Ładowanie…

Mobilny Mechanik – Mechanika – Diagnostyka + Elektryka Samochodowa

Mobilny Mechanik Warszawa, Auta Diesel, Hybrydowe, Elektryczne, Firma nr 1 w Warszawie - Naprawiamy samochody, jachty i wszystko inne w Warszawie
Kontakt

Alfa Romeo szybko wróciła do warsztatu! #Naprawy_nie_do_Naprawy

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

Więcej: https://www.youtube.com/hashtag/naprawy_nie_do_naprawy
Oglądaj w TVN Turbo oraz Player.pl: https://player.pl/playerplus/programy-online/naprawy-nie-do-naprawy-odcinki,37341/odcinek-7,S01E07,235646
Subskrybuj kanał TVN Turbo: https://www.youtube.com/c/TVNTurbo?sub_confirmation=1
Normalną sprawą jest, że samochody się psują. Niektóre awarie można usunąć bez większego problemu, czasem jednak usterka staje się poważnym wyzwaniem. Zamiast cieszyć właściciela, auto staje się utrapieniem. Właśnie na takie przypadki czeka Adam Klimek w nowej produkcji pod tytułem “Naprawy nie do naprawy”!

#tvnturbo #motoryzacja #naprawyniedonaprawy

source Serwis Elektryki i Elektroniki Samochodowej, Profesjonalny serwis samochody w Warszawie Wawer. Zadzwoń do nas. Powierz samochód profesjonalistom! Uczciwość i rzetelność. Szybka realizacja. Doświadczeni mechanicy. Nowoczesny sprzęt. Usługi: przeglądy gwarancyjne, mechanika samochodowa, warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy w Warszawie.

Naprawa elektryki / elektroniki samochodowej. Oferujemy: – naprawę / odbudowę samochodowej instalacji elektrycznej w samochodach w Warszawie.

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

32 thoughts on “Alfa Romeo szybko wróciła do warsztatu! #Naprawy_nie_do_Naprawy

  1. Faktycznie wina Alfy Romeo że właściciel kupił tandetne świece, zresztą części zamienne są dzisiaj takiej jakości że nowe potrafią być już zepsute, to do każdej marki auta, bo wszystko w Chinach i Indiach robione.

  2. Miałem w Sydney Australia w 1987 r Alfę Romeo 33.2.5 litra .dwu gaźnikowe .Ręczna skrzynia biegów.i po trzech latach się pozbyłem miałem duże problemy z gaźnikami i nie tylko i bardzo brała ten Italiański samochód korozja.I ubezpieczenie było bardzo wysokie jako sylwetka i wyposażenie była super a od tamtego czasu mam tylko Japonskie Mazdy i Toyoty

  3. Nie wiem po co on 4 sztuki wymienia 😀 Jeszcze jak świece są prawie nowe. Zbędny wydatek, po to jest miernik żeby sprawić, jeśli rezystancja jest taka sama to moc grzewcza również będzie taka sama. Przecież to żadna zaawansowana technologia tylko zwykła mała grzałka.

  4. Gwintów świec żarowych nie należy smarować. Moment dokręcania dobierany jest bowiem do połączenia suchego. Tolerancja gwintu świecy wykonana jest w "e" a otwòr w głowicy w tolerancji "H", po to, aby nie występowało zjawisko zacierania. Dokrecenie na moment np. 18[Nm] posmarowanego złącza wywoła ponadnormatywny wzrost siły poosiowej i wyboczenie świecy, skutkujące uszkodzeniami wewnętrznymi.Jednocześnie, w/w wyższa siłę poosiowa sprawi, że wzrosną naprężenia kontaktowe na złączu o niższej głębokości nośnej, co może wywołać plastyczne deformacje zwojów i późniejsze kłopoty z odkręceniem świecy. Tak wyglądają w skrócie wymogi konstrukcyjne między innymi dla samochodu przedstawionego na filmie i nie tylko.

  5. Tak, tak. Świece były dobre i winny był sterownik. Teraz sterownik jest już dobry i nagle świece się popsuły.
    No "śmiechłem". Wymienili coś bez sensu i oddali auto z nadzieją, że może to coś rozwiąże. Dobrze, że nie wycieraczki.

  6. U mnie w VW był założony nie taki czujnik temperatury cieczy chłodzącej i komputer sterujący dostawał błędne info co do temperatury cieczy chłodzącej i na rozgrzanym silniku sterownik grzał świece po czym świece długo na je posłużyły

  7. @TVN Turbo
    Jeśli Klimek chce podrzucę mu kapryśnego Włocha(Fiat Bravo) z tym samym motorem, jak rozwiąże problem z doładowaniem z którym nikt sobie nie radzi od 4 lat to postawie mu ołtarzyk 😀

  8. Jaka pasta ? 😅 Chyba coś się lektorowi pomieszało, Adam użył smaru ceramicznego i nie ma on niczego uszczelniać bo tam jest wszystko na ciasno pasowane a jedynie dać nadzieję i szanse że w przyszłości świece dadzą się zdemontować w całości a nie w kilku kawałkach. Choć patrząc na jakie świece je wymienił to pewnie zaraz będą znowu demontowane i nie będzie z tym problemu 🙃

Dodaj komentarz

Zadzwoń!