Ładowanie…

Mobilny Mechanik – Mechanika – Diagnostyka + Elektryka Samochodowa

Mobilny Mechanik Warszawa, Auta Diesel, Hybrydowe, Elektryczne, Firma nr 1 w Warszawie - Naprawiamy samochody, jachty i wszystko inne w Warszawie
Kontakt

WYMIANA FILTRA DPF w AUDI Q7 – O CO Z TYM CHODZI?

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689



🚗 Bohaterem odcinka „AUTODYŻURU” jest Audi Q7 🚗
📅 ROCZNIK: 2016

Ciekawy samochód, ciekawa naprawa i ciekawe zadanie! Zajmiemy się po raz kolejny układem spalinowym, a dokładniej systemem oczyszczania spalin. Tym razem rozwiniemy skrzydła i poszerzymy wiedzę w stosunku do odcinka poprzedniego!

Opowiemy bardzo dokładnie na przykładzie Q7 z 2016 roku jak działa filtr cząstek stałych, po co czujniki temperatur, jak działa NOX, sonda Lambda, a także reszta systemu, czyli katalizator SCR i nasz kochany, bezproblemowy😉 Adblue! Dowiemy się co się psuje i jak to naprawiać. Wszystko (jak zwykle) starałem się opowiedzieć krótko, zwięźle i prosto😁 Miłego oglądania!

📢 EKG Auto Serwis znajdziesz na:
Facebooku: https://www.facebook.com/EKGAutoSerwis
WWW: https://ekgautoserwis.pl/
Instagramie: https://www.instagram.com/auto_dyzur
Tiktoku: https://www.tiktok.com/@autodyzur

📍 EKG AUTO SERWIS
Skórzewska 14A
62-081 Wysogotowo
Email – biuro@ekgautoserwis.pl

#AUTODYŻUR #EKGAUTOSERWIS #FILTRDPF

source Serwis Elektryki i Elektroniki Samochodowej, Profesjonalny serwis samochody w Warszawie Wawer. Zadzwoń do nas. Powierz samochód profesjonalistom! Uczciwość i rzetelność. Szybka realizacja. Doświadczeni mechanicy. Nowoczesny sprzęt. Usługi: przeglądy gwarancyjne, mechanika samochodowa, warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy w Warszawie.

Naprawa elektryki / elektroniki samochodowej. Oferujemy: naprawę / odbudowę samochodowej instalacji elektrycznej w samochodach w Warszawie. Serwisy samochodowe Serwis Elektroniki zajmują się elektroniką i elektryką samochodową. Dobry Auto Elektryk w Twojej okolicy. Układy elektryczne – montaż i naprawa. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu elektryk samochodowy Warszawa.

Mobilną naprawę elektryki samochodowej w Warszawie świadczą serwisy naszych mechaników w Warszawie. Warsztat Samochodowy, Naprawy z dojazdem we wskazane miejsce, czyli tzw. Mobilny Auto Serwis, Mechanika Samochodowa, Elektryka Samochodowa. Oferujemy komputerową diagnostykę silnika oraz naprawy z zakresu elektroniki, elektromechaniki i elektryki samochodowej w Warszawie. Warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy z dojazdem w stolicy Polski.

Elektryka samochodowa w Warszawie tylko u nas! PODEJMUJEMY SIĘ CIĘŻKICH PRZYPADKÓW. Nasz serwis samochodowy dysponuje nowoczesnymi urządzeniami diagnostycznymi.

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

24 thoughts on “WYMIANA FILTRA DPF w AUDI Q7 – O CO Z TYM CHODZI?

  1. Musze przyznac ze prowadzisz jeden z najciekawszych kanałów zwiazanych z mechanika na Yutube,jestem z zawodu mechanikiem,a co chwile to dowiaduje sie od Ciebie nowych rzeczy.Dzieki Krzysztof

  2. Pierwszy to nie jest katalizator SCR tylko katalizator oxydacyjny, czyli utleniający. Druga puszka na wylocie to jest filtr DPF razem z katalizatorem redukcyjnym wstępnym czyli SCR. Na rurze dalej jest też drugi katalizator (SCR), rozkładający resztki mocznika, które nie uległy reakcji w pierwszym SCR. Powiem więcej ten katalizator SCR zintegrowany z filtrem DPF to jest tylko wstępna redukcja gazów a główna odbywa się w tym drugim zamontowanym dalej na rurze wydechowej i tam też powinien być wtryskiwacz Adblue i sondy NOx za i przed katalizatorem. Podejrzewam, że błąd w tym audi jest w tym ostatnim układzie a nie tym wstępnym z DPF. DPF nie może być za SCR. Odwrotnie to tak, lub tak jak w tym przpadku DPF zintegrowany z SCR działający jako wstępna redukcja gazów. Pozdrawiam.

  3. Kuźwa dwie gruchy a sensorów i sond od groma.
    Rozumiem że można się tego nauczyć itd ale gdzie reszta auta.
    Ze zwykłej mechaniki zrobilo się zgaduj zgadula bo symptomy nie jednokrotnie podobne.
    Rozbierania wiele bo te sensory itp to sam makaron na silniku… Wiedza, wyczucie plus łud szczęścia robiąc diagnozę.
    Podziwiam… Sam dłubię a to w autach a to w bike'ch ale te nowe Audice a nawet Opole Insygnia to jest juz level hard.
    Rozrządy tak skomplikowane, cały ten eko terror, soft czasem nakierowuje na zupełnie inne podzespoły bo sam sie mota w ogromie onformacji.
    To na prawdę nie jest łatwe byc dziś mechanikiem a łatkę naciągacza łatwo dostać. Ludzie nie mają pojęcia z czy trzeba sie mierzyć.
    Jak wspominałem wyżej sam grzebie hobbistycznie a to jakoe cyrki ludzie mają z autami to serio jest masakra, dla psychiki i dla portwela. Pozdrawiam i czapki z głów!

  4. Dzień dobry panie Krzysiu mam sq7 4.0 tdi żaden z warsztatów których byłem jednoznacznie nie może zlokalizować hałasu od przodu silnika w okolicach pompy wody hałas podobny do stuku napinacza paska wielorowkowego czy te pompy wody są wadliwe.

  5. witam,
    niedawno znalazłem wasz kanał, cieszę ze dzielisz się wiedza z innymi, bo nie ma ludzi wszystkowiedzących i nie omylnych…
    Ale chyba cos pomyliłeś, prawdopodobnie jest tak:
    pierwsza sonda lambda i czujnik temperatury, później filtr DOC, czujnik NOX, wtrysk ADBlue, filtr SCR, często czujnik temperatury, wlot czujnika różnicowego DPF, filtr DPF, drugi wlot czujnika różnicowego DPF, czujnik temperatury, czujnik NOX, czujnik temperatury, sonda lambda.
    ADBlue musi wtryskiwać na SCR, pyzatym mylisz się co do NOXa, można wymienić sama sondę NOX, NGK ma takie, sterownik zostaje o ile nie jest uszkodzony. i koszt to około 450-600zl, działa to np w BMW o którym wspominasz.
    Nie dokonca się zgodzę ze SCR nie można wyczyść , można i będzie widać różnice, nie będzie idealnie ale można, są tez możliwości w zależności od marki i oprogramowania wypalania SCR komputerem, lub wypalania go podczas regeneracji DPFa
    pozdrawiam

  6. Szacun za olbrzymią ilość wiedzy którą dysponujesz !!! Mega merytoryczne materiały. Jedna z rzeczy która szczególnie zwraca moją uwagę to fakt iż chcesz swoją wiedzą i doświadczeniem podzielić się z innymi. Prowadzę mały warsztat i nie ukrywam iż twoja postawa Krzysztof i to jak daleko doszedłeś w tej branży staje się dla mnie wzorem. Pozdrawiam i życzę powodzenia w dalszej pracy !!!!

  7. Ostatnio wpadłem na jeden z filmów Pana i powiem super z Pana gośc :):) Zaj.. wiedza przekazana w taki sposób ze juz z 5 odcinek Pana ogladam i mnie Pan nie zanudza a przekazuje w taki sposób ze chce sie tego słuchac 🙂 Suba zostawiam i łapke w góre 🙂

  8. ten płyn to nic innego jak ANS , jak by ktoś chciał być naprawdę ekologiczny to można zastosować inne rozwiązanie bardziej skuteczne bo w stu procentach oraz tańsze ale tylko dla ascetów .

  9. Czy filtra SCR nie można sprawdzić poprzez analize PPM przed i za ?w cieżarówkach DAF help desk mi tak sugerował. Tzn rozgrzewałem auto na próbie drogowej nastepnie nie gasząc go na biegu jałowym odczytywałem ppm przed i za i po tym wnioskowaliśmy czy filtr scr działa(sam filtr nie układ adblue). Super kanał mega się ogląda gratuluje

Dodaj komentarz

Zadzwoń!