source Serwis Elektryki i Elektroniki Samochodowej, Profesjonalny serwis samochody w Warszawie Wawer. Zadzwoń do nas. Powierz samochód profesjonalistom! Uczciwość i rzetelność. Szybka realizacja. Doświadczeni mechanicy. Nowoczesny sprzęt. Usługi: przeglądy gwarancyjne, mechanika samochodowa, warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy w Warszawie.
Naprawa elektryki / elektroniki samochodowej. Oferujemy: naprawę / odbudowę samochodowej instalacji elektrycznej w samochodach w Warszawie. Serwisy samochodowe Serwis Elektroniki zajmują się elektroniką i elektryką samochodową. Dobry Auto Elektryk w Twojej okolicy. Układy elektryczne – montaż i naprawa. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu elektryk samochodowy Warszawa.
Mobilną naprawę elektryki samochodowej w Warszawie świadczą serwisy naszych mechaników w Warszawie. Warsztat Samochodowy, Naprawy z dojazdem we wskazane miejsce, czyli tzw. Mobilny Auto Serwis, Mechanika Samochodowa, Elektryka Samochodowa. Oferujemy komputerową diagnostykę silnika oraz naprawy z zakresu elektroniki, elektromechaniki i elektryki samochodowej w Warszawie. Warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy z dojazdem w stolicy Polski.
Elektryka samochodowa w Warszawie tylko u nas! PODEJMUJEMY SIĘ CIĘŻKICH PRZYPADKÓW. Nasz serwis samochodowy dysponuje nowoczesnymi urządzeniami diagnostycznymi.
Posiadamy10 mobilnych mechaników w Warszawie + Sieć Warsztatów Samochodowych
witam, w jakiej pozycji powinien byc ten długi biały plastik który jest widoczny w 11:15 filmu? któraś skrajna czy posrodku? wymieniłem mikrostyk a problemem jest że przy zamykaniu z pilota zamknie sie i otworzy, dopiero przy drugiej próbie zamkniecia zamyka, przy otwieraniu analogiczna sytuacja, przyczym tylko drzwi kierowcy, reszta w porządku.
Witam, nie jestem pro elektrykiem, ale coś się znam, zasugerowałem się Pana filmem aby rozkręcić zamek, gdyż nie działa centralny na drzwiach od strony kierowcy. Po rozkręceniu go ujrzałem tą samą płytkę lecz od strony lutów płytka jest cała zalana kalafonią, czy coś takiego może mieć wpływ na nieprawidłowe działanie centralki? Do tej pory miałem kostkę rozpięta inaczej miałem w aucie dyskotekę. Pozdrawiam.
Nie oplaca się naprawiać, lepiej ze szrotu kupić z golfa 4 zielone są nie do zdarcia, co ważne żeby był oryginalny fabryczny nie wymieniany , jeżeli wytrzymał 15lat to znaczy że jeszcze pochodzi. Wymieniłem niejednokrotnie na vika ale to szept. A jak wiadomo to godzina roboty nie całkiem przyjemnej, (demontaż tapicerki, szyby, klamki, blachy z drzwi, trochę tego jest.
Witam mam taki problem przy swoim pasacie ze przy otwarciu dzrzwi nie zaświecą mi się żarówka w środku te oświetlenie i oświetlenie w drzwiach ta żarówkę z dzrzwi wyciglem i okazało się że masy nie ma gdzie szukać problemu może być winne coś w zamku tego że nie ma masy?
Czy zamek może być odpowiedzialny również za brak reakcji z pilota na zamykanie mimo próby kodowania przez wag komp . Sygnał jest jednak nadal nie zamyka ?😫
A ja mam inny problem. A raczej dwa. Zamek drzwi prawych przód. Po wymianie mechanizmu szyby nie otwiera sie z pilota ani nie zamyka drzwi z pilota. A dzialalo przed wymiana. Druga sprawa. Przekaźnik wycieraczek. Kupiłem jeden, po podłączeniu przekręcam kluczyk bez odpalania silnika a wycieraczki same sie uruchamiają i nie przestaja chodzic. Wymienilem na drugi przekaznik, w drugim to samo. A na starym dziala, z tym, ze po czasie zatrzymuja sie w roznych miejscach.
Prowadzisz super kanał. mam vw B5 1.8 T 110 KW czyli 150 koników AWT i na Twoim kanale coś w tym temacie jest pokazane, Pozdrawiam serdecznie i oczywiście jest łapka. ps. Bardzo mało jest filmików poświęconych temu silnikowi. Jak byś mógł to proszę o info na temat tego silnika. tzn. wady zalety i eksploatacja. Jak dobierać części i jak je kupować. czym się sugerować ' czy wystarczy opis na naklejce w komorze koła zapasowego ?
Mam paska z 98 i centralny i mam dziwny problem przy wymianie zamka mikrostyk jest ok brzeczek oraz światełko w drzwiach świeci ale nie działa mi za każdym razem ryglowanie drzwi raz Od kopa a czasem za e razem rygluje się od kierowcy wtedy za 1 wciśnięciu rygiel odskakuje. Co mogłem źle złożyć bo już nie mam sił do tego zamka
Co może być przyczyną tego, że jak otwieram z pilota passata to zamek w przednich drzwiach z przodu się zamyka, jak ja zamykam to wszystkie drzwi się zamykają, a ten jeden się otwiera? Miałeś z czymś takim do czynienia?
Też rozbierałem i naprawiałem zamek ale gdy zepsuł się kolejny to kupiłem zamiennik nowy za 50zł i śmiga już rok bez problemu, moim zdaniem szkoda czasu na naprawe zamka
witam, w jakiej pozycji powinien byc ten długi biały plastik który jest widoczny w 11:15 filmu? któraś skrajna czy posrodku? wymieniłem mikrostyk a problemem jest że przy zamykaniu z pilota zamknie sie i otworzy, dopiero przy drugiej próbie zamkniecia zamyka, przy otwieraniu analogiczna sytuacja, przyczym tylko drzwi kierowcy, reszta w porządku.
Witam, nie jestem pro elektrykiem, ale coś się znam, zasugerowałem się Pana filmem aby rozkręcić zamek, gdyż nie działa centralny na drzwiach od strony kierowcy. Po rozkręceniu go ujrzałem tą samą płytkę lecz od strony lutów płytka jest cała zalana kalafonią, czy coś takiego może mieć wpływ na nieprawidłowe działanie centralki? Do tej pory miałem kostkę rozpięta inaczej miałem w aucie dyskotekę. Pozdrawiam.
Nie oplaca się naprawiać, lepiej ze szrotu kupić z golfa 4 zielone są nie do zdarcia, co ważne żeby był oryginalny fabryczny nie wymieniany , jeżeli wytrzymał 15lat to znaczy że jeszcze pochodzi.
Wymieniłem niejednokrotnie na vika ale to szept.
A jak wiadomo to godzina roboty nie całkiem przyjemnej, (demontaż tapicerki, szyby, klamki, blachy z drzwi, trochę tego jest.
Witam mam taki problem przy swoim pasacie ze przy otwarciu dzrzwi nie zaświecą mi się żarówka w środku te oświetlenie i oświetlenie w drzwiach ta żarówkę z dzrzwi wyciglem i okazało się że masy nie ma gdzie szukać problemu może być winne coś w zamku tego że nie ma masy?
Czy zamek może być odpowiedzialny również za brak reakcji z pilota na zamykanie mimo próby kodowania przez wag komp . Sygnał jest jednak nadal nie zamyka ?😫
A ja mam inny problem. A raczej dwa. Zamek drzwi prawych przód. Po wymianie mechanizmu szyby nie otwiera sie z pilota ani nie zamyka drzwi z pilota. A dzialalo przed wymiana. Druga sprawa. Przekaźnik wycieraczek. Kupiłem jeden, po podłączeniu przekręcam kluczyk bez odpalania silnika a wycieraczki same sie uruchamiają i nie przestaja chodzic. Wymienilem na drugi przekaznik, w drugim to samo. A na starym dziala, z tym, ze po czasie zatrzymuja sie w roznych miejscach.
Prowadzisz super kanał. mam vw B5 1.8 T 110 KW czyli 150 koników AWT i na Twoim kanale coś w tym temacie jest pokazane, Pozdrawiam serdecznie i oczywiście jest łapka. ps. Bardzo mało jest filmików poświęconych temu silnikowi. Jak byś mógł to proszę o info na temat tego silnika. tzn. wady zalety i eksploatacja. Jak dobierać części i jak je kupować. czym się sugerować ' czy wystarczy opis na naklejce w komorze koła zapasowego ?
Mam paska z 98 i centralny i mam dziwny problem przy wymianie zamka mikrostyk jest ok brzeczek oraz światełko w drzwiach świeci ale nie działa mi za każdym razem ryglowanie drzwi raz Od kopa a czasem za e razem rygluje się od kierowcy wtedy za 1 wciśnięciu rygiel odskakuje. Co mogłem źle złożyć bo już nie mam sił do tego zamka
Co może być przyczyną tego, że jak otwieram z pilota passata to zamek w przednich drzwiach z przodu się zamyka, jak ja zamykam to wszystkie drzwi się zamykają, a ten jeden się otwiera? Miałeś z czymś takim do czynienia?
Też rozbierałem i naprawiałem zamek ale gdy zepsuł się kolejny to kupiłem zamiennik nowy za 50zł i śmiga już rok bez problemu, moim zdaniem szkoda czasu na naprawe zamka