source Serwis Elektryki i Elektroniki Samochodowej, Profesjonalny serwis samochody w Warszawie Wawer. Zadzwoń do nas. Powierz samochód profesjonalistom! Uczciwość i rzetelność. Szybka realizacja. Doświadczeni mechanicy. Nowoczesny sprzęt. Usługi: przeglądy gwarancyjne, mechanika samochodowa, warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy w Warszawie.
Naprawa elektryki / elektroniki samochodowej. Oferujemy: naprawę / odbudowę samochodowej instalacji elektrycznej w samochodach w Warszawie. Serwisy samochodowe Serwis Elektroniki zajmują się elektroniką i elektryką samochodową. Dobry Auto Elektryk w Twojej okolicy. Układy elektryczne – montaż i naprawa. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu elektryk samochodowy Warszawa.
Mobilną naprawę elektryki samochodowej w Warszawie świadczą serwisy naszych mechaników w Warszawie. Warsztat Samochodowy, Naprawy z dojazdem we wskazane miejsce, czyli tzw. Mobilny Auto Serwis, Mechanika Samochodowa, Elektryka Samochodowa. Oferujemy komputerową diagnostykę silnika oraz naprawy z zakresu elektroniki, elektromechaniki i elektryki samochodowej w Warszawie. Warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy z dojazdem w stolicy Polski.
Elektryka samochodowa w Warszawie tylko u nas! PODEJMUJEMY SIĘ CIĘŻKICH PRZYPADKÓW. Nasz serwis samochodowy dysponuje nowoczesnymi urządzeniami diagnostycznymi.
Posiadamy10 mobilnych mechaników w Warszawie + Sieć Warsztatów Samochodowych
13 thoughts on “Jak sprawdzić czy mamy dobrą masę na silniku, nadwoziu”
Jak kolega niżej …masa może być ale słabiutka tak czy siak a piszczeć będzie . To tylko test zero jedynkowy – jest lub nie nic nie mówi o tym czy masa jest "idealna " 😉
jak sam już w filmie wspomniałeś miernik pokazuje czy jest ciągłość w obwodzie czy jej nie ma więc na logike jak cokolwiek elektrycznego działa w samochodzie to jakaś ciągłość jest.. ale jaka tego nie dalej nie wiemy i ten sposob nam tego tez nie pokaze.bez sensu👎
To nie jest prawidłowy sposób sprawdzenia masy-jest obarczony błędem.Tak jak koledzy napisali masę należy sprawdzać pomiarem napiecia pomiędzy masą na silniku a masą karoserii-jeżeli pojawi się napięcie większe niż ok 0,5v (np.4v czy 6v)to jest niewłaściwy styk masy.
dorobiłem sobie mase i odrazu lepiej mi samochód odpala. W sensie lepiej mocniej szybciej efektywniej kręci rozrusznik, wczesniej był muł i nie wiedziałem dlaczego, odpalał jak stary diesel. Teraz od strzała
Jak kolega niżej …masa może być ale słabiutka tak czy siak a piszczeć będzie . To tylko test zero jedynkowy – jest lub nie nic nie mówi o tym czy masa jest "idealna " 😉
jak sam już w filmie wspomniałeś miernik pokazuje czy jest ciągłość w obwodzie czy jej nie ma więc na logike jak cokolwiek elektrycznego działa w samochodzie to jakaś ciągłość jest.. ale jaka tego nie dalej nie wiemy i ten sposob nam tego tez nie pokaze.bez sensu👎
He he ten pomiar mówi nam że masa jest ale napewno nie mówi że jest wystarczajaco dobra…
Taki test to o kant …..rozbić nic nie wnosi
Witam , po zamierzeniu okazało się że mam 000 masy co to ozn ?
dupa, piszczeć se może ale masa może być za słaba
To nie jest prawidłowy sposób sprawdzenia masy-jest obarczony błędem.Tak jak koledzy napisali masę należy sprawdzać pomiarem napiecia pomiędzy masą na silniku a masą karoserii-jeżeli pojawi się napięcie większe niż ok 0,5v (np.4v czy 6v)to jest niewłaściwy styk masy.
Debilny sposób
dorobiłem sobie mase i odrazu lepiej mi samochód odpala. W sensie lepiej mocniej szybciej efektywniej kręci rozrusznik, wczesniej był muł i nie wiedziałem dlaczego, odpalał jak stary diesel. Teraz od strzała
Dobra robota 🙂
chłopie masakra co ty pokazujesz a ludzie oglądają i puzniej się kuce z mechanikiem jak to panie …………………..
Tak to można masę na dupie sprawdzić. Radzę podejść od strony pomiaru napięcia. Daje pewność.
Przydatne, będziem sprawdzać 🙂