Ładowanie…

Mobilny Mechanik – Mechanika – Diagnostyka + Elektryka Samochodowa

Mobilny Mechanik Warszawa, Auta Diesel, Hybrydowe, Elektryczne, Firma nr 1 w Warszawie - Naprawiamy samochody, jachty i wszystko inne w Warszawie
Kontakt

POMPA WODNA- CO TO JEST ? JAK DZIAŁA ? DLACZEGO SIĘ PSUJE ? CZY JEST WAŻNA ?

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689



Siema!
Skasowałem pompę na prasie i wyszedł z tego odcineczek, miłego oglądania.
Pozdro!
P.S.
Jeśli Wam się podoba i chcecie aby ten kanał się rozwijał to po prostu udostępniajcie moje filmy na Fb i takich tam. Oraz łapka w górę 😉

source Serwis Elektryki i Elektroniki Samochodowej, Profesjonalny serwis samochody w Warszawie Wawer. Zadzwoń do nas. Powierz samochód profesjonalistom! Uczciwość i rzetelność. Szybka realizacja. Doświadczeni mechanicy. Nowoczesny sprzęt. Usługi: przeglądy gwarancyjne, mechanika samochodowa, warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy w Warszawie.

Naprawa elektryki / elektroniki samochodowej. Oferujemy: naprawę / odbudowę samochodowej instalacji elektrycznej w samochodach w Warszawie. Serwisy samochodowe Serwis Elektroniki zajmują się elektroniką i elektryką samochodową. Dobry Auto Elektryk w Twojej okolicy. Układy elektryczne – montaż i naprawa. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu elektryk samochodowy Warszawa.

Mobilną naprawę elektryki samochodowej w Warszawie świadczą serwisy naszych mechaników w Warszawie. Warsztat Samochodowy, Naprawy z dojazdem we wskazane miejsce, czyli tzw. Mobilny Auto Serwis, Mechanika Samochodowa, Elektryka Samochodowa. Oferujemy komputerową diagnostykę silnika oraz naprawy z zakresu elektroniki, elektromechaniki i elektryki samochodowej w Warszawie. Warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy z dojazdem w stolicy Polski.

Elektryka samochodowa w Warszawie tylko u nas! PODEJMUJEMY SIĘ CIĘŻKICH PRZYPADKÓW. Nasz serwis samochodowy dysponuje nowoczesnymi urządzeniami diagnostycznymi.

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

36 thoughts on “POMPA WODNA- CO TO JEST ? JAK DZIAŁA ? DLACZEGO SIĘ PSUJE ? CZY JEST WAŻNA ?

  1. Może ktoś mi napisać wyjaśnić to- wyciekała mi woda na pompie wody tym otworem fabrycznym w aucie osobowym i potem auto z pół roku stało bez jeżdżenia i teraz na razie w ogóle mi tamtędy nie wycieka- co się zmieniło że to ciśnienie jest mniejsze w obiegu wody i nie wywala przez pompę całego płynu chłodniczego. Wcześniej w 5 minut cały płyn mi wyciekał. No i pozostaje pytanie czy za chwilę sytuacja się nie powtórzy i pompa nie będzie do naprawy?.

  2. Witam ! (Ford mondeo mk5 2.0tdci) chodzi o wymiane pompy wody przy rozrządzie ,czy posiada ktoś obeznany wiedze do czego jest oznaczenie ( strzałka na rolce w pompie wody) ,czytałem cos na roznych forach na temat osiowość ustawienia pompy ale brak konkretu,fora jak to fora..wypowiadają się rozni czarodzieje 😉 jesli faktycznie to oznaczenie ma znaczenie w ustawieniu to czy ktoś moze cos o tym napisać w komentarzu lub podesłać konkretnego linka do informacji z gory dziękuje za kazdy komentarz

  3. Profesor Chris mam pytanie wymieniłem pompę wody (dolz) w renault master II 2.5dci i pokrywy dekla sa dwa otwory które się łączą z pompa z górnego otworu wycieka mi olej i czuć że dmucha przez ten otwór. Pytanie czy spotkał się Pan z Tym. Czy wina pompy wody czy może moja?

  4. Hallo Chris bardzo miło ogląda się twój kanał nie ulega wątpliwości masz duże doświadczenie pomimo młodego wieku –
    Jedno bardzo mnie zniesmacza podczas oglądania –
    Twoje opinie na temat Niemców samochodów niemieckich niemieckich traktorów
    To moim zdaniem wynika z kompleksów jakie nosisz w sobie podświadomie .
    Widzisz tak się składa jako Polak wyemigrowałam przypadkiem do Niemiec miałem wyssane z mlekiem matki podobne poglądy do Twoich
    Które ty wyrażasz o nich przypuszczam podświadomie
    Dopiero kiedy opanowałem język na równi z językiem polskim zrozumiałem jak doszło do 1 szej 2 wojny światowej kto to inwestował jak został wykorzystany naród Niemiecki do brudnej roboty by zarobili inwestorzy .
    Co ciekawe niemieckie maszyny samochody przemysł zbrojeniowy rakietowy bomba Atomowa
    To wszystko stety Niemiecka myśl techniczna są potęgom gospodarczą chemiczną itd
    Kiedy Niemicy jeździli Autostradami Polacy koniem kiedy Niemcy produkowali czołgi Polacy szabla chcieli zatrzymać te pojazdy
    Okręty podwodne samoloty itd itp
    Chris zajmij się Historia a zrewidujesz stój pogląd o Niemcach moc pozdrowien

  5. Może i nie wymienię nigdy pompy wody w swoim samochodzie własnoręcznie, ale przynajmniej jak pójdę następnym razem wymieniać rozrząd, a mechanik zaproponuje wymianę pompy, to będę miał się nad czym zastanowić, a nie będę stał głupio i udawał że się zastanawiam nad problemem.

  6. Profesorze Chris. Wasza Ekscelencjo. Nie zgadzam się z Profesorem, że pompę wody, gdy przecieka należy bezwzględnie wymienić. Widziałem w sklepie pompę do BMW, za którą gęgali 799 zł, a myślę że w serwisie zagęgają znacznie więcej. Jeśli kosztuje do 100 zł, to nie dyskutuję. Ja twierdzę, że to co wymyślił człowiek w pompie wody, to również człowiek potrafi naprawić, pod warunkiem, że jest możliwa do zakupu reperaturka, jako część zamienna. Ja w latach 80-tych ubiegłego wieku kupowałem reperaturkę w cenie setki wódki "Żytnia", do tego 2 łożyska w cenie 2 piw za każde i uszczelkę w cenie jednej bułki kajzerki. Do tego nie więcej, niż godzina roboty na szybko, albo 2 godziny roboty przy kawie i dobrej muzyce i po robocie. Poza tym reperaturkę, która przepuszcza płyn w pewnych granicach docierałem, bez wyrzucania i pompa działała jeszcze długo i szczęśliwie.

  7. Trochę może odrobinę spóźniony komentarz ale na dobre słowo nigdy za późno: gratuluję wiedzy, chęci, dobrego humoru i kultury osobistej. Widziałem w ostatnim czasie wiele Twoich filmów i pod wszystkimi można tak napisać. Tak trzymać!

  8. W moim Roverze 414 wymieniłem pompę bo ciekła i przy okazji od razu napinacz i pasek rozrządu. Niestety płynu chłodniczego dalej ubywa mimo iż wycieków nie widać. Podobno może pomóc wymiana korka zbiorniczka wyrównawczego bo jak układ nie jest pod ciśnieniem to płyn będzie się gotował i odparowywał.
    Korek już do mnie idzie ale pytanie co jeszcze mogę sprawdzić?

Dodaj komentarz

Zadzwoń!