Ładowanie…

Mobilny Mechanik – Mechanika – Diagnostyka + Elektryka Samochodowa

Mobilny Mechanik Warszawa, Auta Diesel, Hybrydowe, Elektryczne, Firma nr 1 w Warszawie - Naprawiamy samochody, jachty i wszystko inne w Warszawie
Kontakt

VW AUDI SKODA SEAT JAK ROZPINAC KOSTKI how to disconnected connectors plugs 👍💪🙉

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

Specjalnie na wadze prośby krótki filmik jak rozpinac kostki tak żeby ich nie uszkodzić😃😃😃
How to unplug the connectors without damage it 😃😃😃

source Serwis Elektryki i Elektroniki Samochodowej, Profesjonalny serwis samochody w Warszawie Wawer. Zadzwoń do nas. Powierz samochód profesjonalistom! Uczciwość i rzetelność. Szybka realizacja. Doświadczeni mechanicy. Nowoczesny sprzęt. Usługi: przeglądy gwarancyjne, mechanika samochodowa, warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy w Warszawie.

Naprawa elektryki / elektroniki samochodowej. Oferujemy: – naprawę / odbudowę samochodowej instalacji elektrycznej w samochodach w Warszawie.

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

20 thoughts on “VW AUDI SKODA SEAT JAK ROZPINAC KOSTKI how to disconnected connectors plugs 👍💪🙉

  1. Wielkie ci dzięki za ten szkoleniowy filmik,ale niestety nie udało nam się przed tym wyjąć wtyczki pompy paliwa w VW Tuareg 3,0 l 2006 r. TDI i odłamaliśmy właśnie ten przycisk. Teraz już nie wiemy jak to będzie ze zwolnieniem tego zatrzasku zabezpieczającego wtyczkę przed wypadnięciem ! Szlag by to trafił, kiedy ty tak prosto to wytłumaczyłeś. Wielkie ci dzięki, bo być może inni nasi koledzy najpierw poczytają ,a później coś spróbują spieprzyć. Pozdrawiam.

  2. Nie wpadłem, żeby popychać. Jakbym obejrzał filmik wczoraj to bym nie połamał kostki od czujnika położenia wału korbowego (dokładnie w tym silniku, który pokazujesz na filmie) dostęp taki, że rękę musisz mieć łamaną w 2 miejscach. Może jakbym ją wepchnął to by wyszła…a teraz, macie jakieś warsztatowe patenty na ułamany klips? Może lekko skleić na sylikon, żeby sama nie wyszła a jednak dała się wyjąć mocniejszym pociągnięciem? Nie wiem czy dam radę się dostać do tej kostki, żeby przełożyć piny….

Dodaj komentarz

Zadzwoń!