Niektórzy wiedzą, że Renault nie przepadam… Jednak wyjątkowo na kanale pojawia się krótki i spontaniczny test samochodu tej marki. Renault Master, którego przebieg wynosi ponad 800 tys. km. Uznałem, że spowiedź napraw i usterek z tego przebiegu to ciekawy temat.
0:00 Wstęp
0:21 Dlaczego Renault?
0:57 Prezentacja samochodu z muzyką
1:41 Specyfikacja
2:03 Silnik
2:28 Wnętrze, środek
3:13 Eksploatacja, serwisowanie
3:52 Usterki, naprawy i problemy
5:46 Wrażenia z jazdy
source Serwis Elektryki i Elektroniki Samochodowej, Profesjonalny serwis samochody w Warszawie Wawer. Zadzwoń do nas. Powierz samochód profesjonalistom! Uczciwość i rzetelność. Szybka realizacja. Doświadczeni mechanicy. Nowoczesny sprzęt. Usługi: przeglądy gwarancyjne, mechanika samochodowa, warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy w Warszawie.
Naprawa elektryki / elektroniki samochodowej. Oferujemy: naprawę / odbudowę samochodowej instalacji elektrycznej w samochodach w Warszawie. Serwisy samochodowe Serwis Elektroniki zajmują się elektroniką i elektryką samochodową. Dobry Auto Elektryk w Twojej okolicy. Układy elektryczne – montaż i naprawa. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu elektryk samochodowy Warszawa.
Mobilną naprawę elektryki samochodowej w Warszawie świadczą serwisy naszych mechaników w Warszawie. Warsztat Samochodowy, Naprawy z dojazdem we wskazane miejsce, czyli tzw. Mobilny Auto Serwis, Mechanika Samochodowa, Elektryka Samochodowa. Oferujemy komputerową diagnostykę silnika oraz naprawy z zakresu elektroniki, elektromechaniki i elektryki samochodowej w Warszawie. Warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy z dojazdem w stolicy Polski.
Elektryka samochodowa w Warszawie tylko u nas! PODEJMUJEMY SIĘ CIĘŻKICH PRZYPADKÓW. Nasz serwis samochodowy dysponuje nowoczesnymi urządzeniami diagnostycznymi.
Posiadamy10 mobilnych mechaników w Warszawie + Sieć Warsztatów Samochodowych
35 thoughts on “2014 Renault Master – Ponad 800 000 km. Spowiedź napraw i usterek.”
Jeśli chodzi o łańcuch rozrządu (bo nie mówiłem): ani razu nie był zmieniany, nie było takiej potrzeby.😲 Zastanawiam się, czy przedstawiać częściej samochody z wyższymi przebiegami.🤔
Mam mastera z 2013 roku .pizda straszna ,wrócę do korzeni czyli T4 .mam wersję dCi 100 .nie chce to jechać ,dużo pali ,blaszka jak puszka po tanim piwie .plastiki gówniane jak w chińskim skuterze ,klamki rwą się regularnie .
Potwierdzam niezawodność działania Renault Master 2.3 użytkuję auto od 2012r i na liczniku 846940km usterki praktycznie te same co w materiale filmowym auto sprawuje się cały czas rewelacyjnie!
Osobiscie nienawidze aut marki renault, aczkolwiek dokladnie taka laweta z wypozyczalni zrobilem mnostwo kilometrow i pomimo miliona bledow na wyswietlaczu jezdzi sie tym calkiem dobrze. Najwiekszy mankament w uzytkowaniu to miekkie zawieszenie, strasznie szybko siada nawet pod lekkimi autami.
Nie rozumie co z tą patologią na ten OLEJ Z BECZKI. To oleje w bankach plastikowych 4ro i 1no litrowych są nagminnie podrabiane niż te w beczkach 60cio czy nawet 200 litrowych.
Nie tylko Master się udał tej firmie. Megane III też jest bardzo porządna. Ja od 7 jeżdżę taką Megane 1.5 dci i nie miałem absolutnie żadnych problemów. Wcześniej miałem same marki niemieckie i nie było tak różowo.
Mam takiego z tym silnikiem od nowosci, tylko w innej zabudowie i martwilem sie, ze juz mam prawie 300 tys. najechane 🙂 Ogolnie potwierdzam, ze to dobre auto ale ja niestety mialem przygode na trasie nie tak dawno bo padl mi alternator, a wlasciwie regulator w nim. Jednak w porownaniu do Ducato 3.0 2012, ktore mialem wczesniej, to jest duzo lepiej. Ducato darlo z tym silnikiem, jak osobowka ale wkurzaly drobiazgi i tragiczny dostep do czegokolwiek. Wszystkie sruby, nakretki byly po 5 latach w tragicznym stanie i ich odkrecenie to byl wyczyn. Master jest duzo lepiej zabezpieczony antykorozyjnie i sprawia wrazenie lepiej wykonczonego. Dostep do silnika swietny. Na dluzsze trasy jest tez wygodniejszy bo kabina jest sporo wieksza. Serwis do dupy. Do dzis od nowosci jezdze z nierozpoznana usterka, a mianowicie przy temperaturze zewnetrznej miedzy 12 – 16 stopni. Mam lekkie poszarpywanie przy dodawaniu lekko gazu, okolo 2 tys. obrotow. Nikt nie potrafi zdiagnozowac, w czym problem.
Witam same plusy ten samochód ma tak kiepski promień skręt że szkoda gadać dlatego tak zajebiste wspomaganie mu założyli zaciski też są rewelacyjne szczególnie tylne.
Jeśli chodzi o łańcuch rozrządu (bo nie mówiłem): ani razu nie był zmieniany, nie było takiej potrzeby.😲 Zastanawiam się, czy przedstawiać częściej samochody z wyższymi przebiegami.🤔
Siema, siema..
Jak teraz masterek?
Chlopie nie opowiadaj Bajek-znam tego master i wiem ze mial zmieniany silnik-bo na starym bez oleju ktos jechal i go zatarl.
To 130 na godzinę jest głównym sprawcą że auto jeździ dalej
Nie prawda z tym kagańcem przy 130 km/h, jest tylko dźwiękowe ostrzeżenie.
Ten master daje radę 760tys km zrobione wersją 150koni i potwierdzić mogę że to dobre auto
Potwierdzam, Renata jest niepowtarzalna
Zrobiłem 2.3 170hp ponad 100tys km bezawaryjnie
Aż nie dowiary że taki przebieg zrobił ten master przy zmianie oleju co 40.000km chyba że płukanki robili
Bravo Master !
!
Mam mastera z 2013 roku .pizda straszna ,wrócę do korzeni czyli T4 .mam wersję dCi 100 .nie chce to jechać ,dużo pali ,blaszka jak puszka po tanim piwie .plastiki gówniane jak w chińskim skuterze ,klamki rwą się regularnie .
Nagraj mastera jak dojedzie 1000000km😊
Potwierdzam niezawodność działania Renault Master 2.3 użytkuję auto od 2012r i na liczniku 846940km usterki praktycznie te same co w materiale filmowym auto sprawuje się cały czas rewelacyjnie!
Teraz kupiłeś Lagunę hahahahah, widzisz w życiu wszytsko się może zdarzyć☺☺☺
Podejrzewam , że po tym roku od opublikowania materiału ten master ma z 900k przebiegu jak nie więcej i dalej śmiga 😂.
Osobiscie nienawidze aut marki renault, aczkolwiek dokladnie taka laweta z wypozyczalni zrobilem mnostwo kilometrow i pomimo miliona bledow na wyswietlaczu jezdzi sie tym calkiem dobrze. Najwiekszy mankament w uzytkowaniu to miekkie zawieszenie, strasznie szybko siada nawet pod lekkimi autami.
klamka przy 780??? u mnie co 1,5roku zmieniam no ale auto w kurierce:P
Master do jazdy najlepszy
Ostatni dobry master
Renault najlepsze i nara
Wszystko super ale wymiana oleju co 40 tyś to chyba przegięcie, mam 192 tyś km wymieniłem amortyzatory i jeden sworzeń a olej co 15 tyś wymieniam
mam taki sam model blaszak najwiekszy auto niezniszczalne ale klamki to porazka raz w roku wszystkie do wymiany
Master to Master wśród busów. Klasa sama w sobie. Kilka przerobiłem, Master był the best 🙂
Master jest najlepszy. Ups… BYŁ!!! Teraz nowego omijajcie… Smuteczek…
teraz ten nowy master sie jebie przy 10 000km a co mowic by mial 1mln xddddddddddddddd
Ziomek ma firmę transportową i Master na 1 500 000.. Dobre auta
Jeździłem w międzynarodówce takim master najlepszy zero problemów
Nie rozumie co z tą patologią na ten OLEJ Z BECZKI. To oleje w bankach plastikowych 4ro i 1no litrowych są nagminnie podrabiane niż te w beczkach 60cio czy nawet 200 litrowych.
Fajowy test, dzięki.
Czy on jeszcze jeździ ? Jeśli tak, jaki przebieg ma dzisiaj ?
Potrafił następca to tragedia
Nie tylko Master się udał tej firmie. Megane III też jest bardzo porządna. Ja od 7 jeżdżę taką Megane 1.5 dci i nie miałem absolutnie żadnych problemów. Wcześniej miałem same marki niemieckie i nie było tak różowo.
Mam takiego z tym silnikiem od nowosci, tylko w innej zabudowie i martwilem sie, ze juz mam prawie 300 tys. najechane 🙂 Ogolnie potwierdzam, ze to dobre auto ale ja niestety mialem przygode na trasie nie tak dawno bo padl mi alternator, a wlasciwie regulator w nim. Jednak w porownaniu do Ducato 3.0 2012, ktore mialem wczesniej, to jest duzo lepiej. Ducato darlo z tym silnikiem, jak osobowka ale wkurzaly drobiazgi i tragiczny dostep do czegokolwiek. Wszystkie sruby, nakretki byly po 5 latach w tragicznym stanie i ich odkrecenie to byl wyczyn. Master jest duzo lepiej zabezpieczony antykorozyjnie i sprawia wrazenie lepiej wykonczonego. Dostep do silnika swietny. Na dluzsze trasy jest tez wygodniejszy bo kabina jest sporo wieksza. Serwis do dupy. Do dzis od nowosci jezdze z nierozpoznana usterka, a mianowicie przy temperaturze zewnetrznej miedzy 12 – 16 stopni. Mam lekkie poszarpywanie przy dodawaniu lekko gazu, okolo 2 tys. obrotow. Nikt nie potrafi zdiagnozowac, w czym problem.
❤
Witam same plusy ten samochód ma tak kiepski promień skręt że szkoda gadać dlatego tak zajebiste wspomaganie mu założyli zaciski też są rewelacyjne szczególnie tylne.
Bonjour, je suis français quelqu'un pourrait me traduire les problèmes qu il a eu sur le vehicule? Merci