Ładowanie…

Mobilny Mechanik – Mechanika – Diagnostyka + Elektryka Samochodowa

Mobilny Mechanik Warszawa, Auta Diesel, Hybrydowe, Elektryczne, Firma nr 1 w Warszawie - Naprawiamy samochody, jachty i wszystko inne w Warszawie
Kontakt

Przetwornice 12-230 V – jak wybrać odpowiednią?

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689



Pomysł na ten film zrodził się spontanicznie, podczas nagrywania innego materiału. Wskutek burzy nastąpiła przerwa w zasilaniu – musieliśmy zatem skorzystać z przetwornicy. A że mieliśmy pod ręką trzy zupełnie różne, postanowiliśmy pokazać je i podzielić się historią ich zakupów. Podpowiadamy
– jak wybrać dobrą przetwornicę 12-230 V
– na co zwrócić uwagę przy wyborze przetwornicy
– dlaczego grubość przewodów jest taka ważna?
– co to jest moc chwilowa?
– co to jest moc ciągła?
– czym różni się moc chwilowa od ciągłej?
– czym jest sinus modyfikowany?
– czym jest czysty sinus?
czy korzystanie z przetwornic jest bezpieczne?

source Serwis Elektryki i Elektroniki Samochodowej, Profesjonalny serwis samochody w Warszawie Wawer. Zadzwoń do nas. Powierz samochód profesjonalistom! Uczciwość i rzetelność. Szybka realizacja. Doświadczeni mechanicy. Nowoczesny sprzęt. Usługi: przeglądy gwarancyjne, mechanika samochodowa, warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy w Warszawie.

Naprawa elektryki / elektroniki samochodowej. Oferujemy: naprawę / odbudowę samochodowej instalacji elektrycznej w samochodach w Warszawie. Serwisy samochodowe Serwis Elektroniki zajmują się elektroniką i elektryką samochodową. Dobry Auto Elektryk w Twojej okolicy. Układy elektryczne – montaż i naprawa. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu elektryk samochodowy Warszawa.

Mobilną naprawę elektryki samochodowej w Warszawie świadczą serwisy naszych mechaników w Warszawie. Warsztat Samochodowy, Naprawy z dojazdem we wskazane miejsce, czyli tzw. Mobilny Auto Serwis, Mechanika Samochodowa, Elektryka Samochodowa. Oferujemy komputerową diagnostykę silnika oraz naprawy z zakresu elektroniki, elektromechaniki i elektryki samochodowej w Warszawie. Warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy z dojazdem w stolicy Polski.

Elektryka samochodowa w Warszawie tylko u nas! PODEJMUJEMY SIĘ CIĘŻKICH PRZYPADKÓW. Nasz serwis samochodowy dysponuje nowoczesnymi urządzeniami diagnostycznymi.

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

31 thoughts on “Przetwornice 12-230 V – jak wybrać odpowiednią?

  1. Witam, czy mozna korzystać z przetwornicy napiecia podczas ładowania akumulatora z paneli slonecznych poprzez regulator PWM?? Gdzies slyszalem ze moze to uszkodzic przetowrnice na wejsciu czy to prawda???

  2. Fajne podsumowanie tematu. Nie chcę skłamać ale na zapalniczce w samochodzie to chyba miałem bezpiecznik 10A czyli jakby przetwornica nie miała strat to 120W by się max wyciągnęło, tak że takie podłączenie przetwornicy jest już "spalone" na starcie. Pozdrawiam.

  3. Zrobiłem doświadczenie. Akumulator 45Ah, przetwornica jakaś greencoś 1000w z modyfikowaną sinusoidą (ta tańsza) i pompa c.o. obi, i chodzi. Ale pompa grundfos…coś, już nie chodzi. Obie sprawne.
    Co ciekawe, obi nie uruchomi się jeśli najpierw wepnę wtyczkę a później włączę ale ruszy jeśli najpierw włączę przetwornice a później włożę wtyczkę:)
    hmmmmm….??:)

  4. 👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

  5. Nie bardzo rozumiem podłączenie największej przetwornicy klemami – przecież to wymaga odpięcia w aucie klemów przetwornicy więc jak ten akumulator ma się ładować przy odpalonym silniku? Jeśli z kolei nie będzie się lądował to 10 minut i po akumulatorze

  6. Ludzie kochani, trzeba mieć źródło, które da odpowiednią moc od strony 12 volt więc nie myślcie, że na małym akumulatorku pociągniemy przez godzinę 1kW, trzeba również pamiętać że przetwornica wymaga zasilania blisko 12v gdyż poniżej 11v może nie wystartowac

  7. Z życia kierowcy w aucie powiem, że sinus modyfikowany zabija ładowarki indukcyjne do szczoteczek elektrycznych (takich do mycia zębów). Jeśli chodzi o to piszą niektórzy w komentarzach to zaden AGM się na działkę pod solary nie nada, banki energii do takich zastosowań najlepiej zrobić z ogniw litowo jonowych, np 18650. Są o tym filmiki na YT oczywiście.

  8. Panowie, jeśli mogę coś zasugerować. Zamiast bawić się na działce w takie rzeczy hobbystycznie, proszę opracujcie fachowo, sposób zasilania np: pieca CO na pelet lub eko groszek. Jest wielce prawdopodobne, że tej zimy może zabraknąć prądu w sieci. Wtedy wszystkie rodzaje ogrzewania, gdzie obieg jest wymuszony przez pompki elektryczne, padnie.
    Jakie akumulatory? Jakie przetwornice?
    I jak to wszystko podłączyć?
    Ile czasu do będzie działać? To jest konkretny i powazny problem do rozwiązania. Nie jestem zwolennikiem agregatów, bo są drogie przy zakupie i w czasie użytkowania a poza tym chałasliwe.
    Pozdrawiam.

  9. A jaki aku musi byś do takiej 3000 W ktoś mi podrzuci przelicznik ? 12V 200Ah, 400Ah ? Jaki akumulator żeby pochodziło cały dzień z poborem 1000-2000w z przerwami, ale bez jednoczesnego doładowywania ???

  10. Witam. Temat czystego sinusa – silniki elektryczne w sporej większości gdy widzą sinus modyfikowany to dostają czkawki lub odmawiają pracy (wspominane schodki je gubią). Inaczej ma się temat wszelkiego rodzaju zasilaczy impulsowych te potrafią zjeść wszystko co dostaną i co ciekawe zasilacz impulsowy radzi sobie ze zbyt wysokim napięciem jak też ze zbyt niskim ("zmienia taktowanie"). Ale żeby komuś nie przyszło do głowy sprawdzać ! To wiedza teoretyczna. Bardzo ciekawy film, odpowiada na wiele pytań i pozwala pominąć pewne kroki tzn. możemy kupić tą jedyną i odpowiednią przetwornice. Pan już za nas sprawdził co i jak działa 🙂

  11. Cena w de 326Eu z przedłużona gwarancja na 4lata.. Czajnik 2200wat pociągnie spokojnie ale bende zmieniał na instalacje 48 Volt booo nie polecam 12 Volt.. ostatni inwerrer podłączać Dooo jednego akumulatora. Mój 126Ah uklękłknon przy ctajniku 2200wat.. Poprzednie inwertery to zabawki a na pewno wydatek nie potrzebny

  12. Pompa głębinowa nie chciała ci działać na przetwornicy zmodyfikowanym z sinusem ponieważ jest tam silnik elektryczny to nigdy nie będzie działać Podobnie nie będzie działać lodówka hydrofor i jak i pompka Obiegowa z kotła co

Dodaj komentarz

Zadzwoń!