Ładowanie…

Mobilny Mechanik – Mechanika – Diagnostyka + Elektryka Samochodowa

Mobilny Mechanik Warszawa, Auta Diesel, Hybrydowe, Elektryczne, Firma nr 1 w Warszawie - Naprawiamy samochody, jachty i wszystko inne w Warszawie
Kontakt

Tym zestawem sam wyciągniesz wgniecenia na karoserii! #101_Gadżetów

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689



Oglądaj “101 gadżetów motoryzacyjnych ” w niedziele o 12:30 w TVN Turbo oraz Player.pl:
https://player.pl/playerplus/programy-online/101-gadzetow-motoryzacyjnych-odcinki,24777/odcinek-5,S02E05,185463 Subskrybuj kanał TVN Turbo: https://www.youtube.com/channel/UCfsSoUSQzUimrjKhAKmshDQ?sub_confirmation=1
W podróży samochodem przydają się różnorodne akcesoria, które mogą nie tylko umilić czy ułatwić jazdę, ale niejednokrotnie uratować nas z opresji.
Dzięki nam dowiecie się jak poszerzyć funkcjonalność samochodu, ale także zadbać o bezpieczeństwo i wygodę. Przewodnikiem po świecie akcesoriów motoryzacyjnych będzie Grzegorz Duda – zaprezentuje, zamontuje i przetestuje wszystkie najnowsze gadżety związane ze światem motoryzacji. Swoim fachowym okiem oceni ich przydatność i bezpieczeństwo dla użytkownika.
W tym programie zobaczycie wszystko co jest legalne, może znaleźć się w waszym samochodzie i poprawi jego bezpieczeństwo, komfort oraz styl. Prowadzący przetestuje rynkowe hity – od kredek korekcyjnych z telezakupów po koce gaśnicze, które mogą być jedynym ratunkiem podczas pożaru naszego samochodu. Dzięki Grześkowi będziecie wiedzieli w co warto zainwestować, a co jest jedynie stratą pieniędzy.

#tvn #tvnturbo #101gadżetów

source Serwis Elektryki i Elektroniki Samochodowej, Profesjonalny serwis samochody w Warszawie Wawer. Zadzwoń do nas. Powierz samochód profesjonalistom! Uczciwość i rzetelność. Szybka realizacja. Doświadczeni mechanicy. Nowoczesny sprzęt. Usługi: przeglądy gwarancyjne, mechanika samochodowa, warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy w Warszawie.

Naprawa elektryki / elektroniki samochodowej. Oferujemy: naprawę / odbudowę samochodowej instalacji elektrycznej w samochodach w Warszawie. Serwisy samochodowe Serwis Elektroniki zajmują się elektroniką i elektryką samochodową. Dobry Auto Elektryk w Twojej okolicy. Układy elektryczne – montaż i naprawa. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu elektryk samochodowy Warszawa.

Mobilną naprawę elektryki samochodowej w Warszawie świadczą serwisy naszych mechaników w Warszawie. Warsztat Samochodowy, Naprawy z dojazdem we wskazane miejsce, czyli tzw. Mobilny Auto Serwis, Mechanika Samochodowa, Elektryka Samochodowa. Oferujemy komputerową diagnostykę silnika oraz naprawy z zakresu elektroniki, elektromechaniki i elektryki samochodowej w Warszawie. Warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy z dojazdem w stolicy Polski.

Elektryka samochodowa w Warszawie tylko u nas! PODEJMUJEMY SIĘ CIĘŻKICH PRZYPADKÓW. Nasz serwis samochodowy dysponuje nowoczesnymi urządzeniami diagnostycznymi.

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

43 thoughts on “Tym zestawem sam wyciągniesz wgniecenia na karoserii! #101_Gadżetów

  1. Po pierwsze: Przy tego typu naprawach wgniotkę należy wyciagać stopniowo, rozklepywać koronę pobijakiem, ciagnąć, klepać. Przy użyciu konkretnych klejów a nie uniwersalnego.
    Po drugie: żaden wynalazek nie usunie wgniotki tak, żeby nie było śladu póki nie wiemy jak z niego korzystać i jak zachowuje się blacha. Profesjonalne warsztaty od wgniotek używają też tego typu sprzętu, prawda. Ale poza użyciem sprzętu wypada jeszcze mieć doświadczenie z pracy na wgniotkach na które pracuje się MIESIĄCAMI początkowo niszcząc elementy ze szrotu, a kolejne lata na szlifowanie umiejętności. Tutaj nie kończy się na samym wyciągnięciu wgniecenia a chodzby odtworzenie oryginalnej struktury lakieru tak by nawet wprawione oko miało problem dopatrzeć pod każdym kątem i światłem.
    Po trzecie: żaden doświadczony technik PDR nie pierdzieliłby się z taką wgniotką na kleju i grzybkach. Kilka ruchów drutem i pobijakiem jeśli trzeba i nie ma śladu.

  2. Mogę się wypowiedzieć, bo kupiłem i przetestowałe na swoim samochodzie. Więc w moim przypadku, wgniotkę prawie wyciągnąłem, ale wraz z lakierem😢 Dodam, że jest to prawie 30 letnia toyotka z lakierem dość miękkim, bo potrafię zrobić małą ryskę paznokciem. Nie wiem gdzie leży problem.. Podsumowanie. Wgniotka prawie usunięta, zerwany lakier wielkości 1 groszówki. Nie wiem co było lepsze. Chyba ta sama wgniotka lepiej wyglądała.. Wydaje mi się, że jednak lepiej oddać fachowcowi..😊

  3. Właściciele warsztatów blacharskich płaczą w komentarzach: "profesjonalizm", "sprzęt wart 25, 30 tys." etc etc., a sam widziałem jak profesjonalne warsztaty korzystają same z takich zestawów. Żal.pl że ludzie sami sobie wgniotki naprawią. To ich boli.

  4. To nie jest takie proste ale w swoim aucie kilka takich wgniotek wyciągnąłem dokładnie takim samym zestawem, dokupiłem jeszcze kilka innych akcesoriów i dużo można zrobić ale jest to czasochłonne, no i nie każda wgniotka się idealnie podda, np te blisko wzmocnień lub kantów lub przy szybie nie wyjdą tak łatwo, pół biedy jak jest dostęp od wewnatrz. Nie mniej jednak zestaw bardzo przydatny. Te dwie stopki nie robią kolejnych wgnieceń jak niektórzy piszą w komentarzach, ale polak lubi komentować to o czym ma blade pojęcie, taka natura.

  5. to się sprawdza na większych , równych powierzchniach obok wgniotki. Niestety , przy obocznych wytłoczeniach karoserii , np. na tylnej klapie auta 5-drzwiowego koło wnęki mocowania tablicy rejestracyjnej tylnej (w combi) , gdzie jest spore ograniczenie mocowania mostka lub PDR na grzybku – następuje zerwanie grzybka z warstwą kleju , bez efektu likwidacji sporej
    wgniotki. Skąd wziąć ew. mocniejszy klej w laskach?

  6. Super sprzęt 😉 Ja kiedyś coś takiego kupiłem w sklepie motoryzacyjnym IPARTS. Mają tam nie tylko części samochodowe, ale też różnego rodzaju akcesoria. Dzięki takiemu sprzętowi wyciągnąłem już dwa wgniecenia 😉

  7. Ha dobre dlaczego nie pokazał efektu końcowego, bo mu na pewno nic nie wyszło, a po drugiej próbie choćby ich miał 100 to i tak efekt byłby taki sam czyli nadal dziura .
    Jeżeli to takie proste to dlaczego robota jest taka droga, wiem bo sam się tym zajmuje i ten filmik to jest dla typowego Kowalskiego który w to uwierzy a potem wielu takich Kowalskich zwraca się do fachowca tylko że po ich robicie to już trudno zrobić na igłę, pozostaje płacz szpachla i malowanie .
    A była szansa to uratować .

    BRAWO WY !!!! :)))))

  8. Nie radzę tego robić samemu. Wydasz kasę na to pożal się Boże narzędzie i tylko spieprzysz sobie auto. Najlepiej jechać do specjalisty od takich napraw. Miałem dwa wgniotki po gradzie na masce w nowym aucie. Zapłaciłem 70 zł i nie ma ani śladu.

  9. Zajmuję się tym na co dzień i często widzę efekty takich samodzielnych napraw… Dobra rada dla oglądających ten film.-wgniotka "nieruszana" będzie mniej rzucać się w oczy niż "ruszana". Uwierzcie na słowo, a zaoszczędzicie pieniądze 🙂 Pozdrawiam

  10. Nie warto. Mam taki zestaw, nawet rozbudowany w pobijaki. Dorobiłem także popychacz do wypychania od wewnętrznej strony. Trzeba mieć bardzo wysokie umiejętności i profesjonalny sprzęt aby mogło się udać w zadawaljącym stopniu. Ten sprzęt to za mało i w dodatku totalny badziew. Grzybki się zrywają, można też urwać płat lakieru. Eksperymentując można narobić więcej szkody niż sama wgniotka.

  11. Ojj Grzesiu
    Wyciągnąć wzgiotkę to prościzna. Ale uformować blachę tak by nie było śladu to jest sztuka.
    Komplet 25 klei kosztuje 250 złotych. Mowa tutaj o specjalnych klejach przeznaczonych do PDR, a nie typowym uniwersalnym kleju.
    Profesjonalne wyposażanie bojlarza to +/- 25000/30000 zlotych(bez lamp). Pożądna jedna lampa bez filtrów to około 3000/4000 złotych. A umiejętność wyciągania wgniotek to minimum 5 lat. Ja tam preferuję zapłacić krocie za naprawę i zachować fabryczny lakier niż potem latać po lakiernikach z ewidentnym zerwaniem lakieru i tracić jeszcze większe sumy na naprawę.
    Zawiodłeś mnie Panie Dudo.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!