Ładowanie…

Mobilny Mechanik – Mechanika – Diagnostyka + Elektryka Samochodowa

Mobilny Mechanik Warszawa, Auta Diesel, Hybrydowe, Elektryczne, Firma nr 1 w Warszawie - Naprawiamy samochody, jachty i wszystko inne w Warszawie
Kontakt

Reguluje hamulce i potrzebuje pomocy elektryka

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689



Instagram: Instagram: http://instagram.com/krakentrucker

Grupa na Facebooku: https://www.facebook.com/groups/371168604218978

Kanal z grami: https://www.youtube.com/LomaxGaming

Kanal z Garazu: https://www.youtube.com/c/KrakensGarage

Discord : https://discord.gg/YWZ5pQ6dvD

source Serwis Elektryki i Elektroniki Samochodowej, Profesjonalny serwis samochody w Warszawie Wawer. Zadzwoń do nas. Powierz samochód profesjonalistom! Uczciwość i rzetelność. Szybka realizacja. Doświadczeni mechanicy. Nowoczesny sprzęt. Usługi: przeglądy gwarancyjne, mechanika samochodowa, warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy w Warszawie.

Naprawa elektryki / elektroniki samochodowej. Oferujemy: naprawę / odbudowę samochodowej instalacji elektrycznej w samochodach w Warszawie. Serwisy samochodowe Serwis Elektroniki zajmują się elektroniką i elektryką samochodową. Dobry Auto Elektryk w Twojej okolicy. Układy elektryczne – montaż i naprawa. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu elektryk samochodowy Warszawa.

Mobilną naprawę elektryki samochodowej w Warszawie świadczą serwisy naszych mechaników w Warszawie. Warsztat Samochodowy, Naprawy z dojazdem we wskazane miejsce, czyli tzw. Mobilny Auto Serwis, Mechanika Samochodowa, Elektryka Samochodowa. Oferujemy komputerową diagnostykę silnika oraz naprawy z zakresu elektroniki, elektromechaniki i elektryki samochodowej w Warszawie. Warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy z dojazdem w stolicy Polski.

Elektryka samochodowa w Warszawie tylko u nas! PODEJMUJEMY SIĘ CIĘŻKICH PRZYPADKÓW. Nasz serwis samochodowy dysponuje nowoczesnymi urządzeniami diagnostycznymi.

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

43 thoughts on “Reguluje hamulce i potrzebuje pomocy elektryka

  1. Do smarowania wózka użyj smaru graffitowego tylko uważaj na ciuchy, ubrudzisz nie dopierzez. Prąd stały to jak koledzy pisali, dc w aucie. Co do wentylatora, plus podłącz we wtykę, masę osobno. Może masz zerwaną masę na silniku i stąd takie cuda.

  2. Cześć z tej strony Adam i Kacper wentylator posiada sprzęgło wiskotyczne jest wypełnione specjalnym płynem ale zasilanie jest z komputera i czesto gniją przewody bo są po prostu cienkie ja miałem podobny problem w Renault Magnum sprawdź wiązkę przewodów pomiędzy komputerem w zasadzie sterownikiem silnika a wtyczką od wiskozy skoro są błędne odczyty to tylko wiązka tam szukaj. U mnie przerwany czy też utleniony przewód był problemem. Do silnika masz dwa czujniki temperatury które podawaja dane do kompa a ten uruchamia wisko w danym momencie

  3. Uszczelniacze na zaworach w głowicy zmieniłeś na nowe. Druga sprawa termostat. Trzecia sprawa wstaw czujnik temperatury płynu chłodzącego zakańczający wentylator ( jak w aucie osobowym) na rurze wychodzącej z głowicy wystarczy od auta osobowego. Kawałek metalowej rury tej samej średnicy co węż wspawaj tam nakrętkę z gwintem takim samym jak czujnik i przez ten czujnik podepnij wentylator. Proste rozwiązanie ale skutecznie.

  4. Czy wiatrak cały czasz ma działać, czy tylko jak silnik jest gorący ?
    Może czujnik temperatury się zaciął.
    Na forum znalazłem ze to może być bezpiecznik, ECT sensor albo po prostu motor do wiatraka nie działa.

  5. Michał. Zapamietaj. VDC to prąd stały, czyli taki jak masz w samochodzie. VAC to prąd zmienny np. w domu w gniazdku. Miernik może pokazywać takie bzdury bo to widać tani miernik i może nie radzi sobie z sygnałami jakimi sterowany jest wentylator. Pewnosci nie mam, tak mogę tylko podejrzewać.

  6. Michal jak cheble ustawiasz to do kaca dokrecasz a potem luzujesz je pol obrotu abys cofnol je zeby nie przypalic ich nie wazne taka dokladnosc aby je cofnac do tylu zebys ich nie spalil

  7. Michał wg mnie, nie słuchaj mądrości ludowych i daj sobie spokój z tym "centrowaniem" kół na piaście za pomocą nakrętek ze stożkami.
    Są tutaj tacy którzy mówią że musisz na szpilce wycentrować felgę i po to musisz mieć nakrętki ze stożkami. A w jaki sposób chcą wycentrować te felgi na szpilkach jak przecież na piaście masz siodła (z tego co widziałem jest ich 4 szt. na obwodzie). Przecież nakrętką nie przeciągniesz felgi skoro opiera się ona na siodłach żeby centrować. Wg mnie jeśli byś zastosował te nakrętki ze stożkami to mogłoby dojść do tego że naprężyłbyś szpilki i przy większym nacisku, takim jakie powoduje zawracanie zestawem w miejscu lub ciasnych łukach, po prostu zerwałoby szpilkę (chyba że mowa o podkładkach stożkowych). Ktoś tutaj pisał że szpilki biorą obciążenie na siebie. Nic bardziej mylnego, w tego rodzaju piastach wszelkie obciążenia z osi na koło jest przekazywane właśnie przez te siodła na piaście. Szpilki służą do tego żeby tak samo jak w osobówce zamocować koło do piasty. A te siodła na piaście mają taką samą funkcję jak w osobówkach wypust na piastach czyli centrowanie koła. Dlatego tak ważne w osobówce jest jak się kupuje nieoryginalne felgi żeby otwór centralny w feldze miał taką samą średnicę jak firmowe. Jeśli jest za duży to się kupuje pierścienie dystansowe. Także przestań słuchać tych "wujków dobra rada".
    Myślisz, że jeśli w przypadku twoich piast byłyby potrzebne nakrętki ze stożkami to nie miałbyś ich przy felgach stalowych? Jeśli byłyby konieczne to i przy stalówkach by występowały. No chyba że średnica otworu felgi aluminiowej jest większa jak w tych stalówkach to wtedy trzeba by zastosować stożki ale nie nakrętki z podkładką stożkową tylko samą podkładkę stożkową i nakrętkę dajesz tą co masz. Właśnie w jednej z ciężarówek mojego taty były takie podkładki stożkowe ale po jakimś czasie zostały usunięte ponieważ przy dłuższym nie ruszaniu koła był problem ze zdjęciem felgi ze szpilek.
    Nie mówię że nie zdarzają się ciężarówki w których konieczne są nakrętki ze stożkami. Otóż są takie, w Europie chociażby w tatrach 148 i 815 były takie ale w tych samochodach właśnie to szpilki służyły do przenoszenia obciążenia i do mocowania koła. Mój tata swego czasu zastosował takie rozwiązanie jak mu popuściły nakrętki na osi pędnej i obrobiło właśnie te siodła na piaście. Zastosował szpilki i nakrętki z tatry. Ale te szpilki z tatry miały większą średnicę w stosunku do oryginalnych.

  8. Chyba będę smętnie pier…lił, ale to ustawienie felgi na oko, to tak trochę słabo. Dużo pracowałem z wyważarkami i kołami przy osobówkach. Tam jak wyważarka miała stożek centrujący wyrobiony albo słabej jakości (gołym okiem widać nie było, wizualnie ideał), to po wyważeniu na 0/0 można było zdjąć koło, założyć ponownie i pokazywało na nowo niedowagi. A tu masz wielkie felgi ponad 22 cale, ciężkie jak diabli, na nich proporcjonalnie wielkie opony. I to nie jest wyważone wcale, a koło na piaście ustawione na oko, że nie ułamki milimetra ale CHGW ile. Dobra masz sokole oko jak cyborg ale kurde no. A zestaw jeździ ponad 100 km/h. Nie mówię, że Ci się to urwie, odpadnie, czy wybuchnie. Ale jak pomyślę jakie tam muszą występować siły od niedowag, jak zapier… po autostradzie, to jakbym nie był łysy, to by mi się włosy na głowie zjeżyły. Jedna z opon, które wyrzuciłeś była zebrana z jednej strony a nie zablokował Ci się hamulec. Ogólnie dobre ciśnienie i wyważenie zajebiście wpływają na trwałość opon. Więcej nie bredzę, trzymaj się

  9. Jeśli chodzi o odczyty. Musisz kupić inny miernik, który ma tzw.: RMS one są droższe, ale mierzą wartość napięcia tak jak trzeba. Masz tani miernik, który wariuje a jak wsadzisz do gniazdka w domu i pokręcisz pokrętłem, to się spali. Wiem, bo przychodzą do mnie na zakładzie ludzie, którzy kupują tanie mierniki. I mówią, że coś dziwnie mierzy….Kup miernik marki Fluke, żółty kolor (lepsze), bo są tez zielone – ale ich nie kupuj, bo one nie mają RMS. I wtedy sobie zmierz napięcie. Pozdrawiam.

  10. Ja też mam problem z tymi oznaczeniami i zapamiętuję to tak : AC – Amplitude Curency -Prąd zmienny. DC – Direct Curency – Napięcie proste, czyli stałe 12V/24V itd. Zainwestuj kilka ,,bugsów'' w miernik, taki, który mierzy automatycznie napięcie, bez podziału na prąd stały lub zmienny. Pozdro

  11. Te duże wartości na wtyczce to tak na prawdę małe wartości. Tam są mili volty (mV), a nie pełne volty (V). Na wyciśniętym przycisku masz 0.15V, wciśniętym 0,08V , a przy wciśniętym powinno być VB (voltage battery czyli te 14,5V na uruchomionym silniku). Prawdopodobnie walnięty przewód ale kto wie może i ten chiński przycisk jeszcze albo jak masz to przekaźnik (relay) bo dość grube przewody jak na obwód bez przekaźnika. Czy plusa czy minusa we wtyczce nie ma to łatwo sprawdzisz bo rzadko trafia się aby dwa przewody na raz szlak trafił.
    Bierzesz sondę miernika do Pina plusowego we wtyczce, a druga sonda minus na silnik. Jeśli będzie napięcie akumulatora przy wciśniętym przycisku wentylatora to znaczy że masz przerwany obwód na przewodzie masowym.
    Jeśli dalej nie ma napięcia akumulatora wsadzisz jedną sonde do drugiego pinu we wtyczce a drugą sondę miernika tym razem przykładasz do plusa (np z kabla alternatora albo po prostu z akumulatora). Jeśli jest VB przy wciśniętym przycisku to znaczy że plusowy przewód walnięty no albo przycisk albo jak masz to przekaźnik.
    Jak nie ma voltage of battery w żadnej z kombinacji to oba przewody walnięte.
    Jeśli nie ma masy (minusa) to najprościej bierzesz z silnika. Jeśli nie ma plusa to gorzej bo nie wiem ile pobiera prądu taka cewka i czy nie ma po drodze jakiegoś relaya czy jest po prostu bezpośrednio z przycisku do wtyczki.
    Cewki (solenoid) nie zamawiaj, a obecną sprawdź podpinając na krótko biorąc plusa i minusa z akumulatora. Podpinając na krótko cewkę do akumulatora na uruchomionym silniku powinno zasprzeglic wentylator.
    Kolory kabli przy wtyczce chyba jasne. Czerwony to plus, a minus to czarny.
    Odczyty masz tylko na VDC bo taki prąd masz w pojazdach. DC to skrót od direct current (prąd stały)

  12. 2:20 a gdzie kobyłki? Panie Michale, o zdrowie trzeba dbać. Nie zapominaj czym się skończyło nie dbanie o ciśnienie w oponach. Ogólnie jak zawsze, dobra robota. Do przodu. 🙂 Kraken jak widać nie jest miłośnikiem grupy AC/DC. Może zapytaj Marcin Jazda Niekontrolowana 😉 On lubi ostre klimaty. Powie który stały, który zmienny. Do sprawdzania "przejścia" elektrycznego warto używać zwykłego czujnika typu "Fazer777".

  13. Sprawdź czy minus jest na wtyczce on powinien być stały ustaw miernik na test diody(brzęczenie) jedną sonde miernika daj do minusa z aku i sprawdź na wtyczce piny czy będzie przejście jak będzie to ok sprawdź w ten sposób też prąd na wtyczce minus stały z aku ustaw miernik na vdc bo prąd stały i szukaj plusa na wtyczce czy pojawi się napięcie jak zorientujesz się który to + i – we wtyczce to sprawdź sam wentylator na krótko

  14. Elo. Kup podstawke, będzie tanio i bezpiecznie : podstawka + podnośnik. BHP. Ja pewnie jestem skrzywiony, bo ciągle coś dorabiam jak nie moge kupić, ale może po prostu dotoczyć takie tulejki? Po 3 na koło. Rurki na wymiar z 2 stron, tokarz nie powinien chcieć drogo. Ciężarówka by tak cichutko chodziła, jakby była na benzynę. Albo na gaz. Mamy autobusy na CNG, silniki ciche jak w osobówkach 🙂 Ta łapka od prowadnicy wózka na filmie wygląda jakby była jeszcze ściśnięta w dół. Trzeba by ją jeszcze walnąć od dołu młotkiem odrobinę, żeby górna krawędź tak nie tarła o prowadnicę. Multimetr ustawiasz na VDC (Volts Direct Current) i jak podłączysz prosto do baterii, to ma pokazywać 12-14V. Jak pokazuje inaczej, to masz zepsuty multimetr.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!