Witam postanowiłem nagrać odcinek dotyczący elektroniki w zamku wewnętrznym auta na przykładzie Skody. Z góry przepraszam za jakość filmu i za ten pas po środku ekranu, ale w następnym odcinku to się zmieni, to mój pierwszy film, więc proszę mi wybaczyć za błędy ale dopiero się uczę robić filmy na Youtubie. W przyszłości postaram się zmontować film z remontu auta, zakupionego za małe pieniądze, chciałbym pokazać że nawet takie auto można wyremontować za małe pieniądze, zgodnie z zasadami mechaniki. Proszę o subskrybcję i łapkę w górę 😉 Dzięki temu mój kanał będzie mógł się rozwijać. Pozdrawiam.
W zamku zazwyczaj psuje się część elektryczna ścieżka wypalona na płytce w zamku lub switch jeden lub drugi, które odpowiadają za blokadę jałową zamka. Na filmiku 2 min. 25 sek. i 4 min 38 sek. pokazana jest blokada włączana elektrycznie przez , lub dzięki jednemu lub drugiemu switchowi zamontowanymi w zamku, który po włączeniu uruchamia silniczek w zamku i przesuwa blokadę w górę, a drugim w duł. Blokada wprowadza zamek w stan jałowy, czyli nie działają żadne dźwignie mechaniczne zamka. Po krotce jeśli uda się zdjąć boczek drzwi, co nie jest łatwe należy przesunąć dźwignię w duł by mógł działać mechanizm zamka. W przypadku drzwi tylnych jest trochę łatwiej, natomiast przednich jest duży problem.
source Serwis Elektryki i Elektroniki Samochodowej, Profesjonalny serwis samochody w Warszawie Wawer. Zadzwoń do nas. Powierz samochód profesjonalistom! Uczciwość i rzetelność. Szybka realizacja. Doświadczeni mechanicy. Nowoczesny sprzęt. Usługi: przeglądy gwarancyjne, mechanika samochodowa, warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy w Warszawie.
Naprawa elektryki / elektroniki samochodowej. Oferujemy: naprawę / odbudowę samochodowej instalacji elektrycznej w samochodach w Warszawie. Serwisy samochodowe Serwis Elektroniki zajmują się elektroniką i elektryką samochodową. Dobry Auto Elektryk w Twojej okolicy. Układy elektryczne – montaż i naprawa. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu elektryk samochodowy Warszawa.
Mobilną naprawę elektryki samochodowej w Warszawie świadczą serwisy naszych mechaników w Warszawie. Warsztat Samochodowy, Naprawy z dojazdem we wskazane miejsce, czyli tzw. Mobilny Auto Serwis, Mechanika Samochodowa, Elektryka Samochodowa. Oferujemy komputerową diagnostykę silnika oraz naprawy z zakresu elektroniki, elektromechaniki i elektryki samochodowej w Warszawie. Warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy z dojazdem w stolicy Polski.
Elektryka samochodowa w Warszawie tylko u nas! PODEJMUJEMY SIĘ CIĘŻKICH PRZYPADKÓW. Nasz serwis samochodowy dysponuje nowoczesnymi urządzeniami diagnostycznymi.
Posiadamy10 mobilnych mechaników w Warszawie + Sieć Warsztatów Samochodowych
12 thoughts on “SCHOOL OF MECHANICS – Naprawa Zamka Drzwi (Volkswagen Passat, Skoda Superb, Audi A4, A6)”
Fajny temat i konkretnie pokazał pan !, pytanie mam odnośnie tego ;czy mikro styk odpowiada za centralny zamek z pilota odpowada za zamykanie z pilota ?
Hej, w mojej skodzie dzwi tylne lewe cięgielko pracuje bolec góra dół chodzi ale po zamknięciu dzwi centralny można je nadal otworzyć i nie rozumie w czym jest problem.
Oczekiwałem zgodnie z tytułem NAPRAWY a dostałem SPRAWDZENIE. Po drugie "włącza i wyłącza" jak już. A na koniec chciałbym mieć choćby 1/10 tej wiedzy co Ty 🙂
Dziękuje za schemat elektryczny, czyli pokrótce przewód brązowo/ czarny z gniazda modułu podnoszenia szyby miernikiem podłączyć do drugiego przewodu brązowego lampki oświetlenia pod otwartymi drzwiami, i zamykanie zamka na sucho wskazuje miernik otwartego swicha, natomiast czerwono/ czarny przewód idący stały prąd do lampki – złączka całego oświetlenia pojazdu znajduje się przy progu pasażera za kierowcą, a przewód niebieski idący od modułu komfortu do podświetlenia klamki otwierania drzwi wewnątrz pojazdu. Dziękuję bardzo.
W zamku zazwyczaj psuje się część elektryczna ścieżka wypalona na płytce w zamku lub switch jeden lub drugi, które odpowiadają za blokadę jałową zamka. Na filmiku 2 min. 25 sek. i 4 min 38 sek. pokazana jest blokada włączana elektrycznie przez , lub dzięki jednemu lub drugiemu switchowi zamontowanymi w zamku, który po włączeniu uruchamia silniczek w zamku i przesuwa blokadę w górę, a drugim w duł. Blokada wprowadza zamek w stan jałowy, czyli nie działają żadne dźwignie mechaniczne zamka. Po krotce jeśli uda się zdjąć boczek drzwi, co nie jest łatwe należy przesunąć dźwignię w duł by mógł działać mechanizm zamka. W przypadku drzwi tylnych jest trochę łatwiej, natomiast przednich jest duży problem.
Fajny temat i konkretnie pokazał pan !, pytanie mam odnośnie tego ;czy mikro styk odpowiada za centralny zamek z pilota odpowada za zamykanie z pilota ?
Hej, w mojej skodzie dzwi tylne lewe cięgielko pracuje bolec góra dół chodzi ale po zamknięciu dzwi centralny można je nadal otworzyć i nie rozumie w czym jest problem.
mikrostyk zewn.to pin 5 i 6 bo u mnie 7 i 8 czy to tak moze być
Nic nie widać, nie wiadomo czy sprawdzasz piny , czy po prostu zwierasz końcówki miernika.
Kamerka do dupy.
Pozdrawiam
Oczekiwałem zgodnie z tytułem NAPRAWY a dostałem SPRAWDZENIE. Po drugie "włącza i wyłącza" jak już. A na koniec chciałbym mieć choćby 1/10 tej wiedzy co Ty 🙂
Fajny filmik, tylko po co ta zagłuszająca pseudomuzyczka?
"Przyda-sie" przydatny materiał.
Dziękuje za schemat elektryczny, czyli pokrótce przewód brązowo/ czarny z gniazda modułu podnoszenia szyby miernikiem podłączyć do drugiego przewodu brązowego lampki oświetlenia pod otwartymi drzwiami, i zamykanie zamka na sucho wskazuje miernik otwartego swicha, natomiast czerwono/ czarny przewód idący stały prąd do lampki – złączka całego oświetlenia pojazdu znajduje się przy progu pasażera za kierowcą, a przewód niebieski idący od modułu komfortu do podświetlenia klamki otwierania drzwi wewnątrz pojazdu. Dziękuję bardzo.
Niezłe, super przydatny temat, gdyż skody mają problemy z elektryką.
Kolego, dobry materiał. Muzyka trochę za głośno, ale i tak bardzo pomocny film
W zamku zazwyczaj psuje się część elektryczna ścieżka wypalona na płytce w zamku lub switch jeden lub drugi, które odpowiadają za blokadę jałową zamka. Na filmiku 2 min. 25 sek. i 4 min 38 sek. pokazana jest blokada włączana elektrycznie przez , lub dzięki jednemu lub drugiemu switchowi zamontowanymi w zamku, który po włączeniu uruchamia silniczek w zamku i przesuwa blokadę w górę, a drugim w duł. Blokada wprowadza zamek w stan jałowy, czyli nie działają żadne dźwignie mechaniczne zamka. Po krotce jeśli uda się zdjąć boczek drzwi, co nie jest łatwe należy przesunąć dźwignię w duł by mógł działać mechanizm zamka. W przypadku drzwi tylnych jest trochę łatwiej, natomiast przednich jest duży problem.
Kolega a poratujesz w sprawie otwarcia takiego zamka gdy drzwi są zamknięte ? Centralny nie reaguje 🙁
skoda Superb S1