Ładowanie…

Mobilny Mechanik – Mechanika – Diagnostyka + Elektryka Samochodowa

Mobilny Mechanik Warszawa, Auta Diesel, Hybrydowe, Elektryczne, Firma nr 1 w Warszawie - Naprawiamy samochody, jachty i wszystko inne w Warszawie
Kontakt

Fiat 126p jak uruchomić silnik na 5 różnych sposobów. #126p #maluch

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689



Maluch to prawie idealny samochód. Obiekt westchnień wielu obywateli PRL, ekonomiczny, pojemny i łatwy w naprawach. Popularny kaszlak wyprodukowany w ponad 3 milionach egzemplarzy zmotoryzował Polskę po latach dominacji Syren i Warszaw. W latach 70 i 8ptych powstawały ciekawe gadżety gadżety i dziwaczne patenty przeznaczone właśnie do tych pojazdów. Jednym z takich patentów było “koło Korebeckiego”, które prezentuje w tym krótkim video.

zapraszam serdecznie Instagram samochody Graczyka oraz FSOservice.pl

source Usługi dla branży Elektryka i elektronika samochodowa Doświadczeni kierowcy są do Państwa dyspozycji w zakresie transportu w warszawskim Wawrze. Skontaktuj się z nami. Zadbaj o swój samochód u fachowców. Najwyższe standardy wiarygodności i uczciwości. Natychmiastowe działanie. Mistrzowscy majsterkowicze Nowoczesne maszyny. Usługi obejmują przeglądy gwarancyjne, mechanikę samochodową oraz warsztat oferujący naprawy w zakresie mechaniki, elektryki i elektroniki samochodowej. Mechanik samochodowy z Warszawy.

Rozwiązywanie problemów i naprawa podzespołów elektronicznych w pojazdach. W Warszawie możemy naprawić lub przebudować instalację elektryczną Twojego pojazdu. Serwis Elektroniki, firma oferująca usługi związane z motoryzacją, zajmuje się elektryką i elektroniką pojazdów. Najlepszy elektryk samochodowy w Twoim regionie. Montaż i naprawa infrastruktury elektrycznej. Warszawski elektryk samochodowy z kilkuletnim stażem w branży.

Automotive E&E services Warszawa Wawer posiada doświadczonych szoferów. Dowiadywać się. Specjalizuj się w swoim samochodzie. Najwyższa uczciwość i rzetelność. Natychmiastowy. Modernizacja rzemieślników. Dostępne są przeglądy gwarancyjne, mechanika samochodowa oraz warsztat oferujący usługi mechaniczne, elektryczne i elektroniczne. warszawski mechanik.

Naprawa elektroniki samochodowej. Możemy przywrócić instalację elektryczną Twojego samochodu w Warszawie. Serwis Elektroniki specjalizuje się w elektrotechnice i elektronice samochodowej. Lokalny elektryk samochodowy. Naprawa infrastruktury elektrycznej. Weteran warszawskiego elektryka samochodowego.

Nasi warszawscy elektrycy samochodowi są mobilni. Automotive Service Center, Serwis samochodowy na miejscu, Mechanik lub Elektryk w określonej lokalizacji. Warszawa diagnostyka i naprawy elektroniki, elektromechaniki i elektryki samochodowej. Fachowa naprawa samochodów, obejmująca elementy mechaniczne, elektryczne i techniczne. Warszawa, Polska mechanik samochodowy.

Tylko elektrycy samochodowi w Warszawie. Złożone instancje są akceptowane. Nasz warsztat samochodowy posiada zaawansowany sprzęt diagnostyczny.

Nasi warszawscy mechanicy samochodowi oferują mobilne usługi naprawy elektryki samochodowej. Automotive Service Center, Auto Naprawa na miejscu (lub „Mobile Auto Service”), Mechanik lub Elektryk w określonej lokalizacji. W Warszawie świadczymy usługi z zakresu elektroniki, elektromechaniki i elektryki samochodowej, w tym diagnostykę i naprawy. Warsztat oferujący fachową obsługę samochodów, w tym naprawę i konserwację elementów mechanicznych, układów elektrycznych oraz gadżetów technologicznych. Dostępny mechanik samochodowy w Warszawie.

Jesteśmy jedynymi elektrykami samochodowymi w Warszawie. Przyjmujemy skomplikowane przypadki. Nasz warsztat samochodowy korzysta z najnowocześniejszych narzędzi diagnostycznych.

Serwis Elektryki i Elektroniki Samochodowej, Profesjonalny serwis samochody w Warszawie Wawer. Zadzwoń do nas. Powierz samochód profesjonalistom! Uczciwość i rzetelność. Szybka realizacja. Doświadczeni mechanicy. Nowoczesny sprzęt. Usługi: przeglądy gwarancyjne, mechanika samochodowa, warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy w Warszawie.

Naprawa elektryki / elektroniki samochodowej. Oferujemy: naprawę / odbudowę samochodowej instalacji elektrycznej w samochodach w Warszawie. Serwisy samochodowe Serwis Elektroniki zajmują się elektroniką i elektryką samochodową. Dobry Auto Elektryk w Twojej okolicy. Układy elektryczne – montaż i naprawa. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu elektryk samochodowy Warszawa.

Mobilną naprawę elektryki samochodowej w Warszawie świadczą serwisy naszych mechaników w Warszawie. Warsztat Samochodowy, Naprawy z dojazdem we wskazane miejsce, czyli tzw. Mobilny Auto Serwis, Mechanika Samochodowa, Elektryka Samochodowa. Oferujemy komputerową diagnostykę silnika oraz naprawy z zakresu elektroniki, elektromechaniki i elektryki samochodowej w Warszawie. Warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy z dojazdem w stolicy Polski.

Elektryka samochodowa w Warszawie tylko u nas! PODEJMUJEMY SIĘ CIĘŻKICH PRZYPADKÓW. Nasz serwis samochodowy dysponuje nowoczesnymi urządzeniami diagnostycznymi.

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

45 thoughts on “Fiat 126p jak uruchomić silnik na 5 różnych sposobów. #126p #maluch

  1. świetnie! Nie znałem tylko metody na sznurek, nie była zbyt popularna, bo trzeba było mieć dodatkowe kółko, narzędzia i sznurek. Ale zapobiegawczo bym to woził w 126p, gdybym tylko o tym wtedy wiedział

  2. No to jeszcze odpalanie malucha bez kluczyka. O ile dobrze pamiętam zwieramy w bezpiecznikach by przekazać prąd na zapłon i stosujemy którąś z powyższych metod odpalania. UWAGA, jeśli planujemy się oddalić pamiętajmy o blokadzie kierownicy😜

  3. Miałem kaszlaka ale z 96 roku fajny bolid szkoda mi go było sprzedawać teraz by się pojeździlo takim u mnie była taka wada że często gęsto zabierak na pół osi padał i trzeba było wymieniać często nawet w trasie .Ale zawsze miałem w bagażniku zapasowy

  4. 1:45 …mając kija – to "po polskiemu" takie gadanie, stosowane przez głęboką "wioche". A po polsku to poprawne powiedzenie brzmi: mając KOGO? CO? – mając kij. I tyle. A Ty proponujesz tu – no właśnie – "wioche".

  5. Pan jest młody i nie pamięta ale metoda na pieniążek wkładany do skrzynki bezpieczników może być nieznana. Były jeszcze dwie metody bardzo znane ale to już proszę sobie porozmawiać z starszymi użytkownikami.

  6. Fiat 126p nie jest ekonomiczny,pojemność silnika 650 a spala od 7-do 9 l po mieście.Nie jest pojemny.Jest łatwy w naprawie jeżeli naprawiający zna się na mechanice z dawnych lat.

  7. Takie maluchy z pierwszej serii miał mój tata i wujkowie. Na oglądałem się jako dzieciak tych patentów z odpalaniem. Mimo iz na maluchu się wychowałem to nie przepadam za nimi.

  8. Taki ficzur. Jak do kostki od światła doprowadzi się plus z akumulatora to włącza się cały prąd i można jeździć i odpalać bez kluczyka. Jeśli urwiemy blokadę kierownicy, to można odjechać takim maluchem bez kluczyka. Nie, nie kradłem nigdy maluchów. 😛

  9. Jest jeszcze jeden sposób wymagający wcześniejszego przygotowania. Spawany krzyż z płaskownika w którego środku przyspawana jest nakrętka pasująca do klucza do kół. Krzyż przykręca się na 2 szpilki do tylnego koła , podnosi się jedną stronę lewarkiem , wrzuca bieg i używa się klucza do kół jak korby do odpalania.

  10. Brat mojego ojca (doktor fizyki, malucha miał od 1977 do 2005 r. z łącznie dwiema karoseriami, trzema silnikami…) dokonywał prób z odpalaniem na sznurek. Z niesmakiem to wspominał, mówiąc że niemal go podnosił a odpalić mu się nie udawało… Mój ojciec tak odpalał swojego, z tym, że miał bardziej zaawansowany technicznie sznurek: miał on przynajmniej jedną drewnianą kulkę na końcu (tyle akurat pamiętam), a być może dwie.

    Moje własne doświadczenia z odpalania malucha były dużo mniejsze. Gdy dorosłem już do uprawnień i w domu pojawił się FL z 1989 r. (w roku 1993) był już palony z kluczyka. Ale odpalanie na pych bywało grane. 195 cm wzrostu i wskoczenie na fotel kierowcy w ruchu. Do dzisiaj nie mogę wyjść z podziwu dla siebie że bez strat w ludziach i sprzęcie się obeszło…

Dodaj komentarz

Zadzwoń!