Ładowanie…

Mobilny Mechanik – Mechanika – Diagnostyka + Elektryka Samochodowa

Mobilny Mechanik Warszawa, Auta Diesel, Hybrydowe, Elektryczne, Firma nr 1 w Warszawie - Naprawiamy samochody, jachty i wszystko inne w Warszawie
Kontakt

TOP 10 Samochodów Do 15 tys. zł 👉 Które Silniki Się Nie Psują? | Strefa Volkswagena :)

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689



Jakie auto kupić za 15 tys. zł na rynku samochodów używanych? Zobacz, jaki silnik wybrać, żeby się nie psuł! Chcesz tanio ubezpieczyć auto? https://bit.ly/TanieUbezpieczeniePojazdu

Sklep z zamiennikami części do Twojego auta: http://bit.ly/CzesciSamochodowe

Prezentacja nowego Volkswagena Golfa VIII: https://youtu.be/KbDRvEp0pQY

Typowe usterki i historia silnika VW 1.9 TDI: https://youtu.be/-ij_6sM7MTw

Zakup samochodu używanego do 15 tys. zł z grupy Volkswagena to mniejsze lub większe wyzwanie. Mniejsze, jeżeli zdecydujesz się na nowszy, mniejszy model – np. Skodę Fabia lub Volkswagena Polo – z mniejszym przebiegiem, z polskiego salonu. Wtedy szanse zakupu samochodu używanego w dobrym stanie rosną. Jest także duża szansa, że kupisz auto do 15 000 zł od pierwszego właściciela.

Inaczej sprawa wygląda w przypadku większych modeli, takich jak np. Volkswagen Passat, gdzie popyt na polskim rynku ogłoszeń motoryzacyjnych jest tak ogromny, że handlarze sprowadzają co się tylko da i oferują w ogłoszeniach odpicowany złom.

Jeszcze większym wyzwaniem okazuje się zakup auta klasy premium, czyli np. Audi A3, Audi A4 czy Audi A6. Nie dość że te auta były drogie przy zakupie jako nowe, więc mają na liczniku wiele kilometrów i są już mocno zużyte, to jeszcze wraz z wielkością modelu rośnie jego wiek, jeżeli założymy kwotę 15 tys. zł za auto używane z ogłoszenia.

Złotym środkiem wydaje się zakup samochodu klasy kompakt, ale nie z segmentu premium – czyli w tym zestawieniu mówimy o Volkswagenie Golfie V, Seacie Leonie II i ewentualnie Skodzie Octavii II, o ile nie zaliczymy jej awansem do klasy średniej ze względu na ogromny bagażnik.

Zadbaliśmy też o pomost między klasą premium a popularnymi markami, czyli Skodę Superb, która jak na swoją cenę jest ogromnym samochodem z niespotykaną ilością miejsca dla pasażerów tylnej kanapy.

W naszym zestawieniu 10 samochodów do 15 tys. zł nie zapomnieliśmy też omówić palety silnikowej, która mimo iż jest w znacznej mierze współdzielona przez opisywane modele grupy VAG, to okazuje się na tyle szeroka, że temat jest trudny do okiełznania nawet w godzinnym filmie.

Opowiadamy o silnikach benzynowych z serii: EA111, EA211, EA113, EA888 i omawiamy ich ryzykowne i godne polecenia odmiany. Panuje w tym zakresie spory galimatias, bo 1.2 TSI, 1.4 TSI, 1.8 TSI i 2.0 TSI występowały w różnych odmianach konstrukcyjnych mimo podobnej pojemności i mocy. Do tego dochodzi jeszcze labirynt diesli 1.2 TDI, 1.4 TDI, 1.6 TDI, 1.9 TDI, 2.0 TDI, 2.5 V6 TDI oraz 3.0 V6 TDI.

Oto dzisiejsze propozycje 10 aut do 15 tys. zł:

1. Skoda Fabia II (2007-2014)
2. VW Golf V (2003-2009)
3. Audi A3 II (2003-13)
4. Skoda Superb I (2002-2008)
5. Seat Leon II (2004-2012)
6. Skoda Octavia II (2004-13)
7. VW Polo V (2009-2017)
8. Audi a4 II (2000-2008)
9. VW Passat B6 (2005-2010)
10. Audi A6 C5 (1997-2005)

To zestawienie 10 aut do 15 000 zł zajęło nam tyle roboczogodzin, że nie wyrobiliśmy się z premierą w typowym tygodniowym interwale publikacji filmu. Mamy nadzieję, że zrekompensujemy Wam to czekanie soczystym, pełnym użytecznej wiedzy materiałem.

Chcesz jako pierwszy lub pierwsza dostawać od nas nowe filmy? Tak? 🙂 No to teraz:

1: Subskrybujesz nas tutaj: http://bit.ly/SubskrybujMotospace

2: Klikasz małą ikonę dzwonka pod filmem (🔔) żeby mieć pewność, że nie przeoczysz żadnych powiadomień z naszego kanału. Dziękujemy i zapraszamy!

Jesteśmy też tutaj: https://www.motospace.pl

#JakieAutoKupic #StrefaVW #motospace

#AutaUzywane

source Serwis Elektryki i Elektroniki Samochodowej, Profesjonalny serwis samochody w Warszawie Wawer. Zadzwoń do nas. Powierz samochód profesjonalistom! Uczciwość i rzetelność. Szybka realizacja. Doświadczeni mechanicy. Nowoczesny sprzęt. Usługi: przeglądy gwarancyjne, mechanika samochodowa, warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy w Warszawie.

Naprawa elektryki / elektroniki samochodowej. Oferujemy: naprawę / odbudowę samochodowej instalacji elektrycznej w samochodach w Warszawie. Serwisy samochodowe Serwis Elektroniki zajmują się elektroniką i elektryką samochodową. Dobry Auto Elektryk w Twojej okolicy. Układy elektryczne – montaż i naprawa. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu elektryk samochodowy Warszawa.

Mobilną naprawę elektryki samochodowej w Warszawie świadczą serwisy naszych mechaników w Warszawie. Warsztat Samochodowy, Naprawy z dojazdem we wskazane miejsce, czyli tzw. Mobilny Auto Serwis, Mechanika Samochodowa, Elektryka Samochodowa. Oferujemy komputerową diagnostykę silnika oraz naprawy z zakresu elektroniki, elektromechaniki i elektryki samochodowej w Warszawie. Warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy z dojazdem w stolicy Polski.

Elektryka samochodowa w Warszawie tylko u nas! PODEJMUJEMY SIĘ CIĘŻKICH PRZYPADKÓW. Nasz serwis samochodowy dysponuje nowoczesnymi urządzeniami diagnostycznymi.

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

50 thoughts on “TOP 10 Samochodów Do 15 tys. zł 👉 Które Silniki Się Nie Psują? | Strefa Volkswagena :)

  1. Oglądam ten film tydzień po zakupie Passka B6 z 2.0 TDI 140 KM z kodem BKP sprzężonym ze skrzynią DSG 6-stopniową DQ250 😉 Czy można wybrać gorzej?? Jednakże silnik wstawiony jest już drugi, przejrzany, sprawdzony, turbo zregenerowane, wtryski na gwarancji, nowe koło dwumasowe, a pompa oleju w dobrej kondycji 😉 Nic ino jeździć 😉

  2. 15-letnia Fabia za 15k? to chyba za dwie, a tak naprawdę okazją byłaby ta suma za 3 sztuki, a nie za jedną tym bardziej, że Fabia to jednak samochód nie jest :/ zestawienie dla Januszy handlu…

  3. U nas w rodzinie mamy Bore z prostym silnikiem 1.6MPI EA113 tez miała drobne naprawy pasek z rozrządu jeszcze się gotowało w silniku tak to jest bardzo dobra jednostka te silniki występowały w odmianach 8V i 16V były produkowane od 1994 do 2009 roku nasza bora 2 razy była w Łodzi bez żadnych niespodzianek teraz już nie robią tych silników były bardzo dobre teraz są silniki 1.6TDI CR tez mniej awaryjne

  4. Za 15k tona złomu. Do wszystkich wymienionych tu jeździdeł kupisz słupek za 2 do 4k z gwarancjom rozruchowom. Ktoś to remontuje poważnie to typowe jeździła jakich pełno no szrotach w rowach

  5. Ja się nie posłuchałem, kupiłem passata b6 2.0tdi 170km na pompowtryskach…zje** się wszystko co mogło w tym silniku, koszt naprawy wtrysków, pompy olejowej i innych osprzętów grubo ponad 5 tysięcy… do tego korozja i problemy z elektryką.

  6. Uważać na zajechane szwedy long life w 1.8t a4/a6 padaka istna.. bolączka ich z zapychającym sie smokiem w misce olejowej uderzy po portfelu w późniejszym czasie.. 1.6 102 konny vw super, reszta paranoja.. 1.4 tsi caxa vw jeszcze daje rade, jezdze, wymieniam olej co 8-10tys 0 wkładu, nie mialem jeszcze akcji z rozrzadem.

  7. Nawet szkoda oczu,auta dla plebsu. Jakby na świecie nie było nic ładniejszego,czy lepszego. Chyba sam jeździ którymś z tych niemieckich gowien dla wsioków chcących podnieść swoje ego będąc piątym zerem za kierownicą.

  8. Witam czy naprawdę 1.2 to taki słaby silnik ? Mówię o 1.2 cgpa a nie o TSI ?
    Posiadam Seata Ibizę rok 2014 z tym silnikiem i autko naprawdę daje radę , w sieci jest masę opinie o rozrządzie ale test sporo egzemplarzy co mają po 200 tys o nic się nie dzieje.

    Ps. Nie każdy potrzebuje akta do ścigania bo zaraz będą komentarze że to kosiarka 😉

  9. po tym filmie człowiek juz nie wie co kupic i zdaje sobie sprawe ze auto za 5 tyś to powinno miec tylko koła 😀 a za 10 to i tak sie popsuje wiec zbiera do 15 i znowu szok co tu wybrac 😀 vectra c ? opel astra h ? a może super b 1

  10. Jak golf piątka nie miał wogole korozji to ja jestem ksiądz.Tak samo skoda Fabia szukałem ostatnio takiej to widziałem niektóre z korozją więc nie jest tak do końca kolorowo a golfa pięć to mamy w rodzinie nawet w Niemczech widziałem z dziurą w błotniku wcale tak to kolorowo nie wygląda brat lakiernik pomalował jeszcze raz swojego golfa 5 ale w jednym miejscu na progu był malutki parszek choć auto naprawdę ładne po próbie zrobienia tego wypadła dziurka niestety bo tam blacha cieniutka a więc nie jest tak kolorowo jak pan opisałeś

  11. Wspólny mianownik silników VAG to jedynie udane 1.6mpi… Jak wspomniałeś 1.6fsi to nieporozumienie. Ja bym tutaj dorzucił auto mało prestiżowe ale godne uwagi tj Vectra C po lifcie. Ze względu na swoje gabaryty auto tanie (jak to opel spadek wartości) dość przyzwoite wyposażenie, wersje nadwozia bije na głowę konkurencję Sedan, Hatchback, kombi…plus signum.Dużym plusem są silniki benzynowe praktycznie każde pod LPG z zapasem mocy a i diesle nie są złe…

  12. CZEŚĆ! WITAM WAS BARDZO SERDECZNIE! DZISIAJ DLA WAS I MOTOSPACE.PL POMOGĘ WAM KUPIĆ AUTO DO 15 000 ZŁ Z GRUPY VW
    NR.1 TO ŠKODA FABIA II 2007-2014
    IM MNIEJSZY PRZEBIEG TYM MNIEJSZYE RYZYKO
    1.2 HTP O MOCY 64 LUB 70 KM SĄ ZDECYDOWANIE ZA SŁABE DO TEGO AUTA CHYBA ŻE BĘDZIESZ MIAŁ SZCZĘŚCIE I ZNAJDZIESZ DB EGZEMPLARZ ALE BYM BRAŁ COŚ MOCNIEJSZEGO LEPIEJ JEST 1.4 16V O MOCY 85 KM MA W MIARĘ DB DYNAMIKĘ A KRÓLEM NIEZAWODNOŚCI JEST SILNIK 1.6 O MOCY 105 KM I POLECAM DO NIEGO ZAŁOŻYĆ INSTALACJĘ LPG UNIKAJCIE SILNIKÓW Z RODZINY TSI BO SĄ BARDZO AWARYJNE BO JEST AWARYJNY ŁAŃCUCH ROZRZĄDU NA ZAWORACH OSADZA SIĘ NAGAR NADMIERNE ZUŻYCIE OLEJU CHYBA ŻE SILNIK BYŁ REMONTOWANY MÓWIĘ O SILNIKACH 1.2 TSI 105 KM I 1.4 TSI 180 KM KTÓRY JUŻ BYŁ W WERSJI vRS Z DIESLI TO UNIKAJCIE JEDYNIE SILNIKA 1.4 TDI R3 O MOCY 75 LUB 80 KM BO MA SŁABĄ KULTURĘ PRACY I ZŁY LUZAR JEŻELI CHCESZ DIESLA TO POLECAM 1.9 TDI PD 105 KM POTEM DOSTĘPNY BYŁ 1.2 TDI 75 KM I 1.6 TDI CR O MOCY 75 90 I 105 KM DB ZABEZPIECZONY PRZED KOROZJĄ WIĘKSZOŚĆ FABII JEST Z POLSKI W POLSCE WIĘC ZA GRANICĘ SIĘ NIE OPŁACA SIĘ JECHAĆ!
    NR.2 TO VW GOLF V 2003-2009 AUTO TRAFIŁO DO NASZEGO KRAJU W ROKU 2004 SEDAN TO TAK NAPRAWDĘ NAZYWAŁ SIĘ JETTA BYŁY TEŻ WERSJE GOLF PLUS I CROSSGOLF SILNIKI BENZYNOWE TO STANDARD 1.4 O MOCY 75 LUB 80 KM JEST ZA SŁABY 1.6 102 KM JEST NIEZAWODNY I NAJBARDZIEJ GODNY NA LPG ALE SILNIKI 1.4 FSI 90 KM 1.6 FSI 115 KM 2.0 FSI 150 KM NA ZAWORACH OSADZA SIĘ NAGAR 1.4 TSI 122 140 170 KM NIESTETY JEST BARDZO AWARYJNY!ŁAŃCUCH ROZRZĄDU NA ZAWORACH OSADZA SIĘ NAGAR NADMIERNE ZUŻYCIE OLEJU SILNIK 2.5 R5 150 LUB 170 KM JEST CIEKAWY ALE OFEROWANY TYLKO WYŁĄCZNIE NA RYNKU AMERYKAŃSKIM OSTRA JEST WERSJA 2.0 TFSI O MOCY 200 230 LUB TEŻ W LIMITOWANEJ 240 KM MA USTERKI JAK 1.4 TSI W PRZYPADKU SILNIKA 3.2 V6 TO TAK NAPRAWDĘ MA JEDNĄ GŁOWICĘ BO TO NIE JEST V6 TYLKO VR6 CZYLI 6 CYL. W JEDNEJ GŁOWICY TO JUŻ DOST. JAKO R32 I MA 250 KM I NAPĘD 4MOTION ZE SPRZĘGŁEM HALDEX. SILNIKI DIESLA 2.0 SDI 75 KM NIESTETY JEST ZA SŁABY SILNIK 1.9 TDI O MOCY 90 LUB 105 KM UNIKAĆ SILNIK Z KODAMI BXE I BLS BO SĄ AWARYJNE! 2.0 TDI PD O MOCY 140 LUB 170 KM TO JEST BARDZO AWARYJNY BO TO PD DWUMASOWE KOŁO ZAMACHOWE POMPA OLEJU ITD.
    MUSICIE WYMIENIAĆ OLEJ W SKRZYNI DSG CO 60 000 KM JEŻELI NIE TO PRZY 200 000 KM DOJDZIE DO AWARII ALE TEŻ SĄ ŚLADY KOROZJI!
    NR.3 TO AUDI A3 II 2003-2013 JEŻELI GOLF JEST ZBYT NUDNY TO KUP AUDI! 😀 SILNIKI BENZYNOWE POST. TO 1.6 MPI O MOCY 102 KM NIE JEST TO RAKIETA ALE ZA TO NIEZAWODNY I GODNY NA LPG SILNIKI 1.6 FSI 115 KM 2.0 FSI 150 KM Z NAGAREM JEST PROBLEM 1.2 TFSI 105 KM 1.4 TFSI 125 KM MIAŁ AWARYJNY ŁAŃCUCH ROZRZĄDU 1.8 TFSI 160 KM TO NADMIERNE ZUŻYCIE OLEJU DO L/1 000 KM CHYBA ŻE SILNIK BYŁ REMONTOWANY 2.0 TFSI MIAŁ 200 LUB 265 KM ALE 265 KM TO ODMIANA S3 BYŁ TEŻ SILNIK OD VW 3.2 VR6 250 KM ALE WIADOMO ŁAŃCUCH AWARYJNY! TOPOWY SILNIK TO 2.5 TFSI O MOCY 340 KM MIAŁA WERSJA RS3 I ROZPĘDZA DO SETKI W OK. 5 SEK. PRZEJEDŹ SIĘ TAKIM RAZ! SILNIKI DIESLA 1.6 TDI CR 105 KM JEST NIEZAWODNY 1.9 TDI PD 105 KM JEST AWARYJNY Z KODEM BXE I BLS DIESEL 2.0 TDI PD JEST AWARYJNY WIĘC POLECAM WERSJĘ CR 140 LUB 170 KM BO JEST NIEZAWODNY ALE UWAŻAJCIE NA WYCIEKI Z POMPY OLEJU W SKRZYNI DSG KTÓRA W AUDI NAZYWA SIĘ S TRONIC TEN SAM PROBLEM CO W GOLFIE PILNOWAĆ ZAWIESZENIA AWARIA KLIMATYZACJI KLIMATRONIC
    NR.4 TO ŠKODA SUPERB I 2002-2008 TO TAK NAPRAWDĘ PASSAT B5 PRZEDŁUŻONY BEZKONKURENCYJNY Z CENĄ Z TYŁU DUŻO MIEJSCA BENZYNIAK 2.0 O MOCY 115 KM JEST TROSZKĘ ZA SŁABY LEPSZY JEST 1.8 TURBO 150 KM JEST DROŻSZY ALE LEPSZY NA TRASĘ! TOPOWY 2.8 VR6 O MOCY 193 KM ZNAJDZIECIE DROGIE ALE ZADBANE EGZEMPLARZE Z SILNIKÓW DIESLI POLECAM 1.9 TDI PD O MOCY 115 LUB 130 KM NIE MUSZĘ MÓWIĆ O PROBLEMACH BO WIADOMO ODRADZAM ZAKUPU SILNIKA 2.0 140 KM I 2.5 TDI V6 BOSĄ RYZYKOWNE MIAŁ AŻ BOGATE WYPOSAŻENIE SUPER W EGZEMPLARZE Z 2004 ROKU BO TAM RDZEWIEJE KAROSERIA
    NR.5 TO SEAT LEON 2005-2012 SILNIKI 1.4 85 KM I 1.6 102 KM SĄ NIEZAWODNE ALE ZE SŁABĄ DYNAMIKĄ KABINA DO AUDI A3 SEAT ZROBIŁ WYSOKI KOMFORT SILNIKI 1.6 FSI 115 KM I 2.0 FSI NAGAR 1.2 TSI 105 KM 1.4 TSI 122 LUB 160 KM MAJĄ ŁAŃCUCH ROZRZĄDU 1.8 TSI I TFSI 160 KM I 2.0 TSI I TFSI 200 240 265 I 310 KM PIŁY OLEJ JAK SMOK TEN PROBLEM BYŁ OD 2007 ROKU ALE SILNIK 2.0 TFSI DOST. BYŁ Z PASKIEM JAK AUDI A3 II OLEJU NIE PIŁ TAK DUŻO WERSJA 200 KM TO FR 240 CUPRA 265 CUPRA R A 310 KM NIE WIEM! 🙂 JEDNAK DIESLE SĄ BEZPIECZNIEJSZE ALE NIE WSZYSTKIE TO SAMO 1.6 TDI CR 90 LUB 105 KM 1.9 TDI PD 90 LUB 105 KM I 2.0 TDI PD I CR 136 140 LUB 170 KM ELEKTRYKA TO WCIELONE ZŁO
    JAKIE BYŁO CIEKAWE? WYBIERZ W KOMENTARZU
    NR.6 TO ŠKODA OCTAVIA II 2004-2013 TRZECIA ŠKODA! AUTO KL. ŚR. PONAD 2 000 000 EGZEMPLARZY 1.4 75 KM JEST ZA SŁABY 1.6 102 KM JEST DB NA GAZW SILNIKACH 1.2 1.4 1.8 I 2.0 TSI JEST AWARYJNY ŁAŃCUCH ROZRZĄDU SILNIKI FSI MAJĄ PROBLEM Z NAGAREM NAJLEPIEJ BRAĆ SILNIKI FSI I 2.0 TFSI BO TO NAJMNIEJ AWARYJNE SILNIKI Z WTRYSKIEM BEZPOŚREDNIM ALE BYŁY OFEROWANE DO 2008 ROKU POTEM BYŁY AWARYJNE SILNIKI TSI
    DIESLE TO SAMO
    NR.7 TO VW POLO V 6R 2009-2017 JEŻELI CHCESZ GOLFA ALE MNIEJSZEGO TO KUP POLO! SILNIKI BENZYNOWE 1.0 60 LUB 75 KM 1.2 60 LUB 70 KM I 1.4 85 KM 1.6 110 KM SĄ TRWAŁE SILNIKI 1.0 TSI 95 LUB 110 KM ZASTĄPIŁ 1.2 TSI NIE WIADOMO O PROBLEMACH 1.2 TSI 90 LUB 110 KM Z PASKIEM JEST NIEZAWODNY 1.4 TSI 140 150 LUB 180 KM TO UNIKAJCIE WERSJI 140 I 180 CZYLI SŁABSZY BLUEGT MOCNIEJSZY GTI NAJTRWALSZE SILNIKI DOŁADOWANE TO 1.8 TSI 192 KM I 2.0 TSI 220 KM ALE DOSTĘPNE W WERSJACH TOPOEYCH GTI I R WRC SILNIKI DIESLA TO NIE MOŻNA MIEĆ DO NICH POWAŻNYCH DEPRESJI 1.2 TDI 75 KM I 1.6 TDI 75 90 I 105 KM SĄ NIEZAWODNE ALE SILNIK 1.6 TDI MA FILTR CZĄSTEK STAŁYCH JEŻELI BĘDZIECIE JEŹDZIĆ TYLKO PO MIEŚCIE TO SIĘ ZAPCHA SZYBCIEJ POJEDŹCIE RAZ W TRASĘ. PO LIFTINGU 1.4 TDI 75 90 LUB 105 KM ZOSTAŁ POPRAWIONY! BRAWO PRODUCENCIE! ALE NIEZBYT LUBIANY…
    NR.8 TO AUDI A4 B6 2000-2004 I B7 2004-2008 MA MNIEJSZY BAGAŻNIK ALE TO CO? BENZYNIAK 1.6 O MOCY 102 KM JEST NIEZAWODNY ALE ZA SŁABY BO OSIĄGI SĄ NA POZIOMIE OK. 12 SEK. DO SETKI ALE JEST EKONOMICZNY JEŻELI GO ROZKRĘCICIE TO SPALI WAM 11L/100 KM SILNIK 1.8 125 KM BYŁ TYLKO W B6 2.0 130 KM MA NADMIERNE ZUŻYCIE OLEJU ALE NIE JEST DUŻE SILNIK 1.8 TURBO O MOCY 150 163 I 190 KM JEST NIEZAWODNY ALE MA PROBLEM Z CHŁODZENIEM POLECAM INSTALACJĘ LPG BO JEST DOBRA I BĘDZIE GIT SILNIKA 2.0 FSI UNIKAĆ BO MA PROBLEM Z NAGAREM WIĘC ODPUŚĆ SB 2.0 FSI 150 KM I KUP 1.8 TURBO SILNIK 2.0 TFSI W B7 MA MOC 200 LUB 220 KM TEN SAM PROBLEM Z ZUŻYCIEM OLEJU ALE NA ZAWORACH MOŻE OSADZAĆ SIĘ NAGAR! SILNIK 2.4 170 KM 3.0 210 KM I 3.2 FSI V6 255 KM TO SPODZIEWAJCIE SIĘ WIELKICH KOSZTÓW DOST. BYŁ SILNIK V8 ALE TYLKO W S4 I RS4 4.2 V8 MIAŁ 344 KM I TO BYŁO W S4 A OD 2005 ROKU BYŁO RS4 Z SILNIKEM 4.2 FSI V8 O MOCY AŻ 420 KM I STAŁYM NAPĘDEM QUATTRO DIESEL 1.9 TDI 100 115 I 130 KM JEST PONADPRZECIĘTNIE NIEZAWODNY 2.0 TDI PD 140 LUB 170 KM I 2.5 TDI V6 163 KM TO WIADOMO 2.7 TDI V6 MA 180 KM I TOPOWY DIESEL TO 3.0 TDI V6 O MOCY AŻ 204 LUB 233 KM SĄ TRWAŁE ALE POD WARUNKIEM ŻE AUTO BYŁO DB ZADBANE ITD. ALE SĄ DROGIE NAPRAWY CHYBA ŻE TO 1.6 102 KM UNIKAĆ SKRZYNI MULTITRONIC! POLECAM NAPĘD QUATTRO!
    NR.9 TO PASSAT B6 2005-2010 ULUBIENIEC DO KUPIENIA WSIADAJ I JEDŹ WYSTARCZY MIN. TO WIECIE JAK PASSERATI SILNIK SPALINOWY O POJ. 1.6 MPI 102 KM TO SAMO JAK POZOSTAŁE AUTA Z TYM SILNIKIEM FSI NAGAR TSI AWARIE SĄ TE SAME ALE CIEKAWY JEST R36 3.6 FSI V6 280 LUB 300 KM Z NAPĘDEM 4MOTION Z DIESLAMI TO SAMO UNIKAĆ SKRZYNI DSG BO JEST AWARYJNA! ABY TO UNIKNĄĆ WYMIEŃ CIĘ OLEJ CO 60 000 KM STAN AUT TI TRAGEDIA
    I NR.10 I OSTATNI TO AUDI A6 C5 1997-2005 MA BARDZO POJEMNY BAGAŻNIK NIE BOI SIĘ PRZEBIEGU SILNIK 1.8 125 KM TO STANDARD 2.0 130 KM I 1.8 TURBO 150 LUB 180 KM MAJĄ NADMIERNE ZUŻYCIE OLEJU ALE 2.0 MA GORZEJ NIŻ 1.8 TURBO SILNIKI OTWIERA 2.4 V6 O MOCY 165 LUB 170 KM 2.7 TURBO V6 O MOCY 250 KM JEST BARDZO DYNAMICZNY ALE TU BĘDĄ WIĘKSZE KOSZTY EKSPLOATACJI 2.8 MIAŁO 180 LUB 193 KM 3.0 V6 MIAŁ AŻ 220 KM DROŻSZE KOSZTY EKSPLOATACJI MAJĄ SILNIKI V8 SŁABSZY TO WOLNOSSĄCE 4.2 I MOCY 300 LUB 340 KM ALE MOCNIEJSZA WERSJA DOSTĘPNA BYŁA TYLKO W WERSJI S6 NO I TOPOWY TO RS6 I SILNIK 4.2 BITURBO V8 O MOCY 450 KM I NIE BYŁO WERSJI 480 KM I SPRINT DO SETKI MA TYLKO W MNIEJ NIŻ 5 SEK. Z DIESLI POLECAM 1.9 TDI ALE 130 KM 110 KM JEST ZDECYDOWANIE ZA SŁABY DO TEGO CIĘŻKIEGO AUTA CHOCIAŻ JEST LEPSZY W NIEZAWODNOŚCI ALE ZE SŁABĄ DYNAMIKĄ 2.5 TDI V6 O MOCY 155 163 LUB 180 KM NIESTETY JEST BARDZO AWARYJNY WIECIE JUŻ DLACZEGO UNIKAĆ DIESLA 2.5 TDI V6 BO PROBLEMY Z PASSATA B5 WARTO UNIKAĆ AUT ZE SKRZYNIĄ MULTITRONIC BO JEST AWARYJNA POLECAM SKRZYNIĘ TIPTRONIC I POLECANY JEST NAPĘD QUATTRO PAMIĘTAJ O WSZYSTKIM O AUDI A6 C5 BO JEST JESZCZE KOROZJA KONCERN VW MOŻE PROD. NOWE SILNIKI ALBO TE Z POPRZEDNICH ITD.
    W TYM KOMENTARZU TO JUŻ WSZYSTKO A JA ZAPRASZAM WAS NA KANAŁ MOTOSPACE.PL PAMIĘTAJCIE O SUBOWANIU JEGO KANAŁU DAJCIE 👍 KOMENTUJCIE DB TEŻ BYŁOBY GDYBYM DOSTAŁ 👍 POD MOIM KOMENTARZEM BO MI ZAJĘŁO 2 GODZINY ŻEBY TO NAPISAĆ I WIDZIMY SIĘ WKRÓTCE! DO ZOBACZENIA! 😀 👍💪👊✌️
    #STREFAVW #JAKIEAUTOKUPIC #AUTAUZYWANE

  13. Posiadam polo V 2011r., wersja 1.2 mpi 70km + gaz. Kupiłem, kiedy auto miało przebieg 115tyś km aktualnie przebieg to ~210 tyś km. Po ponad 5 latach eksploatacji i założonej na starcie instalacji gazowej. Oprócz podstawowych części eksploatacyjnych typu, olej, filtry, amortyzatory, klocki hamulcowe,opony, jedyne co musiałem zrobić to wymienić cewkę zapłonową, świece przy zakładaniu instalacji gazowej oraz węża wody, którego zjadła kuna. Rozrząd nie był nigdy wymieniany i dopiero teraz przychodzi na niego pora. A no i sprzęgło, ale to robota mojej żony i nie raz było mocno palone aż śmierdziało ;p też wypadało by wymienić, ponieważ się mocno ślizga. Awarie kosztowały mnie jakieś 120zł w przeciągu 5 lat a przy 210tyś km wymieniany będzie teraz rozrząd oraz sprzęgło. Rodzice maja polo foxa z tym samym silnikiem + gaz tylko 60km i rozrządu nadal nie zrobili a jest już ~180 tyś km. W tych silnikach jest rozrząd na łańcuchu. Znajomy również posiadał polo z tym samym silnikiem tam robił rozrząd przy ~160 tyś km. Chyba nie jest aż tak źle z tymi rozrządami a silnik jest bardzo mylony z 1.2 tsi. Poza tym ten samochód to najlepszy wybór na jaki przeznaczyłem pieniądze 5 lat temu. Podpowiem, że auto lekko u nas nie ma 🙂

Dodaj komentarz

Zadzwoń!