source Serwis Elektryki i Elektroniki Samochodowej, Profesjonalny serwis samochody w Warszawie Wawer. Zadzwoń do nas. Powierz samochód profesjonalistom! Uczciwość i rzetelność. Szybka realizacja. Doświadczeni mechanicy. Nowoczesny sprzęt. Usługi: przeglądy gwarancyjne, mechanika samochodowa, warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy w Warszawie.
Naprawa elektryki / elektroniki samochodowej. Oferujemy: naprawę / odbudowę samochodowej instalacji elektrycznej w samochodach w Warszawie. Serwisy samochodowe Serwis Elektroniki zajmują się elektroniką i elektryką samochodową. Dobry Auto Elektryk w Twojej okolicy. Układy elektryczne – montaż i naprawa. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu elektryk samochodowy Warszawa.
Mobilną naprawę elektryki samochodowej w Warszawie świadczą serwisy naszych mechaników w Warszawie. Warsztat Samochodowy, Naprawy z dojazdem we wskazane miejsce, czyli tzw. Mobilny Auto Serwis, Mechanika Samochodowa, Elektryka Samochodowa. Oferujemy komputerową diagnostykę silnika oraz naprawy z zakresu elektroniki, elektromechaniki i elektryki samochodowej w Warszawie. Warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy z dojazdem w stolicy Polski.
Elektryka samochodowa w Warszawie tylko u nas! PODEJMUJEMY SIĘ CIĘŻKICH PRZYPADKÓW. Nasz serwis samochodowy dysponuje nowoczesnymi urządzeniami diagnostycznymi.
Posiadamy10 mobilnych mechaników w Warszawie + Sieć Warsztatów Samochodowych
34 thoughts on “Actros MP4 problemy ze wspomaganiem , Scania hamulce tył oraz kilka spraw organizacyjnych na koniec.”
ja się przyczepie bo skoro wymienia sie pompe wspomagania to jaki to koszt pare litrów oelju do wspomagania a wtedy nowa pompa działa na nowym oleju o lepszych parametrach.
Witam, trzeba było pospawać tak, aby uzyskać klucz dwustronny i nawiercić dwa otwory w szesciokącie na pokrętło. Maksymalizacja funkcji narzędzi plus minimalizacja miejsca jakie zajmują. Pozdrawiam
Mialem to napisac na poczatku…zaczalbym od sprawdzenia krzyzaka….w Volvie to czesta usterka…gdy sie zaciera to ciezko kierownica chodzi…po ang to steering UJ.Jesli go wymieniacie to zablokujcie kierownice i zrobcie punktakiem znaki…coby tak samo zalozyc…Pozdro i duzo zdrowka.Piotr z UK.
jest cygaret w gebie to widac ze fachowiec jak kiedys a nie to co teraz ,ci co ogladaja kivi racing factory i hamownie to wiedza oco chodzi pozdro z fartem ;D
jeżeli chodzi o problem z ciężko kręcącą kierownicą to też zacząłem od pompy wspomagania i muszę się przyznać że popełniłem błąd dwa razy pierwszy raz kupiłem pompę w zamienniku i nie było różnicy, wiec kupiłem oryginał i dopiero jak to nie pomogło to zacząłem szukać dalej Dziś jestem bogatszy o kolejne doświadczenie i każdy przypadek ciężkiego kręcenia kierownicy zaczynam kontroli krzyżaka ogólnie listwa kierownicza (drążek) miedzy kolumną a kierownicą to słaby punkt actrosa Jak kierowca mi dzwoni że zawieszenie kabiny do roboty bo puka na dziurach po stronie kierowcy to ja wiem że to prawdopodobnie ten drążek Bardzo dobra robota 🙂 dziadka klucz mi sie podoba już dorobiłem sobie taki sam dzieki 👍🖐 jestem mechanikiem samoukiem na własne potrzeby po ekonomiku ale coś nie coś potrafię 🙂
Ten krzyżak w kolumnie jest smarowalny. Osłonięty jest plastikowym kwadratem w którym jest mała dziurka. Potrzebna jest specialna igła z zakończeniem jak kalamitka. Miałem podobny problem ale w volvo. Po przesmarowaniu problem ustał od ręki a ja chciałem kolumnę wymieniać i nawet pompę kupiłem która teraz leży odłogiem. I mała uwaga, jak kierownica przycina się o około 45 stopni to problem krzyżaka. Pozdrowienia dla całej ekipy, sam mechanikuję ale dużo się uczę z tego kanału.
Jak w osobowce zmieniałem pompe wspomagania to mowili żeby wlać nowy olej, bo stary może mieć opiłki z uszkodzonej pompy. A tutaj to tak nie działa? Nie trzeba zmieniać oleju?
Wlewanie tego samego gnoju do nowej pompy który zapewne przyczynił się do zajechania starej jest genialne. Nie mówię już nawet o demontażu zbiorniczka razem z wężami w celu wyczyszczenia tego gnoju z układu. Pierwszy raz chyba tak się wkurwiałem oglądając któryś z waszych filmików.
Skąd taki wysoki stan oleju do wspomagania – ktoś przelał, czy pompa zaciągała olej silnikowy, bo wygląda na to, że ta mała zębatka smarowana olejem silnikowym…
Patrząc na dziadka przypomina mi się majster z zawodówki u którego miałem praktyki nie palił ale gorzałe kochał gdy był cyknięty to okulary na czoło i widział lepiej niż na trzeźwo co do milimetra a uczyłem się na blacharza samochodowego szkoda ze odszedł w tym roku porządny czlowiek nauczył mnie dokładności
ja się przyczepie bo skoro wymienia sie pompe wspomagania to jaki to koszt pare litrów oelju do wspomagania a wtedy nowa pompa działa na nowym oleju o lepszych parametrach.
Szczerze, obejrzałem wszystkie odcinki z wami w serialu "Mobilni mechanicy" i wolę oglądać wasze filmy na Youtubie, bo są bardziej merytoryczne😃
pozdrawiam
Może macie jakiś film o wymianie szpilek osi napędowej w Mercedesie Atego. Byłbym wdzięczny za jakieś wskazówki.
Witam, trzeba było pospawać tak, aby uzyskać klucz dwustronny i nawiercić dwa otwory w szesciokącie na pokrętło. Maksymalizacja funkcji narzędzi plus minimalizacja miejsca jakie zajmują. Pozdrawiam
Ale pierdolnik ma właściciel scanii… 🙂
Mialem to napisac na poczatku…zaczalbym od sprawdzenia krzyzaka….w Volvie to czesta usterka…gdy sie zaciera to ciezko kierownica chodzi…po ang to steering UJ.Jesli go wymieniacie to zablokujcie kierownice i zrobcie punktakiem znaki…coby tak samo zalozyc…Pozdro i duzo zdrowka.Piotr z UK.
Pan "Dziadek" – kojarzy mi sie z filmem Mis i tragarzami. Dziadek to ten tragarz , ktory -"napije sie z przyjemnoscia"
Przy smarowaniu zwrotnic ja tak długo wciskam smar aż do momentu pojawienia się świeżego,
Ale fajna robota mój fach od 40 lat. Pozdrawiam załogę
Szon Konery is the best pozdrawiam
Panowie 06 to jeszcze 16-stka uwaga prokurator patrzy xD
jest cygaret w gebie to widac ze fachowiec jak kiedys a nie to co teraz ,ci co ogladaja kivi racing factory i hamownie to wiedza oco chodzi pozdro z fartem ;D
Jak by był wam potrzebny długi klucz 67/70 to polecam klucz młocarni od bizona. Jest jeszcze tańszy. Używałem go do nakrętki piasty w ifie.
Cześć.
Bardzo fajny odcinek. Dziękuję, pozdrawiam.
Pan dziadek kuma czacze ☺️dobry fachowiec wie co z czym się je pozdrawiam 👋
Fajnie się ogląda na leżąco, jak ktoś pracuje 😂
Dziadzia widać prawdziwa fachura kiep w ustach i jedziemy że spawem gratki pany
to nie krzyzak , kierownica wyswiechtana_))
jeżeli chodzi o problem z ciężko kręcącą kierownicą to też zacząłem od pompy wspomagania i muszę się przyznać że popełniłem błąd dwa razy
pierwszy raz kupiłem pompę w zamienniku i nie było różnicy, wiec kupiłem oryginał
i dopiero jak to nie pomogło to zacząłem szukać dalej
Dziś jestem bogatszy o kolejne doświadczenie i każdy przypadek ciężkiego kręcenia kierownicy zaczynam kontroli krzyżaka
ogólnie listwa kierownicza (drążek) miedzy kolumną a kierownicą to słaby punkt actrosa
Jak kierowca mi dzwoni że zawieszenie kabiny do roboty bo puka na dziurach po stronie kierowcy to ja wiem że to prawdopodobnie ten drążek
Bardzo dobra robota 🙂
dziadka klucz mi sie podoba już dorobiłem sobie taki sam
dzieki 👍🖐
jestem mechanikiem samoukiem na własne potrzeby po ekonomiku ale coś nie coś potrafię 🙂
Siema bardzo dobra robota pozdrowionka ze scanio
Super nagrywasz
Ten krzyżak w kolumnie jest smarowalny. Osłonięty jest plastikowym kwadratem w którym jest mała dziurka. Potrzebna jest specialna igła z zakończeniem jak kalamitka. Miałem podobny problem ale w volvo. Po przesmarowaniu problem ustał od ręki a ja chciałem kolumnę wymieniać i nawet pompę kupiłem która teraz leży odłogiem. I mała uwaga, jak kierownica przycina się o około 45 stopni to problem krzyżaka. Pozdrowienia dla całej ekipy, sam mechanikuję ale dużo się uczę z tego kanału.
Dziadek najlepszy. Mistrz, który wie co robi i mało mówi. Uczy dwóch młodych i się cieszy. Dom Rzemiosła. Z Ojca na Syna. Pozdrawiam. +SUB
Prawdziwy majster pet w buzi spawania bez maski dziadek jesteś wielki Takich majstrów juz
nie ma
Dziadek, przepraszam za omylke 😁
Misiek super gosc spawareczka, fajeczka, pozdrawiam serdecznie 😊
Super filmy ,Super praca. Szacunek Panowie !
11:51 raczej 16 latek 😉
Panowie takie pytanko to prawda ze ten filtr wirujący w scani to on aby tak delikatnie ma być dokręcony ?🤔
Jak w osobowce zmieniałem pompe wspomagania to mowili żeby wlać nowy olej, bo stary może mieć opiłki z uszkodzonej pompy. A tutaj to tak nie działa? Nie trzeba zmieniać oleju?
Witam… Was jak sie oglada to aż się serce raduje… Tak trzymajcie dalej i ciągle. Pozdrawiam was wszystkich👌👍🤗
Wlewanie tego samego gnoju do nowej pompy który zapewne przyczynił się do zajechania starej jest genialne. Nie mówię już nawet o demontażu zbiorniczka razem z wężami w celu wyczyszczenia tego gnoju z układu. Pierwszy raz chyba tak się wkurwiałem oglądając któryś z waszych filmików.
Skąd taki wysoki stan oleju do wspomagania – ktoś przelał, czy pompa zaciągała olej silnikowy, bo
wygląda na to, że ta mała zębatka smarowana olejem silnikowym…
Patrząc na dziadka przypomina mi się majster z zawodówki u którego miałem praktyki nie palił ale gorzałe kochał gdy był cyknięty to okulary na czoło i widział lepiej niż na trzeźwo co do milimetra a uczyłem się na blacharza samochodowego szkoda ze odszedł w tym roku porządny czlowiek nauczył mnie dokładności
Spawy to w kiblu po swietach i bimbrze dziadka
Spoiny 🤣