Ładowanie…

Mobilny Mechanik – Mechanika – Diagnostyka + Elektryka Samochodowa

Mobilny Mechanik Warszawa, Auta Diesel, Hybrydowe, Elektryczne, Firma nr 1 w Warszawie - Naprawiamy samochody, jachty i wszystko inne w Warszawie
Kontakt

Renault Trafic 1.6 DCI | brat Opel Vivaro | Kolejne awarie i naprawy

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689



Witajcie!
W dzisiejszym filmiku ciąg dalszy moich zmagań z awariami w Trafikach.

#WielkaWłóczęgaWW #Renault #Trafic

source Serwis Elektryki i Elektroniki Samochodowej, Profesjonalny serwis samochody w Warszawie Wawer. Zadzwoń do nas. Powierz samochód profesjonalistom! Uczciwość i rzetelność. Szybka realizacja. Doświadczeni mechanicy. Nowoczesny sprzęt. Usługi: przeglądy gwarancyjne, mechanika samochodowa, warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy w Warszawie.

Naprawa elektryki / elektroniki samochodowej. Oferujemy: naprawę / odbudowę samochodowej instalacji elektrycznej w samochodach w Warszawie. Serwisy samochodowe Serwis Elektroniki zajmują się elektroniką i elektryką samochodową. Dobry Auto Elektryk w Twojej okolicy. Układy elektryczne – montaż i naprawa. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu elektryk samochodowy Warszawa.

Mobilną naprawę elektryki samochodowej w Warszawie świadczą serwisy naszych mechaników w Warszawie. Warsztat Samochodowy, Naprawy z dojazdem we wskazane miejsce, czyli tzw. Mobilny Auto Serwis, Mechanika Samochodowa, Elektryka Samochodowa. Oferujemy komputerową diagnostykę silnika oraz naprawy z zakresu elektroniki, elektromechaniki i elektryki samochodowej w Warszawie. Warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy z dojazdem w stolicy Polski.

Elektryka samochodowa w Warszawie tylko u nas! PODEJMUJEMY SIĘ CIĘŻKICH PRZYPADKÓW. Nasz serwis samochodowy dysponuje nowoczesnymi urządzeniami diagnostycznymi.

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

43 thoughts on “Renault Trafic 1.6 DCI | brat Opel Vivaro | Kolejne awarie i naprawy

  1. Kup Volkswagena t6 to będziesz wiedział co to jest awaria. U mnie wt6 od nowości do 100 tyś km byłem w serwisie na gwarancji 6 x, (19 tyś wyminą uszczelniacza na wale bo się lało, 53 tyś wyminą uszczelniacza na wale bo się pocił, 56 tyś wymian rolek silnika bo świst był taki że nie szło porozmawiać na zewnątrz przy włączonym silniku, 58 tyś wymiana dwu masy ( bo się rozpadła), 75 tyś wymiana w środkowym rzędzie szyby przesuwnej bo zaczęła cieknąć, aha przy każdej wizycie w serwisie było wymieniane oprogramowanie ponieważ auto pomiędzy 50-70 km/h jadąc szapalo, wymieniali 3 razy i za 4 się poddałem, dalej szarpie. Dziś sprzęt ma 125tys najechane i idzie do Żyda, transporterami jeżdżę od 25 lat i t6 była ostatnia. Mam też VITO z silnikiem z renowki 1.6, mało pali i jeździ bezawaryjnie.

  2. z klimatyzacją mam ten sam problem. jeśli chodzi o dpf to nie było problemu może dlatego że nigdy nie był włączony tryb eco i olej wymieniamy co 15 tyś km. ogólnie nic poważnego się nie dzieje

  3. Nie wiem na ile na awarię ma wpływ jazda kolejnych kierowców. No niestety DPF to stały motyw w tych autach. W serwisie do którego jeżdżę od lat i to zwykle z jakimiś prostymi sprawami, Traffic'ów stało ostatnio w kolejce 6 i następne były umówione na ręczne wypalanie. Nie ma tego problemu ani w VW ani w MB a może nie słyszałem. Gratuluję fantazji z wydatkami za te bądź co bądź proste naprawy. Z ciekawości. Ile biorą za godzinę? Serwisy na częściach mają min. 40% X lat temu za wymianę kolektora wydechowego w Multivanie 2.5/174KM zapłaciłem ok. 2tys?tys. A nie było wtedy zamienników jak dziś za ok700zl. W renault rozbawiło mnie, jak kolega swego czasu przed 2010r w nowym Megane nie mógł nawet zrobić diagnozy awarii bo serwis łączył się z centralnym komputerem we Francji i z powodu na dużą liczbę połączeń czekał 2dni.
    Poza tym fajny kanał, szczery. Powodzenia.👍

  4. Prosze sprawdzić przewód do którego jest zamontowany czujnik ciśnienia paliwa. Przewód się zatyka i powoduje zapalenie wszystkich wymienionych kontrolek. To nie DPF szwankuje ani start stop tylko właśnie ten przewód. Przewód można odetkac cienkim drucikiem i WD40.

  5. U poprzedniego pracodawcy jeździłem takim trafikiem 2 lata przez okres leasingu ale z silnikiem 2.0 dci czy załadowany czy pusty auto miało wystarczająco mocy do pracy srednio mieliśmy na pace od 800 do 1100kg towar plus narzedzia oprócz jakis mniejszych awaryjek typu blad komputera po wymianie oleju itd( podejrzewam błąd serwisu ) nigdy z autami nie było problemu po przejechaniu 112tys km w ciągu 2 lat szef wymienił na nowe 1,6dci pusty na starcie jezdził super ale wystarczyło go załadować 800-900kg plus 2 osoby i robiła sie miazga auto dawało rade ale było wyraźnie czuc ze się silnik katuje po 30 tys km przy tej samej pracy co poprzednie jednostki z 2.0dci auta trafiały na serwis błędy wtrysków , wchodzenie w stan awaryjny itd po wymianie jakis rzeczy na serwisie auta po przejechaniu 10 tys km traciły na mocy żywotności i znów serwis zmieniałem prace mniej więcej w zasie kiedy auta miały przejechane 60-65tys km i były średnio co 2-3 tyg na serwisie generalnie jak dla mnie do takich wanów minimum silniki 1,9 – 2,0 a nie silniczki na 2 tyrbinach potem auto zle pali zapycha sie wszystko etc silnik katowany 1,6 do aut typu berlingo kango ok ale nie trafic.!!

  6. Z tymi DPF ami w vivarach to masakra mam 2013 vivaro A i juz 2 raz zapchany byl pierwszys raz mechanicznie czyszczony , 6miesiecy i znów to samo, autostrada 3tys obratow 1h zazdy I kilkukrotnie kasowanie błedu ale pomogło teraz kupilem komputer i wypalam sobie sam bede robił raz w miesiacu masakra

  7. Nowy trafic to kibel, auto serwisowane w salone po niecałych 80 tyś km kilka dni po gwarancji doszło do uszkodzenia turbiny przez zapchany filtr DPF, oczywiście salon umył ręce, DPF do wycięcia + nowa turbina. W międzyczasie 3 razy wymieniana pompka sprzęgła ( wyciek z okolic pedała, lało się) następnie uszkodzony zawór podciśnienia ( podczas jazdy/ wyprzedzania turbo nagle wyłączało się), aktualnie ma niecałe 140 tyś km. I na zimnym rano długo trzeba kręcić aby odpalił, gdy odpali sadzi niebieska chmurę przez kilka sekund i później już wszystko ok i dobrze odpala. Generalnie nikt nie wie dlaczego takie są problemy z odpalaniem silnik 1.6dci

  8. Hej dpf czyscisz plynem czyscimy i ludzie jezdza koszt 85 zeta do 100 zeta w zaleznosci od preparatu wkadasz do michy wanny z plynem na 2 godziny plukasz i jak nowka pozdrawiam Sam mam trafica i problemow nie mam

  9. Jeśli po takim przebiegu masz błędy "Skontroluj Układ Wydechowy" + "Skontroluj Układ Wtrysku Paliwa" + "Skontroluj Start and Stop" to oddaj filtr DPF do czyszczenia dzięki temu unikniesz większych kosztów, ale koniecznie skontroluj stan turbiny (co chwilę inni kierowcy z różnymi temperamentami).
    Skutki kasowania błędów i wypalania komputerowego:
    1. Procedura dopalania w trakcie jazdy nigdy nie kończy się powodzeniem – problem wraca = te same błędy.
    2. Do oleju silnikowego dostaje się coraz więcej oleju napędowego z nieprawidłowego (nie)dopalania DPF w trakcie jazdy.
    a) rozrzedzony olej silnikowy niszczy łożyskowanie turbiny i w efekcie jeszcze więcej oleju silnikowego zapycha DPF,
    – kończy się to wymianą turbiny
    b) jeśli wymienisz turbinę, a nie wyczyścisz DPF to problem wróci w krótkim czasie – przeważnie kończy się awarią silnika
    – ubytki płynu chłodzącego
    – przegrzewający się silnik
    finalnie uszczelka pod głowicą lub zatarcie silnika.

    Mamy 20 takich samochodów – szczerze: Jeśli chcesz długo użytkować (przynajmniej do końca leasingu i zachowując DPF, bez "wycinania") to pomaga oddanie DPF do czyszczenia i wymiana turbiny.

    Jeśli ktoś ma trochę pojęcia o mechanice to może to zrobić "amatorsko" (nie wiem czy w przypadku tego DPF da się – my oddajemy do czyszczenia):
    1. Wyjąć DPF
    2. Zalać go odpowiednim preparatem na 24h (np. https://motochemica.pl/plyn-do-czyszczenia-dpf-flushing-fluid.html?categoryPage=filtr-czastek-stalych – użyłem w swoim prywatnym samochodzie)
    3. Wysuszyć DPF – z tym jest nieco problemu powinno to trwać około 4 godziny w 90 stopniach
    4. Skontrolować "amatorsko" łożyskowanie turbiny
    i ma problem z głowy na znacznie dłużej niż komputerowe wypalanie.

    Moja sugestia – kupcie sobie odpowiedni komputer i dopalajcie DPF po każdej wymianie oleju silnikowego, bo "samoczynne" dopalanie po prostu przeważnie kończy się niepowodzeniem, wystarczy że naciśniesz pedał hamulca lub sprzęgła na trasie i procedura się przerywa.
    Jeśli tylko sami kierujecie to możecie zainstalować kontrolkę dopalania (gdzieś ktoś to opisał jak zamontować), ale jak wam TIR w trakcie dopalania zacznie wyprzedzać na autostradzie, hamujecie i procedura zostanie przerwana.

    To jest opis z własnych doświadczeń – ktoś może mieć inne, więc sugestie i spostrzeżenia = czytaj: nie uważam że to jedyne słuszne rozwiązania, może są inne.
    Na chłopski rozum – jeśli struktura cieniutkich kanałów zapycha się od wlotu to niby jak ma się w pełni odetkać – polecam filmiki z maszynowego czyszczenia DPF.

    MOJE WNIOSKI po bezsensownych kasowaniach błędów, dopalaniach i wydanych tysiącach zł:
    – dopalanie komputerem to odkładanie na chwilę większych problemów (kosztów)
    – wyczyść zawczasu DPF, poinformuj o tym komputer i jeśli nie zajechałeś lub ktoś nie zajechał Ci turbiny to jeszcze długo pojeździsz
    – dopalaj DPF po kazdej wymianie oleju

  10. Do pracy mam 25 km, trafica 1,6 z 2015roku mam od 4 lat, sam wymieniam olej, filtry itd i co najważniejsze, sam nim jeżdżę. Jakoś nigdy mnie nie zawiódł, więc myślę, że duży wkład w usterki mają klienci, którzy katują te auta.

  11. Ehhh 380 tysięcy w kołach a auta dalej mają latać jak nowe i bez wkładu? Tym bardziej na wypożyczalni. Gdzie każdy daję tyle ile wlezie, bo nie moje. Myślę, że trzeba by zmienić mechaników a przede wszystkim zrezygnować z ASO, gdyż ceny ASO to tragedia a i jakość takiej usługi jest czasami wątpliwa.

  12. Z tym błędem sprawdź układ wydechowy wiąże się zbyt długa wymiana oleju. Jeżeli olej jest zużyty, wtedy wywala ten komunikat. Też to miałem u siebie szczególnie jak jeździłem na dedykowanym oleju GM. Dodam że wymieniam co 8 tysięcy.

  13. Nie polecam jeżdżenia na rezerwie w dieslu poza tym system start i stop polecam w renault wyłączyć bo może więcej zaszkodzić niż pomóc , domyślam się że masz FAP w renault tam jest grzałka przy nim która dosyć często ulega awarii a to że wyświetla ci się komunikat sprawdź układ wtryskowy to nie zawsze są wtryski może być i dolot odpięty to też będziesz miał te trzy komunikaty jedyna dobra diagnoza w renault to komputer typu clip .

  14. Ja mam akurat Vivaro 145KM 2018 i ok. 70tys km odklepac jak na razie zero awarii tylko klocki przód olej filtry. Raz kuna przegryzła właśnie przewody co do wtrysku idą ale polutowałem+ izolacja i lata auto. Też wynajem mam.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!