
Wymontowanie i naprawa sterownika ABS świeci kontrolka ABS ESP VW Passat Golf Audi A6C5 4.2 V8 cz2
Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych
Mobilny Elektryk
+48 570 933 114
Zajęte dzwoń dalej! ⬇️
Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689
Wymontowanie i #naprawa #sterownika #ABS na przykładzie Audi A6C5. Kolejny raz staram się naprawić pojawiający się błąd w układzie hamulcowym. Tym razem zabieram się za wymontowanie sterownika znajdującego się na pompie hamulcowej. Po odkręceniu sterownika oraz dostaniu się do środka natrafiłem na coś bardzo zaskakującego.
Tym materiałem chciałbym przestrzec innych użytkowników, którzy posiadają podobną pompę, moja ma numer 8E0 614 111T i posiada dodatkową pompę wspomagającą ABS.
Podobne pompy były montowane w całej grupie VAG – Audi, VW, Seat, Skoda
https://patronite.pl/mothor
https://www.instagram.com/mothor_pl/
https://www.facebook.com/MoThorPL
source Serwis Elektryki i Elektroniki Samochodowej, Profesjonalny serwis samochody w Warszawie Wawer. Zadzwoń do nas. Powierz samochód profesjonalistom! Uczciwość i rzetelność. Szybka realizacja. Doświadczeni mechanicy. Nowoczesny sprzęt. Usługi: przeglądy gwarancyjne, mechanika samochodowa, warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy w Warszawie.
Naprawa elektryki / elektroniki samochodowej. Oferujemy: naprawę / odbudowę samochodowej instalacji elektrycznej w samochodach w Warszawie. Serwisy samochodowe Serwis Elektroniki zajmują się elektroniką i elektryką samochodową. Dobry Auto Elektryk w Twojej okolicy. Układy elektryczne – montaż i naprawa. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu elektryk samochodowy Warszawa.
Mobilną naprawę elektryki samochodowej w Warszawie świadczą serwisy naszych mechaników w Warszawie. Warsztat Samochodowy, Naprawy z dojazdem we wskazane miejsce, czyli tzw. Mobilny Auto Serwis, Mechanika Samochodowa, Elektryka Samochodowa. Oferujemy komputerową diagnostykę silnika oraz naprawy z zakresu elektroniki, elektromechaniki i elektryki samochodowej w Warszawie. Warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy z dojazdem w stolicy Polski.
Elektryka samochodowa w Warszawie tylko u nas! PODEJMUJEMY SIĘ CIĘŻKICH PRZYPADKÓW. Nasz serwis samochodowy dysponuje nowoczesnymi urządzeniami diagnostycznymi.
U mnie jest taki problem, że cieknie spod pompy i nie wiem co zrobić
Pierwsze to się podaje jaki numer błędu i opis i czy w ogóle wiesz o co chodzi przestań usuń to przyczyna jest bardzo prosta ale ty tego nie wiesz i nigdy nie będziesz wiedział bo pusty jesteś
Głupoty walisz
Ale ty bzdury bzdety sciema
Wlewa mi sie olej do komory spalania 2.8hdi boxer 126koniMech.co może byc przyczyną?Turbo i odpowietrzanie skrzyni korbowej nowe i na dodatek odpiolem czy to pomoze i nie pomoglo.oleju tak duzo wlewa sie ze dochodzi do samozaplonu silnik nie gasnie pomimo wyłaczenia kluczyka musze go biegiem gasic bo by sie rozleciał. co może być przyczyną????? ?????
Jaka lokalizacja
Choinka jak w Moim pasku..
Vectra b. Uszkodzony sterownik ABS to typowa usterka tego modelu. Po jego wyjęciu wystarczy go otworzyć (rozkleić obudowę) i opalarką dobrze wygrzać tak aby powstałe zimne luty znów połączyć.
Bardzo dobry film. W czasach kiedy wszystkim wszystko się udaje i nigdy nie popełniają błędów. Pzdr.
Piny są luźne. Zimne luty. Wytnij z tyłu pinów
Tu jest elektronika. Pod nogami nic nie ma od tego
Pomocy odezwij się
Kuźwa, za późno znalazłem ten filmik i popełniłem to samo co u ciebie, internety gadajo że elektronika jest przy każdej pompie ABS, ehh kilka stówek na kolejnej pompie do tyłu 😅🤣
To są cewki,które wciągają poszczególne zawory,dlatego te kable są grube 🙂
fajnie miec tarsze auto zawsze moze czyms zaskoczyc posiadam takowe wiec wiem ze ma kaprysy nie raz pozdrawiam
No i co było powodem tego błędu czujnika g201?? U mnie problem jest ten sam z tym, że w Audi A8 D3 i świecą się kontrolki ABS i ESP. No i oczywiście fizyczny brak ABS / ESP
Sprawdź czujniki w kołach na vagu sprawdzić prędkości na poszczególnych kołach, może być koronka uszkodzona, czujnik przy określonej prędkości nie szczytuje sygnału
profesor cris robił o tej pompie film a dokładniej sekcje zwłok
Daj se siana! nie masz wiedzy nie zabieraj się za robotę
kurwa znowu po -15 i moja sucza ladnie zapala po chwili pika jak pojebana i sama gasnie
A jaki dokładnie błąd wyskakuje?
Bo opcji jest kilka: od sterownika pompy abs poprzez uszkodzony czujnik ewentualnie pęknięta koronkę na półosi bądź zabrudzona strasznie.
Podejdź kolego na myjkę ręczna chyba ze masz karchera swojego i umyj dokładnie piasty od srodka tam gdzie polosie wchodzą w piastę. Może lód się na koronce zrobił albo wpadł jakiś brud…
Z mojej wiedzy to nie jest sterownik tylko rezystor. Sterownik ESP jest w nogach pasażera
Jest jeszcze czujnik z tyłu pompy do sprawdzenia
W takim a6 c5 znam przypadek świecenia abs i ESP ze względu na taką głupotę jak maksymalne zużycie klocków do samych blach 😆
Po co dodajesz taki nudny filmik ?
Elo spece mechaniczne – mi też wyskakiwał błąd ABS… Problemem okazał się czujnik ABS… Po jego wymianie jeździłem rok i problem powrócił… Raz działał raz nie – diagnoza komputerowa znowu wskazała czujniki więc wymieniłem 2 i mam spokój… Ale też już mi chodziło. Po głowie że to pompa… W aso to grupsza impreza 8 koła – ale znalazłem 2 firmy w Polsce które. Specjalizują się regeneracja pomp ABS… Wysyłasz im pompę przelewasz kasiurke a oni Ci odsyłają naprawiona i dają na nią gwarancję… Więcej jeśli to nie czujniki polecam zregenerować pompę 😊
Kolego bardzo dobrą robotę robisz tymi filmikami . Z życia wzięte . Nie zawsze jest tak fajnie jak w większości innych materiałów na yt .Rob co robisz bo naprawdę dobrze się ogląda Twój kanał.Pozdro.
Adaptacje ABS/ESP próbowałeś robić?
Pod nogami pasażera to może być jakiś moduł centralnej elektryki, moduł komfortu, albo moduł od telefonu, więc raczej w komorze silnika lub przy kołach opatrywałbym rozwiązania
Nie ma to jak słuchać YouTubowych specy od mechaniki 🙂 – no ale cóż teraz już wiesz i na przyszłość zapytasz na forum audi klub polska. Pozdro
Ale z tą zbieżnością to weź vaga i sygnały abs zobacz jak są 4 takie same to zbieżność raczej nie. W zbieżności też pamietać o czujniku kąta skrętu kierownicy. Pozatym bład ciśnienia czyli sterownik nie widzi sensora.
Żarówki wymieniałeś na ledy w kierunkach to działa jak kupa w tym aucie chyba że dałeś jakieś markowe philipsy. To akurat proste bo wyatarczy wypiąć wtyczki z kierunków i przejechać te 500m.
Jak działa jak jest sucho to pieluchy pod wycieraczkę pod nogi kierowcy. To moze wilgoć.
Mając dostęp, mogłeś zmierzyć rezystancję wszystkich cewek elektrozaworów czy są dobre, czy mają taki sam opór.
Oglądamy 🤓 Pozdrawiamy 👊👊👏👏👍👍