
Sprawny alternator nie ładuje typowa usterka AUDI A4 B8/Q5 – wymiana przewodu alternatora
Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych
Mobilny Elektryk
+48 570 933 114
Zajęte dzwoń dalej! ⬇️
Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689
#audiA4B8 #marewel #ciekawostkiwarsztatowe
▶️ ZADONEJTUJ MAJSTRA JEŻELI LUBISZ JEGO FILMY ► https://tipanddonation.com/marewel-6832
▶️ WESPRZYJ KANAŁ – PAYPAL ► https://www.paypal.com/pools/c/8mSsDMiCN5
▶️ SERWER TS ► 137.74.7.169:10038
▶️ MAJSTER INSTA ► https://www.instagram.com/marewel_marcinguz
▶️FB GRUPA ► https://www.facebook.com/groups/524837507920390/?ref=bookmarks
▶️ FakBook ► https://www.facebook.com/Marewel-614404295726961/
▶️ MAJSTER VLOGUJE ► https://www.youtube.com/channel/UCOvBG2WtD7CpyDDjwrsVHCA?view_as=subscriber
source Serwis Elektryki i Elektroniki Samochodowej, Profesjonalny serwis samochody w Warszawie Wawer. Zadzwoń do nas. Powierz samochód profesjonalistom! Uczciwość i rzetelność. Szybka realizacja. Doświadczeni mechanicy. Nowoczesny sprzęt. Usługi: przeglądy gwarancyjne, mechanika samochodowa, warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy w Warszawie.
Naprawa elektryki / elektroniki samochodowej. Oferujemy: naprawę / odbudowę samochodowej instalacji elektrycznej w samochodach w Warszawie. Serwisy samochodowe Serwis Elektroniki zajmują się elektroniką i elektryką samochodową. Dobry Auto Elektryk w Twojej okolicy.
Mobilną naprawę elektryki samochodowej w Warszawie świadczą serwisy naszych mechaników w Warszawie. Warsztat Samochodowy, Naprawy z dojazdem we wskazane miejsce, czyli tzw. Mobilny Auto Serwis, Mechanika Samochodowa, Elektryka Samochodowa. Oferujemy komputerową diagnostykę silnika oraz naprawy z zakresu elektroniki, elektromechaniki i elektryki samochodowej w Warszawie. Warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy z dojazdem w stolicy Polski.
Na przedstawioną naprawę udzielona jest 2 letnia gwarancja.
Można oczywiście taniej metodą na Wazzupa z gwarancją do bramy a potem się nie znamy.
Pozdrawiam.
Mam pytanie jak dlugo to pan robil
Kurwa zajebiscie. Wkoncu wiem co nie bangla u mnie
Fajnie wyjaśnione i pokazanie, ale wystarczy dołożyć jeden kabel za 50zł od alternatora do skrzynki i efekt będzie ten sam za 10x mniejszy koszt 😉 Oczywiście to tylko tak informacyjnie, w końcu kto bogatemu zabroni…
Miałem właśnie ten problem w a4 b8, film ten otworzył mi oczy ale wymiana wiązki jest za trudna .Pomyślałem więc i zrobiłem tak : przewód 16mm2 odkręciłem od alternatora i przeniosłem do ,,kostki na podszybiu"przez wcześniej przewiercony otwór w przegrodzie , w ten sposób zapewniłem zasilanie rozrusznika z obu stron jednocześnie.zmniejszając obciążenie nadpalonego przewodu przy rozruszniku.Natomiast od alternatora do owej kostki zastosowałem nowy przewód 16mm2 wiercąc kolejny otwór. Na razie rozrusznik działa.Ładowanie super.Koszt materiałów 30 zł.
Witam
Mam problem z odpaleniem a4b8, problem występuje co jakiś czas.
Nie chcę odpalić robi tylko cyk
Wymieniony rozrusznik, akumulator, przekaźniki.
Po dwóch godzinach odpala i pali za każdym razem i po jakimś czasie znowu to samo ,
Ma ktoś jakieś pomysły?
Kurde ja bym to inaczej zrobił na osobnych przewodach
Body Count madafaka 😀
Dziękuje ! Zaoszczędziłeś mi kilka stówek i latania po elektromechanikach . U mnie właśnie był ten problem . Łapa w górę !
jak jest podlaczone na slupach linie wyskiego napiecia ?ida bajpasy. Za cienkie przewody zawsze sie grzeja..
Jak mam akumulator naładowany a wyskakuje bląd alternatora ze aku nie jest naladowany to przez to ?
kurka 1000 zak kabel przeczyścić styki i jazda
Siemano. Ten sam silnik, ten sam rocznik. Błąd alternatora. Raz ładuje raz nie ładuje. Samochód odpala ale po której przejażdżce wyłącza radio światła itp. Wymieniłem pasek, myślałem ze się ślizga ale to nie to. Help me :/
Mam pytanie, w zasadzie dwa: czy musi być oryginalny kabel wymieniony? Nie można np. przerobić kabla od spawarki…polutować, posztukować tam gdzie trzeba?? Drugie pytanie: ile wytrzyma taki oryginalny kabel narażony na trudne warunki eksploatacji i gorąco silnika??
Kurde, uświadomiłeś mi że mam to samo. Jak jest mokro mam problem z odpaleniem auta.
Witaj ja mam Audi a4b5 99 20 r i1.9 110 po cipie i bardzo źle odpala rano jakby paliwo opadlo
Witam witam mam podobny problem na zimnym silniku nie zawsze odpala z rana czy jakiś błąd komputer pokazywał ?
Idzie to ogarnąć trochę innaczej bez pośrednio kabel na potszybie puścić dodadkowy
Niemiecka tandeta, za worek pieniędzy $$$$$
Dobra muza idzie w tle
Cześć Majster co,do przewodu z alternatora,do aku.Jeden yt z kanału Audi napraw,to sam.Też, o tym problemie mówił i zastosował drugi dodatkowy przewód.Pozdrawiam Cię Marcin jesteś bardzo dobrym mechanikiem.😊
Kiedyś w latach 2000 to jak ktoś na wsiach już miał zagraniczny samochód audi bmw itp to każdy czuł się bezpiecznie i ze zawsze wszędzie zajedzie i nie stanie w polach bez cywilizacji np jak to było z naszymi wyrobami fso fsm .Teraz strach takim jeżdzić czymś bo nigdy nie wiesz czy zapalisz itp.Niby dalej dobre te samochody a zdrugie stają się coraz gorsze.Jak mówio bez egzorcysty i komputera nawet nie podchodz.I dobre tylko do wymieniania części xd
Współczesne samochody vs auta z lat 90 zero porównania do nich
Kurła kiedyś to robili samochody nie to co tera
Oglądając twoje filmy widzę ze audi i inne vagi to juz dawno się skonczyły coś koło 20 lat temu robią szmelce ue narzuca normy spalin a pózniej wychodzą auta z 1.0 100km i przejadą 200 tys i remont jak ktos bedzie robił i taka to ekologia wszedzie na 1 miejscu kasa a 2 to przykrywka ze ekologia .Częsc prostej budowy potrafi się popsuc i najwiecej które naprawiasz są auta grupy vag a rzadko widze japonskie w dislu to sie trafi ale benzyna to rzadkosc.Nie ma jak auta do 96roku prosta budowa a nie nackane plastikow czujnikow a pozniej wymieniajac uszczelke pokrywy zaworów musisz rozebrac osłony kolektor a dajac do warsztatu pózniej klijenci co tak drogo a no niestety jak schodzi czasu z dostaniem sie do tego producent zrobił pod serwis lub na gwarancje a potem złom.Musimy się przyzwyczaić do takich rzeczy i do tego ze wydamy więcej.
W Polsce mało który właściciel przełknie taką cenę za kabel. Sam też bym pożałował kasy i wyrzeźbił ten gruby kabek od nowa bez tego bajeranckiego oczka tylko dałbym dwa i też by działało. Powiecie, że to proszenie się o pożar? Trochę logicznego myślenia, odpowiednio gruby i dobrze zamocowany kabel się nie przepali ani nie przetrze, a ewentualny brak "kontaktu" przy źle zarobionym kablu nie spowoduje pożaru. A swoją drogą dlaczego tylko dwa lata gwarancji skoro ori kabel wytrzymał 10lat a ty wstawiasz też ori kabel i sam mówisz, że brak w nim zmian konstrukcyjnych?
Tuleja aluminiowa do miedzi😆
Majster jakiego Passata polecasz w dieslu z jakim oznaczeniem silnika? Dzięki za odpowiedź 🙂
Bardzo pouczający materiał filmowy, pokazujący gdzie szukać przyczyny awarii, super robota, pozdrowionka, i czekamy na następny filmik. Oczywiście łapa w górę.
Przewód, nie kabel. Kabel jest w ziemi.
madry majster
Wszystko Ok! mierzyłeś prawidłowo spadek napięcia ! film jak zawsze ciekawy i łapka ! ZDROWIA :-))
Miło popatrzeć na fachowca który zna temat i jest kreatywny i przede wszystkim dzieli się tym . Pozdrawiam
juz by mogli zrobic ladowanie bez przewodowe :)))
A potem się dziwić że się auta palą jak oryginalne kable są tak "pomyślane"
Ja założyłem dodatkowe kable od spawania 35mm2 na plus od alternatora do akumulatora i minus od akumulatora do uchwytu od silnika i do karoserii . Koszt to tylko kable i końcówki z oczkiem na kable czyli około 60 zl
Oglądam filmy marewel od dawna i wielki szacun za wykonaną robotę. Chociaż nie z każdym komentarzem Marcina na filmach się zgadzam to szanuje za to jak podchodzi do wykonywanej pracy. Gdyby jeden z drugim, którzy twierdzą że wystarczyło dołożyć 10cm przewodu pracowali w tej branży chociaż trochę – to nie byłoby tych głupich komentarzy. Marewel poprawnie zdiagnozowal usterkę bo większość na pierwszy strzał wymienilaby alternator a później byłoby drapanie po głowie bo za alternator klient musiałby zapłacić a usterka nie wyeliminowana. I takie zachowanie to naciąganie klienta a nie wymiana przewodu (Nie ważne ile on by nie kosztował). Reasumujac: pewność że problemem jest przewód – więc bez dyskusji wymiana. Gwarancja na usługę jest i spokojna głowa że klient nie wróci z reklamacja za dwa tygodnie. Pełna profeska. Pozdrawiam Marcin
Fajnie w tej Norwegii jest przynajmniej ludzie tak nie lepią kleją jak w Polsce. A później płacz bo się spaliło. 🙂
Nie wiem jak to prawnie wygląda od strony warsztatu ale jest to do ogarnięcia za 10% ceny tej wiązki(patrzę na to z mojej perspektywy czyli elektromechanika) i było by to zrobione lepiej niż jest teraz bo jeżeli nie widać zmian konstrukcyjnych to całkiem możliwe że za jakiś czas ta usterka może się powtórzyć.
Gość wytłumaczył co i jak i z czym to zrobić, jak rozwiązać problem a tu jeden z drugim sie prują o to że nie dołożył kawałka kabla tylko wymienił na cały nowy." Ja bym u siebie zrobił tak…a ja tak…a ja srak" a Marwel pracuje w warsztacie za GRANICĄ Polski gdzie takie coś nie ma bytu w profesjonalnym zakładzie. Pozdrawiam wszystkich chcących chłonąc wiedzę i radość z mechaniki
Filmik przydatny i ciekawy. A sposób naprawy usterki (wymiana kompletnej wiązki czy jej mnie lub bardziej udana naprawa) i tak wybierze klient. Pozdro marewel🙂
Edit: Dzięki Marewel za drugie już serduszko 🙂👍 A tak na marginesie to chyba mało kto przeczytał, że na wykonaną w ten sposób (jak na filmie) naprawę otrzymujemy dwa lata gwarancji (na piśmie?). Jestem ciekaw, czy ktoś da gwarancję na naprawę wiązki inną metodą….🧐
Film się podobał. Dziękujemy.
Jak czytam ten jad w komentarzach, to aż nie dowierzam. Ludzie to jest warsztat "na zachodzie" europy gdzie jest udzielana GWARANCJA. Jeden Franek z drugim Mietkiem w szopie, czy garażu naprawiacie ten przewód? Fajnie, świetnie! Sam do swojego auta gdybym miał taki problem też bym coś dosztukował!!
W Polskich realiach i warsztacie, który jest uczciwy mówisz do klienta – albo wymiana na nowy, albo coś pokombinujemy ale nie dajemy gwarancji i koniec tematu.
I majster poczęstował wiedza 😉
Czytając takie komentarze o dojeniu klienta zastanawiam się czy ktokolwiek miał styczność z klientami i naprawami. Przecież jakby nawet to ktoś naprawił za 30 zł wymieniając złączke na wiadomo chińskiego pochodzenia to przy możliwym pożarze samochodu pierwszy dym byłby do mechanika ze przez niego auto się spaliło. Mechanik nie ma wymaganego certyfikatu do naprawy wiązki elektrycznej i kupuje nową homologowaną i w przypadku jakiejś usterki odpowiada producent. Pracując w tym zawodzie nie raz się już przejechałem na „pomaganiu” innym. Chcesz po taniości to wykop sobie kanał w garażu i rzeźb jak ci się podoba 😉
Kod silnika cah? A nie caha? Mam a6 c6 caha i na obudowie jest CAH i jakiś numer. Nie było takiego silnika jak Cah