Ładowanie…

Mobilny Mechanik – Mechanika – Diagnostyka + Elektryka Samochodowa

Mobilny Mechanik Warszawa, Auta Diesel, Hybrydowe, Elektryczne, Firma nr 1 w Warszawie - Naprawiamy samochody, jachty i wszystko inne w Warszawie
Kontakt

2014 Renault Master – Ponad 800 000 km. Spowiedź napraw i usterek.

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689



2014 Renault Master 2.3 dci 125 (zabudowa – autolaweta Jegger)

Jeśli uważasz, że Twój samochód powinien wystąpić w jednym z odcinków – napisz👍:

petrolheadnumberone@gmail.com
(zgłoszenia raczej Szczecin i okolice)

FACEBOOK: https://www.facebook.com/PetrolheadNumberOne

Niektórzy wiedzą, że Renault nie przepadam… Jednak wyjątkowo na kanale pojawia się krótki i spontaniczny test samochodu tej marki. Renault Master, którego przebieg wynosi ponad 800 tys. km. Uznałem, że spowiedź napraw i usterek z tego przebiegu to ciekawy temat.

0:00 Wstęp
0:21 Dlaczego Renault?
0:57 Prezentacja samochodu z muzyką
1:41 Specyfikacja
2:03 Silnik
2:28 Wnętrze, środek
3:13 Eksploatacja, serwisowanie
3:52 Usterki, naprawy i problemy
5:46 Wrażenia z jazdy

Zapraszam do śledzenia oraz subskrypcji kanału.

#Renault #Master #Autolaweta

2.3 dci | 125 hp | 310 Nm | 130 kmh (ogranicznik) | ?? sec – 100 kmh

source Serwis Elektryki i Elektroniki Samochodowej, Profesjonalny serwis samochody w Warszawie Wawer. Zadzwoń do nas. Powierz samochód profesjonalistom! Uczciwość i rzetelność. Szybka realizacja. Doświadczeni mechanicy. Nowoczesny sprzęt. Usługi: przeglądy gwarancyjne, mechanika samochodowa, warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy w Warszawie.

Naprawa elektryki / elektroniki samochodowej. Oferujemy: naprawę / odbudowę samochodowej instalacji elektrycznej w samochodach w Warszawie. Serwisy samochodowe Serwis Elektroniki zajmują się elektroniką i elektryką samochodową. Dobry Auto Elektryk w Twojej okolicy. Układy elektryczne – montaż i naprawa. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu elektryk samochodowy Warszawa.

Mobilną naprawę elektryki samochodowej w Warszawie świadczą serwisy naszych mechaników w Warszawie. Warsztat Samochodowy, Naprawy z dojazdem we wskazane miejsce, czyli tzw. Mobilny Auto Serwis, Mechanika Samochodowa, Elektryka Samochodowa. Oferujemy komputerową diagnostykę silnika oraz naprawy z zakresu elektroniki, elektromechaniki i elektryki samochodowej w Warszawie. Warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy z dojazdem w stolicy Polski.

Elektryka samochodowa w Warszawie tylko u nas! PODEJMUJEMY SIĘ CIĘŻKICH PRZYPADKÓW. Nasz serwis samochodowy dysponuje nowoczesnymi urządzeniami diagnostycznymi.

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

35 thoughts on “2014 Renault Master – Ponad 800 000 km. Spowiedź napraw i usterek.

  1. Mam mastera z 2013 roku .pizda straszna ,wrócę do korzeni czyli T4 .mam wersję dCi 100 .nie chce to jechać ,dużo pali ,blaszka jak puszka po tanim piwie .plastiki gówniane jak w chińskim skuterze ,klamki rwą się regularnie .

  2. Potwierdzam niezawodność działania Renault Master 2.3 użytkuję auto od 2012r i na liczniku 846940km usterki praktycznie te same co w materiale filmowym auto sprawuje się cały czas rewelacyjnie!

  3. Osobiscie nienawidze aut marki renault, aczkolwiek dokladnie taka laweta z wypozyczalni zrobilem mnostwo kilometrow i pomimo miliona bledow na wyswietlaczu jezdzi sie tym calkiem dobrze. Najwiekszy mankament w uzytkowaniu to miekkie zawieszenie, strasznie szybko siada nawet pod lekkimi autami.

  4. Nie tylko Master się udał tej firmie. Megane III też jest bardzo porządna. Ja od 7 jeżdżę taką Megane 1.5 dci i nie miałem absolutnie żadnych problemów. Wcześniej miałem same marki niemieckie i nie było tak różowo.

  5. Mam takiego z tym silnikiem od nowosci, tylko w innej zabudowie i martwilem sie, ze juz mam prawie 300 tys. najechane 🙂 Ogolnie potwierdzam, ze to dobre auto ale ja niestety mialem przygode na trasie nie tak dawno bo padl mi alternator, a wlasciwie regulator w nim. Jednak w porownaniu do Ducato 3.0 2012, ktore mialem wczesniej, to jest duzo lepiej. Ducato darlo z tym silnikiem, jak osobowka ale wkurzaly drobiazgi i tragiczny dostep do czegokolwiek. Wszystkie sruby, nakretki byly po 5 latach w tragicznym stanie i ich odkrecenie to byl wyczyn. Master jest duzo lepiej zabezpieczony antykorozyjnie i sprawia wrazenie lepiej wykonczonego. Dostep do silnika swietny. Na dluzsze trasy jest tez wygodniejszy bo kabina jest sporo wieksza. Serwis do dupy. Do dzis od nowosci jezdze z nierozpoznana usterka, a mianowicie przy temperaturze zewnetrznej miedzy 12 – 16 stopni. Mam lekkie poszarpywanie przy dodawaniu lekko gazu, okolo 2 tys. obrotow. Nikt nie potrafi zdiagnozowac, w czym problem.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!