsza?Pzdr

  10. Dzięki za filmik, mam identyczny bsm w c4. Nie włącza mi dmuchawa, tzn czasem się włącza czasem nie. Sprawdziłem rezystor dmuchawy i chyba właśnie problem leży po stronie bsm. Wiesz może który przekaźnik za to odpowiada?

  11. Jestem po naprawie takiego ECU i tam często nie lecą same przekaźniki tyle tworzą się zimne luty na nich.. Tak więc nawet nie trzeba przekaźnika wylutowywać – wystarczy dobrze przelutować.

  12. Hej. Obcieło mi światła postojowe w berlingo, cały przód i tył. Czy to problem w BSI czy BSM? Chciałbym sprawdzić czy dochodzi sygnał z manetki przy kierownicy i czy wychodzi na lampy. Tylko które to przewody?

Dodaj komentarz

Zadzwoń!