Ładowanie…

Mobilny Mechanik – Mechanika – Diagnostyka + Elektryka Samochodowa

Mobilny Mechanik Warszawa, Auta Diesel, Hybrydowe, Elektryczne, Firma nr 1 w Warszawie - Naprawiamy samochody, jachty i wszystko inne w Warszawie
Kontakt

TOP 5 narzędzi, o których pewnie nie wiedziałeś!

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689



5 interesujących narzędzi o których mogłeś nie słyszeć, które na co dzień bardzo pomagają przy majsterkowaniu lub naprawie samochodów.

Odcinek powstał przy współpracy z firmą https://farys.pl
Specjalnie dla Was 5% zniżki przy zamówieniu z kodem “povagowani”

#narzędzia #mechanika #ciekawostki
————–
Patronite: https://patronite.pl/povagowani

––––––––––––––––––––––––––––––
City Life by Artificial.Music https://soundcloud.com/artificial-music
Creative Commons — Attribution 3.0 Unported — CC BY 3.0
Free Download: http://bit.ly/CityLife-ArtificialMusic
Music promoted by Audio Library https://youtu.be/caT3jZ0q6Z0
––––––––––––––––––––––––––––––

source Serwis Elektryki i Elektroniki Samochodowej, Profesjonalny serwis samochody w Warszawie Wawer. Zadzwoń do nas. Powierz samochód profesjonalistom! Uczciwość i rzetelność. Szybka realizacja. Doświadczeni mechanicy. Nowoczesny sprzęt. Usługi: przeglądy gwarancyjne, mechanika samochodowa, warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy w Warszawie.

Naprawa elektryki / elektroniki samochodowej. Oferujemy: naprawę / odbudowę samochodowej instalacji elektrycznej w samochodach w Warszawie. Serwisy samochodowe Serwis Elektroniki zajmują się elektroniką i elektryką samochodową. Dobry Auto Elektryk w Twojej okolicy. Układy elektryczne – montaż i naprawa. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu elektryk samochodowy Warszawa.

Mobilną naprawę elektryki samochodowej w Warszawie świadczą serwisy naszych mechaników w Warszawie. Warsztat Samochodowy, Naprawy z dojazdem we wskazane miejsce, czyli tzw. Mobilny Auto Serwis, Mechanika Samochodowa, Elektryka Samochodowa. Oferujemy komputerową diagnostykę silnika oraz naprawy z zakresu elektroniki, elektromechaniki i elektryki samochodowej w Warszawie. Warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy z dojazdem w stolicy Polski.

Elektryka samochodowa w Warszawie tylko u nas! PODEJMUJEMY SIĘ CIĘŻKICH PRZYPADKÓW. Nasz serwis samochodowy dysponuje nowoczesnymi urządzeniami diagnostycznymi.

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

45 thoughts on “TOP 5 narzędzi, o których pewnie nie wiedziałeś!

  1. Zastosowanie pokazanych narzędzi jest dosyć szerokie, prowadzący powinien popracować nad elokwencją, przygotować się bardziej ze strony technicznej, demontaże to nie tylko imadło, nie ma słowa o podstawowych błędach popełnianych przy użytkowaniu np. wkrętaka udarowego, lub kleszczy, jego tłumaczenie działania to jak dukanie pięcioklasisty wyrwanego do odpowiedzi pod tablicą.

  2. Co do nasadek Vario, nie jestem przekonany, z doświadczenia wiem że jak coś jest do wszystkiego to jest do niczego, mogę się oczywiście mylić. Reszta narzędzi super👍

  3. Te nasadki spline są spoko, Richmann (dawniej Corona) ma je w swojej ofercie w dość przystępnej cenie za zestaw. Jako ciekawostkę dodam, że jedna z tych nasadek, chyba nr.16, jest potrzebna do śruby centralnej wału w silnikach VW, przynajmniej w 1.8t i 2.0 8v, ale zestawu sześciokątnych nasadek bym tym nie zastępował, jednak ten sześciokąt ma lepsze trzymanie niż spline.

  4. No to panowie poszliście po całości robiąc ten film
    Nie jestem mechanikiem ale mam wszystkie te narzędzia w swoim warsztacie już od 8 lat a jestem ślusarzem za to posiadam narzędzia których wy nie widzieliście nigdy

  5. Nasadki vario wydaje mi się ze jak do wszystkiego to do nieczego o ile ta do dużych śrub zda egzamin np: przy przegubie to o tyle ta 10mm przy zapieczonej i zardzewiałej śrubie objedzie łeb śruby i tyle tutaj płaski albo zwykła nasadka lepiej sobie poradzi, a jak sie objedzie śruba to wtedy trzeba zestaw ktory pokazałeś wczesniej 😀

  6. Mam pytanie o oba zestawy do odkręcania zniszczonych śrub. Czy oba zestawy są tak samo skuteczne? Zaprezentowałeś ten czarny zestaw który spiralnie wgryza się w rurkę, czy zasada działania zestawu z Farys'a jest podobna? Czy poradziłby sobie również z zakotwiczeniem na rurce, czy w tym wypadku śruba musi mieć jednak jakieś pozostałości? Budowa zestawu z farysa wydaje się nieco inna, nie ma tego skrętu i zaostrzonych krawędzi, a przynajmniej tak to wygląda na zdjęciach, chociaż wykonanie również sprawia wrażenie bardzo solidnego. Proszę o odpowiedź.

  7. Nasadka wario ma bardzo mala powierzchnie styku z lbem sruby wiec robi na niej slady. Jak odkrecam byle jaka srube to nie ma problemu ale do chromowanych w kolach nie podchodze. Powloka odprysnie i po zabawie.

  8. naucz się używać tego sprzętu koleszko. 2.32 jak tak złapiesz komuś w alu feldze to miłego odkupowania felgi życzę 😉 to trzeba robić równo. Wielki plus za to że nie napierdalałeś przed odkręcaniem młotkiem (bo i takich speców widziałem) hehe

  9. Miałem kiedyś komplet Vario z KS Tools i szczerze nie polecam i więcej bym tego nie kupił. Bardzo łatwo jest objechac nakrętki 6 kątne, słabo trzymają na główce. Inne narzędzia tej marki są ok sam system Vario to lipa

  10. Jeśli na prawdę nie wiedzieliśmy o takich narzędziach to lepiej nie wkładajcie rąk do auta. Widzę że narzędzia w grupie VAG wchodzą tak samo " szybko" jak inne technologie😂

  11. Pierwszy zestaw nasadek do wykręcania obrobionych śrub kupiłem "no name” jednym słowem dziadostwo, natomiast drugi zestaw nasadek firmy "farys" mogę z czystym sumieniem polecić ,dają radę każdej śrubie i nie widać żadnego zużycia na nasadce.

  12. Praktycznie ta epoka minęła ze śrubami na gwiastkowy śrubokręt mocujące tarcze.nawet jak kupujesz tarcze np ATE to dodają śruby na torxa żeby potem się nie męczyć.prawde mówiąc codziennie robiąc mechanikę śrubę na gwiastkowy widziałem ostatnio parę tyg temu albo i miesięcy nawet.nawet jeśli takie są to je wywalam żeby następny człowiek nie miał problemu z nimi smaruje smarem tym niebieskim niech będzie że pasta do montażu klocków firma nie istotna i nawet jak chce za 5lat odkręcić to nie ma żadnego problemu bo ten smar robi się gęściejszy pod wpływem temperatury więc zostanie tam na zawsze nie wypłynie nigdy więc też będzie spełniał swoją funkcję.tak wiem te śruby fabrycznie są na klej niebieski do śrub przykręcane ale nie ma takiej potrzeby ona się nie odkręci sama audi nie ma wcale tych śrub i żyje i zawsze jest problem koło założyć.no chyba że tylnie to można ręczny zaciągnąć albo nowsze audi w automacie to samo zaciąga na parkingu po zgaszeniu…

  13. Tak istnieją takie nasadki mam takie bardzo długo niby się sprawdzają ale jeśli jest dokręcone bardzo mocno to jednak bez właściwej nasadki tylko obronimy śrubę!!!a co do głowic jak mówisz to odradzam te nasadki bo one mają mniejszą powierznie styku z łbem śruby no chyba że ktoś chce mieć problem to niech sobie obrobi śrubę która jest w otworze zawsze może sobie dowiercić łepek potem żeby zdjąć głowice…Zawsze jak oglądam jakiś kanał i ktoś mówi to co myśli to jest fajnie…ale jak dadzą mu coś żeby zareklamowal i oczywiście zapłacą za to on gada to co mu kazali robi się dramat…wiele straciłeś w moich oczach tym jednym filmem!!!!Pieniądze nie są najważniejsze w życiu i zapamiętaj jedno jak coś jest do wszystkiego to jest do niczego takie proste przysłowie!!!!czasem gadałeś z sensem a teraz się sprzedałeś!!!!jeszcze ten przykład z głowicą no tragedia domyślasz się że nie wszyscy robią tak jak jak np ja ponad 30lat i kupią taki zestaw co ich idol proponował wiesz jak cię będą klęli jak obrobia śrubę od głowicy!!!!a wystarczyło dodać lepiej nie odkręcać śrub mocno dokreconych ale wiem producent kazał ci taki przykład dać i chajs się zgadza!!!!

  14. Kiedy na tych YT ludzie nauczą się co to jest zapieczona śruba?rozumiesz słowo zapieczone???a rozumiesz zardzewiałe?czemu wszyscy tak mówią zapieczone śruby????wytłumacz mi to.I kolejne pytanie po czym stwierdzasz że materiał jest mocny???no to poniekąd rozumiem bo to czuć jak się weźmie w rękę nie chodzi o wagę bo to nie istotne jest…czekam jak odp na moje pytania!proszę innych o nie komentowanie będę wdzięczny…

  15. Nasadki jak to je nazwałeś "Vario" często większe rozmiary są stosowane do półosiek (szczególnie w vagu). Warto pamiętać, że porządny zestaw takich nasadek kosztuje worek siana (do fabii 1 musiałem dokupić bodajże 32 i średnia półka kosztowała prawie 70pln, a na tych nasadkach nie warto oszczędzać, bo jak taka objedzie po łbie to później noc walki…)

Dodaj komentarz

Zadzwoń!