Ładowanie…

Mobilny Mechanik – Mechanika – Diagnostyka + Elektryka Samochodowa

Mobilny Mechanik Warszawa, Auta Diesel, Hybrydowe, Elektryczne, Firma nr 1 w Warszawie - Naprawiamy samochody, jachty i wszystko inne w Warszawie
Kontakt

Sprawny alternator nie ładuje typowa usterka AUDI A4 B8/Q5 – wymiana przewodu alternatora

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

#audiA4B8 #marewel #ciekawostkiwarsztatowe

▶️ ZADONEJTUJ MAJSTRA JEŻELI LUBISZ JEGO FILMY ► https://tipanddonation.com/marewel-6832

▶️ WESPRZYJ KANAŁ – PAYPAL ► https://www.paypal.com/pools/c/8mSsDMiCN5
▶️ SERWER TS ► 137.74.7.169:10038
▶️ MAJSTER INSTA ► https://www.instagram.com/marewel_marcinguz
▶️FB GRUPA ► https://www.facebook.com/groups/524837507920390/?ref=bookmarks
▶️ FakBook ► https://www.facebook.com/Marewel-614404295726961/
▶️ MAJSTER VLOGUJE ► https://www.youtube.com/channel/UCOvBG2WtD7CpyDDjwrsVHCA?view_as=subscriber

source Serwis Elektryki i Elektroniki Samochodowej, Profesjonalny serwis samochody w Warszawie Wawer. Zadzwoń do nas. Powierz samochód profesjonalistom! Uczciwość i rzetelność. Szybka realizacja. Doświadczeni mechanicy. Nowoczesny sprzęt. Usługi: przeglądy gwarancyjne, mechanika samochodowa, warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy w Warszawie.

Naprawa elektryki / elektroniki samochodowej. Oferujemy: naprawę / odbudowę samochodowej instalacji elektrycznej w samochodach w Warszawie. Serwisy samochodowe Serwis Elektroniki zajmują się elektroniką i elektryką samochodową. Dobry Auto Elektryk w Twojej okolicy.

Mobilną naprawę elektryki samochodowej w Warszawie świadczą serwisy naszych mechaników w Warszawie. Warsztat Samochodowy, Naprawy z dojazdem we wskazane miejsce, czyli tzw. Mobilny Auto Serwis, Mechanika Samochodowa, Elektryka Samochodowa. Oferujemy komputerową diagnostykę silnika oraz naprawy z zakresu elektroniki, elektromechaniki i elektryki samochodowej w Warszawie. Warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy z dojazdem w stolicy Polski.

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

45 thoughts on “Sprawny alternator nie ładuje typowa usterka AUDI A4 B8/Q5 – wymiana przewodu alternatora

  1. Fajnie wyjaśnione i pokazanie, ale wystarczy dołożyć jeden kabel za 50zł od alternatora do skrzynki i efekt będzie ten sam za 10x mniejszy koszt 😉 Oczywiście to tylko tak informacyjnie, w końcu kto bogatemu zabroni…

  2. Miałem właśnie ten problem w a4 b8, film ten otworzył mi oczy ale wymiana wiązki jest za trudna .Pomyślałem więc i zrobiłem tak : przewód 16mm2 odkręciłem od alternatora i przeniosłem do ,,kostki na podszybiu"przez wcześniej przewiercony otwór w przegrodzie , w ten sposób zapewniłem zasilanie rozrusznika z obu stron jednocześnie.zmniejszając obciążenie nadpalonego przewodu przy rozruszniku.Natomiast od alternatora do owej kostki zastosowałem nowy przewód 16mm2 wiercąc kolejny otwór. Na razie rozrusznik działa.Ładowanie super.Koszt materiałów 30 zł.

  3. Witam
    Mam problem z odpaleniem a4b8, problem występuje co jakiś czas.
    Nie chcę odpalić robi tylko cyk
    Wymieniony rozrusznik, akumulator, przekaźniki.
    Po dwóch godzinach odpala i pali za każdym razem i po jakimś czasie znowu to samo ,
    Ma ktoś jakieś pomysły?

  4. Siemano. Ten sam silnik, ten sam rocznik. Błąd alternatora. Raz ładuje raz nie ładuje. Samochód odpala ale po której przejażdżce wyłącza radio światła itp. Wymieniłem pasek, myślałem ze się ślizga ale to nie to. Help me :/

  5. Mam pytanie, w zasadzie dwa: czy musi być oryginalny kabel wymieniony? Nie można np. przerobić kabla od spawarki…polutować, posztukować tam gdzie trzeba?? Drugie pytanie: ile wytrzyma taki oryginalny kabel narażony na trudne warunki eksploatacji i gorąco silnika??

  6. Kiedyś w latach 2000 to jak ktoś na wsiach już miał zagraniczny samochód audi bmw itp to każdy czuł się bezpiecznie i ze zawsze wszędzie zajedzie i nie stanie w polach bez cywilizacji np jak to było z naszymi wyrobami fso fsm .Teraz strach takim jeżdzić czymś bo nigdy nie wiesz czy zapalisz itp.Niby dalej dobre te samochody a zdrugie stają się coraz gorsze.Jak mówio bez egzorcysty i komputera nawet nie podchodz.I dobre tylko do wymieniania części xd

  7. Oglądając twoje filmy widzę ze audi i inne vagi to juz dawno się skonczyły coś koło 20 lat temu robią szmelce ue narzuca normy spalin a pózniej wychodzą auta z 1.0 100km i przejadą 200 tys i remont jak ktos bedzie robił i taka to ekologia wszedzie na 1 miejscu kasa a 2 to przykrywka ze ekologia .Częsc prostej budowy potrafi się popsuc i najwiecej które naprawiasz są auta grupy vag a rzadko widze japonskie w dislu to sie trafi ale benzyna to rzadkosc.Nie ma jak auta do 96roku prosta budowa a nie nackane plastikow czujnikow a pozniej wymieniajac uszczelke pokrywy zaworów musisz rozebrac osłony kolektor a dajac do warsztatu pózniej klijenci co tak drogo a no niestety jak schodzi czasu z dostaniem sie do tego producent zrobił pod serwis lub na gwarancje a potem złom.Musimy się przyzwyczaić do takich rzeczy i do tego ze wydamy więcej.

  8. W Polsce mało który właściciel przełknie taką cenę za kabel. Sam też bym pożałował kasy i wyrzeźbił ten gruby kabek od nowa bez tego bajeranckiego oczka tylko dałbym dwa i też by działało. Powiecie, że to proszenie się o pożar? Trochę logicznego myślenia, odpowiednio gruby i dobrze zamocowany kabel się nie przepali ani nie przetrze, a ewentualny brak "kontaktu" przy źle zarobionym kablu nie spowoduje pożaru. A swoją drogą dlaczego tylko dwa lata gwarancji skoro ori kabel wytrzymał 10lat a ty wstawiasz też ori kabel i sam mówisz, że brak w nim zmian konstrukcyjnych?

  9. Ja założyłem dodatkowe kable od spawania 35mm2 na plus od alternatora do akumulatora i minus od akumulatora do uchwytu od silnika i do karoserii . Koszt to tylko kable i końcówki z oczkiem na kable czyli około 60 zl

  10. Oglądam filmy marewel od dawna i wielki szacun za wykonaną robotę. Chociaż nie z każdym komentarzem Marcina na filmach się zgadzam to szanuje za to jak podchodzi do wykonywanej pracy. Gdyby jeden z drugim, którzy twierdzą że wystarczyło dołożyć 10cm przewodu pracowali w tej branży chociaż trochę – to nie byłoby tych głupich komentarzy. Marewel poprawnie zdiagnozowal usterkę bo większość na pierwszy strzał wymienilaby alternator a później byłoby drapanie po głowie bo za alternator klient musiałby zapłacić a usterka nie wyeliminowana. I takie zachowanie to naciąganie klienta a nie wymiana przewodu (Nie ważne ile on by nie kosztował). Reasumujac: pewność że problemem jest przewód – więc bez dyskusji wymiana. Gwarancja na usługę jest i spokojna głowa że klient nie wróci z reklamacja za dwa tygodnie. Pełna profeska. Pozdrawiam Marcin

  11. Nie wiem jak to prawnie wygląda od strony warsztatu ale jest to do ogarnięcia za 10% ceny tej wiązki(patrzę na to z mojej perspektywy czyli elektromechanika) i było by to zrobione lepiej niż jest teraz bo jeżeli nie widać zmian konstrukcyjnych to całkiem możliwe że za jakiś czas ta usterka może się powtórzyć.

  12. Gość wytłumaczył co i jak i z czym to zrobić, jak rozwiązać problem a tu jeden z drugim sie prują o to że nie dołożył kawałka kabla tylko wymienił na cały nowy." Ja bym u siebie zrobił tak…a ja tak…a ja srak" a Marwel pracuje w warsztacie za GRANICĄ Polski gdzie takie coś nie ma bytu w profesjonalnym zakładzie. Pozdrawiam wszystkich chcących chłonąc wiedzę i radość z mechaniki

  13. Filmik przydatny i ciekawy. A sposób naprawy usterki (wymiana kompletnej wiązki czy jej mnie lub bardziej udana naprawa) i tak wybierze klient. Pozdro marewel🙂
    Edit: Dzięki Marewel za drugie już serduszko 🙂👍 A tak na marginesie to chyba mało kto przeczytał, że na wykonaną w ten sposób (jak na filmie) naprawę otrzymujemy dwa lata gwarancji (na piśmie?). Jestem ciekaw, czy ktoś da gwarancję na naprawę wiązki inną metodą….🧐

  14. Jak czytam ten jad w komentarzach, to aż nie dowierzam. Ludzie to jest warsztat "na zachodzie" europy gdzie jest udzielana GWARANCJA. Jeden Franek z drugim Mietkiem w szopie, czy garażu naprawiacie ten przewód? Fajnie, świetnie! Sam do swojego auta gdybym miał taki problem też bym coś dosztukował!!

    W Polskich realiach i warsztacie, który jest uczciwy mówisz do klienta – albo wymiana na nowy, albo coś pokombinujemy ale nie dajemy gwarancji i koniec tematu.

  15. Czytając takie komentarze o dojeniu klienta zastanawiam się czy ktokolwiek miał styczność z klientami i naprawami. Przecież jakby nawet to ktoś naprawił za 30 zł wymieniając złączke na wiadomo chińskiego pochodzenia to przy możliwym pożarze samochodu pierwszy dym byłby do mechanika ze przez niego auto się spaliło. Mechanik nie ma wymaganego certyfikatu do naprawy wiązki elektrycznej i kupuje nową homologowaną i w przypadku jakiejś usterki odpowiada producent. Pracując w tym zawodzie nie raz się już przejechałem na „pomaganiu” innym. Chcesz po taniości to wykop sobie kanał w garażu i rzeźb jak ci się podoba 😉

Dodaj komentarz

Zadzwoń!