Ładowanie…

Mobilny Mechanik – Mechanika – Diagnostyka + Elektryka Samochodowa

Mobilny Mechanik Warszawa, Auta Diesel, Hybrydowe, Elektryczne, Firma nr 1 w Warszawie - Naprawiamy samochody, jachty i wszystko inne w Warszawie
Kontakt

Szarpanie przerywanie vw tdi

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

Silnik TDI na pompowtryskach po nagrzaniu przerywa, szarpie, nie pali na jakieś cylindry ? Zanim zostawisz grubą kasę we warsztacie za wymianę ( niepotrzebną pompowtrysków ) spróbuj najpierw sam rozwiązać problem poprawiając styki. Teoria ta sprawdziła się u wielu ludzi i w moim silniku także zabieg ten rozwiązał problem w 100 proc. Film posklejany z wielu klipów w jeden ale dla kumatych będzie pomocny. Pozdrawiam

source Serwis Elektryki i Elektroniki Samochodowej, Profesjonalny serwis samochody w Warszawie Wawer. Zadzwoń do nas. Powierz samochód profesjonalistom! Uczciwość i rzetelność. Szybka realizacja. Doświadczeni mechanicy. Nowoczesny sprzęt. Usługi: przeglądy gwarancyjne, mechanika samochodowa, warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy w Warszawie.

Naprawa elektryki / elektroniki samochodowej. Oferujemy: – naprawę / odbudowę samochodowej instalacji elektrycznej w samochodach w Warszawie.

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

35 thoughts on “Szarpanie przerywanie vw tdi

  1. Witam mam problem Audi A4 B7 2.0tdi jak jest temperatura na dworze powyżej 20C' auto przy przspieszaniu szarpnie, przerwie na biegu drugim lub trzecim przy obrotach powyżej 2tys obrotów brak jakichkolwiek błędów zimom i jak jest chłodno jest ok

  2. silnik krzychom chodzi ..-po scianie?ta lampka to od ktrl. trakcji
    poprawić kostki albo dobrze polutować i będzie ok
    robię tak z pinami od czujników nacisku w fotelach to częsta przypadłość.

  3. Wszystko fajnie ale ostatnie ujęcie z dokręcaniem pokrywy zaworów zepsuło filmik . Pokrywy a zwłaszcza te z tworzywa dokręca się od środka na zewnątrz i po przeciwnych stronach ,mniej więcej obrazując tak jak głowicę . Poza tym OK

  4. Ogarnąłeś to elegancko, chodź nie wiem jak poluzowałes ten agr, bo u mnie ni ch*ja drgnąć nie chciał, "rysunek techniczny" ciężko mi zrozumieć było i technika dokręcania przykrywki po prostu jedna śruba za drugą, jakoś nie pokrywa się z moim wykształceniem technicznym. Mimo to rozje*aleś temat, dzięki wielkie, bo główkowałem i myślałem że pompowtryskiwacze do wymiany, a tu słaba godzinka i było po majsterkowaniu 🙂 dodam jeszcze że u mnie było tak że na zimnym wszystko spoko, jak dostawał temperatury to zaczynał szarpac(palić na 3 cylindry) a jak osiagnol swoje 90 stopni to znowu wszystko ok. Może pomoże to też komuś w diagnozie 🙂 jeszcze raz dzięki i pozdrawiam

  5. Dzisiejszy piękny dzień Golf iv 1.9 tdi atd 101km

    Zaczął mi sie dławić podczas jazdy. Obroty na jałowym falowały. Po krótkiej chwili wywalilo kontrolke od ESP

    Po podpięciu kompa błąd 18074 16685. Wszystkie błedy dotyczą cylindra 1

  6. Witam, mam bardzo nie typowy objaw przy gorącym silniku podczas uruchamiania jest duże szarpniecie… Po uruchomieniu silnik pracuje bez problemu jeździ jak fabryka przykazala… Czy może być to objaw uszkodzonej wiązki???

  7. Witam Pana. Taki temat. pompowtryskiwacz cyl.10-N300 zwarcie do masy. Na desce zero bledu. Nie dymi w zadnym kolorze. Lekko telepie po rozgrzaniu na wolnych obrotach. Na zimnym wszystko gra. Pana metoda cos pomoze?? Dzieki pzdr

  8. Wszystko super autorze poradnika, ale za sposób dokręcania pokrywy klawiatury przy użyciu wkrętarki i śruby w nie odpowiedniej kolejności powodując nieodpowiednie rozmieszczenie naprężeń i ryzyko złego ułożenia uszczelki, nie ma piwka. Piny dodatkowo można potraktować kontaktem w celu usunięcia nalotu. Poza tym okej Pozdrawiam

  9. Witam
    W moim passacie na złączu przy głowicy między pinem 7 czyli masą a resztą pinów jest zwarcie bo miernik piszczy .nie ma żadnego oporu Jjest zwarcie na wiązce elektrycznej czy w elektrozaworkach

  10. Witam. Moja audi A4 b6 avb szarpała coraz mocniej. Czasem jej przechodziło i jeździła jak jej fabryka przykazała. Po przekopaniu miliona wypowiedzi na różnych forach, w końcu dotarłem tutaj…. na szczęście 🙂 Wcześniej "doradcy" stawiali na :turbinę, synchronizację wałka, uszkodzony pompowtrysk, przepływkę, egr,pompę tandemową…. Po obejrzeniu filmu, szybki test na vcds i do dzieła. Zrobiłem wszystko jak w filmie i JUUUPIII audiczka odżyła i już się nie "jąka" 😉 Dzięki za pomoc. Pozdrawiam

  11. Dzieki za material. Mam dokladnie takie same objawy, tylko nic nie pojawia sie na komputerze ani nie wyskakuje ‚check engine’. Warto mi sie babrac z mierńikiem czy od razu do mechanika zeby diagnozowal? Pozdrawiam

Dodaj komentarz

Zadzwoń!