Ładowanie…

Mobilny Mechanik – Mechanika – Diagnostyka + Elektryka Samochodowa

Mobilny Mechanik Warszawa, Auta Diesel, Hybrydowe, Elektryczne, Firma nr 1 w Warszawie - Naprawiamy samochody, jachty i wszystko inne w Warszawie
Kontakt

Czy wiesz już wszystko o hamulcach ?? Tajemnice układu hamulcowego.

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689



Jak działa układ hamulcowy w samochodzie? Po co nam serwo, co się stanie gdy pęknie przewód, budowa abs i pompy ABS.
Na te i wiele innych zagadnień odpowiedziałem w dzisiejszym odcinku. Zatem jeśli pomogłem kciuk w górę i udostępniamy.

Przydatny poradnik motoryzacyjny czyli
Nowa Moja książka już do nabycia !!!
———————————————————————-
http://bit.ly/milosnicy2
———————————————————————-

Pokażcie siłę i wpadajcie na targi 3TM 12-13 października będzie można zbić pione obejrzeć np merca dla widzów link poniżej
——————————————————————————————
https://www.facebook.com/events/380907079356328/
——————————————————————————————

Salon samochodów używanych M4K
—————————————————————————————————–
https://www.facebook.com/Salon-samochodw-używanych-M4K-108125677231093
——————————————————————————————————

Promocje dla widzów M4K na Allegro
————————————————————-
https://na.allegro.pl/PROMO_M4K
————————————————————-

Jeśli szukasz firmy od naprawy elektrofoniki zajrzyj
———————————————————————————-
https://ecutronics.de/
———————————————————————————-

NOWY WARSZTAT M4K GARAGE KOŚCIERZYNA
——————————————————————————————————–
https://web.facebook.com/M4K-Garage-serwis-samochodowy-Kocierzyna-334684990706091/
———————————————————————————————————

WSPÓŁPRACA
info@milosnicy4kolek.pl

INSTAGRAM WBIJAJCIE
———————————————————————————–
https://www.instagram.com/milosnicy4kolek/
————————————————————————————

meble warsztatowe których się nie powstydzimy 🙂
——————————————
http://fastservice.pl
——————————————

Patronite To dzięki temu że Wy się dokładacie możemy realizować coraz to śmielsze projekty tak więc masz ochotę wesprzeć rozwój kanału i doceniasz nasz wkład wbijaj na i zostań patronem 🙂

——————————————————————
https://patronite.pl/Milosnicy4kolek
——————————————————————

SKLEP Z GADŻETAMI DLA MIŁOŚNIKÓW
————————————————————————————————
http://luckymotion.com.pl/51-milosnicy-czterech-kolek
————————————————————————————————

Wbijajcie na naszego FB
———————————————————————————–
https://www.facebook.com/milosnicy4kolek/
———————————————————————————–

source Serwis Elektryki i Elektroniki Samochodowej, Profesjonalny serwis samochody w Warszawie Wawer. Zadzwoń do nas. Powierz samochód profesjonalistom! Uczciwość i rzetelność. Szybka realizacja. Doświadczeni mechanicy. Nowoczesny sprzęt. Usługi: przeglądy gwarancyjne, mechanika samochodowa, warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy w Warszawie.

Naprawa elektryki / elektroniki samochodowej. Oferujemy: naprawę / odbudowę samochodowej instalacji elektrycznej w samochodach w Warszawie. Serwisy samochodowe Serwis Elektroniki zajmują się elektroniką i elektryką samochodową. Dobry Auto Elektryk w Twojej okolicy. Układy elektryczne – montaż i naprawa. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu elektryk samochodowy Warszawa.

Mobilną naprawę elektryki samochodowej w Warszawie świadczą serwisy naszych mechaników w Warszawie. Warsztat Samochodowy, Naprawy z dojazdem we wskazane miejsce, czyli tzw. Mobilny Auto Serwis, Mechanika Samochodowa, Elektryka Samochodowa. Oferujemy komputerową diagnostykę silnika oraz naprawy z zakresu elektroniki, elektromechaniki i elektryki samochodowej w Warszawie. Warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy z dojazdem w stolicy Polski.

Elektryka samochodowa w Warszawie tylko u nas! PODEJMUJEMY SIĘ CIĘŻKICH PRZYPADKÓW. Nasz serwis samochodowy dysponuje nowoczesnymi urządzeniami diagnostycznymi.

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

43 thoughts on “Czy wiesz już wszystko o hamulcach ?? Tajemnice układu hamulcowego.

  1. Dzięki Michu. W samą porę trafiłem na ten materiał. Na dniach zabieram się za pierwszą samodzielną wymianę tarcz i klocków hamulcowych natchniony wspomnianym przez Ciebie filmem od Prof. Chrisa. Właśnie kwestia przedostania się brudnego płynu ham. do pompy nie dawała mi spokoju, tym bardziej, że jest on wymieniany zgodnie z zaleceniami. Szacun za kulturalne podejście i merytoryczne odniesienie się do sprawy. Pozdrowienia.

  2. Czy wpadający pedał hamulca na włączonym silniku jest powodem do obaw? Na wyłączonym silniku hamulec jest „wysoko”, a na włączonym jeżeli będę cisnął to zejdzie aż do końca. Pozdrawiam

  3. Materiał w porządku, można sobie wyobrazić ile czasu kosztuje nagranie tego wszystkiego do kupy! Wiem, że chodziło (przy końcu) o zobrazowanie, ale pieski są naprawdę wielokrotnie lepsze (mądrzejsze, przyjazne, dobre) właśnie od ludzi, niestety, tak samo jest powiedzenie, że "człowiek człowiekowi wilkiem", a wilki znowu w swojej rodzinie (watasze) są dla siebie lepsze niż ludzie, powinno być "wilk wilkowi człowiekiem" w sytuacji, gdy chorego wilka (lub tego który przegrał z samcem alfa) wyrzucają spoza swojej rodziny (watahy). Sorry, musiałem, zwierzęta są fajne, superanckie. Zgadzam się, Internet jest by (…) a nie żreć jak: "ludziska". Pozdrawiam.

  4. Łysy twój test dokładnie wykazał że cofnięcie się płynu z cylinderka wystarczy na zapełnienie 5m przewodu hamulcowego, czyli nawet z tylnych kół jest w stanie cofnąć się do pompy. 37 cm3 : 7 cm3 dla jednego metra przewodu miedzianego = 5.28 mb przewodu.

  5. Łysy… Bardzo fajny materiał… Czapeczka z głowy.
    Jestem elektromechanikiem z zawodu lecz życie inaczej drogę ułożyło. Do czego zmierzam… Do dziś a to już 20 lat… co tydzień w garażu coś stoi. … Klocki rozrząd wymiana płynów itd. (Lubię to…) ja się wychowałem na maluszkach trabantach skarpecie…. Etz simson komarek itd… Prl… Materiał który udostępniasz szacun… Więcej takich.. Łapka w👍 pozdrowienia z Mosiny k/poznania. Pozdrwiam całą Twoją ekipę
    Keczup .

  6. Siemka. Mam problem z Fiatem Punto 2. A mianowicie, blokuje sie przednie lewe koło. Nowy kompletny zacisk nowe, nowy przewód miekki, nowa pompa hamulcowa, nowy płyn. Nie mam już sił : a problem wraca. Mam problem z blokowaniem się sprzegła w ciepłe dni i zostaje w podłodze. Może być to powiązane ? Po obydwa układy lecą na tym samym płynie.

  7. Fajny odcinek 🙂
    A co może być przyczyną tego że w Corolli Verso hamulec dobrze hamuje dopiero za drugim naciśnięciu pedała??? (trzeci, czwarty itd już bez zmian czyli tez ok)
    Za pierwszym też hamuje ale pedał jest lekko niżej. Dopiero za drugim jest wyżej i jakby mocniej hamuje.
    Układ nie jest zapowietrzony sprawdzałem, kilka razy. Wymieniłem płyn hamulcowy na nowy i ponownie porządnie odpowietrzyłem i nadal to samo. Z przodu tarcze i klocki są nowe ale tylne będę dopiero wymieniał bo są już kiepskie. Czy to może być przyczyna takiego zachowania? 🙂

  8. Witaj Łysy, posiadam żadką wersję "special" Chryslera 300M i chciałem zrobić w nim swap przednich tarcz z 297 na 345 od chryslera 300C. Tamat jest wyjątkowo trudny, bo 300M nie posiada przykręcanego jarzma zacisku, a jest ono odlane razem ze zwrotnicą. Zakupiłem już dodatkowe zwrotnice do prób itd etc, ale nie chcę wyważać otwartych drzwi. Może w M4K ktoś już ten patent przerabiał?? Mnie wydaje się że najlepszym rozwiązaniem będzie zastosowanie stałego zacisku z mocowaniem czołowym bo łatwo dorobić kątowe mocowanie. Ale jeśli już to ktoś kiedyś rozkminiał, to bardzo prosze o poradę i wytyczne. Może Łysy rozpuścisz wici??

  9. Michu – akurat pojemność przewodu hamulcowego to powinieneś policzyć, nie pokazywać. ;-] Zwłaszcza na długości metra – jeśli to standardowy 5 mm, to ma ze 3 mm światła, co daje nam jakieś 7 ml z maluteńką górką. Swoją drogą — świetny moment aby pokazać, że na przykład WŁAŚNIE TU przydaje się chociażby wzór na objętość walca ze szkoły podstawowej! 😉 No bo rura to nic innego niż *walec powietrza* oblany płaszczem z metalu czy inszego plastiku, gumy… ;P

  10. Moze to glupie pytanie. Czemu w ukladzie hamulcowym nalezy lac plyn hamulcowy? Niby sluzy jedynie do przepychania cisnienia, a przeciez wiemy ze kazda ciecz jest temu zdolna.

  11. Wadą miedzi jest to że utwardza się od obróbki mechanicznej, czyli robi się krucha. Jeżeli gdzieś będą wibracje, które spowodują że przewody się prężą nawet w minimalnych wartościach może dojść do pęknięcia z powodu kruchości materiału.

  12. Z teoriami o hamulcach jak z dupą – każdy ma swoją.
    Może nie jestem typowym mechanikiem, ale elektrykiem samochodowym, mechanikę ogarniam sobie i rodzinie. Kupione ostatnio Clio 1 z 95 roku, 1.4 z klimą i full wypas, przebieg 58 tys. blacharsko zdrowe, ale wiadomo że auta z takim przebiegiem stoją. Prawy zacisk trzymał. Ogólnie, płyn i tak był spuszczany i to wymiany, to jeszcze i lewy rozebrałem i zrobiłem. Nawet nie zmieniałem gumek. Niby powinienem, ale wyglądały na zdrowe. Z resztą to dla mnie.
    Tłoczek miał rdzawy nalot i potraktowałem go papierkiem na mokro 2500. Zrobione, założone, płyn hamulcowy sobie zmieniłem, odpowietrzniki puściły wszystkie także można było bezproblemowo odpowietrzyć.

  13. Tylko michu! Nieee. Tylko profesor! Kur…tyna musimy wybierać? Nie można oglądać i czerpać z obu kanałów? Przecież michu nie zepsuł tych hamulców w Toyocie. Będą działać. Profesor dał za to wykład i kompleksowo sprawę omówił. Po choooy drążyć?

Dodaj komentarz

Zadzwoń!