
RENAULT MEGANE E-TECH – Idealny Elektryk?
Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych
Mobilny Elektryk
+48 570 933 114
Zajęte dzwoń dalej! ⬇️
Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689
Mój sklep:
https://evpark.shop/
Moja grupa FB:
https://www.facebook.com/groups/514138730513989/?ref=share_group_link
Mój profil na PATRONITE:
https://patronite.pl/DanielGrzyb
Wynajmij moją Tesle:
https://ev-rent.pl/
Moja strona:
danielgrzyb.pl
Mój Instagram:
https://www.instagram.com/danielgrzyb_official/
Jeśli jesteś zainteresowany współpracą ze mną, wszelkie pytania lub oferty współpracy proszę kierować na podany e-mail / If you are interested in cooperation, any questions or offers of cooperation, please contact the specified e-mail:
kontakt@danielgrzyb.pl
#renault #danielgrzyb #elektromobilność
source Serwis Elektryki i Elektroniki Samochodowej, Profesjonalny serwis samochody w Warszawie Wawer. Zadzwoń do nas. Powierz samochód profesjonalistom! Uczciwość i rzetelność. Szybka realizacja. Doświadczeni mechanicy. Nowoczesny sprzęt. Usługi: przeglądy gwarancyjne, mechanika samochodowa, warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy w Warszawie.
Naprawa elektryki / elektroniki samochodowej. Oferujemy: naprawę / odbudowę samochodowej instalacji elektrycznej w samochodach w Warszawie. Serwisy samochodowe Serwis Elektroniki zajmują się elektroniką i elektryką samochodową. Dobry Auto Elektryk w Twojej okolicy. Układy elektryczne – montaż i naprawa. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu elektryk samochodowy Warszawa.
Mobilną naprawę elektryki samochodowej w Warszawie świadczą serwisy naszych mechaników w Warszawie. Warsztat Samochodowy, Naprawy z dojazdem we wskazane miejsce, czyli tzw. Mobilny Auto Serwis, Mechanika Samochodowa, Elektryka Samochodowa. Oferujemy komputerową diagnostykę silnika oraz naprawy z zakresu elektroniki, elektromechaniki i elektryki samochodowej w Warszawie. Warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy z dojazdem w stolicy Polski.
Elektryka samochodowa w Warszawie tylko u nas! PODEJMUJEMY SIĘ CIĘŻKICH PRZYPADKÓW. Nasz serwis samochodowy dysponuje nowoczesnymi urządzeniami diagnostycznymi.
Kupiłbyś Teslę 3, Y czy taką Renówke?
ekrany wyglądają tak dobrze jak nowe adidasy kiedy wyjdziemy w krowi placek:)
Ekon energetyka produkuje ładowarki , niestety bazuje na podzespołach azjatyckich , oni zrobią własna obudowę i oprogramowanie reszta azjatycka , a no i cała dokumentacje żeby mogli to tu sprzedać i w UE . Wystarczy wojna i embargo na Chiny a polski przemysł i myśl techniczna spadnie na twarz i dojdzie wręcz do katastrofy , pytanie jak szybko jesteśmy w stanie w Europie lub Polsce zacząć produkować , LCD , procesory, uzwojenia małych trafo na 400HZ , i inne półprzewodniki
Który to już najlepszy Twój elektryk. Zaraz zabraknie samochodów.
300 km, porażająca odległość, ja swoją benzyną jadąc w taki sposób jak Ty przejadę z palcem 750 km, ale ja głupi nie rozumiem zachwytu elektrykami na ten moment. No i te Wasze centra spotkań, fajne takie 🤣🤣🤣🤣 ja tylko podjeżdżam pod instrybutor, leję benzynę i w drogę, nie ma czasu pogadać z innymi użytkownikami tesli, czy nowych meganów 🤣🤣🤣 A bagażnik, petarda, miejski plecak wejdzie, że o podłokietniku na tylnej kanapie nie wspomnę. Kupujcie ludzie, szybko, bo zaraz nie będzie.
Powiem tak, auto jest przepiękne, technicznie też widać doświadczenie i dobrą robotę, ale CO Z TEGO skoro jako auto jest poprostu porażką jeżeli chodzi o tylną kanapę, z większą baterią będzie można już komfortowo (pod względem zasięgu) jechać ale wysiedzenie na tylnej kanapie to porażka, oczywiście można jechać w 2 osoby, można mieć dzieci małe ale dzieci kiedyś wyrosną (czasami szybciej) i skazywać je na takie męczarnie to naprawdę jest okrutne. To auto trzeba traktować jako "mieszczucha", ale po co do miasta 60 bateria, w takim wypadku to opcja 40 i koniec.., nie traktować tego auta jako coś co może być głównym autem (a spalinowa megane moze być). I ja teraz nie rozumiem jednej rzeczy, dlaczego nie można było wyciąć w podłodze miejsca na nogi, szczerze – tunel środkowy mi nie przeszkadza, niech będzie (mogą tam upchać baterię itp) ale niech samochód będzie najpierw samochodem a później róbmy ach i ochy na ten pierdoły związane z jakimiś tam bajerami.
Dobry materiał. Zapraszam do zamawiania samochodu – chętnie pomogę. Priv
żadnego elektro złomu póki nie wymyślą uczciwych ogniw akumlatora, nawet jak coś się zmieni to ceny energii nie rokują żadnej opłacalności. Skoro jest to android auto to należy się liczyć z włamaniami do oprogramowania które jest dziurawe jak ser szwajcarski, zaczniesz wyprzedać a haker go wyłączy i co wtedy ?
Oby po pary latach można było te auta kupić używane wraz z baterią a firma Renault nie powtórzy swojego największego błędu z wynajmem baterii
Jedno pytanie Panie Danielu który elektryk przejedzie że Śląska do trójmiasta bez ładowania jadąc normalnie autostradą 140km/H nie patrząc non stop na zużycie energii?
Norwedzy ekologiczni🤣😁🤣😁, kopią i sprzedają ropę, gaz na potęgę. Zresztą właśnie dlatego państwo jest tak bogate
Wszystko fajnie tylko porażka ze za jakiś czas nie będzie wyboru czy autko czy tramwaj a stawiam ze za 15lat jak zlikwidują spalinówki to prąd bedzie tak drogi zresztą już teraz do tego dążą nikogo nie będzie stać jeździć elektrykiem. Brak wyboru brak wolności 😉
Takie ładne Megane zaczelo robic Renault plus genialny RS… To mamy k… paskudne howno na baterie.
Fajny odcinek pozdrawiam serdecznie
Jak zawsze super film, pozdrawiam Pana. Będąc w Renault na przeglądzie siedziałem w tej megance i jest wspaniała szkoda że kasa taka duża, ale auto piękne
a kiedy bendzie wiencej ocinkuw.
Czyli samochód nie nadaje się na trasy. Niesamowite, że przy 20% naładowania zaczyna spadać prędkość ładowania na ładowarkach 150+
To ,że ma cztery koła i kierownicę,nie oznacza że jest autem.Błyskotki i paciorki w środku nie zastąpią tego.Jak zawsze pozdrawiam bateryjnych frajerów.
Renault czy elektryczny czy spalinowy w nowych modelach poprawiło jakość wnętrza.
Świetnie sprawdza się w smartfonie NaviExpert ograniczenia prędkości mapy on-line nawet dla aut elektrycznych już pokazuje gdzie ładowarki
Prawdopodobnie z tego co zaobserowalem to gorzej działa jazda z systemem utrzymania pasa ruchu niż w Kii Niro, plus za moc ładowania ale na minus ta jazda, dodatkowo miejsca mniej niż w niro wraz wzięciem pod uwagę pojemność bagażnika. System mulimediamny na duży plus, dodatkowo ta nawigacja z ladowaniem super sprawa 🙂 mimo wszystko dobra alternatywa 🙂 niro już nie może czuć się tak bezpiecznie jak do tej pory 🙂
Co to jest pod maską ?
Fajnie, ze trojke dzieci sie przewiezie, szkoda tylko, ze mama musi zostac w domu 😉
Cześć! Bardzo fajne auto. Renault Megane E-Tech ma bardziej kompaktowe wymiary względem Nissana Ariya. Ja po obcowaniu z Megane E-Tech osobiście przekonałem się do pojazdów elektrycznych. Długo by opowiadać dlatego zapraszam na mój kanał gdzie przedstawiam serię trzech filmów z elektrycznym Megane E-Tech. Pozdrawiam i życzę dalszych sukcesów w rozwoju kanału 💪
Jaka cena?
Wierze ze przycisk startu jest dla wiekszosci osob z przyzwyczajenia .
Spoko auto. Niestety nie wyróżnia się specjalnie. Styliści Renault potrafią ładniejsze auta rysować. Taki poprawny elektryk. Co do Ariyi to powinno ja wypuścić zamiast leafa II 🙂 Ta renowka to taki zamiennik za wszystkie stellantisy mokki, cE4, e205. Niewiele większa mocą i bateria 🙂
Gdzie można zobaczyć, że Zoe przejechało milion kilometrów?
Planer ładowania fajny )))👍
Powiew świeżości… 😉⚡🔋
Nie zgodze sie ze google maps sa najlepsze. Nie pokazuja pasa ruchu, w pilsce czesto brak sygnalu powoduje ze sie gubi, nie jest w pelni offline i tak mogl bym dlugo wymieniac. W mojej ocenie jest kiepska. Lepsza juz jest orginslna TomTom, nie ta montowana przez koncerny
Miejsca niestety niewiele więcej niż w Zoe a cena dużo wyższa…
Ta deska jak z kibla;p ogólnie auto średnie;) jak dają za free biorę 🙂
Pierwszy