Silnik TDI na pompowtryskach po nagrzaniu przerywa, szarpie, nie pali na jakieś cylindry ? Zanim zostawisz grubą kasę we warsztacie za wymianę ( niepotrzebną pompowtrysków ) spróbuj najpierw sam rozwiązać problem poprawiając styki. Teoria ta sprawdziła się u wielu ludzi i w moim silniku także zabieg ten rozwiązał problem w 100 proc. Film posklejany z wielu klipów w jeden ale dla kumatych będzie pomocny. Pozdrawiam
source Serwis Elektryki i Elektroniki Samochodowej, Profesjonalny serwis samochody w Warszawie Wawer. Zadzwoń do nas. Powierz samochód profesjonalistom! Uczciwość i rzetelność. Szybka realizacja. Doświadczeni mechanicy. Nowoczesny sprzęt. Usługi: przeglądy gwarancyjne, mechanika samochodowa, warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy w Warszawie.
Naprawa elektryki / elektroniki samochodowej. Oferujemy: – naprawę / odbudowę samochodowej instalacji elektrycznej w samochodach w Warszawie.
Posiadamy10 mobilnych mechaników w Warszawie + Sieć Warsztatów Samochodowych
Witam mam problem Audi A4 B7 2.0tdi jak jest temperatura na dworze powyżej 20C' auto przy przspieszaniu szarpnie, przerwie na biegu drugim lub trzecim przy obrotach powyżej 2tys obrotów brak jakichkolwiek błędów zimom i jak jest chłodno jest ok
Cześć. Mam pytanie szarpanie auta w zakresie 1500/2000obr na 4 i 5 biegu. Korekcje ok Biby również. Czy jeden wieszający się pompowtrysk mógłby powodować coś takiego?
silnik krzychom chodzi ..-po scianie?ta lampka to od ktrl. trakcji poprawić kostki albo dobrze polutować i będzie ok robię tak z pinami od czujników nacisku w fotelach to częsta przypadłość.
Wszystko fajnie ale ostatnie ujęcie z dokręcaniem pokrywy zaworów zepsuło filmik . Pokrywy a zwłaszcza te z tworzywa dokręca się od środka na zewnątrz i po przeciwnych stronach ,mniej więcej obrazując tak jak głowicę . Poza tym OK
Ogarnąłeś to elegancko, chodź nie wiem jak poluzowałes ten agr, bo u mnie ni ch*ja drgnąć nie chciał, "rysunek techniczny" ciężko mi zrozumieć było i technika dokręcania przykrywki po prostu jedna śruba za drugą, jakoś nie pokrywa się z moim wykształceniem technicznym. Mimo to rozje*aleś temat, dzięki wielkie, bo główkowałem i myślałem że pompowtryskiwacze do wymiany, a tu słaba godzinka i było po majsterkowaniu 🙂 dodam jeszcze że u mnie było tak że na zimnym wszystko spoko, jak dostawał temperatury to zaczynał szarpac(palić na 3 cylindry) a jak osiagnol swoje 90 stopni to znowu wszystko ok. Może pomoże to też komuś w diagnozie 🙂 jeszcze raz dzięki i pozdrawiam
Witam, mam bardzo nie typowy objaw przy gorącym silniku podczas uruchamiania jest duże szarpniecie… Po uruchomieniu silnik pracuje bez problemu jeździ jak fabryka przykazala… Czy może być to objaw uszkodzonej wiązki???
Witam czy oczyty na wtrysku 1, – 175 2,+2,8 3,+068 4,+0,68 i na drugim pokazuje wypadanie zaplonu czy to moze powodowac nie rowna prace silnika tak jak by na 3 gary
Witam Pana. Taki temat. pompowtryskiwacz cyl.10-N300 zwarcie do masy. Na desce zero bledu. Nie dymi w zadnym kolorze. Lekko telepie po rozgrzaniu na wolnych obrotach. Na zimnym wszystko gra. Pana metoda cos pomoze?? Dzieki pzdr
Wszystko super autorze poradnika, ale za sposób dokręcania pokrywy klawiatury przy użyciu wkrętarki i śruby w nie odpowiedniej kolejności powodując nieodpowiednie rozmieszczenie naprężeń i ryzyko złego ułożenia uszczelki, nie ma piwka. Piny dodatkowo można potraktować kontaktem w celu usunięcia nalotu. Poza tym okej Pozdrawiam
Witam W moim passacie na złączu przy głowicy między pinem 7 czyli masą a resztą pinów jest zwarcie bo miernik piszczy .nie ma żadnego oporu Jjest zwarcie na wiązce elektrycznej czy w elektrozaworkach
Witam. Moja audi A4 b6 avb szarpała coraz mocniej. Czasem jej przechodziło i jeździła jak jej fabryka przykazała. Po przekopaniu miliona wypowiedzi na różnych forach, w końcu dotarłem tutaj…. na szczęście 🙂 Wcześniej "doradcy" stawiali na :turbinę, synchronizację wałka, uszkodzony pompowtrysk, przepływkę, egr,pompę tandemową…. Po obejrzeniu filmu, szybki test na vcds i do dzieła. Zrobiłem wszystko jak w filmie i JUUUPIII audiczka odżyła i już się nie "jąka" 😉 Dzięki za pomoc. Pozdrawiam
Dzieki za material. Mam dokladnie takie same objawy, tylko nic nie pojawia sie na komputerze ani nie wyskakuje ‚check engine’. Warto mi sie babrac z mierńikiem czy od razu do mechanika zeby diagnozowal? Pozdrawiam
Specjalnie to zepsułeś,bo passaciki się nie psują🤣🙋♂️
Dziękuję za poradę w sobotę biorę się za moje wtyczki pozdr z.DE
Very good master
Dzięki. Jesteś mistrzem
Bardzo dziękuję za film, bardzo mi pomógł w zdiagnozowaniu i usunięciu usterki. Pozdrawiam
A gdzie końcowe odpalenie i pokazanie jak chodzi po zabiegu?
Za ta mjerenja se koriste adapteri za mjerenje mjerne kunice/nastavci
Witam mam problem Audi A4 B7 2.0tdi jak jest temperatura na dworze powyżej 20C' auto przy przspieszaniu szarpnie, przerwie na biegu drugim lub trzecim przy obrotach powyżej 2tys obrotów brak jakichkolwiek błędów zimom i jak jest chłodno jest ok
Witam mam passata b5 19 tdi jak przepłukałem przepływkę to stracił silnik na mocy ale nie szarpie tylko nie ma mocy.
Cześć. Mam pytanie szarpanie auta w zakresie 1500/2000obr na 4 i 5 biegu. Korekcje ok Biby również. Czy jeden wieszający się pompowtrysk mógłby powodować coś takiego?
Wtryski albo wałek się wytarł
silnik krzychom chodzi ..-po scianie?ta lampka to od ktrl. trakcji
poprawić kostki albo dobrze polutować i będzie ok
robię tak z pinami od czujników nacisku w fotelach to częsta przypadłość.
Wszystko fajnie ale ostatnie ujęcie z dokręcaniem pokrywy zaworów zepsuło filmik . Pokrywy a zwłaszcza te z tworzywa dokręca się od środka na zewnątrz i po przeciwnych stronach ,mniej więcej obrazując tak jak głowicę . Poza tym OK
to faktyczna usterka czy spreparowana na potrzeby filmu ?
Ogarnąłeś to elegancko, chodź nie wiem jak poluzowałes ten agr, bo u mnie ni ch*ja drgnąć nie chciał, "rysunek techniczny" ciężko mi zrozumieć było i technika dokręcania przykrywki po prostu jedna śruba za drugą, jakoś nie pokrywa się z moim wykształceniem technicznym. Mimo to rozje*aleś temat, dzięki wielkie, bo główkowałem i myślałem że pompowtryskiwacze do wymiany, a tu słaba godzinka i było po majsterkowaniu 🙂 dodam jeszcze że u mnie było tak że na zimnym wszystko spoko, jak dostawał temperatury to zaczynał szarpac(palić na 3 cylindry) a jak osiagnol swoje 90 stopni to znowu wszystko ok. Może pomoże to też komuś w diagnozie 🙂 jeszcze raz dzięki i pozdrawiam
Zapraszam do mnie na kanał, u mnie miałem luźne piny i dogięcie pomogło 🙂
Dzisiejszy piękny dzień Golf iv 1.9 tdi atd 101km
Zaczął mi sie dławić podczas jazdy. Obroty na jałowym falowały. Po krótkiej chwili wywalilo kontrolke od ESP
Po podpięciu kompa błąd 18074 16685. Wszystkie błedy dotyczą cylindra 1
Mam golfa 5 1.9tdi i mam prawie taki sam błąd jak Ty. Tylko mi przerywa na zimnym silniku i sprawdzę ten Twój sposób 😀
Witam, mam bardzo nie typowy objaw przy gorącym silniku podczas uruchamiania jest duże szarpniecie… Po uruchomieniu silnik pracuje bez problemu jeździ jak fabryka przykazala… Czy może być to objaw uszkodzonej wiązki???
Witam czy oczyty na wtrysku 1, – 175 2,+2,8 3,+068 4,+0,68 i na drugim pokazuje wypadanie zaplonu czy to moze powodowac nie rowna prace silnika tak jak by na 3 gary
I malinowo… dzisiaj mnie złapał ten problem Sharanie. Błąd z VCDS wskazuje na połączenie na 3 cylindrze.
Witam Pana. Taki temat. pompowtryskiwacz cyl.10-N300 zwarcie do masy. Na desce zero bledu. Nie dymi w zadnym kolorze. Lekko telepie po rozgrzaniu na wolnych obrotach. Na zimnym wszystko gra. Pana metoda cos pomoze?? Dzieki pzdr
Wszystko super autorze poradnika, ale za sposób dokręcania pokrywy klawiatury przy użyciu wkrętarki i śruby w nie odpowiedniej kolejności powodując nieodpowiednie rozmieszczenie naprężeń i ryzyko złego ułożenia uszczelki, nie ma piwka. Piny dodatkowo można potraktować kontaktem w celu usunięcia nalotu. Poza tym okej Pozdrawiam
Można prosić o jakiś kontakt z Panem ?
Witam
W moim passacie na złączu przy głowicy między pinem 7 czyli masą a resztą pinów jest zwarcie bo miernik piszczy .nie ma żadnego oporu Jjest zwarcie na wiązce elektrycznej czy w elektrozaworkach
Tyle dobrze,że nie chodzi na 1 cyl. U mnie przestał chodzić na 2 cylinderach i jeszcze wróciłem 200km do domu. Nie polecam nikomu, spalanie 15l/100km
Witam. Moja audi A4 b6 avb szarpała coraz mocniej. Czasem jej przechodziło i jeździła jak jej fabryka przykazała. Po przekopaniu miliona wypowiedzi na różnych forach, w końcu dotarłem tutaj…. na szczęście 🙂 Wcześniej "doradcy" stawiali na :turbinę, synchronizację wałka, uszkodzony pompowtrysk, przepływkę, egr,pompę tandemową…. Po obejrzeniu filmu, szybki test na vcds i do dzieła. Zrobiłem wszystko jak w filmie i JUUUPIII audiczka odżyła i już się nie "jąka" 😉 Dzięki za pomoc. Pozdrawiam
To nie jest kontrolka chek engine tylko kontrola trakcji
Poprawić piny wtyczki na pompowtryskach i będzie dobrze 🙂
Fajny materiał! Dziś u mnie w passacie B5 wystąpił ten sam problem. Korzystając z Twojego poradnika sprawdzę czy pomoze! 🙂
Pozdrawiam
Witam mam Pytanko u mnie jak się nagrzeje to na biegu jałowy A jak się jedzie to jest ok Może Pan coś doradzić
Witam i jak pomoglo to ? Bo mam u siebie ten sam problem i nie mam pojecia co to moze byc. Na kompie zadnego bledu
Dzieki za material. Mam dokladnie takie same objawy, tylko nic nie pojawia sie na komputerze ani nie wyskakuje ‚check engine’. Warto mi sie babrac z mierńikiem czy od razu do mechanika zeby diagnozowal? Pozdrawiam
Przepustnica
Dobry materiał.