Ładowanie…

Mobilny Mechanik – Mechanika – Diagnostyka + Elektryka Samochodowa

Mobilny Mechanik Warszawa, Auta Diesel, Hybrydowe, Elektryczne, Firma nr 1 w Warszawie - Naprawiamy samochody, jachty i wszystko inne w Warszawie
Kontakt

Co się stało z silnikiem 560SEC? "Zdalnie sterowany" powrót Mercedesa do domu.

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689



===✅ Link aktualny w 2022✅===
Promocja na ubezpieczenia: https://mubi.pl/zachar
Otrzymasz 150 zł cashback + do 2000 zł premii za polecenie

Niestety – rozminąłem się z Mercedesem 560SEC i wyjechałem na przerwę świąteczną kilka dni przed odbiorem auta z warsztatu. Dlatego musiałem zdalnie zorganizować jego odbiór oraz nagranie tego filmu. Za kierownicą nie będzie jednak przypadkowej osoby…

Aby tradycji stało się zadość i tym razem podaję całkowity koszt naprawy: 12999 zł brutto.

Serdeczne podziękowania dla Pana Krzysztofa z warsztatu Merc-Gal w Krakowie za fachowe zaopiekowanie się moim autem.

Subskrybuj kanał Zachar OFF: http://www.youtube.com/user/ZacharOFFpl?sub_confirmation=1

Zobacz co testuję teraz:
https://www.facebook.com/zacharoffpl
https://instagram.com/zachar_off

source Serwis Elektryki i Elektroniki Samochodowej, Profesjonalny serwis samochody w Warszawie Wawer. Zadzwoń do nas. Powierz samochód profesjonalistom! Uczciwość i rzetelność. Szybka realizacja. Doświadczeni mechanicy. Nowoczesny sprzęt. Usługi: przeglądy gwarancyjne, mechanika samochodowa, warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy w Warszawie.

Naprawa elektryki / elektroniki samochodowej. Oferujemy: naprawę / odbudowę samochodowej instalacji elektrycznej w samochodach w Warszawie. Serwisy samochodowe Serwis Elektroniki zajmują się elektroniką i elektryką samochodową. Dobry Auto Elektryk w Twojej okolicy. Układy elektryczne – montaż i naprawa. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu elektryk samochodowy Warszawa.

Mobilną naprawę elektryki samochodowej w Warszawie świadczą serwisy naszych mechaników w Warszawie. Warsztat Samochodowy, Naprawy z dojazdem we wskazane miejsce, czyli tzw. Mobilny Auto Serwis, Mechanika Samochodowa, Elektryka Samochodowa. Oferujemy komputerową diagnostykę silnika oraz naprawy z zakresu elektroniki, elektromechaniki i elektryki samochodowej w Warszawie. Warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy z dojazdem w stolicy Polski.

Elektryka samochodowa w Warszawie tylko u nas! PODEJMUJEMY SIĘ CIĘŻKICH PRZYPADKÓW. Nasz serwis samochodowy dysponuje nowoczesnymi urządzeniami diagnostycznymi.

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

44 thoughts on “Co się stało z silnikiem 560SEC? "Zdalnie sterowany" powrót Mercedesa do domu.

  1. Niestety – rozminąłem się z Mercedesem 560SEC i wyjechałem na przerwę świąteczną kilka dni przed odbiorem auta z warsztatu. Dlatego musiałem zdalnie zorganizować jego odbiór oraz nagranie tego filmu. Za kierownicą nie będzie jednak przypadkowej osoby…

    Aby tradycji stało się zadość i tym razem podaję całkowity koszt naprawy: 12999 zł brutto.

    Serdeczne podziękowania dla Pana Krzysztofa z warsztatu Merc-Gal w Krakowie za fachowe zaopiekowanie się moim autem.

    Subskrybuj kanał Zachar OFF: http://www.youtube.com/user/ZacharOFFpl?sub_confirmation=1

    Zobacz co testuję teraz:
    https://www.facebook.com/zacharoffpl
    https://instagram.com/zachar_off

  2. Zachar znam gości co z większym wdziękiem reklamują swojego malucha. Jak nie mozesz,to spałzuj na urlop. po gościa energii ( nie wnikam za jego sercem) nie mam ochoty na takiego Mietka) to nie to co Ty, choćby miał to być Wartburg, od ciebie to choć nim chcesz jeździć, A tu smak prysł. Jak masz urlop to zrób skip. Przez gościa jak zrobiłem skip na kilka tydni

  3. Cześć, mam trochę niestandardowe pytanie. Bardzo spodobała mi się złota kurtka Kamila – czy można wiedzieć gdzie została zakupiona ? 😉 Z góry bardzo dziękuję za odpowiedź.

  4. Drogi Kamilu… Cóż tylko po gratulować.
    Ogromna wiedza na temat Youngtimers marki Mercedes. I sama prezentacja filmu jest bardziej niż zadowalająca.
    Wydaje mi się że nawet trochę schudłeś 😅😅😅😅.
    Czekam z niecierpliwością na nowe filmy.
    Pozdrawiam całą ekipę AutoCentrum.

    Seweryn

  5. Jak JAK ICH Nazwal ODWIECZNIE WROGIE GEBELSY NASZ POLSKI WIELKI PATRIOTA P WOLOSZANSKI GEBELSY PRODUKOWALI SE SEW TAKZWANE JAK ICH NAZYWASZ KLASYKI ALE SWINSKORYJOWE TO W TYM CZADIE W NASZEJ POLSCE W B DURZO MIASTACH JESZCZE STALY RUINY I ZGLISZCZA Z CZASOW 2 WOJNY SWIATOWEJ MIMO TO NASZA PPLSKA WYBUDOWALA NIEMAL A B CZESTO OD MNIEJ NIRZ ZERA 8500 B NOWOCZEDNYCH NASZYCH POLSKICH FABRYK W TYM MIEDZY INNY.I B NOWOCZESNE JAK NA TAMTE CZADY FABRYKI JELCZA STARA AUTOSANA ZUKA TARPANA POLONEZA FIATA 126p itp ale niestety juz po 89 r te same podle niemieckie SWINIE BEZ HONORU PONOWNIE WRAZ ZE SWYMI ALE FALSZYWYMI PSELDOPRZYJACIOLMI WIADOMO O KOGO CHODZI PONOWNIE W BIALY DZIEN OKRADLI NASZA UMILOWANA POLSKA OJCZYZNE

  6. Tak jak zachar bez polotu, bez finezji no ale ciut lepiej od niego, zachar zaniedlugo tak wolno bedzie mówił i modulował glosem ze jak ktoś wejdzie na kanał pierwszy raz to pomysli ze ooogląąądaaa cwiczenia dla osób jąkających się.Nie wygląda na tak sztucznego jak zachar, bylo widać ze MB to pasja

  7. Piękna robota wskrzesjacac takie klasyki, akurat sam remontuje m117 z sl560 i mam jedno pytanie – Jak wyglądała kompresja w tym sec'u? U mnie wyszło to strasznie słabo większość po 6,5bara, 2cyl. po 8bar. Próba olejowa podnosiła o 2 bary. Byłbym wdzięczny za odpowiedź, pozdrawiam.

  8. Parlament Unii Europejskiej narzuca na producentów samochodów osobowych z silnikami spalinowymi coraz ostrzejsze normy emisji szkodliwych substancji i dwutlenku węgla, a nie narzuca wydłużenia trwałości samochodów osobowych.

    Montaż i produkcja części wytrzymujących przebiegi do 200 000 kilometrów nie sposób uznać za działalność ekologiczną. W latach 2008-2018 roku wszystkie fabryki produkujące samochody osobowe w Europie wyemitowały niemal 120 milionów ton dwutlenku węgla.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!