Ładowanie…

Mobilny Mechanik – Mechanika – Diagnostyka + Elektryka Samochodowa

Mobilny Mechanik Warszawa, Auta Diesel, Hybrydowe, Elektryczne, Firma nr 1 w Warszawie - Naprawiamy samochody, jachty i wszystko inne w Warszawie
Kontakt

Dystanse do kół jak dobierać na co uważać [ABC #22]

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689



dystanse do felg , jak je dobierać na co zwrócić uwagę przy ich zakupie .
——————————————————————————————-
WARSZTATY M4K GARAGE sprawdźcie co u nich:
https://www.m4kgarage.pl/
——————————————————————————————-
CHCESZ OTWORZYĆ Z NAMI WARSZTAT M4K GARAGE?
NAPISZ tutaj: franczyza@m4k.pl
—————————————————–
🛠M4K GARAGE – profil główny całej sieci
https://www.facebook.com/m4kwarsztat
https://www.instagram.com/m4kgarage/
🛠M4K GARAGE SZCZECIN – w przygotowaniu
https://www.facebook.com/m4kszczecin
https://www.instagram.com/m4kgarageszczecin/
🛠M4K GARAGE KIELCE
https://www.facebook.com/m4kkielce
https://www.instagram.com/m4kgaragekielce/
🛠 M4K GARAGE WROCŁAW
https://www.facebook.com/M4KGarageWroclaw
https://www.instagram.com/m4kgaragewroclaw/
🛠 M4K GARAGE KOŚCIERZYNA
https://www.facebook.com/m4kkoscierzyna
https://www.instagram.com/m4kgaragekoscierzyna/
🛠 M4K GARAGE SZEMUD
https://www.facebook.com/m4kszemud
https://www.instagram.com/m4kgarageszemud/

WSPÓŁPRACA
wspolpraca@m4k.pl
KONTAKT dla widzów
info@m4k.pl

INSTAGRAM WBIJAJCIE
———————————————————————————–
https://www.instagram.com/milosnicy4kolek/
————————————————————————————
Wbijajcie na naszego FB
———————————————————————————–
https://www.facebook.com/milosnicy4kolek/
———————————————————————————–

source Usługi dla branży Elektryka i elektronika samochodowa Doświadczeni kierowcy są do Państwa dyspozycji w zakresie transportu w warszawskim Wawrze. Skontaktuj się z nami. Zadbaj o swój samochód u fachowców. Najwyższe standardy wiarygodności i uczciwości. Natychmiastowe działanie. Mistrzowscy majsterkowicze Nowoczesne maszyny. Usługi obejmują przeglądy gwarancyjne, mechanikę samochodową oraz warsztat oferujący naprawy w zakresie mechaniki, elektryki i elektroniki samochodowej. Mechanik samochodowy z Warszawy.

Rozwiązywanie problemów i naprawa podzespołów elektronicznych w pojazdach. W Warszawie możemy naprawić lub przebudować instalację elektryczną Twojego pojazdu. Serwis Elektroniki, firma oferująca usługi związane z motoryzacją, zajmuje się elektryką i elektroniką pojazdów. Najlepszy elektryk samochodowy w Twoim regionie. Montaż i naprawa infrastruktury elektrycznej. Warszawski elektryk samochodowy z kilkuletnim stażem w branży.

Automotive E&E services Warszawa Wawer posiada doświadczonych szoferów. Dowiadywać się. Specjalizuj się w swoim samochodzie. Najwyższa uczciwość i rzetelność. Natychmiastowy. Modernizacja rzemieślników. Dostępne są przeglądy gwarancyjne, mechanika samochodowa oraz warsztat oferujący usługi mechaniczne, elektryczne i elektroniczne. warszawski mechanik.

Naprawa elektroniki samochodowej. Możemy przywrócić instalację elektryczną Twojego samochodu w Warszawie. Serwis Elektroniki specjalizuje się w elektrotechnice i elektronice samochodowej. Lokalny elektryk samochodowy. Naprawa infrastruktury elektrycznej. Weteran warszawskiego elektryka samochodowego.

Nasi warszawscy elektrycy samochodowi są mobilni. Automotive Service Center, Serwis samochodowy na miejscu, Mechanik lub Elektryk w określonej lokalizacji. Warszawa diagnostyka i naprawy elektroniki, elektromechaniki i elektryki samochodowej. Fachowa naprawa samochodów, obejmująca elementy mechaniczne, elektryczne i techniczne. Warszawa, Polska mechanik samochodowy.

Tylko elektrycy samochodowi w Warszawie. Złożone instancje są akceptowane. Nasz warsztat samochodowy posiada zaawansowany sprzęt diagnostyczny.

Nasi warszawscy mechanicy samochodowi oferują mobilne usługi naprawy elektryki samochodowej. Automotive Service Center, Auto Naprawa na miejscu (lub „Mobile Auto Service”), Mechanik lub Elektryk w określonej lokalizacji. W Warszawie świadczymy usługi z zakresu elektroniki, elektromechaniki i elektryki samochodowej, w tym diagnostykę i naprawy. Warsztat oferujący fachową obsługę samochodów, w tym naprawę i konserwację elementów mechanicznych, układów elektrycznych oraz gadżetów technologicznych. Dostępny mechanik samochodowy w Warszawie.

Jesteśmy jedynymi elektrykami samochodowymi w Warszawie. Przyjmujemy skomplikowane przypadki. Nasz warsztat samochodowy korzysta z najnowocześniejszych narzędzi diagnostycznych.

Serwis Elektryki i Elektroniki Samochodowej, Profesjonalny serwis samochody w Warszawie Wawer. Zadzwoń do nas. Powierz samochód profesjonalistom! Uczciwość i rzetelność. Szybka realizacja. Doświadczeni mechanicy. Nowoczesny sprzęt. Usługi: przeglądy gwarancyjne, mechanika samochodowa, warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy w Warszawie.

Naprawa elektryki / elektroniki samochodowej. Oferujemy: naprawę / odbudowę samochodowej instalacji elektrycznej w samochodach w Warszawie. Serwisy samochodowe Serwis Elektroniki zajmują się elektroniką i elektryką samochodową. Dobry Auto Elektryk w Twojej okolicy. Układy elektryczne – montaż i naprawa. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu elektryk samochodowy Warszawa.

Mobilną naprawę elektryki samochodowej w Warszawie świadczą serwisy naszych mechaników w Warszawie. Warsztat Samochodowy, Naprawy z dojazdem we wskazane miejsce, czyli tzw. Mobilny Auto Serwis, Mechanika Samochodowa, Elektryka Samochodowa. Oferujemy komputerową diagnostykę silnika oraz naprawy z zakresu elektroniki, elektromechaniki i elektryki samochodowej w Warszawie. Warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy z dojazdem w stolicy Polski.

Elektryka samochodowa w Warszawie tylko u nas! PODEJMUJEMY SIĘ CIĘŻKICH PRZYPADKÓW. Nasz serwis samochodowy dysponuje nowoczesnymi urządzeniami diagnostycznymi.

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

40 thoughts on “Dystanse do kół jak dobierać na co uważać [ABC #22]

  1. Sam miałem u siebie dystanse Eibach Pro Spacer 5×112 12mm czyli na osi 24mm i przejechałem na nich z 25 tysięcy kilometrów swoją C5. Takie dystanse mogę polecić, kosztują sporo bo 350 zł za dwie sztuki jednak za jakość i niską wagę się płaci.

  2. Są auta gdzie nawet producent tego auta ma w ofercie dystanse kół oraz trzy rodzaje poszerzenia nadkoli. Więc jeśli producent auta oferuje jako opcja dystanse kół to chyba jednak nie jest z nimi tak źle.

    Oczywiście są to markowe dystanse za dużo większe pieniądze niż te z allegro.
    Dodatkowo ten sam producent ma w ofercie poszerzenia nadkoli mam tu na myśli Forda Ranger i do tego auta są trzy rodzaje dystansów w rozmiarze 20mm, 25mm, 30mm na koło czyli na oś mamy x2 więc te najszersze mają łącznie 60mm na oś i do tego są jeszcze poszerzenia nadkoli.
    A niżej opis se strony Forda:
    "Pojazd wygląda na szerszy z zamontowanymi pierścieniami dystansowymi, ponieważ koła pojazdu pokrywają się z zewnętrznymi krawędziami nadkoli, znacznie poprawiając jego wygląd. Poprzez zwiększenie rozstawu kół uzyskuje się również zoptymalizowane właściwości jezdne w połączeniu z większą stabilnością, ponieważ pozytywnie wpływa to na ruch podwozia. Uwaga: możliwa konieczność przedłużenia nadkola / prace nadwozia wymagane przed montażem. Skonsultuj się z dealerem lub, jeśli jest to właściwe dla Twojego kraju, pobierz certyfikat ABE ze strony internetowej Eibach"

    Reasumując skoro producent auta to dopuszcza to chyba nie jest tak źle z tymi dystansami 🙂

  3. Witam. Szukam felg do auta. Lecz nie mogę znaleźć odpowiedzi jakich powinienem szukać aby nic nie ocierało. A mianowicie auto jest na sprężynach H&R (nr katalogowy 29260) -50mm. Audi a3 8p 2006 hatchaback 2.0tfsi.
    Opona którą chce kupic to uniroyal rainsport 5 225/40 r18

  4. No cóż łapa poszła!!!
    Tak znowu Ten Łysy! Jak by mało przyprowadził Tego z Bródką – fakt też się zna.
    Trochę to mnie martwi gdyż co mam problem zerkam w YouTube i problem rozwiązany .
    A.. Zmartwienie – zaradzić okazuje się mogli tylko oni.
    Jesteście naj lepsi w temacie.
    Ps. Jak zawsze szacun za umiejętności pedagogiczne MOJA OCENA DLA WAS TO 666 😉

  5. 4 min.Nie zetnie żadnych szpilek.. co za głupoty. Pierşcień centrujący nieprzeciwdziała żadnym siłom.. jak sama nazwa mówi centruje koło. (oczywiście nie popieram jazdy bez tych pierścieni żeby niebyło ale nie na tych " plastikowych" mało precyzyjnych tylko dokładnych aluminiowych)
    koło trzyma się piasty na zasadzie tarcia i siě nie przesuwa na piaście w žaden sposób. Tarcie to "wywołują" śruby które dociskają felgę do piasty z olbrzymią siłą. W którym momencie niby ten pierścień miałby temu zapobiec ? kawałek plasticzku przy takich siłach 😉 ( pomijam fakt niedokrěconych śrub lub nakrětek ale zakładamy normalny właściwy montaż koła

  6. O jednej istotnej rzeczy w zw. z geometrią nie powiedzieliscie. Parsmetr ujemnego promienia zataczania po zalozeniu dystansu pogarsza sie. Pogarsza sie wiec stabilnosc hamowania na nawierzchniach o nierownej przycxepnosci oraz jazda po prostej.

  7. Kolego mam pytanie z przodu dystans 7 mm i chciałem się upewnić czy dobrze go montuje płaska strona ma iść do piasty ? Czy ta wyżłobioną stroną zakłada się na piastę ? czekam na odpowiedź z góry dziękuję 🙂

Dodaj komentarz

Zadzwoń!