Ładowanie…

Mobilny Mechanik – Mechanika – Diagnostyka + Elektryka Samochodowa

Mobilny Mechanik Warszawa, Auta Diesel, Hybrydowe, Elektryczne, Firma nr 1 w Warszawie - Naprawiamy samochody, jachty i wszystko inne w Warszawie
Kontakt

Test Opornicą. Jak ściemniają sprzedawcy akumulatorów odc.1

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689



Od wielu widzów często dostaję informacje w jaki sposób ściemniają sprzedawcy akumulatorów. Dzięki bardzo dużemu wzrostowi świadomości klientów w zakresie akumulatorów i prostowników w ostatnich 3ech latch, niektóre ŚCIEMY już nie przechodzą.
W takich krótkich filmach opowiem o najpopularniejszych ściemach sprzedawców akumulatorów.

Zapraszam i pozdrawiam
/ Robert Mazurek i redakcja AKUBIZ /

Vlog firmy: https://www.youtube.com/channel/UCy_mwxUyHJY91Ba3vcTnF9w
Vlog english: https://www.youtube.com/channel/UCetBPKIA6MEb3ds9KgonyaQ

🙏 Wsparcie dla @mrAkumulator:
PATRONITE: https://patronite.pl/mrAkumulator
YOUTUBE: wesprzyj kanał w serwisie YouTube (niebieski przycisk pod każdym filmem)
PAYPAL: www.paypal.me/mrAkumulator
☕ KUBEK za WSPARCIE: https://www.sklep.akubiz.biz/pl/p/Darowizna-na-wsparcie-kanalu-mrAkumulator/605

🏪 Moje sklepy z akumulatorami “Świat Akumulatorów”
Szczecin ul. Gryfińska 106 609-302-803 Mieszko
Szczecin ul. Santocka 42 609-309-969 Waldek
🛺 Mobilny Serwis Akumulatorów 505-135-136 Marcin

🛒 Moje sklepy internetowe z akumulatorami:
Sklep internetowy: https://www.e-moto.pl/
Sklep Internetowy: http://sklep.akubiz.biz/

💟 Moje media społecznościowe:
Instagram: https://www.instagram.com/mrakumulator/
Facebook: https://www.facebook.com/mrAkumulator/
Twitter: https://twitter.com/mrakumulator

Robert Mazurek, twórca kanały @mrAkumulator , firmy Świat Akumulatorów oraz portalu AKUBIZ i jednego z pierwszych sklepów internetowych z akumulatorami w Europie www.e-moto.pl

#AkuŚciemy #ŚwiatAkumulatorów #RobertMazurek

source Serwis Elektryki i Elektroniki Samochodowej, Profesjonalny serwis samochody w Warszawie Wawer. Zadzwoń do nas. Powierz samochód profesjonalistom! Uczciwość i rzetelność. Szybka realizacja. Doświadczeni mechanicy. Nowoczesny sprzęt. Usługi: przeglądy gwarancyjne, mechanika samochodowa, warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy w Warszawie.

Naprawa elektryki / elektroniki samochodowej. Oferujemy: naprawę / odbudowę samochodowej instalacji elektrycznej w samochodach w Warszawie. Serwisy samochodowe Serwis Elektroniki zajmują się elektroniką i elektryką samochodową. Dobry Auto Elektryk w Twojej okolicy. Układy elektryczne – montaż i naprawa. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu elektryk samochodowy Warszawa.

Mobilną naprawę elektryki samochodowej w Warszawie świadczą serwisy naszych mechaników w Warszawie. Warsztat Samochodowy, Naprawy z dojazdem we wskazane miejsce, czyli tzw. Mobilny Auto Serwis, Mechanika Samochodowa, Elektryka Samochodowa. Oferujemy komputerową diagnostykę silnika oraz naprawy z zakresu elektroniki, elektromechaniki i elektryki samochodowej w Warszawie. Warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy z dojazdem w stolicy Polski.

Elektryka samochodowa w Warszawie tylko u nas! PODEJMUJEMY SIĘ CIĘŻKICH PRZYPADKÓW. Nasz serwis samochodowy dysponuje nowoczesnymi urządzeniami diagnostycznymi.

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

42 thoughts on “Test Opornicą. Jak ściemniają sprzedawcy akumulatorów odc.1

  1. Kupując dzisiaj akumulator Bannera EFB PRO poprosiłem sprzedawcę o test opornicą na co usłyszałem, że to prymitywne urządzenie i on ma coś lepszego, DROZSZEGO, i wyciąga midtronica. Badając tylko powiedział, że opornica jest prymitywna, nie pokaże uszkodzonej celi a midtronic pokaże, w dodatku trzeba umieć interpretować wyniki opornicy… Aż chciałem powiedzieć że mogę panu pomoc jeśli pan nie umie, ale już nie wdawałem się w dyskusję, zabrałem akumulator i wyszedłem…

  2. Szybkie pytanie. Jak pod taką opornicą spada napięcie to akumulator szrot?
    Coś mi go zagotowało w aucie podczas jazdy. Pod testerem wszystko ok, napięcie 12,6 V a sprawność 113%.
    Pod opornicą spadło do 9,6 V i bardzo powoli ale jednak spadało

  3. Czy da się sprawdzić czy akumulator był reanimowany z krytycznego napięcia? Sprzedawca odrzuca reklamację, bo twierdzi że tak było. Ten aku sam się rozładowywał bez obciążenia już od początku zakupu. Ostatnio już nie nadążałem ładować. Sprzedawca każe mi płacić za utylizację teraz, albo odebrać z drugiego końca Polski.

  4. Całkiem często zdarza sie ze klient chce żeby przetestować akumulator przed zakupem – ok robimy, a on mówi że tego nie kupi tylko poprosi następny taki sam "nowy" nietestowany. I co ty na to? Ja kiedyś próbowałem coś klientowi wytłumaczyć, teraz takiemu mówię ok proszę bardzo. Wiem sam dla siebie że mam dobre i świeże akumulatory, a sprzedaję tylko dwie marki.

  5. Szacun…pełna profeska ,po twoich filmach pojechalem na gryfińską i kupilem aku do swego busa bardzo mile bylem zaskoczony profesjonalnym i merytorycznie wysokim poziomem po tygodniu kupilem kolejny do rodzinnego minivana jestem bardzo zadowolony …nigdy nie kupie w markecie juz

  6. Ps;
    Osobiście oglądam filmy na tym kanale, bo wychodzę z założenia, że mogę się czegoś nauczyć – a to może mi się przydać w mojej pracy………………………………………….szkoda tylko, że większość traktuje to "w trochę inny sposób";

  7. Tak hipotetycznie jak bys mial 5-10 klientow dziennie i kazdy by chcial sprawdzic nom z 3 akumulatory? tez bys sparwdzal? przeciez ja k klijent kupi akululator i wtedy go sprawdzisz i cos bedzie z nimi nie tak to kilent ma prawo zwrocic taki akumulator bez problemu wiec nie widze wiekszej filozofi w tym ze moze sprawdzic po zakupie. Nom nie kazdemu chce sie ladowac aklumulatory po sprawdzeniu zwlaszcza jak przychodzi Ci 10-15 klientow i panie sprawdz mi te 3 i albo kupi jeden albo sie rozmysli i nie kupi zadnego.Nie rozumiem troche twojego rozumowania nom ale kazdy prowadzi swoj biznes na swoj sposob

  8. A ja w pobliskim sklepie nigdy już nie kupię akumulatora, kupiłem 3 lata tu ostatni u nich. Zabrałem. Do. Domu sprawdziłem 12.1v… Doladowalem. Wstawiłem do auta pół roku wytrzymał i padł. Po długich bojach reklamacji nie uznali. Zirytowany zawziolem się i powiedziałem że drugiego nie kupię. Drugi sklep bym już zamknięty więc wybrałem. Się z miernikiem i gestoaciomierzem na złom i wybrałem sobie aku za 30zl dopłaty po zostawieniu tamtego. Wytrzymał dwa lata. Do drugiego auta zrobilem to samo wymieniłem aku na zlomie z dopłatą jakichś 20zl wytrzymał rok i zmieniłem tylko dlatego że przypadkiem wpadł mi w ręce kolejny tym razem kilku miesięczny z rozbitego auta. A z mojego Forda w styczniu padł ten pierwszy zlomowy po 2 latach co prawda wziolem sporo mniejszy niż powinien być ale jest w tak dobrej kondycji że nie mam z nim problemów.
    Gdybym 3 lata temu trafił w tym sklepie na kogoś z twoim podejściem to pewnie nie zaopatrywal bym się teraz w aku na zlomie 😂

  9. Zajebisty kanał, warto oglądać te porady. Mieszkam w Ełku i chyba po następny akumulator przejadę się do Szczecina. Jakieś 3 lata temu kupiłem w firmie serwisie tuż przy Auchanie, tej zimy pokazał jakim jest szajsem. Następny zakup nie będzie pierdolenia kotka za pomocą młotka!
    Pozdrawiam 👍

  10. Robercie, tak mnie naszło pytanie, ile kosztuje doładowanie akumulatora? To będzie 1kwh, więcej, czy mniej? Może ktoś ma watomierz i jest w stanie sprawdzić?

  11. BUHAHAHAHA

    co za stek bzdur 🙂

    "napięcie poszło w górę, akumulator zaczął prracować" za te słowa przyznaję złote usta kurewskiego pierdolenia od rzeczy 🙂 🙂 🙂

    ten tekst ale i cała reszta pokazuje że szanowny pan ma wiedzę zerową i nie tylko nie rozumie

    co się dzieje z akumulatorem i obwodem, ale i nie potrafi posługiwać się narzędziami które posiada.

    co gorsza wprowadza pan w błąd ludzi

    ale żeby obnażyć pierwszy idiotyzm pozwolę go sobie wyjaśnić

    Gdy napięcie podczas pomiaru wzrosło to wynik tego, że opornica się nagrzała – a taśma oporowa w wyższej temperaturze

    ma wyższą rezystancję, rezystancja wewnętrzna akumulatora jest taka sama, tym samym spadła wartość płynącego prądu a wzrosło podawane napięcie, moc po paru sekundach była nieco mniejsza /amen.

    Teraz drugi wyczyn intelektualny

    "wydaje mi się że akumulator jest ok, nic mu nie jest" cóż za intuicja, cóż za bystre oko 🙂

    nagroda sprzedawcy roku 🙂 bo klient na pewno wróci , szybciej niż powinien.

    z wyeksploatowanym przedwcześnie akumulatorem.

    Prawda jest taka, że testy opornicą powyżej 10 sekund są dla akumulatora bardzo szkodliwe,

    zmniejszają jego żywotność – płyty pęcznieją, luzuje się w nich wsad i podczas drgań wypada –

    tym samym zmniejsza się pojemność , jest to efekt dużego długiego obciążenia.

    i nie będzie widoczny od razu, ale po kilku, a nawet kilkudziesięciu ładowaniach i stworzeniu kryształów i po przejściu serii drgań.

    Trzeci wyczyn to testowanie opornicą do oporu 🙂 bo jak opornica to do oporu prawda?

    nie nie prawda

    w instrukcji pisze wyraźnie : nie wolno testować dłużej niż 10 sekund, szanowny pan testował na filmie 28s

    aż szkoda, że zabrakło kiełbasek na grilla.

    ostatnia rzecz, bo mi się nie chce nawet idiotyzmów komentować

    ładowanie napięciem 16V i maksymalnym prądem to jest coś co wyraźnie skraca żywotność akumulatora,

    nigdy nie kupiłbym akumulatora od takiego człowieka który to robi

    Jeśli ktoś jak w tym filmie sprawdza stan akumulatora na oko, ładuje go max prądem i napięciem 16V

    mówi "wydaje mi się że jest ok" to jest kretynem, ignorantem, oszustem któremu brakuje wiedzy i wciska

    tylko biednym ludziom produkt przekonującą gadką.

  12. Ja tam się nie znam, ale mój tester Magneti Marelli ma do aku start/stop inny typ testu, dla aku znacznie trudniejszy do zdania. Na zwykłym teście akumulatory tego typu zawsze wychodzą 10 nawet do 20% górką do tego co deklaruje producent. Natomiast na teście dedykowanym dla start/stop mało który broni znamionowego prądu, taka prawda.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!