Ładowanie…

Mobilny Mechanik – Mechanika – Diagnostyka + Elektryka Samochodowa

Mobilny Mechanik Warszawa, Auta Diesel, Hybrydowe, Elektryczne, Firma nr 1 w Warszawie - Naprawiamy samochody, jachty i wszystko inne w Warszawie
Kontakt

Budowa i działanie uniwersalnego centralnego zamka – makieta

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689



Centralny zamek do auta, gotowy zestaw do montażu. Zobacz jakie to proste. Zestaw zbudowany z 1 siłownika master oraz 3 siłowników slave w wersji bez pilotów. Opis działania, konfiguracja, możliwość współpracy z innymi urządzeniami.

source Serwis Elektryki i Elektroniki Samochodowej, Profesjonalny serwis samochody w Warszawie Wawer. Zadzwoń do nas. Powierz samochód profesjonalistom! Uczciwość i rzetelność. Szybka realizacja. Doświadczeni mechanicy. Nowoczesny sprzęt. Usługi: przeglądy gwarancyjne, mechanika samochodowa, warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy w Warszawie.

Naprawa elektryki / elektroniki samochodowej. Oferujemy: naprawę / odbudowę samochodowej instalacji elektrycznej w samochodach w Warszawie. Serwisy samochodowe Serwis Elektroniki zajmują się elektroniką i elektryką samochodową. Dobry Auto Elektryk w Twojej okolicy. Układy elektryczne – montaż i naprawa. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu elektryk samochodowy Warszawa.

Mobilną naprawę elektryki samochodowej w Warszawie świadczą serwisy naszych mechaników w Warszawie. Warsztat Samochodowy, Naprawy z dojazdem we wskazane miejsce, czyli tzw. Mobilny Auto Serwis, Mechanika Samochodowa, Elektryka Samochodowa. Oferujemy komputerową diagnostykę silnika oraz naprawy z zakresu elektroniki, elektromechaniki i elektryki samochodowej w Warszawie. Warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy z dojazdem w stolicy Polski.

Elektryka samochodowa w Warszawie tylko u nas! PODEJMUJEMY SIĘ CIĘŻKICH PRZYPADKÓW. Nasz serwis samochodowy dysponuje nowoczesnymi urządzeniami diagnostycznymi.

Zgłaszanie Awarii
+48 780 908 996 

Dodatkowo w ofercie naszej firmy posiadamy ponad 300 różnych usług oraz wykwalifikowanych serwisantów którzy naprawiają 7/24h, wymieniają, regenerują, serwisują sprzęt i świadczą dla was usługi budowlano remontowe, elektryki, hydrauliki, ślusarza, wymiany i naprawy bram i zamków tzw. złota rączka!

Doświadczenie: Lokalizacja Obsługiwana:Kontakt Bezpośredni
Elektryk Serwis Dom & Mieszkanie, Maszyny, Bramy, Drzwi, Naprawy SprzętówWarszawa oraz: Piaseczno, Konstancin Jeziorna, Pruszków, Grodzisk Mazowiecki, Józefów 534 649 204
Elektryk Serwis Dom & Mieszkanie, Maszyny oraz serwisantWarszawa oraz: Nowy Dwór Mazowiecki, Serock, Nasielsk Legionowo, Łomianki, Marki696 697 992
Elektronik i Elektryk SamochodowyWarszawa Ursus, Ożarów Mazowiecki, Stare Babice, magdalenka Ochota, Lotnisko Chopina788 519 372
Elektryk Samochodowy i Sprzętów i Maszyn Fitness, Serwis AGD i RTV, Naprawy z dojazdem. Cała Warszawa Śródmieście, Mokotów, Wola, Praga, Żoliborz, Bielany Żerań +70km poza Warszawę!791 947 108
Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

14 thoughts on “Budowa i działanie uniwersalnego centralnego zamka – makieta

  1. Dzień dobry
    Proszę o pomoc w takiej sytuacji:
    Po otwarciu auta pilotem, od czasu do czasu zamki "postukają" jeszcze kilkakrotnie tak, jakby chciały się ponownie otworzyć pomimo, że już są otwarte.
    Usterka jest o tyle perfidna, że raz występuje a raz nie.
    Jaka może być przyczyna i jak to naprawić?
    Dziękuję bardzo i pozdrawiam.

  2. Witam, kupilem samą centralke z pilotem blow s6, do niego dokupilem 1 silownik master i 1 wykonawczy, plus 2 orginalne od klapy i klapki. Niestety nie wiem jak to do końca podłączyć. Mogl bys mi jakos pomóc? Dziekuje i pozdrawiam

  3. Witam super pouczający film. Mam pytanko co może być na rzeczy gdy centralny zamek działa ale pilota muszę mocno dusić (jest zakupiony nowy) i wygląda to tak jakby centralka nie czytała dobrze pilota. Dioda w pilocie podczas duszenia mruga więc sygnał idzie ale nie otwiera mi auta. 🤔

  4. Witam-mam taki sterownik https://mtalarmy.pl/wp-content/uploads/2018/12/Instrukcja-sterownik-LB-402-manual-for-LB402-new..pdf i pytanko do Pana 🙂 niebieskie i zielone przewody z mastera i slave połaczyłem ze sobą i puściłem do sterownika jeden do białego drugi do biało-czarnego. Przy sterowniku żółty i żółto-czarny złaczyłem z czarnym minusowym(masowym), Z mastera ida jeszcze 3 kable -czarny ,biały i szary gdzie je podłaczyc przy sterowniku ? Plus i Minus pociągnąłem prosto od akumulatora. No i jeszcze jedno Mam alarm Clifford chellenger st 800 p i wyprowadziłem 2 przewody do sterowania zamkiem zielony zamykanie i pomaranczowy otwieranie i do ktorych kabli przy sterowniku je podłaczyc ? dobiałego i biało czarnego ? . Z gory dziekuje za odpowiedz.

  5. Witam, mam problem i generalnie chodzi o to , że centralny zamek działa tylko od strony kierowcy , lecz gdy zamykam lub otwieram drzwi guzikiem od strony pasażera to mechanizm działa poprawnie i niestety w drugą stronę to tak nie działa bo guzik od strony kierowcy nie działa na drzwi pasażera.W czym może tkwić problem ? ;/

  6. Czy tą centralkę można wykorzystać przy zamku pneumatycznym w golfie 3? Jeżeli tak to jak podłączyć bo po podłączeniu wszystkiego było wszystko dobrze do czasu zamykania zamkiem w drzwiach wtedy przewody się spaliły

  7. Cześć. Nie wiem ,czy ktoś zareaguje szybko , na to co napiszę ,ale… Mam taki temat:
    moja, tylna klapa w pickup, nie ma elektryki. Jest czysta mechanika. pozioma klamka na środku klapy, zamki zatrzaskowe sa po bokach klapy, a na butrach L i P są haki , na których zamek sie zatrzaskuje i klapa jest zamknięta. standard rozwiązanie, jak w każdym samochodzie.
    Mój pomysł jest taki, żeby z pilota ryglować zamek, tak żeby klamka była zblokowana i nie można było otwierać klapy, dopóki na pilocie nie otworzę zamka. Pytanie jest konkretne. Łatwo to zrobić? czy taki prosty siłownik,jak na filmie mi wystarczy do tej zabawy? Ps ogólnie sam ogarnę temat na bank (prędzej, czy później) , ale po prostu póki co pytam kogoś , kto już "grzebał" wcześniej w tym temacie.

  8. Witam, mam problemik z zamkiem klapy bagażnika w Primerze p12 kombi. Otóż od jakiegoś czasu nie da się go normalnie otworzyć po użyciu pilota zamka centralnego (pozostaje awaryjne otwieranie bagażnika od środka samochodu). Zdjąłem plastiki obicia klapy od wnętrza, wyjąłem zamek by wstępnie ocenić jego stan, jednak nie wzbudza on żadnych podejrzeń odnośnie uszkodzeń mechanicznych, z tego też względu stawiałbym na uszkodzenie wiązki przewodów w którymś miejscu. Zanim jednak zacznę szukać problemu w kablach czy mógłbym prosić o poradę odnośnie napięć w kostce do zamka? Jest to kostka 4-pinowa, sprawdziłem miernikiem, że na jednym z nich jest stała faza, czy powinna pojawiać się na którymś z innych pinów podczas zamykania i otwierania samochodu? Przytykałem igłę miernika do każdego z nich, jednak na żadnym nie pojawiał się prąd podczas wciskania przycisku pilota w kluczyku. Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc 🙂

Dodaj komentarz

Zadzwoń!