Ładowanie…

Mobilny Mechanik – Mechanika – Diagnostyka + Elektryka Samochodowa

Mobilny Mechanik Warszawa, Auta Diesel, Hybrydowe, Elektryczne, Firma nr 1 w Warszawie - Naprawiamy samochody, jachty i wszystko inne w Warszawie
Kontakt

BMW E92 M54B30 & FORD MUSTANG szybki montaż LPG – prezent na urodziny FELGI 19 i mini spojler :)

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689



Siemanosaczyska!
W dzisiejszym odcinku ciąg dalszy Rodzynejro BMW E92 M54B30.
Zakładamy LPG do mojej Rodzynejro i do Forda Mustanga Bartosza.
Poza tym kupiłem sobie na 33 urodziny felgi 19 cali.
Generalnie jestem bardzo zadowolony z projektu.
Niczym nie muszę się stresować.
Nie martwię się o panewki i kontrolki.
Nie martwię się o elektryczną pompę cieczy.
Nie martwię się o podajniki pasów bo wy kodowałem.
Nie martwię się o pompy wysokiego ciśnienia.
Nie martwię się o turbosprężarki bo ich nie mam 😀
Nie martwię się o bezpośredni drogocenny wtrysk paliwa bo mam pośredni i mogę założyć LPG 😀
Nie martwię się o kredyt, bo nie muszę go brać na naprawę.
Nie martwię się o kredyt, bo nie muszę jeździć tylko na PB 🙂
Jak jadę powoli to i tak wszyscy się patrzą bo nie wiedzą, że ja to tylko ja.
Nie martwię się, że zostanę zauważony bo mam przyciemniane szyby 😛
Czego chcieć więcej?
N jak NIE NARZEKAM BO NIE MAM.
Bartosz też pokazał swojego nowego osiołka 🙂 Też Ford. Na WU GIE 🙂

SKLEP (ZESTAW DO ODMY M52/M54) i FORUM
www.autobachus.pl

MODYFIKACJA STEROWNIKÓW I CHIPTUNING EGR DPF ADBLUE
Wysyłki na adres :
AUTO-BACHUS Kamil Pabich
Józefów 05-410
Sobieskiego 12
Telefon : 515-33-28-48

WSPARCIE
https://patronite.pl/Auto-Bachus

KONTAKT DO WARSZTATU AUTO-BACHUS
515-33-28-48

ZANIŻONE ODSZKODOWANIA? OBEJRZYJ FILM
https://www.youtube.com/watch?v=vwYrFQscz4k&t=475s
A POTEM ZADZWOŃ DO PATRYKA I ZAPYTAJ BEZPŁATNIE O SWOJE ODSZKODOWANIE
732-732-566
pomoc24@solace.pl

GDZIE JEST TWÓJ NOWY KANAŁ NA YOUTUBE?
Mój nowy kanał – Trzecia Perspektywa Świadomości
https://www.youtube.com/channel/UCc8C8ZRrYVAu-nmDM0Xir9Q

Zdro!
Naczelny Bezczelny Nosacz wśród Januszy (*¿*)
Kamil z Auto-Bachus 🙂

AUTO-BACHUS
Elektryka, elektronika, tuning, chip-tuning, DPF FAP EGR modyfikacje sterowników, naprawa i serwis klimatyzacji, instalacje lpg, układy wydechowe, mechanika, wulkanizacja.
Józefów koło Otwocka 05-410 Sobieskiego 12
Telefon : 515-33-28-48

source Serwis Elektryki i Elektroniki Samochodowej, Profesjonalny serwis samochody w Warszawie Wawer. Zadzwoń do nas. Powierz samochód profesjonalistom! Uczciwość i rzetelność. Szybka realizacja. Doświadczeni mechanicy. Nowoczesny sprzęt. Usługi: przeglądy gwarancyjne, mechanika samochodowa, warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy w Warszawie.

Naprawa elektryki / elektroniki samochodowej. Oferujemy: naprawę / odbudowę samochodowej instalacji elektrycznej w samochodach w Warszawie. Serwisy samochodowe Serwis Elektroniki zajmują się elektroniką i elektryką samochodową. Dobry Auto Elektryk w Twojej okolicy. Układy elektryczne – montaż i naprawa. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu elektryk samochodowy Warszawa.

Mobilną naprawę elektryki samochodowej w Warszawie świadczą serwisy naszych mechaników w Warszawie. Warsztat Samochodowy, Naprawy z dojazdem we wskazane miejsce, czyli tzw. Mobilny Auto Serwis, Mechanika Samochodowa, Elektryka Samochodowa. Oferujemy komputerową diagnostykę silnika oraz naprawy z zakresu elektroniki, elektromechaniki i elektryki samochodowej w Warszawie. Warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy z dojazdem w stolicy Polski.

Elektryka samochodowa w Warszawie tylko u nas! PODEJMUJEMY SIĘ CIĘŻKICH PRZYPADKÓW. Nasz serwis samochodowy dysponuje nowoczesnymi urządzeniami diagnostycznymi.

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

41 thoughts on “BMW E92 M54B30 & FORD MUSTANG szybki montaż LPG – prezent na urodziny FELGI 19 i mini spojler :)

  1. Z Subarakami jak z Subarakami. Wolnossące SOHC są nie do zajechania. Turbo jak to Turbo. Podstawa to szpilki głowicy ARP(uszczelka z głowy), kute tłoki(zbyt wosoka temperatura topi), termostat 72stopnie, wieksza chłodnica wody(opcjonalnie), miska oleju z przegrodą/separator (temat z motocykli, jak chcesz latac na torze i po zakretach), osłona wału (zapewnia lepsze smarowanie) oraz wzmocniony smok Killer B. Ja dołożyłem jeszcze "bajpas" miedzy lewą a prawą głowicą, bo chłodzenie jest z tyłka i lewa głowica się grzeje na 2 cylindrze. Bajpas za 50 zł złożony z króćcy oraz gumowego weża i opasek załatwia sprawe. Pasowanie tłoków do ustalenia. Blow offy nie zakładać, żeby nie zalewać motoru (zostawic seryjny BOV). Dołożyc zegary – temp oleju, ciśnienie oleju i ciśnienie doładowania i wiesz co się dzieje. Zwiekszyc wolne obroty dla lepszego smarowania (szczegolnie dobre w zimowe dni). Na doladowaniu 1 bar robi ponad 300 koni w silniku Ej257 i to wszystko bezpieczny boost. Panew jest wypadkową zagotowania oleju i jego niskiego stanu (silniki 2.5l piją na potęge – mówie o serii). Silnik zalewa się 1 mm ponad max na bagnecie 🙂 Jak panew wyskoczy to wtedy wzmocniony wał z wersji Spec C, panew ACL a nie twarde Kinga i latasz dalej. Aha, no i wymieniasz znaną Ci chłodniczke oleju(wymiennik), który przerabiałeś w 335i. I mogę o tym mówić bez końca…. bo są wersje SPEC C, S20 oraz JDM w najpiękniejszej budzie GC 😉 Frajda z jazdy, uśmiech dzieciaków i liczne kciuki w góre od mijających kierowców, rekompensują prace które trzeba włożyć aby się tym nacieszyć. U mnie ponad 30 tys po zakuciu bez awarii a nie jeżdże tylko do Lydla 🙂 A sorry, jakiś miesiąc temu błąd P0021. Wymontowałem zawór zmiennych faz, zamoczyłem w tym do hamulcy, potem WD40 i suchy smar. Montaż i check już znikł. Nowy zawór jak cos to 220 zł. Pozdrowienia od kolegi z Subaru 😉 Aha, wpadne wkońcu, Beta mi chodzi po głowie i muszę uzupełnić wiedzę zaczerpniętą tylko z neta, bo zero praktyki 😉 M50B25, M50B28 i pancerne M30B35 coś nie coś… wiem 😀 Pozdro!

  2. Nawet nie obejrzę tej kompromitacji…gaz jest do kuchenek, jeśli nie stać cię na wache to na chuj ci większe koła? polecam solarisy one mają chyba 22cale… jebać biedę i wieśniaków w BMW

  3. Mam pytanie. Tak całkiem z dupy czy bawiłeś się kiedyś w m54/m52tu w tzw zimne termostaty. Chciałem spróbować u siebie ale mam termostat z behra taki jak by poliftowy gdzie nie bardzo wydłuży mu ośkę aby się otwierał przy niższej temperaturze

  4. Siema panie nosacz. Pamiętasz jak cie prosiłem o odcinek jak robić popsy? Już nie trzeba ogarnąłem. Płomienie lecą na metr 😀 tak tylko się chciałem pochwalić

  5. Jak przyjadę swoim DKL to zrobimy drag na prostej z twoją 😋😁😁 zmodzimy moją i coś uwskuram …😆tym razem m52b28 schmiedmann dyfer 3.38 waga 1300 może się uda być na równi 😏😎🥸
    To będzie ogniem i mieczem 😆😆🤣

  6. Właśnie jestem w trakcie pakowania m54b30 do e92 🤣, jest szansa Cię Kamil o coś podpytać jeśli coś pójdzie nie tak(jakis kontakt), wydaje mi się że się dosyć przygotowałem ale wiesz jak jest 🤣

  7. co do walca w bmw to moim skromnym zdaniem jest zbyt pionowo ustawiony i dlatego pływak nie pozwala nabić wiecej niz 60 litrów do 80 poj.ja bym pochylił w strone podłogi i powinno wejść jeszcze koło 5-6 litrów. TYLKO SIE MĄDRZE WIADOMO…

  8. siema. widzę że ogarniasz te silniki m54 i mam pytanie: mam m54b22 2xvanos ciągle wypada mi zapłon na cylu nr1 gdy motor zimny lub ostygnie np po nocy. świece nówki i cewka też wymieniona i nie pomogło ciągle ten sam błąd. jak myślisz co tam może się dziać? pozdro,

  9. Witam. Ja mam E90 LCI M54B30. Wyszło mu 221 KM to nie dużo zgubił. I coś tam poprawione są mapy i trochę więcej teraz wyszło nisz seria. Dyfer mam od N43 to na 3 biegów traci trakcję. A ze świateł pocisk. Taki mój mały gogart 😁

  10. Nosaczu Drogi, jaką beemke bys polecil na pierwszą, żeby się nie wkooorviac tylko czerpać przyjemność z jazdy. Total seria bez swapów żadnych i tjuninkow. Głównie w trasy.

  11. 30:17 W tym o to momencie wszystkim Januszom estetom z wrażenia wybił stolec uszami. Istalacja rzucona na wierzchu fujjjjjj każdy wszystko widzi bleeee kurwa co za amatorka odjebana pewnie robił to jakiś podrzędny mechanik pod blokiem w niedziele. Tak na pewno ktoś napisze, a prawda jest taka, że jest do wszystkiego dostęp na wyciągnięcie ręki i nie trzeba sie pierdolić w razie w pół dnia i sadzić kurwy na całe osiedle. Ja już raz miałem auto z zagadkowo założoną instalacją i wiele czasu zajęło mi dochodzenie gdzie co jest. Całe szczęście nic się nie rozjebało, a auto poszło dalej w świat i szczerzę nie zazdroszczę temu, kto będzie musiał ją w przyszłości serwisować 😆

Dodaj komentarz

Zadzwoń!