
SAMOCHODY ELEKTRYCZNE – CAŁA PRAWDA
Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych
Mobilny Elektryk
+48 570 933 114
Zajęte dzwoń dalej! ⬇️
Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689
SAMOCHÓD APPLE: https://youtu.be/CD2En-4eEI8
INNE ODCINKI: http://bit.ly/3aemB4i
ZWROT KASY: https://boomerangcash.pl/conajlepsze1
WTYCZKA: https://boomerangcash.pl/plugin/conajlepsze1
PATRONITE: https://patronite.pl/calaprawda
Samochody elektryczne stają się coraz popularniejsze. Jednakże czy aby na pewno auta elektryczne są lepsze i nowocześniejsze niż samochody spalinowe…?
Cała Prawda o samochodach elektrycznych to materiał, w którym poruszam to zagadnienie ze wszystkim możliwych stron – ekologii, finansów, wygody i sensowności.
Okazuje się że samochody elektryczne, takie jak Tesla, mają sporo zalet, ale jeszcze więcej wad – szczególnie w naszym kraju. Czy opłaca się kupić samochód elektryczny? Obejrzyjcie materiał, aby poznać kontrowersyjną prawdę…
ŹRÓDŁA:
https://www.nik.gov.pl/plik/id,7764,vp,9732.pdf
https://edition.cnn.com/interactive/2019/08/business/electric-cars-audi-volkswagen-tesla/
http://theconversation.com/climate-explained-the-environmental-footprint-of-electric-versus-fossil-cars-124762
https://en.wikipedia.org/wiki/Environmental_aspects_of_the_electric_car
http://shrinkthatfootprint.com/electric-car-emissions
http://moto.pl/MotoPL/7,88389,23032228,w-jakim-stopniu-transport-samochodowy-odpowiada-za-smog.html
https://www.transport-publiczny.pl/mobile/skad-sie-bierze-smog-i-jak-bardzo-winne-sa-auta-53970.html
https://warszawa.wyborcza.pl/warszawa/1,34862,19138088,warszawa-nie-paryz-ani-nie-pekin-truja-nas-podwarszawskie.html
https://e.autokult.pl/35416,blisko-100-tys-zl-za-akumulatory-w-autach-elektrycznych-wysoka-cena-ratowania-swiata
https://www.opel.pl/e-mobilnosc/index.html
SUBSKRYPCJA:
https://goo.gl/pPEMLY
source Serwis Elektryki i Elektroniki Samochodowej, Profesjonalny serwis samochody w Warszawie Wawer. Zadzwoń do nas. Powierz samochód profesjonalistom! Uczciwość i rzetelność. Szybka realizacja. Doświadczeni mechanicy. Nowoczesny sprzęt. Usługi: przeglądy gwarancyjne, mechanika samochodowa, warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy w Warszawie.
Naprawa elektryki / elektroniki samochodowej. Oferujemy: naprawę / odbudowę samochodowej instalacji elektrycznej w samochodach w Warszawie. Serwisy samochodowe Serwis Elektroniki zajmują się elektroniką i elektryką samochodową. Dobry Auto Elektryk w Twojej okolicy. Układy elektryczne – montaż i naprawa. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu elektryk samochodowy Warszawa.
Mobilną naprawę elektryki samochodowej w Warszawie świadczą serwisy naszych mechaników w Warszawie. Warsztat Samochodowy, Naprawy z dojazdem we wskazane miejsce, czyli tzw. Mobilny Auto Serwis, Mechanika Samochodowa, Elektryka Samochodowa. Oferujemy komputerową diagnostykę silnika oraz naprawy z zakresu elektroniki, elektromechaniki i elektryki samochodowej w Warszawie. Warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy z dojazdem w stolicy Polski.
Elektryka samochodowa w Warszawie tylko u nas! PODEJMUJEMY SIĘ CIĘŻKICH PRZYPADKÓW. Nasz serwis samochodowy dysponuje nowoczesnymi urządzeniami diagnostycznymi.
Platformy wiertnicze, rafinerie plus transport paliwa do stacji bankowo jest bardziej ekologiczne niż produkcja baterii 😀
Brawo 👏👏👏👏👏👏
Polecam materiał na kanale povagowani o ekologii . Ile wydziela szkodliwych substancji statek wycieczkowy .
Pierdolisz takie farmazony że płakać się chce.
Wszystkie wyliczenia pewnie są prawdziwe, dzisiejsze baterie nie są ekologiczne i to prawda. Ale istnieje coś takiego jak postęp technologiczny. Bez masowego wprowadzenia dziś aut elektrycznych nie będzie postępu w produkcji baterii, to o czym mówisz to cena która niestety trzeba ponieść, bardzo podobnie rozwiały się samochody spalinowe. Konkludując bzdurny odcinek robiący wodę z mózgu
Bo tu nie chodzi o ekologię a o wprowadzenie pod hasłami ekologii totalnego zamordyzmu. Gdzie ludzie będą pozbawiani majątku i sprowadzani do roli niewolników. Ale żeby to osiągnąć trzeba ich najpierw nastraszyć katastrofą klimatyczną, ekologiczną, epidemiologiczną czy jakąkolwiek, żeby w zamian za bezpieczeństwo obiecywane przez rządy i korporacje wyrzekli się wolności. A wtedy stracą i bezpieczeństwo i wolność. Nawiasem mówiąc to niezwykle ciekawe, że ludzie są aż tak bardzo zmanipulowani i podzieleni, że dają się na to nabrać.
Bardzo dziękuję ci za ten film, wy niósł on kolejne elementy do mojej wiedzy o tym jak jesteśmy oszukiwani marketingowo. Najważniejsze dla tych wszystkich korporacji jest to żeby wyciągnąć z nas pieniądze a nie żeby zadbać o ekologię. To jest najbardziej smutne.
Pominąłeś w obliczeniach jeden bardzo ważny czynnik, przez który stały się one bezużyteczne: produkcja paliw też zużywa prąd. 4 razy więcej prądu.
Czy ta gra jest warta świeczki? Tak! Tu nie chodzi o emisyjności tylko o rozreklamowanie nowej gałęzi przemysłu, i nie tylko samej sprzedaży aut, ale technologii ich konserwacji, naprawy itp. Również naprawa po nawet małej stłuczce jest NIEMOŻLiWA bo istnieje ryzyko uszkodzenia konstrukcji pojazdu, a bateria jest niemalże integralna jej częścią! Co sprawia te auta w dużej części jako jednorazowe!!! To gdzie ta ekologia??? Jak zwykle auto ma w swoim „życiu” kilka kolizji po drodze.
Jestes nieduoczonym, stronniczym pozerem. Jeśli ktoś ładuje auto w domu, w którym nie ma fotowoltaiki albo na ładowarkach publicznych, to twoje wyliczenia są prawidłowe. Ale nie wspomniałeś o ludziach, którzy kupują elektryki mając w domu instalację fotowoltaiczną, a dość często taka jest właśnie motywacja części klientów nabywających auta elektryczne. W takich przypadkach auto jest jak najbardziej zeroemisyjne w TRAKCIE JAZDY, nie mówię tu o produkcji. Druga sprawa jest taka, że jeśli chodzi o zanieczyszczenia związane z pyłami – żeby być uczciwym nie możesz mówić, że różnica między elektrykiem i spaliniakiem jest w tej materii ZEROWA. Nie jest. Auta elektryczne i hybrydowe mają możliwość wykorzystania do hamowania, nawet bardzo intensywnego, zjawisko rekuperacji, które OBIEKTYWNIE rzecz biorąc angażuje kolcki hamulcowe do procesu wytracania prędkości dużo rzadziej niż w aucie spalinowym – co za tym idzie, emituje mniej pyłu z klocków. Oczywiście pod warunkiem, że kierowca nauczy się z tego zjawiska bezpiecznie korzystać i będzie wiedział kiedy i z jakim opóźnieniem hamowania auto będzie zwalniać na rekuperacji, a kiedy należy użyć hamulca roboczego. Ciekawe, że nie wspomniałeś o tym ani słowa pokazując fragment z jazdy, gdzie dokładnie z tego zjawiska skorzystałeś i pokazałeś jak hamujesz nie używając hamulców ani kloców, rozjebało mnie to xDDDD Polecam doczytywać w obie strony, a nie tylko w tą tendencyjną, na której pizgasz najwięcej wyświetleń. Trzeba być uczciwym wobec widzów 😉
Trafiłam tu kilka dni temu i oglądam po kilka filmików dziennie. Miło się Ciebie słucha i mówisz przystępnie, przez co rozumie się co mówisz i do czego dążysz. Tak trzymać 🙂
Oglądałem już kilka podobnych filmów i w każdym autor wybiera sobie te dane , które mu pasują .
Jeśli jest mowa o produkcji energii elektrycznej to trzeba by powiedzieć o wydobyciu ropy naftowej i produkcji benzyny , diesla czy LPG . Pokazać życie takiego samochodu elektrycznego i spalinowego przez 10 lat . Od wyprodukowania poprzez użytkowanie ( przeglądy , materiały eksploatacyjne ) i na koniec utylizacja . Wtedy by ładnie było widać co jest opłacalne ekologicznie i ekonomicznie . Chętnie takie porównanie zobaczę .
Materiał trochę zakłamany, nie uwzględnia wszystkich kosztów środowiskowych samochodów spalinowych.
W tym wszystkim chodzi o to żeby kupować co parę lat nowe samochody a nie żeby dbać o środowisko
Bardzo dobre teraz czas na całą prawdę o kościołach
Jestem zupełnie innego zdania :
Dźwięk silnika – w elektryku to pisk ( aż w D ściska ) – wsiądź w jakikolwiek samochód z silnikiem V8 a wtedy poczujesz i usłyszysz co to jest samochód – szczególnie z samochodem z USA
Po drugie – na co komu przyspieszenie od 0-100 w 3 czy 4 sekundy skoro większość czasu – większość z nas jeździ po mieście z prędkością do 50 km/h a w rzeczywistości w dużych miastach jest to 20 km /h bo stoimy w korkach ?
Zasięg – życzę powodzenia komuś kto wybierze się zimą na wczasy choć by z Zakopanego do miejscowości Hel.
Nie wspomnę o trasie Świnoujście – Ustrzyki Górne .
Średni zasięg elektryków to 300 km a zimą będzie to 150 km minus ogrzewanie – chyba , że je wyłączymy i pojedziemy w czapce; rękawiczkach i grubym futrze. Ja tą trasę ( benzyniakiem ) pokonam na raz w podkoszulku 🙂
Elektryk to samochodzik do jazdy w koło komina – jako 2 lub 3 auto w rodzinie i to jeszcze w takiej co mieszka w domu jednorodzinnym bo w bloku – zupełnie odpada
Taki samochód to wózek akumalotorowy.
Niech się niesie. Zobaczcie jak nas robią w bambuko.
w tych całych kosztach i eksploatacji praktycznie nikt nie uwzględnia takiego czynnika jak podatek drogowy który płacimy w każdym litrze paliwa oraz tzw "dotacji i dopłat" do elektryków za które to My wszyscy płacimy
Prawda
Szacun dla pana wiedzy
Zapomniałeś wspomnieć ile zanieczyszczeń do atmosfery idzie na produkcję paliw z ropy naftowej , a gadasz o produkcji akumulatorów . Po drugie praktycznie wszystkie elektryki hamują silnikiem więc zanieczyszczenia z klocków znikome. Odchodzi również olej który potrzebuje silnik spalinowy … Bardzo istotna rzeczą jest to czy jakbyś mieszkał przy trasie lub w centrum miasta to wolałbym żeby pod oknem jeździł ci elektryk czy diesel?
Zdrówka
Zrób odcinek o hybrydach 😁
A ja myślałem ze tylko ja tak mysle
😂 u mnie w dieslu 55 litrów a dystans nawet 1200 km!😮
😂 to o hamowaniu silnikiem to ja mam w starym dieslu. Jak jesteś z Warszawy to dam Tobie sprawdzić. Silnik 1.9SDI. W wielu sytuacjach także hamulca nie używam.
Jeśli chodzi o pył z opon to auta elektryczny są gorsze od spalinowych gdyż maja większy moment obrotowy a to się przekłada na szybsze ścieranie opon.
😂 Mamy rok 2022 i deficyt energetyczny a w dodatku kosmiczne ceny prądu. 😂 Polecam zakup auta elektrycznego w takiej sytuacji.
Jeszcze nie zostało uwzględnione ,że zimą przy niskich temperaturach baterie są mniej wydajne i jest sporo krótszy zasięg nie tylko ze względu mniejszej wydajności ale też na kwestie ogrzania wnętrza , szyb grzanych foteli gdzie jak wiadomo , że energia cieplna potrzebuje sporo prądu