Ładowanie…

Mobilny Mechanik – Mechanika – Diagnostyka + Elektryka Samochodowa

Mobilny Mechanik Warszawa, Auta Diesel, Hybrydowe, Elektryczne, Firma nr 1 w Warszawie - Naprawiamy samochody, jachty i wszystko inne w Warszawie
Kontakt

Renault Trafic 2.0 DCI 114 KM | brat Opel Vivaro | WTRYSKIWACZE – ceny naprawy i wymiany |

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689



Witajcie na naszym kanale:)
Dziś opowiem Wam troszkę o moich problemach z wtryskiwaczami w samochodzie Renault Trafic z niezawodną jednostką silnikową 2.0 DCI.

Zapraszam do oglądania!

Lajki i subskrypcje będą motywowały mnie do tworzenia kolejnych odcinków:)

Pozdrawiam!

#renault #trafic #wtryski

source Serwis Elektryki i Elektroniki Samochodowej, Profesjonalny serwis samochody w Warszawie Wawer. Zadzwoń do nas. Powierz samochód profesjonalistom! Uczciwość i rzetelność. Szybka realizacja. Doświadczeni mechanicy. Nowoczesny sprzęt. Usługi: przeglądy gwarancyjne, mechanika samochodowa, warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy w Warszawie.

Naprawa elektryki / elektroniki samochodowej. Oferujemy: naprawę / odbudowę samochodowej instalacji elektrycznej w samochodach w Warszawie. Serwisy samochodowe Serwis Elektroniki zajmują się elektroniką i elektryką samochodową. Dobry Auto Elektryk w Twojej okolicy. Układy elektryczne – montaż i naprawa. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu elektryk samochodowy Warszawa.

Mobilną naprawę elektryki samochodowej w Warszawie świadczą serwisy naszych mechaników w Warszawie. Warsztat Samochodowy, Naprawy z dojazdem we wskazane miejsce, czyli tzw. Mobilny Auto Serwis, Mechanika Samochodowa, Elektryka Samochodowa. Oferujemy komputerową diagnostykę silnika oraz naprawy z zakresu elektroniki, elektromechaniki i elektryki samochodowej w Warszawie. Warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy z dojazdem w stolicy Polski.

Elektryka samochodowa w Warszawie tylko u nas! PODEJMUJEMY SIĘ CIĘŻKICH PRZYPADKÓW. Nasz serwis samochodowy dysponuje nowoczesnymi urządzeniami diagnostycznymi.

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

35 thoughts on “Renault Trafic 2.0 DCI 114 KM | brat Opel Vivaro | WTRYSKIWACZE – ceny naprawy i wymiany |

  1. Ja za wyciąganie wtrysków zapłaciłem 300zl/szt, facet przyjeżdża z prasą 20T i zajęło mu to godzinę. A wtrysków nie da się wyjąć " po ludzku" gdyż leje się woda z podszybia na głowicę i woda stoi w kanałach wtryskowych, 1.9 miało to samo

  2. Dodam inny przypadek mojego Trafica. Auto z 2018r. 1.6 dci najmocniejsza wersja, 115000km przelotu.Po długiej podróży (1200km) po próbie odpalenia kolejnego dnia komunikat na wyświetlaczu (po francusku) że wykrył problem z filtrem cząstek stałych. Z racji że kilka kolejnych dni auto było bardzo potrzebne nie mogłem od razu jechać na warsztat. Auto jeździło normalnie ale próba dynamicznego przyspieszenia kończyła się brakiem mocy, a próba podjazdu z przyczepą pod małą górkę była dramatem. Po kilku dniach wyskoczył komunikat o możliwym uszkodzeniu silnika i kontrolka STOP się pojawiła. Auto trafiło do mechanika, ale ten odesłał mnie do salonu Renault, bo sam zdiagnozował zapchany DPF, ale nie mógł zczytać wszystkiego i wolał się upewnić. W salonie ta sama diagnoza. Rozpoczeli procedure wypalania, ale po chwili wywaliło komunikat że filter za bardzo zatkany i tak zakończyła się wizyta w salonie. Wróciłem do swojego warsztatu żeby wyciągnęli mi ten DPF i wysłali do wypalenia. Terminy mieli dopiero na za 2 tygodnie, więc chciałem szukać kogoś kto mi to szybciej ogarnie. Po odpaleniu auta i ruszeniu wszystkie kontrolki i błędy zgasły, a moc wróciła do stanu z przed awarii. Obstawiam przycięcie się któregoś z czujników i chyba próba wypalania na serwisie Renault go odmuliła. Jeżdżę cały czas teraz i nic się nie dzieję. Sory za długą opowieść, ale może komuś coś pomoże i zaoszczędzi trochę czasu, nerwów i kasy. Pozdro

  3. Ja za wyjecie zapłaciłem po 400 zł za sztukę nowe wtryski po 1000zl po 4 latach szlak trafił 3 i znowu po 1000zl sztuka z typ że już nie było problemu z odkreceniem to zapłaciłem ileś tam za wymianę

  4. na moim 2.0 DCi miałem problem z wtryskami na 260 tys.km, przy -20 jeden zaciął przelewać…krócej, wyciągnięcie wtrysków to koszt 2600 (tylko jeden wyszedł w całości), nowy wtrysk 1100. Cała historia mnie kosztowała około 12000 zł

  5. Witam może ktoś z was ma problem z tempomatem, a minowicie co jakiś czas zanika tempomat, rozłącza go całkowicie, żaden przycisk na kierownicy nie działa i kontrolki również nie dają znaku życia później na jakiś czas wraca wszystko do normy ?

  6. Tak sobie obecnie trzeba radzić z wszelkimi markami . Trafic ma tą zaletę , że silnik pracuje w wielu modelach. . Ja mam kilka sztuk i chodzą . Jeden też z zatartym silnikiem, kupuje cały silnik i wymieniam. Dziękuję za Film może komuś pomóc. Pozdrawiam

  7. Udalo i nie udalo wada wszystkich trafikow oplow nissanow to podszybie nie uszczelnione ten silnik tez taki bedzie wtrysk wyimujemy co 60 tys pasta i spowrotem i uszczelnic podszybie i chulac bedzie na lata

  8. ..ja moxol S do swoich diesli dolewam już od 30stu lat , a tą płukankę do wtryskiwaczy z czerwoną nakrętką Liqui moly – też ostatnio kupiłem to mi mój mechanik przepłukał wtryski – ale zbiornik paliwa do tego płukania odpiął ..pominął go.

  9. Jeśli mechanik nie potrafi wyjąć wtrysku ,to nie mechanik,przerabiałem to w Opel Vivaro 2.0 Cdti.
    Pseudo mechanicy z „Perfect Srvice” z Goleniowa tylko mówili żaden problem,jak się okazało nie mjeli o tym zielonego pojęcia.
    Znalazłem fachowca od wyciągania wtrysków ,i żaden problem,wyciągnął wszystkie w niecałą godzinę .
    Nie dajcie się zwieść zwodniczej gadce „mechaników”.

  10. Najgorsze gówno od renault jakie może być. 2.0 dci po modernizacji silnik od inż nissana i renault miał być lepszy i trwalszy niż 1.9 dci padające wtryski turbiny nie możność ich wykręcenia. Części drogie i główna wada obracanie się panewek na wale korbowym przez słabo wydajną pompe oleju trzymać się od tego z daleka

  11. Bardzo konkretny program i na temat, a co do uwag gościa z wyciągamy wtryski i świece to uważam że ma trochę racji i mnie osobiście przekonał. Z drugiej strony Ty empirycznie wypróbowałeś chemiczne czyszczenie więc zagadnienie jest ciekawe. Pozdrawiam.

  12. Witam:)
    Mam takie pytanie, co myślicie ta temat użytku tego samochodu na codzień jako jedyny samochód?
    Czy będzie wygodnie w mieście, czy to tylko kwestia przyzwyczajenia?
    Dziękuje.

  13. bardzo mi się podobają Pana materiały, szczególnie ta otwartość: prosto z mostu, jak jest, ceny, kalkulacje.
    sam jestem przedsiębiorcą i zawsze powtarzam, że warto być szczerym z klientem. a do tego "warto być przyzwoitym".

    mam takie PYTANIE: czy myślał Pan o Mercedesach Vito? Silniki do 163 KM podobno chodzą też do 400.000 spokojnie

  14. Głównym problemem tych aut jest cieknąca woda z podszybia na wtryski jest to wada fabryczna.trzeba rozebrać i uszczelnić.Regenerowanych wtrysków nie ma sensu kupować lipa jedynie nowka

  15. Witam w tam roku padł mi jeden wtrysk auto do pl ściągnąłem wymiana wtryskiwaczy 1200 wtryski 3000 i tez pan rozwiertywal bo jest problem woda kapie z przedniej szyby prosto na silnik i one tam rdzewieją to jest fabryczna usterka tych aut

  16. A nie miałeś problemów ze skrzynią? W moim biegi ciężko wchodzą,olej zmieniony a jak chcę wbić 1 albo R to auto zaczyna jechać.coś nie wysprzęgla 🤔 i z tego co czytam to ze skrzyniami też są problemy

  17. 800-1200 za wyjęcie jednego wtrysku? Toż to chyba najdroższy zakład do wyciągania wtrysków na świecie. U nas 200 jeśli się nie urwie do 600 max jeśli urwie się 6 razy. Gdy jest problem z silnikiem i trzeba zdjąć głowicę robimy pakiet 1000 zł za wszystkie żeby uwolnić pokrywę. Trzeba trochę myśleć co się robi zamiast serwować takie ceny ale jak widać nawet to dla niektórych nie jest takie proste. Sprostowanie co do silników 2.0 M9R. 2007-2010 idzie tylko jeden rodzaj silnika ale 2 typy o dwóch rożnych numerach. 2010-2012 jeden rodzaj, stare rury ale jeszcze bez dpfa, 2012-2014 kolejny typ silnika na nowych rurach, innym turbo umieszczonym nieco niżej oraz z dpfem. Co do komunikatu sprawdź wtryski to dokładnie tak jest, że gdy pojawi się jakikolwiek błąd elektroniczny licznik wyświetla taki komunikat. Wyobraźcie sobie co było na początku w serwisach, rwanie na potęgę. Dopiero po jakimś czasie się nauczyli. My również wtrysków się nie boimy, nie będę się licytował ale mam 7 sztuk 🙂 LM to najgorsza chemia samochodowa moim zdaniem, są dużo lepsze wyroby. Lanie chemii do zbiornika to też nie najlepszy pomysł, gdyż zbiornik to jedyne otwarte miejsce układu paliwowego i tylko tam może dostać się brud. Lejąc tam chemię płuczemy brud ze zbiornika, który idzie w cały układ niestety.

  18. Witam miałem ostatnio problemy z Renault trafic wydmuchalo mi podkładkę miedziana pod wtryskiem i też mnie straszono z trudnościami wydostanie go z głowicy. Pojechałem do zakładu w którym zajmują się wtryskami zajęło im to ok 3 godz, podkładka za symboliczną złotówkę za usługom skasowane mnie 300zl. Auto z roku 2009 przy przebiegu 243000km pozdrawiam.

  19. Dzięki za wyjaśnienie tematu z komunikatem "sprawdź wtrysk" mam od nowości mastera 2.3, 2-letniego z przebiegiem ok. 80K. Ostatnio przejechał 100km jak codzień, odstał 8h w mrozie i po odpaleniu komunikat "sprawdź wtrysk". Przez kilkadziesiąt kilometrów nie rozpędzał się powyżej 100km/h po czym tak jakby go puściło i pracuje normalnie. Zbliża mu się serwis olejowy (olej zmieniam co 15K nie co 40K jak zaleca producent) po wymianach może się to nie powtórzy. Pozdrawiam!

Dodaj komentarz

Zadzwoń!