Specjalnie na wadze prośby krótki filmik jak rozpinac kostki tak żeby ich nie uszkodzić😃😃😃
How to unplug the connectors without damage it 😃😃😃
source Serwis Elektryki i Elektroniki Samochodowej, Profesjonalny serwis samochody w Warszawie Wawer. Zadzwoń do nas. Powierz samochód profesjonalistom! Uczciwość i rzetelność. Szybka realizacja. Doświadczeni mechanicy. Nowoczesny sprzęt. Usługi: przeglądy gwarancyjne, mechanika samochodowa, warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy w Warszawie.
Naprawa elektryki / elektroniki samochodowej. Oferujemy: – naprawę / odbudowę samochodowej instalacji elektrycznej w samochodach w Warszawie.
Posiadamy10 mobilnych mechaników w Warszawie + Sieć Warsztatów Samochodowych
Wielkie ci dzięki za ten szkoleniowy filmik,ale niestety nie udało nam się przed tym wyjąć wtyczki pompy paliwa w VW Tuareg 3,0 l 2006 r. TDI i odłamaliśmy właśnie ten przycisk. Teraz już nie wiemy jak to będzie ze zwolnieniem tego zatrzasku zabezpieczającego wtyczkę przed wypadnięciem ! Szlag by to trafił, kiedy ty tak prosto to wytłumaczyłeś. Wielkie ci dzięki, bo być może inni nasi koledzy najpierw poczytają ,a później coś spróbują spieprzyć. Pozdrawiam.
Nie wpadłem, żeby popychać. Jakbym obejrzał filmik wczoraj to bym nie połamał kostki od czujnika położenia wału korbowego (dokładnie w tym silniku, który pokazujesz na filmie) dostęp taki, że rękę musisz mieć łamaną w 2 miejscach. Może jakbym ją wepchnął to by wyszła…a teraz, macie jakieś warsztatowe patenty na ułamany klips? Może lekko skleić na sylikon, żeby sama nie wyszła a jednak dała się wyjąć mocniejszym pociągnięciem? Nie wiem czy dam radę się dostać do tej kostki, żeby przełożyć piny….
Ułamałem czerwone zabezpieczenie w kostce od wentylatora chłodnicy w Golf 5. Jest tam szeroka kostka. Czy jestem w stanie jeszcze jakoś rozpiąć kostkę?
Bardzo Ci dziękuję. Ostatnio zmarnowałem 2 h i nic. Teraz spróbuję tak jak Ty. Mam nadzieję że pujdą kostki na cewkach 1.0 tsi
Bardzo Ci dziękuję co ja się upociłem właśnie to szkoda gadać….
Hm.a w podsufitce seat altea xl.prosze jedna zeszła a 2 niechce.mógłbys
Dobry poradnik
Dzięki za pomoc!
Dzięki bardzo za film
Uwielbiam dopinać stare plastikowe które mają już ponad 16 lat i lubia sobie pęknąć tak o
Pierdolisz i nagrywasz kurwa kalkulatorem
Przydatny materiał 🙂👍
W teorii tak, a praktyce różnie 🙂 Ale dobry poradnik
Wielkie ci dzięki za ten szkoleniowy filmik,ale niestety nie udało nam się przed tym wyjąć wtyczki pompy paliwa w VW Tuareg 3,0 l 2006 r. TDI i odłamaliśmy właśnie ten przycisk. Teraz już nie wiemy jak to będzie ze zwolnieniem tego zatrzasku zabezpieczającego wtyczkę przed wypadnięciem ! Szlag by to trafił, kiedy ty tak prosto to wytłumaczyłeś. Wielkie ci dzięki, bo być może inni nasi koledzy najpierw poczytają ,a później coś spróbują spieprzyć. Pozdrawiam.
Dzięki, bo już chciałem użyć siekiery.
Witam, jak odpiąć wtyczkę od przepływomierza 2.0TDI CR CFFB
Elegancko opisane, dzięki 😉
Podobno wlasciciel do dzisiaj kostki podpina 😉
Nie wpadłem, żeby popychać. Jakbym obejrzał filmik wczoraj to bym nie połamał kostki od czujnika położenia wału korbowego (dokładnie w tym silniku, który pokazujesz na filmie) dostęp taki, że rękę musisz mieć łamaną w 2 miejscach. Może jakbym ją wepchnął to by wyszła…a teraz, macie jakieś warsztatowe patenty na ułamany klips? Może lekko skleić na sylikon, żeby sama nie wyszła a jednak dała się wyjąć mocniejszym pociągnięciem? Nie wiem czy dam radę się dostać do tej kostki, żeby przełożyć piny….
Ułamałem czerwone zabezpieczenie w kostce od wentylatora chłodnicy w Golf 5. Jest tam szeroka kostka. Czy jestem w stanie jeszcze jakoś rozpiąć kostkę?
Jak wypiąć kostki ale w drzwiach
Dzięki za konkretny vlog 👍💪
Pomogłeś 👍