Ładowanie…

Mobilny Mechanik – Mechanika – Diagnostyka + Elektryka Samochodowa

Mobilny Mechanik Warszawa, Auta Diesel, Hybrydowe, Elektryczne, Firma nr 1 w Warszawie - Naprawiamy samochody, jachty i wszystko inne w Warszawie
Kontakt

To może być duży cios w auta elektryczne! | Moto Doradca

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689



Zobacz czy nie przepłacasz za OC?!
Sprawdź : https://promocje-mubi.pl/motodoradca/
Otrzymaj zwrot 150 zł po zakupie ubezpieczenia.

Zapisz się na szkolenie do Akademii Moto Doradcy :
– WWW : https://motodoradca.tv/szkolenia/

Zajrzyj do mnie na sociale :
– INSTAGRAM : http://motodoradca.tv/instagram
– FACEBOOK : http://motodoradca.tv/facebook

Subskrybuj kanał :
– MOTO DORADCA : http://motodoradca.tv/subskrybuj

Wszelkie pytania związane z poradami, zakupem auta i eksploatacją proszę kierować w komentarzach pod filmem, lub poprzez stronę : https://motodoradca.tv/zakupauta/

Komercyjne działania : wspolpraca@motodoradca.tv

source Serwis Elektryki i Elektroniki Samochodowej, Profesjonalny serwis samochody w Warszawie Wawer. Zadzwoń do nas. Powierz samochód profesjonalistom! Uczciwość i rzetelność. Szybka realizacja. Doświadczeni mechanicy. Nowoczesny sprzęt. Usługi: przeglądy gwarancyjne, mechanika samochodowa, warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy w Warszawie.

Naprawa elektryki / elektroniki samochodowej. Oferujemy: naprawę / odbudowę samochodowej instalacji elektrycznej w samochodach w Warszawie. Serwisy samochodowe Serwis Elektroniki zajmują się elektroniką i elektryką samochodową. Dobry Auto Elektryk w Twojej okolicy. Układy elektryczne – montaż i naprawa. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu elektryk samochodowy Warszawa.

Mobilną naprawę elektryki samochodowej w Warszawie świadczą serwisy naszych mechaników w Warszawie. Warsztat Samochodowy, Naprawy z dojazdem we wskazane miejsce, czyli tzw. Mobilny Auto Serwis, Mechanika Samochodowa, Elektryka Samochodowa. Oferujemy komputerową diagnostykę silnika oraz naprawy z zakresu elektroniki, elektromechaniki i elektryki samochodowej w Warszawie. Warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy z dojazdem w stolicy Polski.

Elektryka samochodowa w Warszawie tylko u nas! PODEJMUJEMY SIĘ CIĘŻKICH PRZYPADKÓW. Nasz serwis samochodowy dysponuje nowoczesnymi urządzeniami diagnostycznymi.

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

38 thoughts on “To może być duży cios w auta elektryczne! | Moto Doradca

  1. Prawda jest taka, że samochody elektryczne emitują więcej spalin do atmosfery niż spalinowe. Ja się pytam co to znaczy "zakaz rejestracji pojazdów spalinowych". Jestem człowiekiem wolnym i mam prawo do poruszania się pojazdem, który mi odpowiada, a żabojadom i niemcom nic do tego.

  2. Baterie nie wytwarzają energii elektrycznej – magazynują energię elektryczną wytworzoną w innym miejscu, np. w elektrowniach węglowych, uranowych, gazowych lub spalinowych. Zatem twierdzenie, że samochód elektryczny jest pojazdem o zerowej emisji, jest nieprawdziwe.
    Skoro więc czterdzieści procent energii elektrycznej produkowanej w USA pochodzi z elektrowni węglowych, czterdzieści procent samochodów elektrycznych na drogach jest napędzanych węglem.
    Ale to nie wszystko. Ci z Was, którzy są zachwyceni samochodami elektrycznymi i zieloną rewolucją, powinni przyjrzeć się bliżej akumulatorom, ale także turbinom wiatrowym i panelom słonecznym.
    Typowy akumulator samochodu elektrycznego waży tysiąc funtów i jest mniej więcej rozmiarów walizki. Zawiera on 25 funtów litu, 60 funtów niklu, 44 funty manganu, 30 funtów kobaltu, 200 funtów miedzi i 400 funtów aluminium, stali i plastiku. Wewnątrz znajduje się ponad 6 000 pojedynczych ogniw litowo-jonowych.
    Aby wyprodukować każdy akumulator BEV [Battery Electric Vehicle], należy przetworzyć 25 000 funtów soli litu, 30 000 funtów rudy kobaltu, 5 000 funtów żywicy niklu i 25 000 funtów rudy miedzi. W sumie na jedną baterię trzeba będzie wykopać 500 000 funtów skorupy ziemskiej.
    Największym problemem w systemach solarnych są substancje chemiczne używane do przekształcania krzemianu w krzem wykorzystywany w panelach. Aby uzyskać wystarczająco czysty krzem, należy go poddać działaniu kwasu chlorowodorowego, kwasu siarkowego, fluorowodoru, trójchloroetanu i acetonu.
    Ponadto potrzebne są: arsenek galu, diselenek galu, indowo-galowy diselenek miedzi i tellurek kadmu, które są również bardzo toksyczne. Pył krzemionkowy stanowi zagrożenie dla pracowników, a płyt nie można poddawać recyklingowi.
    Turbiny wiatrowe nie są korzystne z punktu widzenia kosztów i degradacji środowiska. Każdy wiatrak waży 1688 ton (równowartość 23 domów) i zawiera 1300 ton betonu, 295 ton stali, 48 ton żelaza, 24 tony włókna szklanego oraz trudno dostępne pierwiastki ziem rzadkich: neodym, prazeodym i dysproz. Każda z trzech łopat waży 81 000 funtów i ma żywotność od 15 do 20 lat, po czym musi zostać wymieniona. Zużytych łopat wirnika nie można poddawać recyklingowi.
    Technologie te mogą mieć swoje miejsce, ale należy wyjść poza mit o zerowej emisji.
    Być może „Going Green” brzmi jak utopijny ideał, ale jeśli spojrzeć na ukryte i wbudowane koszty w realistyczny i bezstronny sposób, okaże się, że „Going Green” wyrządza środowisku naturalnemu więcej szkód, niż się wydaje.
    Nie jestem przeciwnikiem górnictwa, pojazdów elektrycznych, energii wiatrowej czy słonecznej. Pokazuję jednak realia sytuacji.
    Za FB / LinkedIn

  3. Widziałem takie parkingi z zakazem wjazdu dla pojazdów z instalacją LPG. Sam też przez trzy miesiące jeździłem takim pojazdem, ale nie miałem problemu z powodu sposobu zasilania gazem tego samochodu. Parkowałem go pod chmurką na przyulicznym parkingu. Co do elektrycznych to faktycznie posiadanie ich przez mieszkańca bloku gdzie pod parterem jest piwnica, a nie garaż na dodatek z ładowarką jest kłopotliwe. Samochód trzeba ładować z kilkaset metrów dalej i więcej chodzić aby go naładować..

  4. Promują auta elektryczne ci którzy ich najwięcej produkują, tu nie chodzi o żadną ekologię tylko o to żeby sprzedawać nowy produkt, który jest badziewiem i to w kosmicznej cenie.

  5. Rozumiem, że auto spalinowe spala się ekologicznie i nie emituje żadnych szkodliwych substancji do atmosfery?
    A może jeszcze palącą się benzynę lub olej napędowy można ugasić wodą?
    To tak na szybko….
    Pozdrawiam

  6. Takie zakazy dla elektrycznych na pewno się nie pojawią, gdyż grube misie z Brukseli mogłyby się bardzo zdenerwować. Chyba że Polska wystąpi ze Związku Socjalistycznych Republik Europejskich, w co wątpię.

  7. Ta BATERIA WAŻY 10 kilogramów. Aby AKUMULATOR (bateria Miszczyka) była niezawodny trzeba Kupić technologie Miszczyka z Polski , KIELC twórcy materiału (nadprzewodnik w temperaturze normalnej) . Akumulatory (baterie) wykonane z takiego materiału (materiału Miszczyka) w ogóle się nie grzeją nawet o 0,5 stopnia C. Nie grozi to zapaleniem samochodu. Nie wydzielają wodoru ,j

    ak baterie litowe. Nie maja również ELEKTROLITU. Można przejechać 30000 (km ) między ładowaniami. Baterie takie potrafią zgromadzić energię jednego "średniej energii pioruna" burzowego ( ok.70000 (kWh). Zachowują w 100% swoją pełną gotowość energetyczną ( pojemność energetyczną) w tem. -100 C do + 100 C . Tak więc lato czy zima ich pojemność jest stała. Przez co zawsze można generować z baterii tę samą moc. Nie "zatracając MOCY" przy niskich temperaturach. Ładowanie trwa 5 minut. Bateria może pracować 50 lat . Bateria ma zdolność do odnowy. Są jeszcze fajniejsze zalety tych baterii ale o tym tylko rozmawiam z inwestorami których szukam. Może być z USA!! Bateria z nadprzewodnika ma wyjątkową charakterystykę dla ładowania i pojemności. Dlatego pojemnośc jest tak duża (może pomieścić pioruna) w małej objętości. Jest to Analogia do "cyfrowej pamięci" dużo w małej objętości, której również jestem twórcą.

  8. gaz spalony w kuchence gazowej jest uznany za bezpieczny dla zdrowia, ale palący się nikiel cynk i inne metale w akumulatorach na pewno nie. oczywiste że takie wyziewy z pożaru są śmiertelnie niebezpieczne, ale cóż zdrowie ludzi dziś nie stanowi priorytetów. To tak jak skaza na śmierć myśliwego bo chciał zjeść sarnę, a to niehumanitarne strzelać do sarny – komentarz: w niektórych miastach strach schylać się po mydło…

  9. Niech mi ktoś wytłumaczy jedno… Cena paliwa to 2zl a my płacimy za nie 5zl bo akcyza, podatek od dóbr luksusowych ok… Więc czy na auta elektryczne nie powinno być tak samo?? Jestem pewien, że niedługo ładowanie auta będzie 2x droższe niż prąd do gotowania 😜

  10. Cena, ładowanie, oraz badziewne baterie to główne problemy, baterie są przestarzałe. Czas ładowania trwa długo, a energia z niej ucieka szybko, druga sprawa życie nie toczy się wokół auta, spaliniaka tankuje kiedy mam czas, 10 minut i po sprawie. Bateria podam prosty przykład, litowo jonowe ogniwo zadebiutowało na rynku powszechnym w 1991 roku w kamerze Sony. Teraz porównam dwa telefony, Nokia 6310, oraz iPhone 13 pro max. przepaść technologiczna dzieli te urządzenia, ale oba nadal mają wspólne dwie cechy, pierwsza nadal to telefony, druga to nadal do zasilania ich służy bateria litowa. jak widać pomimo gwałtownego rozwoju techniki, elektroniki baterie stoją w miejscu. Póki się to nie zmieni, to elektryczne auta, to w sklepie z zabawkami.

  11. Waldku gaszenie elektryka woda??? to juz lepiej benzyna, elektryki tylko powinno sie gasic gazem np. halon, ktorego z koleji nie wolno stosowac w pomieszczeniach zamknietych, jest ciezszy od powietrza wiec sie osadza

  12. Posiadam samochód benzynowy i jestem zadowolony.Nie jestem przeciwnikiem aut elektrycznych czy hybrydowych ale po pierwsze zasięg dla mnie to musiało by być przynajmniej 600-650 km bez wyrzeczeń. Dzisaj auta elektryczne te z wysokiej półki czyli tesle bmw Audi na jednym ładowaniu realnie a nie w katalogu są w stanie przejechać max ładowaniu 500-550km przy optymalnych warunkach. No i cena zbyt wysoka denerwuje mnie rowniez zmuszenie ludzi do zakupu aut elektrycznych.Pozdrawiam

  13. Największym problemem elektryków będzie ładowanie aut.
    Tak jak na początku był szał, bo ładowanie było darmowe.
    Obecnie już nie jest, ale wielu nadal uważa, że jest super bo i tak taniej niż paliwo.
    Nie wiem jak naiwnym trzeba być, by sądzić że te ceny będą się utrzymywać jak doliczą podatek drogowy, akcyzę i inne opłaty po tym jak wyeliminują auta spalinowe. Sama cena ładowania poleci w górę z powodu popytu.
    Kolejna sprawa to czas.
    Czas ładowania oczywiście. Obecnie nikt się tym nie martwi zbytnio. Aut elektrycznych jest nadal stosunkowo mało.
    Jednak należy się liczyć z tym, że te auta stojące w kolejce do dystrybutora znikną. Więc tym, którzy dziś podładowują auta w 10 minut i śmieją się, że kolejka za paliwem jest, niech sobie wyobrażą, że ta kolejka stoi po prąd. Doba wystarczy na podładowanie kilkuset aut na MOPie? Oczywiście postawią więcej ładowarek, mocniejszych, nowocześniejszych. Tylko ile ich postawią?
    Jeszcze jak dojdą auta ciężarowe.
    Był ktoś na parkingu przy autostradzie nocą?
    Ciężarówki stają nawet na miejscach dla inwalidów i przy ładowarkach. Jak będą na prąd, to wszystkie ładowarki zajmą. Powodzenia dla tych, którzy wtedy będą musieli się doładować.
    Oczywiście zaraz ktoś powie, że on normalnie to tylko po bułki jedzie, a gdzieś dalej to raz w roku na wakacje więc sobie poradzi.
    Jednak cały świat nie funkcjonuje jak ty.
    Do tego obciążenie sieci energetycznych.
    Wprowadzą godziny w których będzie dozwolone korzystanie z aut osobowych i z aut ciężarowych, do godziny w których będzie można ładować auta.
    No albo postawią wiatraki zamiast drzew i panele zamiast jezior.
    Wtedy dopiero będzie śmiesznie.

  14. Samochody elektryczne płoną ekstremalnie rzadko. Samochody spalinowe palą się 61 razy częściej, a jeszcze nigdy nie zdarzył się pożar samochodu spalinowego w hali postojowej, w której parkuję samochód od 9 lat. To tylko pokazuje jak nieprawdopodobny jest pożar samochodu elektrycznego. To są tak rzadkie zdarzenia, że zakaz wjazdu z tego powodu nie ma praktycznego sensu. Problemy wynikające z takiego zakazu przewyższałyby korzyści. Tym bardziej, że pożary nie dotyczą wszystkich modeli elektryków. To są pojedyncze egzemplarze niektórych modeli.

  15. Auta elektryczne to wcale nie nowość, bo w latach 90 już wychodziły auta elektryczne na skalę masową ale się nie przyjęły. Technologia od tamtego czasu niewiele się zmieniła, ale teraz wmówiono ludziom, że jak będą jeździć elektrykami to będą EKO.

  16. Waldku, przepisy nie zawsze są logiczne. To że gdzieś nie można wjechać LPG to nie oznacza, że można wjechać elektrycznym. Przecież ostatnio przepisy nie tylko w Polsce są robione bez składu i ładu. Najlepszy przykład pojazdy spalające benzynę i LPG. Benzyna to samo zło bo emituje CO2 i to trzeba ograniczyć bo to wielkie zło, ale LPG jest spoko i super.

    Tylko wzór dla spalania Propanu
    C3H8 + 5O2—–>3CO2 +4 H2O
    i Butenu:
    C4H8 + 6O2—->4CO2 + 4H2O

    Dziwne ja tam widzę to okropne CO2

    Więc nie doszukujmy się w czymkolwiek logiki.

  17. Ogólnie dla mnie codzienny smród spalin z silników spalinowych na parkingach podziemnych jest o wiele gorszy niż szansa jedna na milion że jakiś samochód może kiedyś się spali.

  18. Autor trochę popłynął z tym że nie ma żadnej różnicy. Otóż gdy się zapali samochód z lpg jest szansa ugaszenia a jak sie zapali elekryk w takim garażu podziemnym to spali wszystkie auta wokół z możliwością zapalenia całego budynku. I aby była jasność to statystycznie pożarów samochodów elektrycznych jest ze 100x mniej ale zwykłych jest z 1000x więcej jak i są podpalane (z głupoty czy na ubezpieczenie) oraz ich średni wiek to pewnie 3 do 15. I ostatnie kłamstwi że elektryki to nowa technologia… jak można takie bzdury pleść ? Silniki elektryczne są od 150lat w prawie identycznej budowie a spalinówki się ciągle zmieniają.

  19. LPG najczystsze obecnie ogólnie dostępne paliwo w mojej 24 letniej Mazdzie lpg się spala jak woda ani grama, smrodku ze to gaz. Wystarczy dobrze serwisować i doglądać instalacje i wszystko jest ok. Pozdrawiam

Dodaj komentarz

Zadzwoń!