Ładowanie…

Mobilny Mechanik – Mechanika – Diagnostyka + Elektryka Samochodowa

Mobilny Mechanik Warszawa, Auta Diesel, Hybrydowe, Elektryczne, Firma nr 1 w Warszawie - Naprawiamy samochody, jachty i wszystko inne w Warszawie
Kontakt

Toyota Prius 2gen – najsłabsze ogniwo

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689



Promocja na ubezpieczenia: https://mubi.pl/zachar
150 zł cashback na konto!

Najsłabsze ogniwo – tak się mówi o wytrzymałości baterii w elektrykach czy hybrydach. Ten samochód pokazuje ile w tym prawdy!

source Serwis Elektryki i Elektroniki Samochodowej, Profesjonalny serwis samochody w Warszawie Wawer. Zadzwoń do nas. Powierz samochód profesjonalistom! Uczciwość i rzetelność. Szybka realizacja. Doświadczeni mechanicy. Nowoczesny sprzęt. Usługi: przeglądy gwarancyjne, mechanika samochodowa, warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy w Warszawie.

Naprawa elektryki / elektroniki samochodowej. Oferujemy: naprawę / odbudowę samochodowej instalacji elektrycznej w samochodach w Warszawie. Serwisy samochodowe Serwis Elektroniki zajmują się elektroniką i elektryką samochodową. Dobry Auto Elektryk w Twojej okolicy. Układy elektryczne – montaż i naprawa. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu elektryk samochodowy Warszawa.

Mobilną naprawę elektryki samochodowej w Warszawie świadczą serwisy naszych mechaników w Warszawie. Warsztat Samochodowy, Naprawy z dojazdem we wskazane miejsce, czyli tzw. Mobilny Auto Serwis, Mechanika Samochodowa, Elektryka Samochodowa. Oferujemy komputerową diagnostykę silnika oraz naprawy z zakresu elektroniki, elektromechaniki i elektryki samochodowej w Warszawie. Warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy z dojazdem w stolicy Polski.

Elektryka samochodowa w Warszawie tylko u nas! PODEJMUJEMY SIĘ CIĘŻKICH PRZYPADKÓW. Nasz serwis samochodowy dysponuje nowoczesnymi urządzeniami diagnostycznymi.

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

41 thoughts on “Toyota Prius 2gen – najsłabsze ogniwo

  1. Mi zależało na samochodzie z automatyczą skrzynią biegów. W tej wielkości samochodu nie ma drugiego, który paliłby tak mało mając A/T. Zrobiłem 70 000 km (mam 288 000) i właśnie wyskoczył kod pompy chłodzenia falownika. Ale dopóki nie podłączy się pod komputer (aplikacja dr. prius) to człowiek nie wie, czy musi wymienić baterię (nowa w Toyocie ok 10 000 zł), czy tylko tę pompę (200 – 600 zł).

    I ważne było dla mnie, żeby nie było zajechane. A tutaj po pierwsze automat (nie da się długo jechać na wysokich obrotach) i hamulec "ręczny" uruchamiany nogą , czyli uniemożliwiający wchodzenie w zakręty na ręcznym.

  2. Mam taki 8 lat. Mega tania eksploatacja. Robi co ma robić. Zachar szybko wyłapał z uwagi na swój wzrost największa bolączkę tego samochodu dla ludzi wysokich. Brak regulacji kierownicy. Gdyby dało by sie ja wyciągnąć 5 cm….

  3. Chce zmienić auto i na pewno będę chciał przetestować jakąś hybrydę. Nie sądziłem że stare priusy są tak odporne na ząb czasu. Auta jeżdżą i wyglądają fajnie.

  4. Dobrze ze trafiłem na ten film. Stary dobry Zachar 😅
    Co do samochodu to też się nad nim zastanowiłem, ale jakoś ostatecznie padło na coś większego i tylko z benzyna. Dźwięk na ekspresówce lub autostradzie był dla mnie denerwujący.
    Tak czy owak bardzo fajny test 😉

  5. Druga generacja Toyoty Prius wykorzystuje akumulator NiMH o napięciu 201,6 wolt złożony z 28 modułów, przy czym każdy moduł składa się z sześciu pojedynczych ogniw pryzmatycznych NiMH o napięciu 1,2 V. Każdy z modułów o napięciu 7,2 V zawiera kontroler ładowania i przekaźnik. 28 modułów jest połączonych szeregowo, aby uzyskać całkowitą pojemność magazynowania energii wynoszącą 1.310 kWh (przy 201,6 V × 6,5 Ah). Gratuluję. Mam Priusa 2 z 2009 i bateria trakcyjna jeszcze oryginalna. Spalanie średnie 4,5 l/100, w zimie trzeba dodać 1 litr. To już kultowe i mega niezawodne auto.

  6. Dobry i rzetelny odcinek. Wlasciciel bardzo ogarniety, wie czego chce, rozumie hybryde, zna jej dobre i slabe strony oraz co wazne a niekoniecznie oczywiste wsrod uzytkownikow – potrafi wykorzystac jej potencjal.
    Jako uzytkownik hybryd systemu Toyoty od ponad 7 lat nie wroce juz do tradycyjnego samochodu wylacznie z napedem spalinowym. Przekladnie planetarna e-CVT spieta z hybryda uwazam za najlepsze rozwiazanie do normalnej, codziennej jazdy zarowno dla wygody prowadzenia jak i efektywnosci/ekonomii napedu. Ponadto zadna inna nie jest w stanie zapewnic pelnej plynnosci jazdy tak jak robi to wlasnie ta. Potwierdzam, ze ''wycie'' to w 95% mit – pojawia sie na krotka chwile wylacznie przy maksymalnym przyspieszeniu. Im wiekszy silnik tym mniejszy tego efekt. Glownie argument tych, ktorzy:
    a) albo nigdy nie mieli okazji prowadzic hybrydy ale bedacych ''fachowcami'' od oceny wszystkiego ,
    b) jeszcze nie umiejacych,
    c) zwyczajnie majacych chronicznie drewniana noge polaczona z zerowym wyczuciem samochodu.

  7. 250 zł OC??? Mam dokładnie taki sam model auta. Mubi 3 lata z rzędu atakuje i nigdy mi takiej oferty nie przedstawili. Nie potrafią nawet przebić oferty aktualnego ubezpieczyciela…

  8. Miałem PRIUSa 3 generacji i przejechałem nim 80t.km w trzy lata. Po czym przesiadł do Lexusa GS250😎 Bardzo fajne auto pod każdym względem,a mimo to cały czas wspominałem sobie PRIUSa i jazdę nim😊 w końcu postanowiłem sobie wrócić do hybrydy w postaci Toyoty C-HR😊 Napęd hybrydowy jest po prostu świetny. Od teraz i na zawsze każda kolejna Toyota/Lexus tylko w hybrydzie.

  9. 200 000 to są bardzo duże przebiegi?? Bądźcie chociaż trochę obiektywni… Każdy normalny samochód przy takim przebiegu nie zalicza wizyty u mechanika. Ja dalej nie wiem gdzie ta ekologia? Dokładnie tyle samo pali dowolny silnik 1.4-1.6 diesel.

  10. Miałem, nic się nie dzieje, autko miałem 5 lat, olej, klocki, tarcze i jazda. Nigdy nie wyjdę z hybrydy. Teraz mam Prius Prime 2017 oraz Camry 2019 i kocham te auta. Camry w trasie 4,6l/100km PETARDA! gdzie zaznacze że silnik ma 2,5 litra. Żona jezdzi Priusem Primem który jest Plug Inem. 57km na baterii. Tankuje benzynę 2 razy w roku… bo do i z pracy jedzie elektrycznie. HYBRYDA HYBRYDA HYBRYDA. Nic więcej. Opowieści o szybko zużywających się bateriach to bajki. U mnie stary prius 2 miał prawie 300.000km przebiegu i cały czas ładowała się do końca. Ani kreska nie znikła. Bajki. A o łańcuchu nie wspomne. Wygoda. Nie myślisz o paskach. A rozciągające sie łańcuchy to według mnie również bajki. Nic nie wymieniałem, wszystko działało rewelacyjnie.

  11. Jak powiedziałeś o dużym przebiegu to myślałem ze to minimum 0,5 mln. A tu jakieś marne 200 z hakiem tys. Tyle to każdy zrobi bez problemu. Sam jechałem Priusem na Taxi z przebiegiem ponad 400 i działał.

  12. Mi się podoba ale wolałbym Prus 3 tanie jeżdżenie super 😆👍🏼
    Szacun za rozsądek bo wielu młodych by się wstydziło nim jeździć bo wolą TDI 🤣👍🏻😀
    Mi też się podoba lexus ct👍🏻😀

  13. Jak kiedyś tylko czytałem o hybrydach, to wydawało mi się, że stanem idealnym do którego samochód powinien dążyć jest w pełni naładowany akumulator, tymczasem okazało się, że optymalnym stanem jest naładowanie w okolicach 50% i trzymanie się tego, bo wtedy mamy zarówno pewien zapas energii do dyspozycji jak i trochę wolnego miejsca na odzyskiwanie energii. Trzymanie się okolic 50% ma też tą zaletę, że nawet te już słabsze ogniwa cały czas mogą robić swoją robotę. Trochę szkoda, że odzyskiwanie energii nie działa poniżej 10km/h, ale wtedy to i tak są już "grosze" do odzyskania. Bardziej denerwujące w jeździe z tak niskimi prędkościami jest to że przy lekkim naciśnięciu hamulca silnik elektryczny walczy z hamulcem mechanicznym, dlatego ja osobiście w wolnym korku używam przełączania pomiędzy trybami D i N, zamiast permanentnego trybu D i hamulca. (Obserwacje dotyczą Priusa II.)

Dodaj komentarz

Zadzwoń!