Ładowanie…

Mobilny Mechanik – Mechanika – Diagnostyka + Elektryka Samochodowa

Mobilny Mechanik Warszawa, Auta Diesel, Hybrydowe, Elektryczne, Firma nr 1 w Warszawie - Naprawiamy samochody, jachty i wszystko inne w Warszawie
Kontakt

Wypalanie filtra DPF samodzielnie krok po kroku. Poradnik CZ.1

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689



Zapraszam do oglądania jak tanim sposobem krok po kroku wymusić wypalanie się filtra cząstek stałych DPF / FAP za pomocą chińskiego skanera samochodowego, sprawdź także drugi film i zobacz czy oddało się bardziej zregenerować filtr DPF za pomocą produktu do czyszczenia DPF CLEANER ( jeżeli jeszcze nie ma drugiego filmu to obserwuj bo pojawi się lada moment 🙂

👉 Instagram: greg.slowik : https://www.instagram.com/greg.slowik

Zapraszam do subskrybowania kanału YouTube!

https://www.youtube.com/channel/UCwwu
FanPage na Facebooku

https://www.facebook.com/WnpTv

Pozdrawiam WNP

source Serwis Elektryki i Elektroniki Samochodowej, Profesjonalny serwis samochody w Warszawie Wawer. Zadzwoń do nas. Powierz samochód profesjonalistom! Uczciwość i rzetelność. Szybka realizacja. Doświadczeni mechanicy. Nowoczesny sprzęt. Usługi: przeglądy gwarancyjne, mechanika samochodowa, warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy w Warszawie.

Naprawa elektryki / elektroniki samochodowej. Oferujemy: naprawę / odbudowę samochodowej instalacji elektrycznej w samochodach w Warszawie. Serwisy samochodowe Serwis Elektroniki zajmują się elektroniką i elektryką samochodową. Dobry Auto Elektryk w Twojej okolicy. Układy elektryczne – montaż i naprawa. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu elektryk samochodowy Warszawa.

Mobilną naprawę elektryki samochodowej w Warszawie świadczą serwisy naszych mechaników w Warszawie. Warsztat Samochodowy, Naprawy z dojazdem we wskazane miejsce, czyli tzw. Mobilny Auto Serwis, Mechanika Samochodowa, Elektryka Samochodowa. Oferujemy komputerową diagnostykę silnika oraz naprawy z zakresu elektroniki, elektromechaniki i elektryki samochodowej w Warszawie. Warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy z dojazdem w stolicy Polski.

Elektryka samochodowa w Warszawie tylko u nas! PODEJMUJEMY SIĘ CIĘŻKICH PRZYPADKÓW. Nasz serwis samochodowy dysponuje nowoczesnymi urządzeniami diagnostycznymi.

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

20 thoughts on “Wypalanie filtra DPF samodzielnie krok po kroku. Poradnik CZ.1

  1. Po między 90-100% to normalne zapełnienie filtra przy którym w czasie jazdy rozpoczyna się wypalanie do ok 18%. Wypalanie z komputera zawsze zbija do ok 70%(w silnikach fiata nawet jeśli to no Opel), jest szkodliwe dla oleju i poniżej 100% nie ma sensu.

  2. Filtr ten poto właśnie jest ażeby ten syf zatrzymywać, i kiedy się zatka , to utylizować takie urządzenie i kupować nowe, ażeby chronić środowisko. Ale oczywiście znajdzie się zawsze idiota , co wszystko zrobi po swojemu, ażeby parę groszy zaoszczędzić , ale przy okazji zanieczyścić środowisko. Co rakiem durniów zależy. Przecież jego to nie dotyczy..

  3. Takie obroty na postoju? W starym 3.0 tdi robię to samo ale na drodze pozwalając mu na chłodzenie i wystygnięcie po wszystkim. Ale fucktycznie ekologia to komedia pomyłek

  4. takim interfejsem można więcej zepsuć, jak naprawić, takie wypalanie robi się awaryjnie gdy sterownik silnika nie jest wstanie go wypalić, kolejna sprawa to po takim wypalaniu zmienia się olej i filtr paliwa bo z naddatku paliwa reszta ścieka do miski oleju i rozcieńcza olej i kończy silnik, takie wypalanie też skraca życie korby, może skrzywić korbowód, kolejna rzecz auto dostało w p… turbo jak jest rozgrzane wszystko cały silnik a tu gasnie,? grzanie na full auto na niskich obrotach i czekać aż to ciepło odda przez nagrzewnice. to jest kończenie silnika.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!