Ładowanie…

Mobilny Mechanik – Mechanika – Diagnostyka + Elektryka Samochodowa

Mobilny Mechanik Warszawa, Auta Diesel, Hybrydowe, Elektryczne, Firma nr 1 w Warszawie - Naprawiamy samochody, jachty i wszystko inne w Warszawie
Kontakt

WIBRACJE W SAMOCHODZIE, ŹRÓDŁA, PRZYCZYNY, DIAGNOSTYKA – REUPLOAD ODCINKA

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689



Siemanko
Filmik o wibracjach, jest to reupload odcinka który już raz był.
Pozdro!

Sklep Profesora z gadżetami i pamiątkami:
https://profesorchris.pl/

Wsparcie działalności Profesora:
https://patronite.pl/Profesorchris
https://zrzutka.pl/ba9dyn
ALBO
09 2490 0005 0000 4000 3938 8281
Paypal:
https://paypal.me/ProfesorChris?locale.x=pl_PL

Program do obsługi warsztatu którego ja używam i polecam:
https://warsztat24.com/ KOD RABATOWY: “profesorkris” Pisane razem 🙂

Instagram:
https://www.instagram.com/profesor_chris/

Meble warsztatowe których używam
https://fastservice24.pl

source Serwis Elektryki i Elektroniki Samochodowej, Profesjonalny serwis samochody w Warszawie Wawer. Zadzwoń do nas. Powierz samochód profesjonalistom! Uczciwość i rzetelność. Szybka realizacja. Doświadczeni mechanicy. Nowoczesny sprzęt. Usługi: przeglądy gwarancyjne, mechanika samochodowa, warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy w Warszawie.

Naprawa elektryki / elektroniki samochodowej. Oferujemy: naprawę / odbudowę samochodowej instalacji elektrycznej w samochodach w Warszawie. Serwisy samochodowe Serwis Elektroniki zajmują się elektroniką i elektryką samochodową. Dobry Auto Elektryk w Twojej okolicy. Układy elektryczne – montaż i naprawa. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu elektryk samochodowy Warszawa.

Mobilną naprawę elektryki samochodowej w Warszawie świadczą serwisy naszych mechaników w Warszawie. Warsztat Samochodowy, Naprawy z dojazdem we wskazane miejsce, czyli tzw. Mobilny Auto Serwis, Mechanika Samochodowa, Elektryka Samochodowa. Oferujemy komputerową diagnostykę silnika oraz naprawy z zakresu elektroniki, elektromechaniki i elektryki samochodowej w Warszawie. Warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy z dojazdem w stolicy Polski.

Elektryka samochodowa w Warszawie tylko u nas! PODEJMUJEMY SIĘ CIĘŻKICH PRZYPADKÓW. Nasz serwis samochodowy dysponuje nowoczesnymi urządzeniami diagnostycznymi.

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

23 thoughts on “WIBRACJE W SAMOCHODZIE, ŹRÓDŁA, PRZYCZYNY, DIAGNOSTYKA – REUPLOAD ODCINKA

  1. Cześć. Masz może pomysł na Insignia A? Zmagam się z wibracjami na kierownicy od około 110 km czasmi wcześniej. Opony nowe , felgi orginalne bez pierścieni. Wyważone i proste . Wymieniłem tylne tuleje wahacza przedniego. Anomalia jest to że wibracje raz są a za chwilę ich nie ma a po dłuższej jeździe trasa szybkiego ruchu są już cały czas. Zdarza się że jadę droga lokalna 120 na h i nic nie drga…. Nie mam już cierpliwości do tego auta. Przebieg to 170000 więc nie jest kosmiczny jak na diesla. Przy hamowaniu nic nie biję . Kiedy przyspieszam też nie ma wibracji więc poloski wykluczam.Tarcze i klocki nowe. Proszę o poradę. Pozdrawiam

  2. Witam Insignia 2.0 CDTI telepie budą praktycznie od 30-40 km i przy innych prętkoscach tez wymieniłem tarcze klocki dwumas nowe a telepie,, silnik jakoś chodzi twardo tak jak by cykanie jak dizel z 90 lat ale jeździ nie dymi itp.

  3. Czyli sam sobie zepsułem autko,objaw taki jak w tym odcinku, przy przyspieszaniu telepie budą aż miło 😉 stało się to nagle po tak zwanym zrywie, od razu efekt był wyczuwalny od drugiego biegu,przy odjęciu gazu jest ok tak samo i przy hamowaniu. Obejrzałem dwa filmiki z tym objawem, i padało na przegub wewnętrzny. Pozdrawiam Profesora

  4. U mnie mechanik ściągając felgi "zrzucał" je na tarcze hamulcowe i od tego momentu pojawiły się wibracje. Auto wibruje po przejechaniu około 5-10 km i zaczyna się najczęściej od 4 biegu i około 50-60 km/h do 90-100 km/h. Wymienilem już : półosie obie, poduszki pod silnikiem i skrzynia, tarcze hamulcowe, zaciski oraz klocki hamulcowe, ostatnio koło dwumasowe, nowe opony nawet inne felgi z oponami zakładałem i dalej nic. Dodam że już wydałem około 5500 euro i problem dalej nie rozwiazany. Autko to Mercedes A200 turbo W169 2006 r. Wie ktoś co może jeszcze być ? Opony były wyważane z 3 razy więc już powoli się poddaje…

  5. Dodge caravan wibracje przód strona kierowcy ,kierownica drży przy predkosci ponad 60 , wykluczam opony i felgi bo zmieniłem koła z tyłu na przód i jest to samo ‼️co to jest? Kiedy jade idealnie na wprost wibracje sa minimalne kiedy skrecam delikatnie w lewo /kierownica skrecina 3 cm/ wibracje kierownicy sa wieksze, co to jest?

  6. Audi a4 b6 1,9 tdi, podczas jazdy zaczyna trząść buda i lewarkiem biegów od 3 biegu do 6 od 1800 obrotów tyko jak wciskam gaz tzn przyspieszam jak puszczę przestaje. Wymienione poduszki pod silnikiem, nowy dwumas, prawy przegub wew. Zauważyłem ze jak zacznie trząść i skręcę szybko mocno w prawo to jakby przestawało.Mechanik podejrzewa wtryski, auto normalnie odpada nie dymi.

  7. zacząłem od wachaczy piast później kompletne hamulce opony felgi dalej wibruje kierownica przy ponad 100 km teraz lecę z łącznikami moze się w końcu uda szukanie i dupa tyle że sam wymieniam troche taniej lepsze części

  8. Ja mam problem z wibracjami w audi ft 3.2 quattro.Zmienialem opony felgi hamulce po kilka razy.problem powraca.Teraz jest tak że może bić przy 120 (bez względu na obroty) przyspiesze do 140 dalej bije zwolnie spowrotem do120 -juz nie bije .masakra..Proszę o jakieś wskazówki.pozdro

  9. Zawieszenie sprawdzone , geometria sprawdzona i wydech sprawdzony .
    Właśnie przy 140km/h wszystko cichnie . Najgorzej przy ruszaniu 1,2,3 .
    Czeka mnie długa wycieczka chyba nie będzie miła jazda jak tego nie zlokalizuje .
    Może na mojej Kudze zrobimy testy .

  10. Część mam problem z delikatną wibracja kierownicy przy prędkości powyżej 120kmh tarcze sprawdzone zawieszenie było sprawdzane przez stację diagnostyczna ręką na każdą z galek co to może być panie kolego bo już sily nie mam do tego felgi nowe opony nowe

  11. Witam 🙂
    Mam problem z autem 🙁 gdy jadę powyżej 120km/h i zaczynam hamować wali mi całym autem. W trakcie jazdy nic, nawet przy większych prędkościach. Tylko problem występuje podczas hamowania powyżej 120km/h i mniejszych prędkościach przy hamowaniu podczas skrętu. Piasty i tarcze nowe i proste ringi centrujące też nowe proste 🙂 (były na pomiarach i nic) klocki zaciski i jarzma nowe cacy. Maglownica nowa, sprawdzane na trzech kompletach kół z aut które nie mają tych objawów i dalej to samo także koła i opony wykluczone, wał, podpory i łączniki nowe i cacy 🙂 zawieszenie nowe, tuleje czy miękkie czy twarde dalej to samo 🙁 zero luzów 🙁 i dalej objawy nie ustępują. Trzech mechaników rozłożyło ręce. WTF? Pozdrawiam

  12. witam. w moim Passacie b8 2.0 bitdi 240ps dsg ma wibrację nawet po zdjęciu paska i jest po wymianie dwumasa i drganie jest pomiedzy 800-1200 obrotów kiedy spadają i przy delikatnym przyspieszaniu .. zły dwumas ? przy 2 wrtyskach zrobiło się wilgotno i co to moze być . dodam ze auto na postoju bez paska wibruje

  13. U mnie jak na razie 3 miesiące szukamy przyczyny wibracji karoserii Kuga MK1 .
    Poduszki wymienione , zawieszenie podobno sprawne .
    Pozostało koło dwu masowe i przeguby .
    Karoseria drży nawet na postoju .

  14. Ja ze swoimi wibracjami walczę już 5 lat i zero efektu. 4 komplety kół, całe zawieszenie nowe tylko przekładnia została stara bo nie ma luzu. Nawet wymieniłem półosie piasty i hamulce i nic. Już nie mam siły do tego auta

  15. Panowie, borykam się z problemem wibracji jak w tytule filmu. Nie będę mówił czego nie wymieniłem i ile już SKP nie zaliczyłem żeby sprawdzić zawieszenie.

    Częste ale nie systematyczne drgania, niekoniecznie zawsze wyczuwalne na kierownicy.. osłona przeciwsłoneczna spuszczona w dół lata jak opętana, telefon na uchwycie to nie widać co na nim jest wyświetlone bo tak trzepie. Wibracje są niepowtarzalne – często pierwsze 10-20min od odpalenia auta później już nie są tak intensywne, różne pory dnia, temperatury.
    Powyżej 110kmh, na luzie problem również wystepuje

    Nie mam już pomysłu, ktoś może się borykał z podobnym problemem?

Dodaj komentarz

Zadzwoń!